Margus Meigo
on ikka naljad .D
27 July 2015 21:20
Margus Meigo
https://www.facebook.com/NathValvo/photos/a.675090809210232.1073741826.187690961283555/962567450462565/?type=1&theater
27 July 2015 21:19
Margus Meigo
""Koos seenevaimuga muutub kontaktseks kogu loodus, iga lehekese ümber on helendav nimbus, taimed, elukad ja haldjarahvas annavad vihjeid ja juhatusi ekstaatilise õndsuse leitsakus. Minu arvates on see muinasjuttudest teada seisund, kui inimene omandab mingitel asjaoludel näiteks lindude keele. Täiesti erilised mõõtmed võib omandada seeneteekond siis, kui sinna kaasa võtta mõne tuttava looma. Olen seal käinud nii oma koera ja kassiga. Loomadele ei ole vaja seent sisse sööta, nemad korjavad selle üles otse eetrist, piisab kui nende peremees on tarvitanud ja neile lähedal püsib. Sellises seisundis on nad näidanud mulle asju, millele.."
30 April 2015 23:51
Margus Meigo
Kas Sa juba seeni oled söönud või plaaninud koguda see sügis?
Soovitan!
Soovitan!
30 April 2015 23:50
Margus Meigo
kui huvi https://www.facebook.com/groups/gynarchy : )
12 April 2015 20:41
Margus Meigo
ega siin millegi muu osas polegi analüüsida teksti,
et kas tekst on inimsugu arendav pikas ajas või mitte, ega muud polegi
et kas tekst on inimsugu arendav pikas ajas või mitte, ega muud polegi
8 March 2015 22:34
Margus Meigo
Nu see peaks olema paari lausega kokkuvõetav kui Sa teaksid miks ja kuidas analüüsid, kui olulist analüüsid, mitte kellegi süsteemi jaoks.. lihtsalt samas taktis kui need teised...
et nagu alati tuleb vaadata, 1) Kas tekst on arenenud Usu suhtes või ala arenenud 2) Kas tekst on arenenud Naise keskme suhtes või pole aru saadud mis on elu mõte 3) Kas tekst on suunatud Looduse suunas, tervisliku eluvõõrtuste, mõttemaailma suunas või on tekst aju pesuks kus tuuakse rohkem esile erinevusi, sõjalisust, rahalisust jms
et nagu alati tuleb vaadata, 1) Kas tekst on arenenud Usu suhtes või ala arenenud 2) Kas tekst on arenenud Naise keskme suhtes või pole aru saadud mis on elu mõte 3) Kas tekst on suunatud Looduse suunas, tervisliku eluvõõrtuste, mõttemaailma suunas või on tekst aju pesuks kus tuuakse rohkem esile erinevusi, sõjalisust, rahalisust jms
8 March 2015 22:33
Eeva-Liisa Mustkivi
tead,ma_ei_viitsi-analüüsida_samal-ajal-siin,et_kuidas_ma-anlüüsin..
8 March 2015 22:28
Margus Meigo
Ja mis keskmes sa analüüsid, et mis Su tõe kese on mille suhtes või läbi mille ?
8 March 2015 22:27
Margus Meigo
et siis jalgratast ei leiuta ja saad laiema pildi vaadata sellest, mida inimesed tähele panevad enamasti
8 March 2015 22:26
Margus Meigo
sa teiste analüüsid oled läbi vaadanud v?
8 March 2015 22:26
Eeva-Liisa Mustkivi
ma hetkel alles poolepeal,et väga ei jaga veel midagi
8 March 2015 22:11
Eeva-Liisa Mustkivi
raamatuanalüüs on
8 March 2015 22:08
Eeva-Liisa Mustkivi
raamat
8 March 2015 22:08
Margus Meigo
ja teema?
8 March 2015 22:07
Margus Meigo
vau, saada mulle ka kui saad
8 March 2015 22:07
Eeva-Liisa Mustkivi
hetkel tuglasest, hiljem ugrimugrist
8 March 2015 22:05
Margus Meigo
millest eseetad?
8 March 2015 22:05
Margus Meigo
whatabout now :D
8 March 2015 22:05
Eeva-Liisa Mustkivi
mul on esseepooleli siin:)
8 March 2015 22:05
Eeva-Liisa Mustkivi
veel mitte
8 March 2015 22:05
Margus Meigo
Ja nüüd : )
8 March 2015 22:02
Eeva-Liisa Mustkivi
ma ei olevveel vaadanmud
8 March 2015 22:01
Margus Meigo
Kuidas mu arvamusest seina viimases postituses arvad?
8 March 2015 21:59
Eeva-Liisa Mustkivi
tänan
8 March 2015 21:56
Margus Meigo
Head Naistekat
8 March 2015 21:53
Margus Meigo
ja nyd misit ilust motlesin või muud
21 January 2015 21:30
Margus Meigo
mul terve päev kuidagi mude asjadega sai troltud kui plaan oli
21 January 2015 21:30
Margus Meigo
nu esimesed asjad mis pähe tuevad siiramalt
21 January 2015 21:30
Eeva-Liisa Mustkivi
nagu nätieks?
21 January 2015 21:29
Margus Meigo
midagu uut ja ilusat?
21 January 2015 21:26
Margus Meigo
kas sa selliseid asju ka loed: http://venusamaris.wordpress.com/2013/01/01/engineering-consent-why-do-people-stay-in-scientologys-hole/comment-page-1/#comment-124
( see tuli lehelt: http://tonyortega.org/2013/07/17/shelly-speaks-scientology-leaders-banished-wife-says-shell-get-out-only-one-way/ mis omakorda seotud sellega http://blogs.villagevoice.com/runninscared/2012/01/the_strange_dea.php )
( see tuli lehelt: http://tonyortega.org/2013/07/17/shelly-speaks-scientology-leaders-banished-wife-says-shell-get-out-only-one-way/ mis omakorda seotud sellega http://blogs.villagevoice.com/runninscared/2012/01/the_strange_dea.php )
11 January 2015 23:11
Margus Meigo
Mis on eesti ja meie kulturi põhi väärtused mida sa armastad?
11 January 2015 01:23
Margus Meigo
ei üksi ikka mõtted hajuvad detailidesse liialt :D
10 January 2015 23:10
Margus Meigo
(ära seda valmistama hakka ilmaaegu, see data tabel mul siin mida koostan )
10 January 2015 21:51
Margus Meigo
aa elekter juba kaks korda ära läinud siis kui toimetama hakkan, tüüpiline :D
10 January 2015 21:43
Margus Meigo
Kas sa exelit tunned sel tasemel, kuidas liht arvudest protsentide tabel teha, et nagu kui on hinnast A hinnani B muutus mõnes (7) andme gruppides erinevas aasta järgus.
St vaja oleks näha kas erinevatel aastatel on muutus protsendiliselt eri gruppides olnud sarnasel tõusu ja languse teel või on anomaaliaid erinevate gruppide vahel umbes 20 aastase perioodi suhtes ?
( Et kui nagu lisada % eelmise aasta tõusuST iga tabeli veeru lõppu ja siis nende numbrite vahelist muutumust.. või.. muud kasuliku mis annaks kõige paremini üle vaate muutustest Ühes grupis ja siis Kogu summa muutust... näed mul siit juba läheb lainetama aju sest ma praegu mu laine peal ja siis neid lihtsaid asju ei suuda Tahta visualizeerida kuid neil kel see asi käpas see nii lihtne, et ma siis ei hakkaks ennast oma mult lainelt ära tuunima, (selleks ongi vaja vähemalt kahte inimest enamuste heade asjade tegemiseks, et saaks ühe jalaga olla selle sees mille jaoks teed, see mille jaoks teed on analüütiline kuid väljendama peaks kunstiliselt, erinevate tarkus gruppide jaoks, st need kaks nagu ühendama peaks pea igas tootes)
St vaja oleks näha kas erinevatel aastatel on muutus protsendiliselt eri gruppides olnud sarnasel tõusu ja languse teel või on anomaaliaid erinevate gruppide vahel umbes 20 aastase perioodi suhtes ?
( Et kui nagu lisada % eelmise aasta tõusuST iga tabeli veeru lõppu ja siis nende numbrite vahelist muutumust.. või.. muud kasuliku mis annaks kõige paremini üle vaate muutustest Ühes grupis ja siis Kogu summa muutust... näed mul siit juba läheb lainetama aju sest ma praegu mu laine peal ja siis neid lihtsaid asju ei suuda Tahta visualizeerida kuid neil kel see asi käpas see nii lihtne, et ma siis ei hakkaks ennast oma mult lainelt ära tuunima, (selleks ongi vaja vähemalt kahte inimest enamuste heade asjade tegemiseks, et saaks ühe jalaga olla selle sees mille jaoks teed, see mille jaoks teed on analüütiline kuid väljendama peaks kunstiliselt, erinevate tarkus gruppide jaoks, st need kaks nagu ühendama peaks pea igas tootes)
10 January 2015 21:35
Margus Meigo
Äitah siis,
Kuid jah sellised te naised olete :p
Kuid jah sellised te naised olete :p
10 January 2015 19:45
Eeva-Liisa Mustkivi
soovin sulle edu siis..
10 January 2015 19:45
Margus Meigo
(iagathes, ma juba alustan)
10 January 2015 19:43
Margus Meigo
(kui oluline, teemaks: Maailmaparandus)
10 January 2015 19:41
Margus Meigo
(Küsi enne veel ajakulu, kohustuste ja asjade osas mis on oluline Sulle, enne kui jah ütled)
10 January 2015 19:41
Margus Meigo
palun
10 January 2015 19:40
Margus Meigo
kas sooviksid ?
