Margus Meigo
Kuidas hästi
25 November 2016 08:00
Margus Meigo
kuid see selleks
20 February 2016 02:13
Margus Meigo
lihtsalt kui need relvad (sh. muusika) neil oli ,siis polnud plaanis, et nad seda ebamoraalselt lubavad kasutama hakata
20 February 2016 02:13
Margus Meigo
ega see muusikat siis havaks tee, muid tööriistu ka siin kasutame, mis langenud inglitelt
20 February 2016 02:13
Margus Meigo
nu jah,
ja mite just heade poolelt .. kuid see selleks
ja mite just heade poolelt .. kuid see selleks
20 February 2016 02:12
Margus Meigo
onneks TradAttackil eriti palju sõnu pole
20 February 2016 02:12
Isane Mees
inglitelt?
20 February 2016 02:12
Margus Meigo
ja kui nad koos toimivad, nu siis eriti tim
20 February 2016 02:11
Isane Mees
haha
20 February 2016 02:11
Isane Mees
väga erinevad stiilid
20 February 2016 02:11
Margus Meigo
tegelt jah, sõnadega laulud on need põhilise,d muusika on lisa lihtsalt.. sõnad on jumala keel, muusika inglitelt
20 February 2016 02:11
Isane Mees
selles mõttes, et meeldib igasugune muusika elektroonilisest traditsioonilisene
20 February 2016 02:11
Isane Mees
üldse sõnadega muusikat kuulan vähe
20 February 2016 02:11
Margus Meigo
ma pole ÜHTE inimest ka kohanud, kes sellele lausele vastu peaks, peale seda kui talle mõned varjandid kuulata annan, "igasuguse" katekoorjast
20 February 2016 02:11
Isane Mees
folk meeldib, aga aktiivselt ei kuula väga
20 February 2016 02:10
Margus Meigo
ole aus
20 February 2016 02:10
Isane Mees
mulle meeldib igasugune muusika
20 February 2016 02:10
Margus Meigo
folki kuulad muidu v?
20 February 2016 02:10
Margus Meigo
mm tahad, saadan ?
20 February 2016 02:09
Isane Mees
viimasel ajal pole eriti jälginud
20 February 2016 02:09
Margus Meigo
siin laulu tasemete alguspind : )
20 February 2016 02:09
Isane Mees
lihtsalt kuulan netis suvalisi lugusid
20 February 2016 02:09
Margus Meigo
miks eesti mussi ei järgi siis :D
20 February 2016 02:09
Margus Meigo
nõrk oled v
20 February 2016 02:09
Isane Mees
ei järgi eriti eesti muusikat
20 February 2016 02:09
Isane Mees
ma ei tea seda laulu :)
20 February 2016 02:09
Margus Meigo
kuidas sulle Trad Attacki see laul meeldib kus nad tantras kuupeal laululõpuks on ?
18 February 2016 02:39
Margus Meigo
siis vahva
18 February 2016 02:39
Isane Mees
ei ole kadunud
18 February 2016 02:38
Isane Mees
tere
18 February 2016 02:38
Margus Meigo
tervisi lihtsalt soovin : )
18 February 2016 02:38
Margus Meigo
Hmm, mulle tundus millegi pärast, et Sa mu kontaktlistist olid kadunud.. ja nüüd näen uuesti Sind siin.. ajasin vast emotsiooni ja inimese sassi usun
18 February 2016 02:38
Isane Mees
aitäh :)
27 October 2015 14:06
Margus Meigo
Ilusatpühastpäeva
25 October 2015 13:34
Margus Meigo
1.
Vihmana ma sajan, vihmana ma sajan aeda.
Tuulena ma lendan, tuulena ma lendan ringi
Vihmana ma sajan, vihmana ma sajan aeda.
Tuulena ma lendan, tuulena ma lendan ringi Sinu öös...
Ref.:
Olen kuu.Olen kuu.Olen kuu.Olen kuu.
2. Tulena ma kannan, tulena ma kannan jõudu.
Kastena ma emban, kastena ma emban jalgu.
Tulena ma kannan, tulena ma kannan jõudu.
Kastena ma emban, kastena ma emban jalgu Sinu öös...
Ref.: Olen kuu ...
3.Järvena ma vaatan, järvena ma vaatan üles.
Taevana kuulan, taevana kuulan alla.
Järvena ma vaatan, järvena ma vaatan üles.
Taevana kuulan, taevana kuulan alla Sinu öös...
Ref.: Olen kuu ...
4.Mäena ma vaikin, mäena ma vaikin paljust.
Merena ma randun, merena ma randun õue.
Mäena ma vaikin, mäena ma vaikin paljust.
Merena ma randun, merena ma randun õue Sinu öös...
Ref.: Olen kuu ...
https://www.youtube.com/watch?v=kzCph6oY-UY
Vihmana ma sajan, vihmana ma sajan aeda.
Tuulena ma lendan, tuulena ma lendan ringi
Vihmana ma sajan, vihmana ma sajan aeda.
Tuulena ma lendan, tuulena ma lendan ringi Sinu öös...
Ref.:
Olen kuu.Olen kuu.Olen kuu.Olen kuu.
2. Tulena ma kannan, tulena ma kannan jõudu.
Kastena ma emban, kastena ma emban jalgu.
Tulena ma kannan, tulena ma kannan jõudu.
Kastena ma emban, kastena ma emban jalgu Sinu öös...
Ref.: Olen kuu ...
3.Järvena ma vaatan, järvena ma vaatan üles.
Taevana kuulan, taevana kuulan alla.
Järvena ma vaatan, järvena ma vaatan üles.
Taevana kuulan, taevana kuulan alla Sinu öös...
Ref.: Olen kuu ...
4.Mäena ma vaikin, mäena ma vaikin paljust.
Merena ma randun, merena ma randun õue.
Mäena ma vaikin, mäena ma vaikin paljust.
Merena ma randun, merena ma randun õue Sinu öös...