10 January 2015 19:39
Margus Meigo
ja sellest SAAB mutuda eesti riigi suund, juba vähem kui 50 päeva pärast, kuid saab ka kauges tulevikus.. või miinimum.. saab Keegi ikka targemaks kuskil... ja see on ka , oluline (kuid arvatvasti ikka kasu tuleb riigi ja maakera suhtes rohkem ...sest paneme kohe käiku ka asja)
10 January 2015 19:39
Margus Meigo
ja ega yhtegi õiget tegunauinii tehtud ei saa kui naine pole oma südamega heakskiitu asjale andnud
10 January 2015 19:37
Margus Meigo
tahad proovida, et SEE seletaksseda rohkem kui mu jutt, kui me seda teeksime
10 January 2015 19:37
Margus Meigo
Kas sul praegu kiire või sooviksid muga näiteks ühe maailma paranduse tunni ajalise teha,
või noh kauem aga ma ise edasi toimetan kui sul aega oluisemat teha.. lihtsalt show case.. ma just tulin meditatsiooni ruumist (wetsust :P) ja ene peale kardulate ja mannapudru kisselliga sõõmist nii siruli olin.. et ei saanud liigutada ennast.. st pold motet, sest muud moodi mugav, kuid siis ärgates esimene asi mis raadisot kuulsin, selle põhjal saaks kohe maailma paremaks teha, kohe nyyd
või noh kauem aga ma ise edasi toimetan kui sul aega oluisemat teha.. lihtsalt show case.. ma just tulin meditatsiooni ruumist (wetsust :P) ja ene peale kardulate ja mannapudru kisselliga sõõmist nii siruli olin.. et ei saanud liigutada ennast.. st pold motet, sest muud moodi mugav, kuid siis ärgates esimene asi mis raadisot kuulsin, selle põhjal saaks kohe maailma paremaks teha, kohe nyyd
10 January 2015 19:36
Margus Meigo
kõigil on, nad ei saa aru sellest ajutiselt või unustanud lihtsalt
10 January 2015 19:35
Margus Meigo
(minu osas aga peaksid palvetama : P)
10 January 2015 19:34
Eeva-Liisa Mustkivi
i'm not sure i have belief, but thank u
10 January 2015 19:34
Margus Meigo
et võta lõdvalt, god is in ur side
10 January 2015 19:34
Margus Meigo
kuid suurem osa konkreetseid asju, on ise, reaalsustes konkreetsed metfoorid eri gruppidele nähtustele ja inim uskumustele ja tegutsemistele...
seega lihtne ikkagi
seega lihtne ikkagi
10 January 2015 19:34
Eeva-Liisa Mustkivi
jah, alustaks sõnasõnaliselt, see on harjumise asi vms,et ei saa kohe aru
10 January 2015 19:33
Margus Meigo
lihtsalt kasuta katekoorjatena, SÕNAOTSESES mõttes, metafoore ma VÄGA proovin hoiduda, sest niigi raske teineteisest maailmast aru saaaada siin, tuleb sõnasõnalt alustuseks võtta arvan
10 January 2015 19:33
Eeva-Liisa Mustkivi
pean muidugi ütlema tänud komplimendi eest vahele:D
10 January 2015 19:33
Eeva-Liisa Mustkivi
ma ei neist kirjeldustest aru u naistepeksjad ja mis seal vahepeal kõik on
10 January 2015 19:32
Margus Meigo
saa nii tark, sul see lihtne tegelt, camoon, ma vatasin su FB poste, ma ei leidnud ÜHTE ka mis näitaks, et sa lammas oled :D (armsas pimeduse mõttes)
10 January 2015 19:32
Margus Meigo
lihtne ju
10 January 2015 19:31
Eeva-Liisa Mustkivi
see ei ole halb,ma lihtsalt ei jõua järele kuidagi
10 January 2015 19:31
Margus Meigo
kuna ma olen, Maailmaparandaja
siis ainult sellest vaatevinklist ju kirjutan ja toimetan
kuna ka matriarhaatlik, looduslik ja usklik siis ka ALATI sellest vinklist
KUID segaduseks segan ma sisse tehnoloogiat, muret nagu see OLEKS olemas ja kõik võimalike tulnareid ja muud leiutist mida maailmas võib keegi kasutada ja võiks arvestada, kasvõi NENDE endi pärast
siis ainult sellest vaatevinklist ju kirjutan ja toimetan
kuna ka matriarhaatlik, looduslik ja usklik siis ka ALATI sellest vinklist
KUID segaduseks segan ma sisse tehnoloogiat, muret nagu see OLEKS olemas ja kõik võimalike tulnareid ja muud leiutist mida maailmas võib keegi kasutada ja võiks arvestada, kasvõi NENDE endi pärast
10 January 2015 19:31
Margus Meigo
võibolla
10 January 2015 19:30
Eeva-Liisa Mustkivi
me mõttemaailmad on hetkel nii eri lainetel, ma ei saa aru, mida sa küsid või räägid praegu :D
10 January 2015 19:29
Margus Meigo
(usklikutena mailmas on need kes tahavad head ja need kes paha.. ja molema grupi sees ned veel kes ei tea, et nad yhte või teist teevad... kuid selleks tulebki kirelt syda läbi katsuda... ja saada kiri teele LÄBI VAIMU... siis tuleb tagasi ka kõrgel tasemel.. ja esimesel paaril kirjal kasuta vaimu abi ikka... võõraga.. lisaks penetereerides, poel hea sona.. aga vaimselt teise sydamega proovides kontakti saada kui taga kirjutad.. mõtle talle.. ja ta väga peenelt.. väga suurt ilu maailma soovib tegelt)
10 January 2015 19:29
Margus Meigo
kuid Sa siis kindla peale mineja, et uurid tausta.. ja personaliseerid.. ?
See kindla peale minek ja ka hea strateegia
See kindla peale minek ja ka hea strateegia
10 January 2015 19:28
Margus Meigo
lisaks muidugi eri inimesel eri peroodid ka, kui mind mõni naiste peksjast debiilar ärritanud on siis ma suht robotlikult võin vastata, sest proovin sellest muust maailmast.. inimaailmasse oma sõnad suruda ja siis mis välja tuleb on arusaadav aint armastavale inimesele ehk
10 January 2015 19:27
Margus Meigo
nagunii .. maarvan.. et on kahte sorti inimesi, ned kes soovivad seda mis sina ja need kes ei soovi,
ja kui keegi midagi nii head kui Sina ei soovi või ei saa aru sis ta pole kas a)arengus sellel maal või b)ta vastas leeris toimetab
seega sin eriti palju pole vaja yhegi asja pärast muretseda
ja kui keegi midagi nii head kui Sina ei soovi või ei saa aru sis ta pole kas a)arengus sellel maal või b)ta vastas leeris toimetab
seega sin eriti palju pole vaja yhegi asja pärast muretseda
10 January 2015 19:26
Margus Meigo
kui see abiks
10 January 2015 19:25
Margus Meigo
ta semioodika ka ja peenmateriani maailma välja mõelnud ja lahti lammutanud
10 January 2015 19:25
Eeva-Liisa Mustkivi
selles ongi asi, ma pean ise pisut uurima,kellega tegu,kuidas ma lähenema pean, ma ei olevväga veel selles nii osav,et pea eest vette hüppaks tundmatus kohas. kobanud olen seni nagu tuntud piire. selle pärast ei peavnii kohe ründama hakkama nagu
10 January 2015 19:24
Margus Meigo
Kuid jah, vast on parem, kui Sina tale kirjutaksidkui mina
10 January 2015 19:22
Margus Meigo
( tahtsin talt nagunii kysida, kas ta neid raamatuid teab, jamis arvab sellest mehest: https://www.google.ee/search?q=%22Henn-Kaarel+Hellat%22&num=100&newwindow=1&biw=1280&bih=653&source=lnms&tbm=bks&sa=X&ei=BSOxVLncHMbyPL7RgfgE&ved=0CA0Q_AUoAQ - ta teba kõike raamatuid peaaegu mis olemas on vist :D ..eriti sele naisemaailma asju )
MA ei tea kuidas ta teab, aga ükskord täeisti suvalised vanad vene raamatud, ameerika omad ja jumal teabmis läbisegi kookisin välja kuni IR sarjast.. ja ta iga asja kohta peaaegu oskas miskit räääkida, ulme naine
MA ei tea kuidas ta teab, aga ükskord täeisti suvalised vanad vene raamatud, ameerika omad ja jumal teabmis läbisegi kookisin välja kuni IR sarjast.. ja ta iga asja kohta peaaegu oskas miskit räääkida, ulme naine
10 January 2015 19:21
Margus Meigo
kuidma oma asju kallale edasi nüüd, Eesti Eest
10 January 2015 19:20
Margus Meigo
kooli õpingud, töö jms, on mõeldud selleks, et sa EI saaks tehtud neid asju mida inimkonnale tegelt vaja on, enamuses, sures plaanis.. kuni sinnamaani kuni saame ära vahetatud töö ja kooli systeemid, et miks ja kuidas neid tehakse
10 January 2015 19:20
Margus Meigo
kuid te ise naised, ise teate paremini : =
10 January 2015 19:19
Margus Meigo
(sellepärast ise mõtlesingi talle kirjutada, kuigi ta ütles, et ma talle ei kirjutaks.. kuid noh, ma sis ei kirjutaks vaid saadaks infot edasi, taolisest inietest kes ma arvan, talle huvi pakkusid vanasti vähemalt)
10 January 2015 19:19
Margus Meigo
ega see email meile ka eluks ajaks olema ei jää, kasuta kuni on :p
10 January 2015 19:18
Margus Meigo
näiteks ma arvan nii, kuid noh, mine tea,Sul vbmuu plaankuidas peaks ja kuidas on õige
10 January 2015 19:18
Margus Meigo
elementaarne human networking ju, ära mõtle nagu süsteem, et Sul peab plaan olema millega teist kõrvust tirida, piisab kui Sul on soov, et seda kellegile teha soovid,
küsijasuupihta küll mõned teevad mida iganes, kuid kes ei küsi sellele antakse vast veel vähem
sedasi just kirjutagi talle
ja siis ma lisaks võikse resumee mis teinud, õppinud, soovinud.. isiksusest.. vms .. küsi , et kui ta teab kedagi kes Sind kasutada sooviks positiivselt .. et siis jälg maas.. las siab Sind oma inimeste listi
küsijasuupihta küll mõned teevad mida iganes, kuid kes ei küsi sellele antakse vast veel vähem
sedasi just kirjutagi talle
ja siis ma lisaks võikse resumee mis teinud, õppinud, soovinud.. isiksusest.. vms .. küsi , et kui ta teab kedagi kes Sind kasutada sooviks positiivselt .. et siis jälg maas.. las siab Sind oma inimeste listi
10 January 2015 19:18
Margus Meigo
sest ta teaks inimesi kelle suunal Sind edasi suuunata suurema tõenäosusega kui mina
10 January 2015 19:15
Margus Meigo
ja mis põhjusel sa talle kirjutada plaanisiti, JUS selel põhjusel ju
10 January 2015 19:15
Eeva-Liisa Mustkivi
ma ei tea ju mida ma üldse tahtma sealt peaks. mul on koht ja ma korraldan (ehk mitte suurejooneliselt aga niivõrd-kuivõrd), ma ei ootagi,etvkeegi tules teeks ise asja ära vms. et ma ei oska praegu kuidagi läheneda asjale ja mul pole ka aega praeguvasja läbi mõelda,sest mul on sess ja eksamid ja mitu kirjatööd korraga käes. et ma tõesti ei tea praegu,
10 January 2015 15:33
Margus Meigo
igathes jäta oma meil siis kui soovid, saadan talle meili ära, ku iei soovi.. siis võta ise ühenudst
10 January 2015 15:30
Margus Meigo
või arvad, et sa ika ei tahaks ?
10 January 2015 15:29
Margus Meigo
lihtsatl panen su emaili juurde, et kui ta ise esimesena kirjutada jõuab
10 January 2015 15:29
Margus Meigo
emailidega pole motet oodata ma aravn, mul email juba valmis kirjutatud talle
10 January 2015 15:28
Margus Meigo
ma saadan talle edasi, et Sa olemas,siis teab mis meili peal oodata asju, et siis kirjutad millal kirjutad
10 January 2015 15:28
Eeva-Liisa Mustkivi
kuule, küll ma saan, kui õige aeg on. ma ei hakka praegu uurima,aga ma teen seda,kui mul vajadus tekib. :)
10 January 2015 15:24
Margus Meigo
aga mis su email on
10 January 2015 15:22
Eeva-Liisa Mustkivi
ei veel
10 January 2015 15:16
Margus Meigo
Kas maarjaga võtsid ühendust
10 January 2015 15:14
Margus Meigo
kuid kui mis arvad, on hea ide, ju digda need asjad eks ?
10 January 2015 01:22
Eeva-Liisa Mustkivi
ei mul ei ole seda
10 January 2015 01:21
Margus Meigo
peaks ära digimsa kõik need ja netti panema
10 January 2015 01:20
Margus Meigo
kas sul raamatu liblikal noid on olemas: http://et.wikipedia.org/wiki/Elav_Teadus
või onneed raamatukogust saadaval kõik?
või onneed raamatukogust saadaval kõik?
10 January 2015 01:20
Margus Meigo
juuksed ja habe ka
9 January 2015 19:21
Eeva-Liisa Mustkivi
pikad juhtmed vist
9 January 2015 18:50
Eeva-Liisa Mustkivi
ee..ahah:D
9 January 2015 18:44
Margus Meigo
oih, iga teine pilt oleks vähe õeldud
9 January 2015 18:39
Eeva-Liisa Mustkivi
Eee...kus?
9 January 2015 18:37
Margus Meigo
Sinu profiilil varem
9 January 2015 18:36
Eeva-Liisa Mustkivi
Kus nägid?
9 January 2015 18:34
Margus Meigo
Päikest
9 January 2015 17:55
Margus Meigo
( Waldorf st, mul pentagrammide osas parakas, ja see nende systeemi osa tundub .. need tähkesed ju meie raha tähtedest hiina com partei ja usa sõja organisatsioonideni.. et ses suhtes )
Ära muretse praegu vastamisega, millal iganes on hea, ma alati toimetan kuskil ja mitmel lainel ku isan : )
Ära muretse praegu vastamisega, millal iganes on hea, ma alati toimetan kuskil ja mitmel lainel ku isan : )
8 January 2015 00:15
Margus Meigo
Waldorf koolid pole ka päris see sest tundub olema selle same greeka alge eliit versioon, kuid teise sygavama külje pealt..
rohkem nagu http://en.wikipedia.org/wiki/Montessori_education#List_of_prominent_Montessori_alumni taolised koolid koos otsese usu ja maagiliste aspektidega woldrofist ja shamaanilikust haridusest lisada... siis ma usun, et saaks asja , kuid noh, selles osas saab rääkida veel, ideid igas osas , mitut pidi, väga palju :; )
rohkem nagu http://en.wikipedia.org/wiki/Montessori_education#List_of_prominent_Montessori_alumni taolised koolid koos otsese usu ja maagiliste aspektidega woldrofist ja shamaanilikust haridusest lisada... siis ma usun, et saaks asja , kuid noh, selles osas saab rääkida veel, ideid igas osas , mitut pidi, väga palju :; )
8 January 2015 00:13
Margus Meigo
mis sest, et nad selle leiutasid... kuid küsimus on miks nad seda tegid
See täis video ka üleval netis kuid siin ka klip, et samassuunas paljud muud targad ka muretsevad https://www.youtube.com/watch?v=zdvgH4gByfk
See täis video ka üleval netis kuid siin ka klip, et samassuunas paljud muud targad ka muretsevad https://www.youtube.com/watch?v=zdvgH4gByfk
8 January 2015 00:06
Margus Meigo
see oligi mõeldd nagu, üldiselt, "Millal iganes" mõttes
Muidugi jätka, ja pea meeles.. et see haridus on vaja kreeka-rooma aegsest ikkest vabastada minu meelest...
Muidugi jätka, ja pea meeles.. et see haridus on vaja kreeka-rooma aegsest ikkest vabastada minu meelest...
8 January 2015 00:04
Eeva-Liisa Mustkivi
ma arvan,et jätkab ehk sellega mõnel teisel korral. tegelen pisut haridustegevusega
8 January 2015 00:00
Margus Meigo
damagozit tead? Vot, võta asja umbes nii aga noh, heas mõttes ikka, mu kõvakettaga igast asju tuleb kaasa kui sorima hakata , kuid eks edasi uuri ise, ma nüüd muutun nii passiivseks kui võimalik : )
7 January 2015 23:59
Margus Meigo
kuid piire pole mida hea tahtega ületamise osas muretsema peaksid,
7 January 2015 23:57
Margus Meigo
Nu jah, sa Naine ju,
"Veidi" jah
"Veidi" jah
7 January 2015 23:56
Eeva-Liisa Mustkivi
võib-olla lihtsalt veidi erinevad, ei saa siis pihta täpselt Sulle
7 January 2015 23:56
Eeva-Liisa Mustkivi
:)
7 January 2015 23:55
Margus Meigo
aa nu pehme aju on meeldivam igaljuhul kui kõva aju
7 January 2015 23:54
Margus Meigo
st see pole gmailil, gmailil on Armastus0n aga see selle konto oma, see Armastu
7 January 2015 23:54
Eeva-Liisa Mustkivi
:D mul aju hetkel ni pehme,ei saa väga pihta enam
7 January 2015 23:53
Margus Meigo
open source human :p
7 January 2015 23:53
Margus Meigo
( ahjaa, ma OSH, kui huvi ringi uurida on toimetamisi siis mul konto waffad@gmail.com ja Armastu )
7 January 2015 23:52
Margus Meigo
huvita?
näääh
näääh
7 January 2015 23:51
Eeva-Liisa Mustkivi
:) eks elu näitab,kuidas selle kasutamisega saab. aga muidu oli huvita
7 January 2015 23:51
Margus Meigo
või kui sulast vaja on, siin talve perjood ja vaja lund lahti lükata, sis võib ka toimetama panna, seni kuni mul internet ja kaerahelbepudru olemas on katuseall :p
7 January 2015 23:51
Margus Meigo
et uuri ja toimeta muga kuidas hvi on, et jätka seda ära kasutamist, kui sovi on : )
7 January 2015 23:50
Margus Meigo
kuid jah... ma ise hoian koomale, sest ma võin lehekülgede kaupa rääkida, tulnukatest kristluseni (mitte,et node kahe vahemaaa väga suur oleks)
7 January 2015 23:49
Margus Meigo
õhulosse juba praegu ehitan
7 January 2015 23:48
Margus Meigo
ja õhu laeva, micheliny rohkem kuijalgratast
kindlasti kunagi kui saansiis avan oma õhulaeva firma või vähemalt oman oma õhulaeva
kindlasti kunagi kui saansiis avan oma õhulaeva firma või vähemalt oman oma õhulaeva
7 January 2015 23:47
Margus Meigo
ma ise fännan tõuke kelku ka
7 January 2015 23:47
Margus Meigo
Maarja on raamatute nagu... wau, mingi uue sõna selle jaoks peab välja mõtlema .P
aga ära jalgratta asja talle maini :D
aga ära jalgratta asja talle maini :D
7 January 2015 23:46
Margus Meigo
aa nu raamatud meeldivad,vähemalt
7 January 2015 23:46
Eeva-Liisa Mustkivi
pean pettumuse valmistama, ei meeldi
7 January 2015 23:46
Margus Meigo
lisaks naisele ma palju muud ka otsin, elumõtte toimima panekuks
ahjaa,
Muide sulle jalgrattad meeldivad?
ahjaa,
Muide sulle jalgrattad meeldivad?