Ref.: Olen kuu ...
https://www.youtube.com/watch?v=kzCph6oY-UY
25 October 2015 13:34
Margus Meigo
karm http://www.techspot.com/news/61548-another-female-executive-departing-reddit.html
29 July 2015 23:11
Margus Meigo
jeerum,
https://www.facebook.com/#!/Power99.1/posts/905939772828440
https://www.facebook.com/#!/Power99.1/posts/905939772828440
8 June 2015 14:10
Margus Meigo
jaga oma tüdrukutele edasi.. : )
Tõsiseid tegelasi selles ka
Tõsiseid tegelasi selles ka
12 April 2015 20:39
Margus Meigo
https://www.facebook.com/groups/gynarchy
12 April 2015 20:38
Margus Meigo
(no pressure, as u can se)
18 March 2015 02:09
Margus Meigo
homme kõsin uuesti, kuimäletan :D
18 March 2015 02:07
Margus Meigo
okey aga siis vaata ära se asi varsti ikka eks,
vaevalt et need teised asjad rohkem suuremad ja olulisemad on
kui see tõeks osutub
muidugi siis tekib veel küsimus, et kuidas sa siis ei tea... kui on tõsi... et mis müsteerium see veel on
vaevalt et need teised asjad rohkem suuremad ja olulisemad on
kui see tõeks osutub
muidugi siis tekib veel küsimus, et kuidas sa siis ei tea... kui on tõsi... et mis müsteerium see veel on
18 March 2015 02:06
Margus Meigo
see nagu 5-7 minti
18 March 2015 02:05
Isane Mees
vaatan teisi asju
18 March 2015 02:05
Margus Meigo
mida sa teed siis kesed ööd ?
18 March 2015 02:04
Margus Meigo
jeerum
18 March 2015 02:04
Isane Mees
mul polepraegu aega seda otsida
18 March 2015 02:04
Margus Meigo
Nu nii tibu mida leidsid
18 March 2015 02:04
Margus Meigo
et otsi seda, see kindlasti väärt, siis anna teada mida leiad ,
sumerid, rooma kiriku arhiivid sumerite osas ja emajärgsus siis on märksõnad,
sumers, vatican, matriarchy miskit sellist..
sumerid, rooma kiriku arhiivid sumerite osas ja emajärgsus siis on märksõnad,
sumers, vatican, matriarchy miskit sellist..
18 March 2015 01:54
Margus Meigo
oot ei teeme nii, otsi ise välja, vaata mida sa leiad, siis anna teada mulle
et nagu.. umm.. see info osas ka oluline sest ma uurin info saadavust ja seda kuidas inimesed mis infot leiavad ja tõlgendavad mida näöevad
et nagu.. umm.. see info osas ka oluline sest ma uurin info saadavust ja seda kuidas inimesed mis infot leiavad ja tõlgendavad mida näöevad
18 March 2015 01:53
Margus Meigo
ogatahes.. aar u ready
18 March 2015 01:52
Margus Meigo
aa nu vaat, sa kosmose saadet ka siis ei kuulanud eesti vaimulikude eliidiga vist
18 March 2015 01:52
Isane Mees
ma ei mäleta
18 March 2015 01:50
Isane Mees
ei ole vist
18 March 2015 01:49
Margus Meigo
ma seda mitu korda maininud, why havent u looked it up .D
18 March 2015 01:49
Margus Meigo
nääh, mis müttes ;D
18 March 2015 01:49
Isane Mees
ei tea midagi
18 March 2015 01:49
Margus Meigo
et millist lugu tead seoses sumerite, vatikani ja feministmi-matriaaarhiaga seoses?
18 March 2015 01:49
Isane Mees
mida millist?
18 March 2015 01:48
Margus Meigo
nu millist sa tead vatikani ja sumerite ja matriarhiaga seotult ?
18 March 2015 01:48
Isane Mees
millist
18 March 2015 01:47
Margus Meigo
aga seda, sumerite ja vatikani teemat?
18 March 2015 01:43
Isane Mees
ei teadnud
18 March 2015 01:42
Margus Meigo
sa seda teadsid v?
18 March 2015 01:42
Margus Meigo
See BBC uudis päris ulme eksju
18 March 2015 01:42
Margus Meigo
Head Naistekat
8 March 2015 21:52
Margus Meigo
http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/isis-execute-150-women-for-refusing-to-marry-militants-and-bury-them-in-mass-graves-9930766.html?cmpid=facebook-post
6 March 2015 20:25
Margus Meigo
jms palju võimalusi
6 March 2015 20:25
Margus Meigo
ja siinkohal ma vütan arvesse ka, et see viisnurkade promo ja moeldud makstud grupp islami hävitamiseks, ... kuid nagu sellegi poolest...
et kuidas saab ola sedasi, et nagu räägitakse, et on olemas midagi sellist, ja siis ei theta midagi,.. nagu seriouslly, ükski sõjavägi ei alustaks natoga sõda ki natu sisse lendaks sinna kindla avaliku suunaga mida neil plaanis thea on ja ära teeksid selle,
igast robot dronid meil olemas ja asjad, mida saab lennuki pealt langevarjuga sinna lennata
et kuidas saab ola sedasi, et nagu räägitakse, et on olemas midagi sellist, ja siis ei theta midagi,.. nagu seriouslly, ükski sõjavägi ei alustaks natoga sõda ki natu sisse lendaks sinna kindla avaliku suunaga mida neil plaanis thea on ja ära teeksid selle,
igast robot dronid meil olemas ja asjad, mida saab lennuki pealt langevarjuga sinna lennata
6 March 2015 20:25
Margus Meigo
nagu wtf
6 March 2015 20:23
Margus Meigo
kudi nagu mingi vehitakse uudiseid ja kembeldakse
6 March 2015 20:23
Margus Meigo
kuidas saab olla sedasi, ku isee on tõsi
http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/isis-releases-abhorrent-sex-slaves-pamphlet-with-27-tips-for-militants-on-taking-punishing-and-raping-female-captives-9915913.html?origin=internalSearch
et siis kogu maakera sõjavägi pole atomaatselt nagu ilimineerinud kogu olukorra, meil on 200 korda rohkem sõjaväe võimsust kui vaja, et see näpu liigutusega ära likvideerida, see olukord, vähese vere valamisega
http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/isis-releases-abhorrent-sex-slaves-pamphlet-with-27-tips-for-militants-on-taking-punishing-and-raping-female-captives-9915913.html?origin=internalSearch
et siis kogu maakera sõjavägi pole atomaatselt nagu ilimineerinud kogu olukorra, meil on 200 korda rohkem sõjaväe võimsust kui vaja, et see näpu liigutusega ära likvideerida, see olukord, vähese vere valamisega
6 March 2015 20:23
Margus Meigo
tel me more
5 March 2015 22:44
Isane Mees
hah, mul on nagunii palju imelikku
5 March 2015 22:44
Margus Meigo
kuid se hea vabandus siis, et vaatad yutube mtte porry... et firma logidesse ka miskit ei jää imelikku vms
5 March 2015 22:43
Margus Meigo
vat et nüüd porri ei unusta ennast vaatama, mõned 70ndad päris exootilised võivad tunduda :D
5 March 2015 22:43
Isane Mees
mul pole mingit lapsevanema filtrit :D
5 March 2015 22:38
Margus Meigo
nteks siin küll filtrite probleemi ei saa olla: https://www.youtube.com/watch?v=j3JRTwQBvFo&list=PLkvYKM9LX_vLNwMZsVYIw9PowjdKOJTwh (kid vist näed siis kui sul lapsevanema see filter maas on)
5 March 2015 22:38
Margus Meigo
youtubes on ka meeletult palju porry
5 March 2015 22:18
Margus Meigo
nu need algorütmid sind paneks imestama kui ideaalsed nad juba on, ...hirmuäratavalt ideaalsed, kui nad sooviksid,
kuid ega nad ei soovi vist..