7 January 2015 23:45
Margus Meigo
wau, kle ma annan alla,
Ma tahtsin aint korraks su pilte tsekata ja asju jasiis mingi veider teema, kõik onnii head, et ma ei saanud pausi teha ja neid jätkas tulemas ... ja tuli..
pean uuesti alustama surfamisega varsti kuna see põhjatu kaev heas mõttes tundus
Ma tahtsin aint korraks su pilte tsekata ja asju jasiis mingi veider teema, kõik onnii head, et ma ei saanud pausi teha ja neid jätkas tulemas ... ja tuli..
pean uuesti alustama surfamisega varsti kuna see põhjatu kaev heas mõttes tundus
7 January 2015 23:44
Eeva-Liisa Mustkivi
no päris optimistlik segadus
7 January 2015 23:23
Margus Meigo
suhteline on suht hea
7 January 2015 23:22
Eeva-Liisa Mustkivi
mul on hetkel suhteline segadus juba
7 January 2015 23:21
Margus Meigo
kuid noh, ma lihtsalt järgisin vaimu ja miskit tahet polnud ka muuta seda mis on rohkem kui see mis elu teele toob
7 January 2015 23:20
Margus Meigo
ega nad ka ei osanud, kui ma seletasin, et see kogus mis nad draagide peale päevas vahest kulutavad, mis nad kerjates saanud, on mu aasta sisse tulek peaaegu :D
7 January 2015 23:19
Eeva-Liisa Mustkivi
ega ei oska väga kommenteerida ka enam
7 January 2015 23:18
Margus Meigo
inglismaal tänava inimeste kulul elasin :D
7 January 2015 23:17
Margus Meigo
ja kui ma mõtlen, vaene, siis ma mõtlen, et ma nii vaene,et ma vaese inimese panen rikkana paistma :p
7 January 2015 23:17
Margus Meigo
liialt pikk oleks seletada mis ja kuidas
kuid ma puru vaene ka momendil
kuid ma puru vaene ka momendil
7 January 2015 23:16
Eeva-Liisa Mustkivi
kindlasti on, kui see õige lõpuks tuleb
7 January 2015 23:15
Margus Meigo
ma nagu proovin sedasi naisele saada, et ma kedagi ei seebi, ei meelita, ei ilusta ega varja miskit
ei tea kas on võimalik
ei tea kas on võimalik
7 January 2015 23:15
Margus Meigo
mis ta ikka nii huumor on, kuid noh,, valu läbi pisarate on ikka magusam
vb sa od "to much" paljudele ? ... kuid alguses tundusid nagu "can handle that easy" kuni päris Sinu ligi jõudma keegi hakkas...
Hmm mis moodi node asjadega lod on , mu l alati huvitav teada
vb sa od "to much" paljudele ? ... kuid alguses tundusid nagu "can handle that easy" kuni päris Sinu ligi jõudma keegi hakkas...
Hmm mis moodi node asjadega lod on , mu l alati huvitav teada
7 January 2015 23:14
Eeva-Liisa Mustkivi
ma võtsingi seda suhteliselt huumoriga (kui ma emootikoni sealt näed)
7 January 2015 23:13
Margus Meigo
nu tegelt vaata siis seda kui head asja.. et see kes pold õige Sule, õnneks lendas edasi
7 January 2015 23:12
Eeva-Liisa Mustkivi
on ja ei ole ka
7 January 2015 23:12
Eeva-Liisa Mustkivi
no ma tean,et sa oled karvane jah, ega ma selle pärast sinuga ei peaks mitte rääkima nagu
7 January 2015 23:12
Margus Meigo
aa ma mõtlesin, et Sinu tsitaat
7 January 2015 23:11
Margus Meigo
nu siis sobib, sest muidu oleks kohe ilma mõtlematta "iiiuuuu"
7 January 2015 23:11
Eeva-Liisa Mustkivi
tsitaat
7 January 2015 23:11
Margus Meigo
"Miks on nii, et kõik mehed, kellega mina suhtes olen olnud, leiavad kohe peale mind omale selle õige naise" wau
7 January 2015 23:10
Eeva-Liisa Mustkivi
ei tea, ei ole palju karvaste sekka sattunud
7 January 2015 23:10
Margus Meigo
Kuid kas Sul karvased mehed oleks aksepteeritavad ?
7 January 2015 23:09
Margus Meigo
või piisab kui puid istutada
7 January 2015 23:09
Margus Meigo
Kas saab oma elu mujal jätkata kui siin elu ei külva, ses nagu mystilises või religiooses mõttes?
7 January 2015 23:08
Margus Meigo
Kuid kõik peaks ?
7 January 2015 23:07
Eeva-Liisa Mustkivi
jah, mõni vahel ei jõuagi selleni
7 January 2015 23:07
Margus Meigo
nu näed, vastandid tõmbuvad, ma just mehe jätaks vahele ja naise osas oleks väga õnnistatuna ennast tundev
lapsed, see juba oleks tõsine kahejalaga maapeal olemine
lapsed, see juba oleks tõsine kahejalaga maapeal olemine
7 January 2015 23:07
Eeva-Liisa Mustkivi
olen ise naine
7 January 2015 23:06
Eeva-Liisa Mustkivi
naise jätaks vast ära
7 January 2015 23:06
Margus Meigo
aga soovid kõike ?
7 January 2015 23:05
Eeva-Liisa Mustkivi
isegi last ei ole
7 January 2015 23:05
Margus Meigo
ega ma meelega harva midagi segaseks jätan
7 January 2015 23:05
Eeva-Liisa Mustkivi
ma teen su elu kergemaks, mu ei ole meest JA ei ole naist ka
7 January 2015 23:05
Eeva-Liisa Mustkivi
see suurem armastus jäi hetkel minu jaoks segaseks.. aga see vist oligi nii mõeldud
7 January 2015 23:05
Margus Meigo
/me mõtleb ....
7 January 2015 23:05
Eeva-Liisa Mustkivi
selles mõttes, et lugesid enne diskrimineerimise lektüüri ja samas minu suhtes tegid kohe selektsiooni, ise pakkusid topelt. eeldasid, et vastan ise?
7 January 2015 23:04
Margus Meigo
Oi ... peaaegu, et oli...
Nuh, unistustes ikka on, kuid need järgmise elu unistused.. praegu otsin suuremat armastust kui suurim mida usun, et olemas on... või miskit.. mis edasi elu selgemaks teeks
Nuh, unistustes ikka on, kuid need järgmise elu unistused.. praegu otsin suuremat armastust kui suurim mida usun, et olemas on... või miskit.. mis edasi elu selgemaks teeks
7 January 2015 23:03
Margus Meigo
nu jah et ei mul pole ühte ega teist, ses osas, et patu maailm, siin peab olema täpsem
7 January 2015 23:03
Eeva-Liisa Mustkivi
sul oli ju naine, kui ma ei eksi?
7 January 2015 23:02
Eeva-Liisa Mustkivi
hmm, et minult küsisid ainult mehe kohta, ise andsid kaks vastust?
7 January 2015 23:02
Margus Meigo
nait ka mitte
7 January 2015 23:02
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
7 January 2015 23:02
Margus Meigo
mul ka mitte
7 January 2015 23:02
Eeva-Liisa Mustkivi
ja ei, meest ei ole
7 January 2015 23:01
Margus Meigo
mhmh
7 January 2015 23:01
Eeva-Liisa Mustkivi
igal asjal oma aeg ja koht ütleks, selle peale (kultuur ja asjalikkus siis)
7 January 2015 23:01
Margus Meigo
Kas Sul mees on ?
7 January 2015 23:00
Margus Meigo
Kui sa kultuuri asja ajad, siis ju peab olema asjalik ka, kuidas muidu,
tuleta kultuuri ajades melde inimestele aint, et kreeka-rooma vaimusünnitus pole see mida vaja ajada niiväga on kui arusaamisele inimesed tuua, et matriarhaatlik suund on see mis meid viib kuhu vaja . )
tuleta kultuuri ajades melde inimestele aint, et kreeka-rooma vaimusünnitus pole see mida vaja ajada niiväga on kui arusaamisele inimesed tuua, et matriarhaatlik suund on see mis meid viib kuhu vaja . )
7 January 2015 22:59
Margus Meigo
Pole hullu, kui me häbelikud oleme oma päris mina ees siis me nalja taha poeme vahest, ka mehed
7 January 2015 22:58
Eeva-Liisa Mustkivi
kuigi tundub,et jäi teine mulje
7 January 2015 22:58
Eeva-Liisa Mustkivi
olen ka asjalik;)
7 January 2015 22:58
Eeva-Liisa Mustkivi
no isegi kui ei saanud, ega ma seda pikalt ei pea analüüsima enam ka:)
7 January 2015 22:57
Margus Meigo
:)
7 January 2015 22:57
Margus Meigo
Sain aidatud suts ?
7 January 2015 22:57
Eeva-Liisa Mustkivi
Tead, ma teen asjadel ikka vahet ka, kui vaja.