ses osas, et need algorütmid paremini kui inimsesilm vahest näevad asju sest nad saavad pixleid kohe ka eri suundades painutada ja välja tuua detailsed osad
karm igatahes, saatsin ühele vanale IT kurule, kes laias meedias suure ilmaruumi it uudiste kirjutamisega tegeleb, ta ka imestas, et niipalju sexi fbookis, poleks arvanutki
kuid ega nad ei soovi vist..
ses osas, et need algorütmid paremini kui inimsesilm vahest näevad asju sest nad saavad pixleid kohe ka eri suundades painutada ja välja tuua detailsed osad
karm igatahes, saatsin ühele vanale IT kurule, kes laias meedias suure ilmaruumi it uudiste kirjutamisega tegeleb, ta ka imestas, et niipalju sexi fbookis, poleks arvanutki
5 March 2015 22:17
Isane Mees
seda kindlasti, muidugi ei vaata nad ühte pilti 10 min, aga lihtsalt osade puhul on isegi inimesel raske aru saada, et mis seal toimub. nad ei saa piklikku eset lambist ära keelata, sest arvutile meenutab peenist. Need algoritmid pole eksimatud
5 March 2015 22:14
Margus Meigo
mul kunagi ammu oli relva pilt, FB alguses, ja siis tahti konto kinni panna
5 March 2015 22:13
Margus Meigo
kõige puhul jah mitte, eks neil lihtsal läbi lasta kui hakata kaebustele kus kellegi alasti pildiga t särgi pärast kedagi ruunama, kudi arvutil jah.. see käib imekiirelt, minutis sadu tuhandeid pilte pole mingi mure tänapäeva võimsuse jaoks
kuid nagu see on ikka, kui konto SELLINE on, (ta laikide listi vaadates) siis peab ikka piirangud täis maas olema robotil, et see läbi läheks
kuid nagu see on ikka, kui konto SELLINE on, (ta laikide listi vaadates) siis peab ikka piirangud täis maas olema robotil, et see läbi läheks
5 March 2015 22:13
Isane Mees
ma mõtlengi seda, need rinnapildid on nii erinevad üksteisest, et tehisintellekt peab kõik eraldi tuvastama, mõnest ei saagi aru, kas on mehe või naise rind või on lihtsalt mingi punn nahal või banaan
5 March 2015 22:10
Margus Meigo
ei nu nad saavad tuvastada kas on riist, vagiina ja nibu, automaatselt arvuti saab teha seda
5 March 2015 22:09
Isane Mees
ja kui laetakse 50 mln päevas, siis peab kõik need läbi vaatama, mis võta aega jne
5 March 2015 22:09
Isane Mees
seda küll, aga kui kaua ühe pildi peal oleva tuvastamine aega võtab? Kindlasti kauem, kui üles laadimine, sest ega need pildid pole ühesugused
5 March 2015 22:08
Margus Meigo
eiei piltide tuhastamien suht lihtne tänapäeval, nagu see kaib automaatselt, arvutil programm mis matemaatilise koodi teeb ja siis selle plus miinus suhte ja siis peaks olema.. no need pildid mis tema on, peaks olema suht võimatu, et filter läbi laseb.
tehnoloogia ulme arenenud tänapäeval, nagu ju automaatselt oskavad tuvastada kas inimesel joogipidude pohmaka pildid, kus inimene on ebameeldivalt, üleslaadimise hetkel,
tehnoloogia ulme arenenud tänapäeval, nagu ju automaatselt oskavad tuvastada kas inimesel joogipidude pohmaka pildid, kus inimene on ebameeldivalt, üleslaadimise hetkel,
5 March 2015 22:07
Isane Mees
piltide tuvastamine pole nii lihtne, kui laikide
5 March 2015 22:06
Margus Meigo
võib olla küll nii
5 March 2015 22:05
Isane Mees
ma just lugesin kuskilt, et fb-i laetakse jõulude ajal rohkem pilte üles, kui kogu flickris on
5 March 2015 22:05
Margus Meigo
mõnel on yle millioni meeldimise
5 March 2015 22:05
Margus Meigo
need kogukonnad kes tal seal on, neil kõigel tuhandeid liikmeid, et noh, ikka voolab, sest neil see automaatselt toimub kuidagi , spämmeritel, et siis pidevalt ike pornunn jookseb
tegelt arvuti programm jõuaks ikka
nu sellise kogukondade kogumiku ikka nagu..
tegelt arvuti programm jõuaks ikka
nu sellise kogukondade kogumiku ikka nagu..
5 March 2015 22:05
Isane Mees
mis siia üles laetakse
5 March 2015 22:04
Isane Mees
isegi arvutiprogramm ei jõua kõike neid pilte läbi vaadata
5 March 2015 22:04
Isane Mees
see on nii uus konto, veel pole jõutud
5 March 2015 22:03
Margus Meigo
nu jah, neil siin filtrid kus peaks ära tundma, kui keegi purjus või paljaste rindadega, kuid tundub, et filtrid nagu sutsu pehmemaks tehtud
5 March 2015 22:03
Isane Mees
wtf
5 March 2015 22:01
Margus Meigo
ma pole professionaal aga mis arvad kas see konto on suts liialt pornograafiline: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009127310593&sk=likes&pnref=lhc
(mäletad vanu skandaale, et paljaste rindadega keegi oli facebookis kunagi jms :D )
(mäletad vanu skandaale, et paljaste rindadega keegi oli facebookis kunagi jms :D )
5 March 2015 21:59
Margus Meigo
see geyniggris asi sounds like documentary plue print :D
3 March 2015 23:48
Margus Meigo
kas seda osa oled lugenud: http://www.luuleviilma.ee/index.php?id=7856
28 February 2015 22:50
Isane Mees
jah, ainult mõned lood jõuavad nagunii uudisvoogu
21 February 2015 22:49
Margus Meigo
selles see FB viga ongi, et sedasi üles ehtiatud, et oleks kohamaks ja ebamugav õigeid asju lugeda teiste lehtedelt kuigi on olemas tehnoloogia millega selle saaks väga asjakohaseks ja meeldivaks teha... sest neil pole oluline, et sina teiste asju loeks.. vaid et nad teaksid mida sina loed.. sina oma aja paneksid.. ja et oma enda maailma mattuksid
21 February 2015 22:42
Margus Meigo
ma ka ei loe enamasti , endalgi palju lugeda
21 February 2015 22:41
Margus Meigo
nu jagan palju või vähe tulemus sama ja see siin selle "palju" vahel, seega nagu see ei saa olla
21 February 2015 22:41
Isane Mees
ma isegi ei loe inimeste postitusi üldiselt
21 February 2015 22:40
Isane Mees
võib-olla jagad lihtsalt liiga palju
21 February 2015 22:40
Margus Meigo
see liik on ikka täiesti veider
21 February 2015 22:38
Margus Meigo
Ma ei saa aru nagu, mul on elu tõsiseid teemasi väga laialt mitmest erinevast reaalsus dimensioonist mis päris elu osas olulised, ja siis see puutini tüdrukuga pilt mille sümboolses mõttes ka lisasin siia postituste vahele, isegi mitte päris postitusena, seda üle 30 korra jagatud,
siiani jagatuimad postid viimase 1000 päeva jooksul vast saanud 3 jagamist, ja seda ka aastas mõned korrad.
väga veider
siiani jagatuimad postid viimase 1000 päeva jooksul vast saanud 3 jagamist, ja seda ka aastas mõned korrad.
väga veider
21 February 2015 22:38
Margus Meigo
sa vist tallina TVd ei näe?
Põrgupõhja uus vanapagan Tallinaa TVs täna 21.25 : )
Põrgupõhja uus vanapagan Tallinaa TVs täna 21.25 : )
30 January 2015 20:29
Margus Meigo
vaat kui palju üks tüdruk bloginud on http://kesa1.blogspot.com/2011/12/kas-poleme-tuhaks-voi-jaab-meist-leek.html
29 January 2015 22:01
Margus Meigo
..(praegu on olukord) "...kus meestel on peamine vastutus mingi kogukonna heaolu eest..."
ahah siis
ahah siis
29 January 2015 16:02
Margus Meigo
pean sellest screenshooti tegema, tuleviku tarvis
29 January 2015 16:00
Margus Meigo
selge siis :D
ja isegi artiklit pole tehtud selle kohta, sest see nii olmeatu ja hüpeteetiline, et nagu mingist ufo laeva nägemisest on tehtud aga sellest mitte :D
ja isegi artiklit pole tehtud selle kohta, sest see nii olmeatu ja hüpeteetiline, et nagu mingist ufo laeva nägemisest on tehtud aga sellest mitte :D
29 January 2015 16:00
Margus Meigo
http://et.wikipedia.org/wiki/Patriarhaat
"Patriarhaadi feminiinne vorm on matriarhaat, kuid pole tõendatud, et matriarhaalseid ühiskondi oleks eksiteerinud. Encyclopædia Britannica ütleb, et matriarhaat on "hüpoteetiline sotsiaalne süsteem"
"Patriarhaadi feminiinne vorm on matriarhaat, kuid pole tõendatud, et matriarhaalseid ühiskondi oleks eksiteerinud. Encyclopædia Britannica ütleb, et matriarhaat on "hüpoteetiline sotsiaalne süsteem"
29 January 2015 15:59
Margus Meigo
Tsekka viimast CNN uudiste videosi ka.. : )
29 January 2015 00:11
Margus Meigo
tsauks, mida see rahavakeeli tähendab "Vanemahüvitise maksimummäära tuleb alandada." ?
28 January 2015 20:51
Margus Meigo
(väga originaalne, eks ?)
19 January 2015 16:05
Margus Meigo
Tere, Kuu, tere Kuu,
Kuidas paistad?
Kuidas paistad?
19 January 2015 16:05
Margus Meigo
( see tuli lehelt: http://tonyortega.org/2013/07/17/shelly-speaks-scientology-leaders-banished-wife-says-shell-get-out-only-one-way/ mis omakorda seotud sellega http://blogs.villagevoice.com/runninscared/2012/01/the_strange_dea.php )
11 January 2015 23:11
Margus Meigo
kas sa selliseid asju ka loed: http://venusamaris.wordpress.com/2013/01/01/engineering-consent-why-do-people-stay-in-scientologys-hole/comment-page-1/#comment-124 ?
11 January 2015 23:10
Margus Meigo
( siin ka https://www.youtube.com/results?search_query=alan+watts+money )
11 January 2015 05:13
Margus Meigo
( abi oppe material, https://www.youtube.com/results?search_query=allan+watts+work tunnetuse material, pigem st )
11 January 2015 05:13
Margus Meigo
aka Majandaja
11 January 2015 05:11
Margus Meigo
ahjaa, töö andja on Maailmaparandaja
11 January 2015 05:11
Margus Meigo
kellegile
11 January 2015 05:11
Margus Meigo
et oma henrik normann lainete paremale vibratsioonile toomaks (nagu New aga armastab rääkida, või siis rohkemate aju ühenduste loomiseks ajusoppides mis pole yhedusi loonud muud pidi.. ajuteadlaste sõnusti....või siis harjutades vaimumaailmasse ennast sisse tuunima ja tunnetama võimalusi mis Sust läbi voolavad.. nagu vast mõned cultuse inimesed rääägivad..)