7 January 2015 22:57
Margus Meigo
nu jah, ära vist smaile nii palju ksuta ku itaga räägid, ta suht asjalik tibi .P
(päris elus aga viskab kildu varukast ni , et on)
(päris elus aga viskab kildu varukast ni , et on)
7 January 2015 22:56
Eeva-Liisa Mustkivi
me enam-vähem korraldatud saame,ruumid on,inimesed on, need kes laval on iinmesed,nendega otsin,käin läbi,kõnetan hetkel rohkem:D
7 January 2015 22:51
Eeva-Liisa Mustkivi
nii palju infot tuli korraga:D
7 January 2015 22:50
Margus Meigo
siin palju muid seltse ka kes kasuks tulla võivad: http://www.linnaidee.ee/content/asumiseltsid
7 January 2015 22:49
Margus Meigo
ta vist veel mingi osa või kogu eestit käis läbi ja kaardistas vanad rehetalud ära ja igast teemat ajab
7 January 2015 22:48
Margus Meigo
( ma tean oxymoron )
7 January 2015 22:48
Margus Meigo
ta vahest üli spesiifiline ja vahest üli aksioonis ja vahest üli kõikemud, seega nagu kui korraks peaks tunduma veider või vaevarikas siis igasugune üritus on kindlasti väärt
et nagu geeniused ongi veidrad vahest
Kuid ta nagu tõsiselt, kuigi skeptiline vahest kunagi oli siis üli positiivne
et nagu geeniused ongi veidrad vahest
Kuid ta nagu tõsiselt, kuigi skeptiline vahest kunagi oli siis üli positiivne
7 January 2015 22:47
Margus Meigo
http://telliskiviselts.info/
7 January 2015 22:46
Margus Meigo
Telliskivi selts
seltsi koordinaator: Maarja Läänesaar
maarja.laanesaar@gmail.com
seltsi koordinaator: Maarja Läänesaar
maarja.laanesaar@gmail.com
7 January 2015 22:46
Margus Meigo
just
7 January 2015 22:46
Eeva-Liisa Mustkivi
sa arvad,et ma niisama lähen ütlen,tere,meil on kultuuriklubi, kas teilvon lahedaid inimesi:D
7 January 2015 22:45
Margus Meigo
kuid räägi lähemalt
7 January 2015 22:44
Margus Meigo
maarja.laanesaar@gmail.com
7 January 2015 22:44
Margus Meigo
nu kui maarjaga sõbrakssaad siis sul kalamajas käpp sees usn :p
ta kõiki kõige huvitavamaid teab usun
ta kõiki kõige huvitavamaid teab usun
7 January 2015 22:43
Eeva-Liisa Mustkivi
ma ei ela kalamajas ja ma alles alustasin asjaga,ma olen suht nagu pime kana, kes tera otsib. :D n-ö :D saan hakkama, mul sõpru ka,nad teevadvrohkem:P
7 January 2015 22:41
Margus Meigo
Maarja Läänesaar
7 January 2015 22:40
Margus Meigo
apteegi
7 January 2015 22:40
Eeva-Liisa Mustkivi
eesnimi esimese hogoa ei ütle midagi:D
7 January 2015 22:40
Margus Meigo
nu igaksjuhuks peaks ikka kodus olema pteegi kapis
7 January 2015 22:40
Eeva-Liisa Mustkivi
kus ma seda ikka nii väga otsimalähen:D
7 January 2015 22:39
Margus Meigo
ta kalamajas suur asjaajaja
7 January 2015 22:39
Margus Meigo
Maarjat tead?
7 January 2015 22:39
Margus Meigo
kuid kui proovid siis nagu söö,mis tast ika kõrvetada
7 January 2015 22:39
Eeva-Liisa Mustkivi
jah,ise ka seal,ma organiseerin asju vahel:D
7 January 2015 22:39
Margus Meigo
ahah, siiani pole proovinud
7 January 2015 22:39
Margus Meigo
ja kuidas selle kultuuri asjaga on, sa ise ka kalamaja kandis?
7 January 2015 22:38
Eeva-Liisa Mustkivi
ei ole proovinud,ei oska tahta:D
7 January 2015 22:38
Margus Meigo
tunne oli selline, :p
7 January 2015 22:38
Eeva-Liisa Mustkivi
miks peaks:D
7 January 2015 22:38
Eeva-Liisa Mustkivi
ei:D
7 January 2015 22:38
Eeva-Liisa Mustkivi
aga ma vaatan,et sul on huvitavaid tutvusi, et teema on siis selline,et kalamajas, (olen ka kutsunudvkorra sinna), on nüüd kultuuriklubi, meelelahutus astub korra kuus (umbes) ustest sisse rahva sekka:D
7 January 2015 22:37
Margus Meigo
kanepit soovid v?
7 January 2015 22:37
Eeva-Liisa Mustkivi
su nimi tavaliselt see wafa vms, ma vaatasin tõesti,vet hmm,kes see on:D
7 January 2015 22:36
Eeva-Liisa Mustkivi
ma tegelikult sel põhjusel otseselt sinugavvestlema ei hakanud,et ära siis arva,et koheainult kasutamise peal väljas:D
7 January 2015 22:36
Eeva-Liisa Mustkivi
ma ei tea, kas see on hea või mitte:D
7 January 2015 22:35
Margus Meigo
päris ei koida ka veel kuid räägi kasutusest
7 January 2015 22:35
Margus Meigo
aa oot nagu hakkaks koitma
7 January 2015 22:35
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
7 January 2015 22:34
Margus Meigo
Seda lugesin just, armas :p
7 January 2015 22:34
Eeva-Liisa Mustkivi
ma praegu vaatan,et kasutaks sind ära kohe.. tutvuste poolest:D
7 January 2015 22:33
Eeva-Liisa Mustkivi
no me oleme sõbrad, paistab. vähemalt mul näitab:D
7 January 2015 22:32
Eeva-Liisa Mustkivi
mõtle:D
7 January 2015 22:32
Margus Meigo
ma nüüd provin lühidalt mõelda, et kes Sina oled : ))
7 January 2015 22:32
Eeva-Liisa Mustkivi
hei. head uut. ma mõtlesin pikalt, et kes sa oled:D
7 January 2015 22:31
Eeva-Liisa Mustkivi
hääd ööd :D
14 May 2011 23:22
Eeva-Liisa Mustkivi
ei ole probleeme :D
14 May 2011 23:22
Margus Meigo
ma fb'st välja
kuid tegelt lihtsalt loodan, et ma ei jätnud valet muljet meditatsioonist või meelte rännakutest, et kui mingi eelarvamus tekkis node asjade suhtes täna siis just want ja to know :)
ööd :)
kuid tegelt lihtsalt loodan, et ma ei jätnud valet muljet meditatsioonist või meelte rännakutest, et kui mingi eelarvamus tekkis node asjade suhtes täna siis just want ja to know :)
ööd :)
14 May 2011 23:21
Margus Meigo
seal suht tavaline tehnilisem jutt ka mis tava meditatsioniga seotum tundub olevat... kuid kui muid videosi tal kuulda... siis tuleb rohkem pilti millest ta räägib.
ta erinevatel aegadel oli erinevate vaadatega ka, kuid mida lõpu poole seda paremaks läks
ta erinevatel aegadel oli erinevate vaadatega ka, kuid mida lõpu poole seda paremaks läks
14 May 2011 23:10
Eeva-Liisa Mustkivi
:)
14 May 2011 23:03
Margus Meigo
nagu sealt kuuled, meditatsioonil ei olegi põhjust, seega pole seda põhjust mitte teha :)
14 May 2011 23:02
Eeva-Liisa Mustkivi
:)
14 May 2011 22:57
Margus Meigo
alan watts ise on teadlane, mehaanik hariduselt.
14 May 2011 22:56
Margus Meigo
lihtsalt rahu ja selgus... ja siis olenevalt meditatsioonist muidugi saab ka kõike muud mida ma veel ei ole kogenud, seega ei tea kirjeldada
14 May 2011 22:56
Margus Meigo
nu ega ta sedasi piltikult ei oel nagu telekas räägitakse ja näitadakse multifilmides
14 May 2011 22:55
Eeva-Liisa Mustkivi
tavameditatsioon on vist veidi maapeale jätvam? :D
14 May 2011 22:55
Margus Meigo
http://www.youtube.com/watch?v=CXXDzT1b_8o : )
14 May 2011 22:55
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
14 May 2011 22:55
Margus Meigo
life lasting positive effects :P
14 May 2011 22:53
Margus Meigo
sõnadesse mudugi ei saa panna midagi sellist : )
14 May 2011 22:52
Margus Meigo
kus saad aru, et mateeriat su ymber sellisena ei eksisteeri tegelt
14 May 2011 22:52
Margus Meigo
LSD ja seened vb annavad kiiremini maitse kätte mis seal olla võib.. kuid päris asi ise loodetavasti on nii hea kõigil kui minul mõned hetked olnud on
14 May 2011 22:52
Margus Meigo
nu all wanders should be there.. n
14 May 2011 22:51
Eeva-Liisa Mustkivi
keegi pole pakkund,ise pole ka selle peale tulnud:D
14 May 2011 22:51
Margus Meigo
ha!
14 May 2011 22:51
Eeva-Liisa Mustkivi
ei olegi põhjust:D
14 May 2011 22:50
Margus Meigo
nu mis põhjus selleks on :D
14 May 2011 22:50
Eeva-Liisa Mustkivi
ei:D
14 May 2011 22:50
Margus Meigo
meditatsioone ei tee?