Et selle (mis iganes seda kirjdada)
kasuks,
kui soovid, siis kirjuta mulle google docci CV sele põhjal, et mida sa teeksid näiteks 12 000 euro eest aastas (ja kui oluline muudatus oleks, kui 24 000 vms siis lisa see ka lõppu).
see kindlasti tuleb kasuks
Et selle (mis iganes seda kirjdada)
kasuks,
kui soovid, siis kirjuta mulle google docci CV sele põhjal, et mida sa teeksid näiteks 12 000 euro eest aastas (ja kui oluline muudatus oleks, kui 24 000 vms siis lisa see ka lõppu).
see kindlasti tuleb kasuks
11 January 2015 05:11
Margus Meigo
Aga,
kui ma ütleksin Sulle, et ma annan Sulle 1000 eurot kuus, et võib aasta palga kohe ette maksta,
et siis mis tööd Sa mulle teha tahaksid aasta või aastaid?
kui ma ütleksin Sulle, et ma annan Sulle 1000 eurot kuus, et võib aasta palga kohe ette maksta,
et siis mis tööd Sa mulle teha tahaksid aasta või aastaid?
11 January 2015 05:07
Margus Meigo
(st naine, kes arvab, et on "pooled")
11 January 2015 05:05
Margus Meigo
mille parim kanal ja väljendus vorm mis sobib selle korrastamiseks on praegu kristlus. Kuid seni kuni osad naised selle vastu manipuleeritud on .. .siis suht keeruline.. sest pisab mõnest üksikust naisest kes oma potensiaali avastab ja kui ta valel poolel on siis saab suure kaose tuua
11 January 2015 05:05
Margus Meigo
(matriaarhia, taimetarkuse puudus)
11 January 2015 05:04
Margus Meigo
Usuvabadus, see on see põhi juur kus probleem on...
11 January 2015 05:02
Margus Meigo
kuid selles mõttes misa Sa ütlesid, sain ka aru jah, nii ka
11 January 2015 05:01
Margus Meigo
selle asemel, et mõelda, kas see mis ta teeb on inimliigi ellujäämiseks vajalik
11 January 2015 05:01
Margus Meigo
suurem osa mõtleb rahale ja sellele kuidas teised teda vaatavad
11 January 2015 05:01
Margus Meigo
väga vähesed mõtlevad ellujämisele mu arust, selles ongi probleem
11 January 2015 05:00
Isane Mees
ja mõned kasutavad seda ära, et raha teha
11 January 2015 05:00
Isane Mees
maailmas on nii palju inimesi, et kõik mõtlevad peamiselt ellujäämisele
11 January 2015 05:00
Margus Meigo
(ega ma tegelt pole frustreeritud ka, lihtsalt, tahaks teha kõike D)
11 January 2015 05:00
Isane Mees
eh jah
11 January 2015 05:00
Margus Meigo
sorry et oma frusturatsiooni siia välja elasin, pole aimu kust või miks see tuli, vb pävastest sündmustest
11 January 2015 04:53
Margus Meigo
kuid nagu ma pole viitsinud animeerida seda ja iga teadaoleva kõrgema tehnoloogia mis praegu on iga jupi osas välja otsida ja kokku panna, et mis siis hypoteetiliselt toimiks..
Kivide nii kiire raidumisega, et nad suudaksid puhastatud versioonina teekonaale saata 8 kivi minutis ... nu kui nad paar aastat varem alustasid ja siis suure grupiga liini töö toimima panid, mille toodangust saaks lipsata selline number kive tunnis mis vajalõpuks.. ... kuid jah..
isegi kui nad voolava veel libiseva tee ehitasid selleks...
siis peaaegu sama müstiline oleks ikkagi, see tööde korraldus ja arusaamade oskus, usaldus...
mida usklikud suutsid tol ajal teha kuid kas see kreeka ülikooli generatsioon suudaks ?
vot jah..
kuid siis nagu järgmine hunnik kasutuid spermasi siin maapeal on need, kes vaidlevad vastu healeritele ja taime tarkadele,
täiesti müsteeriline miks alles hoiakse seda osa inimkonnast ja neil oma hävitavaid arusaame lubatakse teiste peale panna..
selle kohta mul ka paar teooriat miks
Kivide nii kiire raidumisega, et nad suudaksid puhastatud versioonina teekonaale saata 8 kivi minutis ... nu kui nad paar aastat varem alustasid ja siis suure grupiga liini töö toimima panid, mille toodangust saaks lipsata selline number kive tunnis mis vajalõpuks.. ... kuid jah..
isegi kui nad voolava veel libiseva tee ehitasid selleks...
siis peaaegu sama müstiline oleks ikkagi, see tööde korraldus ja arusaamade oskus, usaldus...
mida usklikud suutsid tol ajal teha kuid kas see kreeka ülikooli generatsioon suudaks ?
vot jah..
kuid siis nagu järgmine hunnik kasutuid spermasi siin maapeal on need, kes vaidlevad vastu healeritele ja taime tarkadele,
täiesti müsteeriline miks alles hoiakse seda osa inimkonnast ja neil oma hävitavaid arusaame lubatakse teiste peale panna..
selle kohta mul ka paar teooriat miks
11 January 2015 04:52
Margus Meigo
ma ise muidu mõtlesin, et kõige reaalsem , inimste versioon on orjakülad mitmes suunas pyramiide kes lapsi peale synnitavad (sest ega sul kahes vaetuses ja paar põvkonda on vaja töölisi vähemalt, vist eks)
siis kogu lihvimis grupid suured olid paigas eraldi kyladena ja transpordi omad... ja nad kõik viidi täis meditatsiooniga träntsi mis nad automatiseerisid oma vahel samasugusesse synegriasse, yhtsesse teadvuse mulli nagu sipelgad.
kes läbi keskset plaani hoidvate teiste pediteeriate siis ise trancis olles järjest timetasid yli täpselt, sest keegi pidi plaani ka hoidma , seda asja plaani, et kuidas iga kivi täpselt on.. ega nad neid niisama yksteise otsa ei ladunud,
siis kogu lihvimis grupid suured olid paigas eraldi kyladena ja transpordi omad... ja nad kõik viidi täis meditatsiooniga träntsi mis nad automatiseerisid oma vahel samasugusesse synegriasse, yhtsesse teadvuse mulli nagu sipelgad.
kes läbi keskset plaani hoidvate teiste pediteeriate siis ise trancis olles järjest timetasid yli täpselt, sest keegi pidi plaani ka hoidma , seda asja plaani, et kuidas iga kivi täpselt on.. ega nad neid niisama yksteise otsa ei ladunud,
11 January 2015 04:46
Margus Meigo
Inimest kasutatakse kõigeks niipalju kui võimalik, et ta võimalikult kiirest iareneks, ja turvasielt areneks.. kuid meil see probleem.. et me häkitavad oleme olnud.. ja siis suurte tarkuste.. ja pahandustega yhes peas.. võib muutuda ohtlikuks inimgrupid
11 January 2015 04:43
Margus Meigo
kuid nagu ma ütlesin, siin pole vaja olla ei arhioloog, arhidekt, teadlane ega muud midagi kui vaja osata arvutada kolmanda klassi piires ja natukene kujutlus võimet kasutada, ning siis selle põhjal juba siiani mis iganes jutu versiooni nad välja toonud on (luuakse igast lugusi, et tekitada mõtteid nagu "oh siis vb oleks võimalikum" nagu et jõgi oli teise kohapeal, mets kasvas seal, orjasi oli kordades rohkem(mis vahet sel on, ehitati maante mille epal veeretati neid kive mitmesaja kilomeetri kauguselt kiiresti, (uurida ehk kui ligidalt need viad toodud on?)... ja nagu et mis iganes varjante tuuakse, et kuidas nad aste astmel ehitasid.. nad ikka aste astmel peavad vedama need kivid 300 meetri korgusele nende pust tööriistadega, mida kulub 40 aasta jooksul päris palju, ja neid kõiki suutma toota, 40 aastat järjest... nii et mu elu nagu ei toimikski :D ... ja matemaatika jääb ika samaks.. võtta Kivide arv, jagada nende aastate jooksul olnud minutitega mis nad arvasid see ehitatud olema ja saab numbri, mitu kivi minimaalselt, non stop nad pidid jõudma kaljuseest eemaldada, kiirelt silestada nagu liivakooki.. ja kohale paigutada. nii mitu kivi poole tunni jooksul,,))
et nagu kuidas on normaalne eeldada, teades MITTE ühtegi lahendust siiani, mis reaalselt toimiks kõige ideaalsemate versioonide puhul.. kudias on Targem eeldada, et inimesed ise tegid ja siis hakkasid ise lollimaks, yle maakera
et nagu kuidas on normaalne eeldada, teades MITTE ühtegi lahendust siiani, mis reaalselt toimiks kõige ideaalsemate versioonide puhul.. kudias on Targem eeldada, et inimesed ise tegid ja siis hakkasid ise lollimaks, yle maakera
11 January 2015 04:42
Isane Mees
või arvad, et otse jumal tõstab kive jms?
11 January 2015 04:42
Isane Mees
kui sa oled usklik, siis ilmselt ikka usud, et ta ehitas inimeste kaudu
11 January 2015 04:42
Margus Meigo
kos on midagi mida ta pole ehitanud ? ; )
11 January 2015 04:34
Isane Mees
kas sa arvad, et jumal ehitas selle
11 January 2015 04:33
Margus Meigo
kuid oluline on teada, et "muud moodi" ja see juba palju targem kui arvata, et tavaliste , inimeste enda poolt,
Sest kui noid muid asju uskuda, siis võimalusi väga palju mida jumal kasutada saab ehtiuseks,
Sest kui noid muid asju uskuda, siis võimalusi väga palju mida jumal kasutada saab ehtiuseks,
11 January 2015 04:31
Margus Meigo
siis näevad mis vaev on, seda tänapäeva tipp tehnoloogiaga teha xD
11 January 2015 04:29
Margus Meigo
"muud moodi" ja pole mu asi kuidas sest ma ei kavatse seda ehitama hakata, kuna ma ehitan muid asju
kuigi noh,,, eks neid aja ehitama hakata inimestel küll siin...
kuigi noh,,, eks neid aja ehitama hakata inimestel küll siin...
11 January 2015 04:28
Isane Mees
kuidas sinu meelest püramiidid ehitati?
11 January 2015 04:27
Isane Mees
mis linke sa soovitad
11 January 2015 04:26
Margus Meigo
jah, kassid nagu nii lambad :D:D:
11 January 2015 04:26
Isane Mees
kas sa ise internetis oled midagi õppinud?