14 May 2011 22:50
Eeva-Liisa Mustkivi
ja sisu ei tea,et milmoel nad nagu rolli mängivad:D
14 May 2011 22:47
Eeva-Liisa Mustkivi
tagantjägi ajavad naerma :D
14 May 2011 22:47
Eeva-Liisa Mustkivi
aga unenägusid olen ma kirjutanud üles vahel küll:D aga mitte selliseid "reisimisi" vaid pigem väga absurdselt naljakaid asju:D
14 May 2011 22:47
Eeva-Liisa Mustkivi
ega ma jah finatsist ei ole niivrd hetkel hiilata tõesti et ma saaksin palju igalepoole maailma end lennutada :D
14 May 2011 22:46
Eeva-Liisa Mustkivi
:D:D:D
14 May 2011 22:46
Margus Meigo
ja kui sul veab siis yle 2012 enamus nagunii ei ela, seega sa ei kaota midagi eriti :P
14 May 2011 22:46
Margus Meigo
kuid yeah, ma isegi ei tea kuidas sul finatsiga olukord oleks, et niisama ringi lullata, mudgui pakun välja siin igast 'geneiaalseid ideid'
14 May 2011 22:45
Margus Meigo
ja igast enese uuringuid teha
14 May 2011 22:44
Margus Meigo
kui sa seda juba ei tee :D
14 May 2011 22:44
Margus Meigo
mõtleisn, et sul seal vb palju põnevam oleks sise kosmoses ja unenägude maal trippida
14 May 2011 22:44
Margus Meigo
osad inimesed soovitavad lindisda kohe peale nägemist ja siis ylesse kirjutada... ja alles hiljem kuulata .. ja siis pidi päris huvitavaid asju välja tulema
14 May 2011 22:43
Margus Meigo
nu räägi sellest mis tundus nii olevat :P
14 May 2011 22:42
Eeva-Liisa Mustkivi
oleneb et mida sa sellesga mõtled :)
14 May 2011 22:41
Margus Meigo
sa unenägusi lindistada oled proovinud ?
14 May 2011 22:40
Eeva-Liisa Mustkivi
võib ka olla võimalik tõesti:D
14 May 2011 22:38
Margus Meigo
mitte kuskitl vaid neitist ikke
14 May 2011 22:38
Margus Meigo
see meeltu aadress on meeles kuskilt st :P
14 May 2011 22:37
Margus Meigo
aaa kle ma tean seda
14 May 2011 22:37
Eeva-Liisa Mustkivi
palun:D
14 May 2011 22:37
Eeva-Liisa Mustkivi
http://meeletu.wordpress.com/loomusevalu/
14 May 2011 22:37
Margus Meigo
saada mõned :)
14 May 2011 22:36
Eeva-Liisa Mustkivi
kirjutan:D
14 May 2011 22:35
Margus Meigo
Luuletusi kirjutad?
14 May 2011 22:34
Margus Meigo
oleks pidanud ikka :D
14 May 2011 22:34
Margus Meigo
ma ei uuri naiste vanust tavaliselt
14 May 2011 22:34
Eeva-Liisa Mustkivi
:)
14 May 2011 22:31
Margus Meigo
ma ei pannud tähelegi
14 May 2011 22:31
Margus Meigo
aaa deem
14 May 2011 22:31
Eeva-Liisa Mustkivi
et ma olen selle jaoks muide liiga vana :D
14 May 2011 22:31
Margus Meigo
räägin lihtsalt vabalt
14 May 2011 22:31
Margus Meigo
ei muretse
14 May 2011 22:31
Eeva-Liisa Mustkivi
ma võin killu panna praegu
14 May 2011 22:30
Eeva-Liisa Mustkivi
aga tead
14 May 2011 22:30
Eeva-Liisa Mustkivi
ära sina muretse kohe ja praegu minu pärast :D
14 May 2011 22:30
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
14 May 2011 22:30
Margus Meigo
kuid yah. kui sa meeletult kiiresti uurte kogemuste peale ei erutu
st sydame lööke väga kõrgele ei vii siis ei tohiks väga hullu olla
st sydame lööke väga kõrgele ei vii siis ei tohiks väga hullu olla
14 May 2011 22:29
Eeva-Liisa Mustkivi
ma pidevalt mõtlesid what the hell see yx on:D
14 May 2011 22:28
Margus Meigo
väga lahedate inimestega
14 May 2011 22:26
Margus Meigo
see green eco värk
14 May 2011 22:26
Margus Meigo
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B9XHUTsH7izHY2ZiZjlmZTUtNjdkYy00NDJiLWIwNTEtZmM0OGQ2NmFmMjEz&hl=en
14 May 2011 22:26
Margus Meigo
yx monet
14 May 2011 22:25
Eeva-Liisa Mustkivi
ja paluks mitte "igast asju" vastusega:D
14 May 2011 22:24
Eeva-Liisa Mustkivi
misasja te teete seal siis :D
14 May 2011 22:24
Margus Meigo
mis seal ikka hullu on, ega me häälega ei lähe (nagu ma alguses plaanisin)
14 May 2011 22:24
Eeva-Liisa Mustkivi
hull :D
14 May 2011 22:24
Margus Meigo
kuid mis vahet sel on millega tegelen, sinu saan sloveeniasse kohe kirja panna homme kui vaja
14 May 2011 22:23
Margus Meigo
see oli hea vastus , eksju :D
14 May 2011 22:23
Margus Meigo
igast asjadega
14 May 2011 22:23
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
14 May 2011 22:23
Eeva-Liisa Mustkivi
sry et lambist küss, ma pole uurind väga tõsiselt seda nagu
14 May 2011 22:23
Eeva-Liisa Mustkivi
millega sa tegeled üldse :D
14 May 2011 22:22
Eeva-Liisa Mustkivi
ma oskan ka tögada :D
14 May 2011 22:22
Eeva-Liisa Mustkivi
aga ikakgi :P
14 May 2011 22:22
Eeva-Liisa Mustkivi
ma tean:D
14 May 2011 22:22
Margus Meigo
irww, see oli iroonia
14 May 2011 22:22
Eeva-Liisa Mustkivi
hakka jah saatusest rääkima:D
14 May 2011 22:22
Eeva-Liisa Mustkivi
nüüd sa ajad mind heas mõttes närvi sest iseenesest on see krdi hea aga maitea,ma olen lollakalt hoolikas jah ja veits ettevaatlik sellega milelgipärast ja ma ise käin endale ka sellega pinda :P
14 May 2011 22:21
Margus Meigo
see vb põhjusega, yx koht mei lvabaks jäänud.. u never know.. :P
14 May 2011 22:21
Margus Meigo
elu ongi selline... tulevad asjad... voolavad sisse... võtavad laineharjale kaasa... viivad tundmatusse... ja parim on lihtsalt nautida elu laineid kui olla krampis iga võimaliku libastumise peale
14 May 2011 22:20
Eeva-Liisa Mustkivi
ma pole maitea kuskil eestis tpikka reisi saand teha vahepeal et nagu lambist sloveeniasse kohe panna on karm:D
14 May 2011 22:20
Margus Meigo
nu siin ei ole midagi äkki sujuvalt tuli
14 May 2011 22:20
Eeva-Liisa Mustkivi
see tuli nagu väga äkki lihtsalt:D
14 May 2011 22:19
Margus Meigo
meil yx tyrgi project ka,
14 May 2011 22:19
Margus Meigo
irw, mis slovenial viga :D
14 May 2011 22:19
Eeva-Liisa Mustkivi
tead...kui kunagi ühte teise kohta lähed,olen käpp:P
14 May 2011 22:19
Margus Meigo
yhesõnaga räigelt kasutan ära sind
14 May 2011 22:19
Margus Meigo
et project irahad kätte saaksime
14 May 2011 22:19
Margus Meigo
eriti kuna meil yhte inimest avaja
14 May 2011 22:19
Margus Meigo
nu see mu töö
14 May 2011 22:19
Eeva-Liisa Mustkivi
eriti abivalmis:D
14 May 2011 22:18
Eeva-Liisa Mustkivi
irv:D
14 May 2011 22:18
Margus Meigo
ja ise slovnia projectile ka, võime kätt hoida sul kui vahja :P
14 May 2011 22:18
Margus Meigo
ja tahe, et tahad minna
14 May 2011 22:18
Margus Meigo
kui alg tasemel ing keelt oskad siis on piisav
14 May 2011 22:18
Margus Meigo
sa ei pea olema minig metsik osav tyyp
14 May 2011 22:18
Margus Meigo
vaid*
14 May 2011 22:17
Margus Meigo
ainult nendega kelle valiud
14 May 2011 22:17
Margus Meigo
reisimine, noorte vahetused, vabatatlik töö, täis fan ja elu nautimine lahedate inimestega
14 May 2011 22:17
Eeva-Liisa Mustkivi
see mida teeks on täielik jura sest kuhugi sellele ma ligi ei saaks:D
14 May 2011 22:17
Margus Meigo
pointe on palju rohkem
14 May 2011 22:17
Eeva-Liisa Mustkivi
sest ma ei ole mingi metsik osav tüüp et ma ei oska end toppida kuhugi:D
14 May 2011 22:17
Margus Meigo
ei ole nii
14 May 2011 22:17
Margus Meigo
neeh
14 May 2011 22:17
Eeva-Liisa Mustkivi
sellepärast võibla kool jäi nina alla et mingigi point tekiks:D
14 May 2011 22:17
Eeva-Liisa Mustkivi
mul ei ole mingit otsest pointi selles ongi pointi
14 May 2011 22:16
Margus Meigo
irw
14 May 2011 22:16
Eeva-Liisa Mustkivi
mitte midagi eriti hetkel :D
14 May 2011 22:16
Eeva-Liisa Mustkivi
hea ja loll küsimus sest vastus on loll ja igav:D
14 May 2011 22:16
Margus Meigo
ma ei arvagi, et sa niisama istud, lihtsalt ma oleks suht suesidal :D
14 May 2011 22:16
Margus Meigo
kuid yea.. milega sa tegeld ?