11 January 2015 04:26
Isane Mees
võib-olla mõtles, et su jalg on lauajalg
11 January 2015 04:26
Margus Meigo
st ta kunagi pole küüni sisse vajutanud
11 January 2015 04:26
Margus Meigo
ja just sell ajal kui seda kirjutasin, tuli kass mu juure, panirahulikult kaks käppa mu peale, vaatas silma ja vajutas küüned sisse... kaua aega teada tundnud, ja pole ta veel mulle nii teinud varem,
need kassid ka omapärased loomad :p
need kassid ka omapärased loomad :p
11 January 2015 04:25
Margus Meigo
kuid neid näiteid on nii palju, et mõtlesin kataloogi neist teha
11 January 2015 04:20
Margus Meigo
väiksemad
11 January 2015 04:17
Margus Meigo
ahjaa, ja nendest 8st kivist minutis, need kivid on 3 tonni tykk
11 January 2015 04:17
Margus Meigo
valus vahest oli noorena mõelda, et selliste kasvatamisega peab tegelema hakkama, kuid noh.. mis teha, teeb mis saab
11 January 2015 04:16
Margus Meigo
( matemaatika pyramiidi osas, kui nad maksimaalselt, ööpäeva ringi töötasid, siis nad pidid need kivid välja raiduma, lifima, kohale tooma ja koos üli täpsete arhiloloogiliste plaanide ja sisekambri ehitustega paika panema, 40 aastat järjest, 8-12 kivi minutis miinimum. Millest kõrgemad on mitukymend tonni ja asuvad 300 meetri kõrgusel (3 eesti 100 meetrist mobiili masti,.. ))
ja see on seaduslik , inimestel olla edasi õppejõud ja eeldada, et see on TÄIESTI tavalise orjajõuga valmis ehitatud
ja see on seaduslik , inimestel olla edasi õppejõud ja eeldada, et see on TÄIESTI tavalise orjajõuga valmis ehitatud
11 January 2015 04:15
Margus Meigo
kuid jah.. mida iganes teha ytritadselles maailmas.. pea meeles., et me elame yhiskonnasajutiselt, kus maailma haridusasutusi ja riike juhivad inimesed kes on nii algelise arenguga, et arvavad, et suur pyramiid tava inimkätega ainult ehtitatud ja et neid tuleks riikliklt tunnustada kes sõjarlvi ehitavad selle asemel, et ravile saata
11 January 2015 04:12
Margus Meigo
kuid eriti oleks mulle töölisi vaja :p
11 January 2015 04:11
Margus Meigo
mikrsokoopi jms
11 January 2015 04:11
Margus Meigo
ma ka
11 January 2015 04:11
Isane Mees
ma tahangi vahendeid, nt kaamerat, laborit jms
11 January 2015 03:52
Isane Mees
jah, ma tean seda
11 January 2015 03:52
Margus Meigo
Kulla tüdruk, Sul on internet olemas, sa saad avastada ja õppida midagi uut kui ISE kätte võttad kordades rohkem kui enamus ülikoolid kokku õpetavad,
muidugi vahe on kas sa miskit tehnilist.. et siis labori ruume vaja jms.. Kuid lominu ja kunsti osas, ja käsitöö tehnilise osas, sul jumala poolt antud pea kõik mis soovida võiksid,
Käsiraamatud, õpetused, online koolid ja informatsioon taimede kohta mis Sinu sügavamad võimlaused ja potensiaalid avavad sulle
muidugi vahe on kas sa miskit tehnilist.. et siis labori ruume vaja jms.. Kuid lominu ja kunsti osas, ja käsitöö tehnilise osas, sul jumala poolt antud pea kõik mis soovida võiksid,
Käsiraamatud, õpetused, online koolid ja informatsioon taimede kohta mis Sinu sügavamad võimlaused ja potensiaalid avavad sulle
11 January 2015 03:48
Isane Mees
loodus on ka oluline minu jaoks ja asjad, millel on mõte
11 January 2015 03:39
Isane Mees
kas kunstipärast, loomingulist või tehnilist
11 January 2015 03:39
Isane Mees
midagi uut avastada koolis
11 January 2015 03:38
Isane Mees
ma ei tea, kas tegin põhikooli lõpus midagi
11 January 2015 03:37
Isane Mees
mis isiksuse testi?
11 January 2015 03:37
Isane Mees
ei, ma tahan teise riiki kolida ja teise töö leida
11 January 2015 03:36
Margus Meigo
Kas elasid vanemate või mille naljal praegu ,et vaja tööle minna?
Või soovid vahelduse mõttes ?
Nii million lahedat asja on mida saaks ja võiks teha, ise endal ka oleks raske otsustada ühes suunas mis ette kirjutatud
Või soovid vahelduse mõttes ?
Nii million lahedat asja on mida saaks ja võiks teha, ise endal ka oleks raske otsustada ühes suunas mis ette kirjutatud
11 January 2015 03:34
Margus Meigo
sa selle isikuse testi kus oma nelja koodilise isikuse identifikatsiooni saad (seda põhikooli lopetajatele pakuti, et oskaksid suunda valida)
et tolle oled teinud, et mis su isiksuse kirjeldus on ühiskondlikult, et siis see ka suureks abiks, et sa enda vastu ei läheks tööd tegema
et tolle oled teinud, et mis su isiksuse kirjeldus on ühiskondlikult, et siis see ka suureks abiks, et sa enda vastu ei läheks tööd tegema
11 January 2015 03:32
Margus Meigo
või mileks seda muidu vaja on sul kooli ja millist sa otsid, seda elu ?
Looduses, taimede või loomadega või linnas ? Või ringi reisides lennukiga ja paljude suurte ja eri huvitavate inimestega... või aitada väeiteid.. või tegeleda mystilisega?
Looduses, taimede või loomadega või linnas ? Või ringi reisides lennukiga ja paljude suurte ja eri huvitavate inimestega... või aitada väeiteid.. või tegeleda mystilisega?
11 January 2015 03:30
Margus Meigo
see üks õige valik oleks, teine õige valik oleks valida see suund minda armastad ja mis toob raha sisse kergelt, et saaksid ylejaanud aja iluga tegeleda
11 January 2015 03:29
Margus Meigo
et nagu ... umm aga mina sinna kus naudid ja mida tead , et inimkonnale ja sulastele läheb vaja ka siis kui ühiskond kokku kukub
11 January 2015 03:29
Isane Mees
jah
11 January 2015 03:28
Isane Mees
i tööle jms
11 January 2015 03:28
Margus Meigo
elama?
11 January 2015 03:28
Isane Mees
mis kooli v
11 January 2015 03:28
Isane Mees
et kuhu minna
11 January 2015 03:28
Margus Meigo
ja kuhu suunas?
11 January 2015 03:28
Margus Meigo
millest edasi?
11 January 2015 03:28
Isane Mees
mõtlen, et mida edasi teha
11 January 2015 03:27
Isane Mees
pigem enda
11 January 2015 03:27
Margus Meigo
senikaua kui sa ei tunne depressiooni, väsimust, tüdimust või ükskõiksust siis teed õiget asja ja jätka samas vaimus : )
(mis asjade kallal toimetad, enda või teiste?)
(mis asjade kallal toimetad, enda või teiste?)
11 January 2015 03:24
Isane Mees
ma vist pole seda filmi vaadanud, teen mitmeid asju korraga
10 January 2015 15:41
Isane Mees
enam-vähem proovin teha seda, mida armastan ja
10 January 2015 15:41
Margus Meigo
priceless
http://www.dailykos.com/story/2010/08/26/896386/-Want-a-raise-Wash-your-vagina
http://www.dailykos.com/story/2010/08/26/896386/-Want-a-raise-Wash-your-vagina
10 January 2015 03:35
Margus Meigo
Kas selle eesti filmi mis kunagi saatsin, kus kuu folkloor sees oli, tolle vaatasid ära to aeg ?