14 May 2011 22:16
Margus Meigo
ise saad uurida palju kiiremini ja rohkem mis iganes asjad sind huviavad
14 May 2011 22:15
Margus Meigo
nagu vananenud mõtetu haridussysteemi peale aega raisata
14 May 2011 22:15
Margus Meigo
seda ma kyll ei soovita, päriselt ka :D
14 May 2011 22:14
Margus Meigo
kooli ära kyll mine
14 May 2011 22:14
Margus Meigo
jne
14 May 2011 22:13
Margus Meigo
teeks spirituaalseid trippe
14 May 2011 22:13
Margus Meigo
minig gurude juurde ja shamaanide juurde
14 May 2011 22:13
Margus Meigo
ma riesiks yle maailma
14 May 2011 22:13
Margus Meigo
kuigi yeah, seal metsas.. camping.. kui vaja emergenzit on... ma ei tea
14 May 2011 22:13
Margus Meigo
emm miks mitte
14 May 2011 22:12
Eeva-Liisa Mustkivi
minu spontaansus vist on niivõrd kehva et ma lihtsalt ei suuda lambist kätte võtta ja ära kaduda et sry,ma lähen nüüd ära,ma tahan ära:D
14 May 2011 22:12
Margus Meigo
70 % piletid max kinni
14 May 2011 22:11
Margus Meigo
väga chillide inimestega
14 May 2011 22:10
Margus Meigo
looduses
14 May 2011 22:10
Margus Meigo
järgmne kuu
14 May 2011 22:10
Margus Meigo
meil väga lahe asi slovenias
14 May 2011 22:10
Margus Meigo
sa mõne noorte vahetusega ei taha joinida v
14 May 2011 22:10
Eeva-Liisa Mustkivi
:)
14 May 2011 22:10
Margus Meigo
inimesed on sellised, omapärased
14 May 2011 22:09
Margus Meigo
nagu juba yx halva tegemine ol ija siis ise piitsutatakse takka veel tavaliselt
14 May 2011 22:09
Margus Meigo
igal selel hetkel kui endale haiget teeme sellega, et tunneme ennast halvasti selle pärast et keegi tegi halba
14 May 2011 22:09
Eeva-Liisa Mustkivi
eks nad sellega ka keerasid et otsustasid et ma nende seltskonda peale seda enam ei vääri kui ma opilt taastusin:P
14 May 2011 22:09
Margus Meigo
nuh, enamasti mek eerame ise ka endale käru
14 May 2011 22:08
Margus Meigo
kuid yea, oluline on mitte takerduda nedesse kes ei soka aru saada
14 May 2011 22:08
Eeva-Liisa Mustkivi
eks neid käru keeramisi on ikka ju erinevaid ette tulnud:D
14 May 2011 22:08
Margus Meigo
;)
14 May 2011 22:08
Margus Meigo
meeste alasega, et nad käru keeravad , ma ka mees, peaksin ju tundma neid ja nii mõnegagi vestelnud
14 May 2011 22:08
Eeva-Liisa Mustkivi
millise infoga:D
14 May 2011 22:07
Eeva-Liisa Mustkivi
sealt ka see girl power tunne vist:D
14 May 2011 22:07
Margus Meigo
ja ma usun, et sa ei valgusta mind kuidagi selle infoga :D:D
14 May 2011 22:07
Eeva-Liisa Mustkivi
aeg-ajalt tekib tunne et ei tea keda ja milleks ja kuidas üldse ligi lasta:D
14 May 2011 22:07
Margus Meigo
ma ei näinud midagi isiklikku siin
14 May 2011 22:07
Eeva-Liisa Mustkivi
aga mehed on ikka käru keerand piisavalt:D
14 May 2011 22:07
Eeva-Liisa Mustkivi
ära võta isiklikult nüüd:D
14 May 2011 22:06
Margus Meigo
ei tegelt ka, see hea additude!
14 May 2011 22:06
Margus Meigo
! Girl Power! :D
14 May 2011 22:06
Margus Meigo
just
14 May 2011 22:06
Eeva-Liisa Mustkivi
siiber sellest kui inimesed ära kasutavad või idioodiks peavad:D
14 May 2011 22:05
Eeva-Liisa Mustkivi
küll mitte nii et kohe järgmisel päeval tagasi kuskile opile lendaks aga ikkagi:D
14 May 2011 22:05
Eeva-Liisa Mustkivi
otsustasin et minge metsa,aeg on elama hakata:D
14 May 2011 22:04
Eeva-Liisa Mustkivi
isiklikud asjad keerasid jälle kihva,nüüd kevadel tegin väikese stiilipöörde:D
14 May 2011 22:04
Eeva-Liisa Mustkivi
siis tuli teine opp ja nüüd peale seda nagu ei teagi:D
14 May 2011 22:04
Eeva-Liisa Mustkivi
siis muidugi hakkasid isiklikud asjad jamaks minema:D tõmbas taas fiilingu alla:D
14 May 2011 22:04
Eeva-Liisa Mustkivi
aga mõtlesin jah et aitab jamast
14 May 2011 22:03
Eeva-Liisa Mustkivi
see selleks:D
14 May 2011 22:03
Eeva-Liisa Mustkivi
mis on niivõrd rõvedalt raske teema,et anna olla :D
14 May 2011 22:03
Eeva-Liisa Mustkivi
nüüd ma muidugi olen veits närvihaige,sest ma mõtlen tagasi minemise peale:P
14 May 2011 22:02
Eeva-Liisa Mustkivi
ssellessuhtes et ma ei läinud enam kooli ka tagasi,sest see ala käis mulle pinda:P
14 May 2011 22:02
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
14 May 2011 22:01
Eeva-Liisa Mustkivi
et ma ei tee enam asju mida ma EI TAHA teha
14 May 2011 22:01
Eeva-Liisa Mustkivi
peale esimest oppi ma tegin kardinaalse otsuse et mulle aitab
14 May 2011 22:01
Eeva-Liisa Mustkivi
et ma ei teagi kuidas ma end täpselt tunnen:D
14 May 2011 22:01
Eeva-Liisa Mustkivi
aga mul jäi muide vastamata ka:D
14 May 2011 22:00
Eeva-Liisa Mustkivi
arvestamise ja haletsemise vahel on vaks vahet sry:D
14 May 2011 21:59
Eeva-Liisa Mustkivi
et kehtestan asja ära,et sry ma olen selline et võta nagu olen :D
14 May 2011 21:59
Eeva-Liisa Mustkivi
see väsimuse asi jah,et selle koha pealt ma olen piisavalt laheda jonnaka iseloomuga,et ma põhimõtteliselt võin vaielda ja vinguda seni kuni asi paika panna:D ja see ei ole umbes see siis ka enam et oo haletse mind ma nii väetike pigem et sry,ära põtki et mul on nüüd paus ja vaata ise mis teed,ära õienda:D
14 May 2011 21:58
Eeva-Liisa Mustkivi
:)
14 May 2011 21:57
Margus Meigo
ma yhe asja vaatan veel lõpuni kuid p.m. siin
14 May 2011 21:57
Margus Meigo
vilk-vilk
14 May 2011 21:57
Eeva-Liisa Mustkivi
olgu, saad vilgutada kuipeaksid tagasi veel ilmuma:D
14 May 2011 21:56
Margus Meigo
windosi peal see chati chat vähemalt suureks läks, siin ta selline pilu.
Kuid yeah, kui puhkust tahad, siis lihtsalt anna teada :)
Ma korra eemale
Kuid yeah, kui puhkust tahad, siis lihtsalt anna teada :)
Ma korra eemale
14 May 2011 21:54
Margus Meigo
neeh polik lause + poolteisest, , niceeediting
14 May 2011 21:53
Margus Meigo
ja kui ma peaks kõõrdi vaatama siis ära et see millegi pärast mida sa arvad olevat
14 May 2011 21:52
Eeva-Liisa Mustkivi
aga mitte ka kõõrdi vaatama kui ma ütlen vahel et sry,ma ei jaksa,ära käi pinda:D
14 May 2011 21:50
Eeva-Liisa Mustkivi
otseselt:D
14 May 2011 21:50
Eeva-Liisa Mustkivi
maitea sa ei peagi mind nüüd nunnutama sellepärast:D
14 May 2011 21:50
Margus Meigo
uhh, õnneks veel keegi kes mõistab
14 May 2011 21:50
Eeva-Liisa Mustkivi
pigem ongi hea mõista mitte haletseda:D
14 May 2011 21:49
Eeva-Liisa Mustkivi
et sa ei hakka kaasa tundma:D
14 May 2011 21:49
Eeva-Liisa Mustkivi
see oli kusjuures hea luse mis sa just ütlesid
14 May 2011 21:48
Margus Meigo
ma proovin mõista ainult
14 May 2011 21:46
Margus Meigo
ja ma ei hakka kaasa tundma, kuna ma pole selles eriti hea : )
14 May 2011 21:46
Margus Meigo
osad võtavad selliseid asju väga nö kerge sydamega (hea sõnadevalik)
eriti kui nad idamaa asjadega tegelevad
eriti kui nad idamaa asjadega tegelevad
14 May 2011 21:44
Margus Meigo
Et lihtsalt siis tean mis settingus suhelda, ku itean kuidas sa päriselt tunned
14 May 2011 21:44
Margus Meigo
kuid muidu, aualt öeldes, oled sa praegu mis seisundis ?
14 May 2011 21:43
Margus Meigo
deem
14 May 2011 21:43
Eeva-Liisa Mustkivi
eradli palat oli:D
14 May 2011 21:43
Eeva-Liisa Mustkivi
peale oppi ma elasin mingi üle kuu aja seal:D
14 May 2011 21:43
Eeva-Liisa Mustkivi
sügisel jah olin haiglas
14 May 2011 21:42
Margus Meigo
ooh, hea seegi :D
14 May 2011 21:42
Eeva-Liisa Mustkivi
kodus ikka
14 May 2011 21:42
Eeva-Liisa Mustkivi
ei
14 May 2011 21:42
Eeva-Liisa Mustkivi
kirurgist ma ei hakka rääkimagi:D
14 May 2011 21:42
Margus Meigo
oot sa haiglas praegu v?
14 May 2011 21:42
Eeva-Liisa Mustkivi
kardioloogile pole ka ligi saanud nö
14 May 2011 21:42
Eeva-Liisa Mustkivi
ja selle vastuseid ma siiani ei tea
14 May 2011 21:42
Eeva-Liisa Mustkivi
tehti mingi uuring aga see tehti mulle mingi hmm jaanuaris vist
14 May 2011 21:42
Eeva-Liisa Mustkivi
ja nüüd ma pm olen siis siin:D
14 May 2011 21:42
Eeva-Liisa Mustkivi
2010 kevadel öeldi et noh,et mingi jama on teeme uuesti et ega teil enam vahet ei ole,et tehke pigem uuesti,et võib-olla läheb hästi:D
14 May 2011 21:41
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
14 May 2011 21:41
Eeva-Liisa Mustkivi
mul oli esimene opp 2009
14 May 2011 21:41
Eeva-Liisa Mustkivi
tähendab sa võib öelda seda mida ütled aga sa said valesti aru :)
14 May 2011 21:41
Margus Meigo
see tuli valesti välja, kuid noh, st et elaks täiega ka seal poool piir i:D
14 May 2011 21:41
Eeva-Liisa Mustkivi
ei oot
14 May 2011 21:41
Margus Meigo
nu ma ei tea.. ma sinu asemel enne viimasele opile minnes... küll vaataks elu teist kylge
14 May 2011 21:40
Eeva-Liisa Mustkivi
ety lootust mõlemal juhul väga nagu suuremalt edukalt ei saaks nagu pakkuda :D
14 May 2011 21:40
Margus Meigo
naugu täitsa jama seis ju
14 May 2011 21:40
Eeva-Liisa Mustkivi
et teil nagu vahet ei ole et soovitame uuesit opile tulla,et see on niikuinii sama hea et kas nüüd tulete opile või mitte et sam seis et kehv on mõlemat pidi
14 May 2011 21:39
Margus Meigo
see oleks ka ju midagi :D
14 May 2011 21:39
Margus Meigo
sai*
14 May 2011 21:39
Margus Meigo
muidugi samas siis sa saaksid guinessi rekordite raamatusse, kui esimene inimene maailmas kes tõestatult cannabisse tarvitamise tagajärjel surma sia
14 May 2011 21:39
Eeva-Liisa Mustkivi
eelmine aasta oli see asi et oli nagu enne opp tehtud suvel ja siis kevadel kutsuti (kirurg siis) vastuvõtule,tehti mingi ehho ja iis öeldi et noh,et teeme uuesti,et midagi on mädda
14 May 2011 21:39
Margus Meigo
kuid mis enne seda öeldi?
14 May 2011 21:38
Eeva-Liisa Mustkivi
viimasel ajal ei öelda enam nagu midagi:D
14 May 2011 21:38
Margus Meigo
või nad sellist tyypi rohkem ,et ausalt ei öelda..
14 May 2011 21:38
Margus Meigo
kuid kui tõsine värk on, ses suhtes et kas on öeldud ka midagi?
14 May 2011 21:37
Eeva-Liisa Mustkivi
ega väga nagu eksperimenteerida ei taha jah:)
14 May 2011 21:36
Eeva-Liisa Mustkivi
:)
14 May 2011 21:35
Margus Meigo
või pigem psyhedeeliat, juba seeni siis : )
14 May 2011 21:35
Margus Meigo
muidugi cannabis väga tihti on kasuks olnud pigem hooopis mis igas aiguse puhul peaaegu... kuid siin kohal ma ikkagi jah, teisele e isoovitaks - i see võtaks kyll
14 May 2011 21:35
Margus Meigo
wao
14 May 2011 21:34
Eeva-Liisa Mustkivi
kaks korda on olnud:D
14 May 2011 21:34
Eeva-Liisa Mustkivi
jup
14 May 2011 21:34
Margus Meigo
sydame opp oli ?
14 May 2011 21:33
Eeva-Liisa Mustkivi
ma arvan et südamega ei mängiks välja:D
14 May 2011 21:33
Margus Meigo
mis osas tervislikult ie mängiks välja ?
14 May 2011 21:33
Eeva-Liisa Mustkivi
esiteks pole proovinud ja teiseks enam ei rpoovi ka,et tervislikult ei mängiks välja:)
14 May 2011 21:32
Margus Meigo
kuid miks siis savu ei tee? Mitte , et peaks, kuid lihtsalt erinevatel inimestel erinevad põhjused
14 May 2011 21:31
Eeva-Liisa Mustkivi
seljuhul muidugi tänan:D
14 May 2011 21:28
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
14 May 2011 21:28
Margus Meigo
Nu ega ma eraldi specal valikut ei teegi kuid ei näe ka põhjust miks mitte kutsuda ju
14 May 2011 21:28
Eeva-Liisa Mustkivi
ja kolmandaks maitea,ma ei arvand et ma niisama su sõbraringi end seal suruma hakkaks :P
14 May 2011 21:24
Eeva-Liisa Mustkivi
ja teiseks,sest ma nt üldse ei vaadnad et sul sünna on tulemas. see oli praegu lambist juhuslik :$ :P
14 May 2011 21:24
Eeva-Liisa Mustkivi
esiteks, kuna ma ei tee savvu:P
14 May 2011 21:24
Eeva-Liisa Mustkivi
päriselt ka:P
14 May 2011 21:24
Margus Meigo
sure :D
14 May 2011 21:23
Eeva-Liisa Mustkivi
see tuli küll ootamatult:D
14 May 2011 21:22
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
14 May 2011 21:22
Margus Meigo
kuid kui midagi peaks toimuma, annan teada
14 May 2011 21:22
Eeva-Liisa Mustkivi
võib arvata:D
14 May 2011 21:20
Margus Meigo
ja alko ja savu kokku ei sobi kuidagi imho
14 May 2011 21:20
Margus Meigo
sest suurem osa sõpradest ilam alkota eriti ei oska ju pidu panna :D
14 May 2011 21:20
Margus Meigo
vb suvel
14 May 2011 21:19
Margus Meigo
nu jah kuid ma pigem ei kutsusk ja ei teeks midagi suurt
14 May 2011 21:19
Eeva-Liisa Mustkivi
selline hää seltkond kapm koos:D
14 May 2011 21:17
Eeva-Liisa Mustkivi
peaasi et parimad sõbrad kohal eksole:D
14 May 2011 21:17
Eeva-Liisa Mustkivi
põnev:D
14 May 2011 21:17
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
14 May 2011 21:17
Margus Meigo
vb teeme väikse vaikse savu õhtu
14 May 2011 21:16
Margus Meigo
kuid ma ei tea veel kas pean või mitte
14 May 2011 21:16
Margus Meigo
mul synnna muide ylehjomme
14 May 2011 21:15
Eeva-Liisa Mustkivi
hää seegi:D
14 May 2011 21:15
Eeva-Liisa Mustkivi
:)
14 May 2011 21:15
Margus Meigo
ka elu nautinud nemasti
14 May 2011 21:15
Eeva-Liisa Mustkivi
mis sa ise teinud oled:)
14 May 2011 21:14
Margus Meigo
tõsi ta on
14 May 2011 21:12
Margus Meigo
:P
14 May 2011 21:12
Eeva-Liisa Mustkivi
ja siis pole vaja öelda ju hiljem:P
14 May 2011 21:12
Eeva-Liisa Mustkivi
ma saan neid siis kui me üldse ei räägi
14 May 2011 21:11
Eeva-Liisa Mustkivi
:D
14 May 2011 21:11
Margus Meigo
tyypiline sinust! Kungi ei sa pole auhinde saanud kui räägime!
14 May 2011 21:11
Margus Meigo
eehk
14 May 2011 21:11
Eeva-Liisa Mustkivi
ei ole kuskil auhindu saanud ja mingeid asutusi lõpetanud:D
14 May 2011 21:11
Eeva-Liisa Mustkivi
mitte midagi ka niivõrd ülesmärgitavat:D
14 May 2011 21:10
Eeva-Liisa Mustkivi
seda ja teist
14 May 2011 21:10
Margus Meigo
mida head teinud oled ka vahepeal?
14 May 2011 21:09
Margus Meigo
äitäh : )
14 May 2011 21:09
Margus Meigo
aww
14 May 2011 21:09
Eeva-Liisa Mustkivi
niiama tervitan sind,:D
14 May 2011 21:09
Eeva-Liisa Mustkivi
suht sama
14 May 2011 21:09
Margus Meigo
mis ise?
14 May 2011 21:08
Margus Meigo
emm niisama tegutsen
14 May 2011 21:08
Eeva-Liisa Mustkivi
mis teoksil:D
14 May 2011 21:03
Margus Meigo
Heey
14 May 2011 21:03
Eeva-Liisa Mustkivi
heyy
14 May 2011 21:01
Margus Meigo
Tervist, mul vaba koht järgi stokholmi kruisile (4jane kajut) ja võimalus seda veel pakkuda kellegile järgneva tunni jooksul - Seda ma siin järjest teen oma online kontaktidele valimatult :)
Kruiis läheb täna sadamast kell 6 ja jõuab tagasi teisipäeva hommikul, rootsis aega chillida ka umbes 7 tundi kui huvi.
(ainuke kulu on toit ja joogid - need võib ka eestist kaasa võtta)
Kes ees, see nö mees :)
Kruiis läheb täna sadamast kell 6 ja jõuab tagasi teisipäeva hommikul, rootsis aega chillida ka umbes 7 tundi kui huvi.
(ainuke kulu on toit ja joogid - need võib ka eestist kaasa võtta)
Kes ees, see nö mees :)
27 February 2011 13:19