9 January 2015 14:21
Margus Meigo
Kiire, nääh.. siis süsteem sind ohjasaanud või heaga kiire, et teed mida armastad?
9 January 2015 14:21
Isane Mees
midagi eriti polegi
9 January 2015 14:18
Isane Mees
kiire on muidu
9 January 2015 14:18
Margus Meigo
Mida uut kuupaistel?
9 January 2015 14:18
Margus Meigo
Timmilt
9 January 2015 14:17
Isane Mees
kuidas sul läheb?
9 January 2015 14:17
Isane Mees
jah
9 January 2015 14:17
Margus Meigo
Kuidas muidu hästi ?
9 January 2015 14:16
Margus Meigo
sain kinga Wolfist, näh!
9 January 2015 14:16
Margus Meigo
vaja : )
1 January 2015 03:58
Isane Mees
aitäh, sulle ka :)
1 January 2015 03:58
Margus Meigo
Ilusat uut, kuigi noh.. mis siin nii uut ika :p
1 January 2015 03:50
Margus Meigo
või on ainuke suurim tegu normaalseks jääda, meil
7 September 2014 22:10
Margus Meigo
https://www.youtube.com/watch?v=GVfPf006Vw0
7 September 2014 22:09
Margus Meigo
kas sa arvad, et suurtel meestel võivad suured teod olla?
7 September 2014 22:09
Margus Meigo
(või mitte asjad, noh ses mõttes ka, et kas see loeb mida mõtleme.. kuidas ... kellele.. kas kellegi mõtted eriti ei loe ka ja kellegi muu omad loevad olulisemalt ja laiemalt.. või kuidas sa seda näed?)
27 August 2014 11:24
Margus Meigo
Kuid mida Sa oma mõtete osas .. mis arvad, mis need mõtted on , et mis asjad on mõtted kas tead?
27 August 2014 11:23
Margus Meigo
nu jah ma ennast füüsilise mõtte inimeseks, et füüsiliste mõtete
27 August 2014 03:50
Isane Mees
rohkem idee ja mõtteinimeseks, kui füüsiliseks
22 August 2014 00:30
Isane Mees
ah jah, eks ma vist pean end valguskehaks
22 August 2014 00:30
Isane Mees
kunsti ma tahan küll jagamiseks, mitte enda ego pärast, et inimestele midagi mitteverbaalselt edasi anda, et nad saaksid ka teineteisega mittesõnaliselt suhelda
22 August 2014 00:28
Isane Mees
"
see imelik kysimus kunsti kohta, umbes nagu "Miks seksi tahad"
kuid nagu vajalik tänapäeval"
Miks siis? ma ei tea, miks inimesed seksi tahavad
see imelik kysimus kunsti kohta, umbes nagu "Miks seksi tahad"
kuid nagu vajalik tänapäeval"
Miks siis? ma ei tea, miks inimesed seksi tahavad
22 August 2014 00:27
Margus Meigo
kuna sa ka , valguskeha
20 August 2014 02:15
Margus Meigo
et ta ainuke aken su akna kõrval, arvasin, et sobib teemasse . )
20 August 2014 02:13
Margus Meigo
Sõbraga kes tõsine maamees just teema, tema poolt lause:
"on ju versioon et enne siia tulekut oeme ikka sellised kenad valguskehad, kes tulevad siia kõntsa sisse õppima. Juba enne tulekut on meil see piiber või mis iganes püharaamat läbi tehtud."
"on ju versioon et enne siia tulekut oeme ikka sellised kenad valguskehad, kes tulevad siia kõntsa sisse õppima. Juba enne tulekut on meil see piiber või mis iganes püharaamat läbi tehtud."
20 August 2014 02:13
Margus Meigo
(sorry, lubasin, et moraali ei loe, ja see peaaegu selles suunas mul, et juba tõmban tagasi :D )
20 August 2014 02:12
Margus Meigo
et mida kunstiga teha üritad... kellele miks.. kuidas..
või et siis kui seda ei saa.. siis oma pildi seletamisega, mismoodi ise näed maailma ja kas teed kaasa maailma pildi õigeks keeramisel.. või teed lihtsalt "õiget asja" .. ja kes saab pihta saab.. et tead, et see mida teed, seda vaja jagada inimestele selles maailmas, et see abiks
või ainult puhtalt enese rahulduseks ?
või et siis kui seda ei saa.. siis oma pildi seletamisega, mismoodi ise näed maailma ja kas teed kaasa maailma pildi õigeks keeramisel.. või teed lihtsalt "õiget asja" .. ja kes saab pihta saab.. et tead, et see mida teed, seda vaja jagada inimestele selles maailmas, et see abiks
või ainult puhtalt enese rahulduseks ?
20 August 2014 02:11
Margus Meigo
see imelik kysimus kunsti kohta, umbes nagu "Miks seksi tahad"
kuid nagu vajalik tänapäeval
kuid nagu vajalik tänapäeval
20 August 2014 02:09
Margus Meigo
ja mis põhjusel?
20 August 2014 02:09
Margus Meigo
ära lase endal kellegil aega ära rõõvida eesti teadvuse broodcästimiseks, eriti tänapäeval kus lubatud seda kuulata mille eest vanasti oleks ... heal juhul siberisse läinud, kuid kui aru oleks saadud mida singer vingergi kasvõi tegi oma muusikaga.. ega nad siis pikalt olnud poleks
20 August 2014 02:08
Isane Mees
analoogmaterjalidega
20 August 2014 02:08
Isane Mees
tahaks teha interaktiivset kunsti
20 August 2014 02:08
Isane Mees
aga taustaks kuulan lihtsalt instrumentaalset
20 August 2014 02:07
Margus Meigo
misasju muidu ja mks?
20 August 2014 02:07
Isane Mees
õnneks on huvitav ka.. ja püüan selle poole, et oleks huvitav töö, koolis tahan veel kunsti õppida
20 August 2014 02:07
Isane Mees
hmm, paraku ma pean jah asju tegema
20 August 2014 02:07
Margus Meigo
vee ja arvo ka, vana hea arvo https://www.youtube.com/watch?v=f1CNNf9iU9Y&list=RDf-J8LNcZgTA&index=4
20 August 2014 02:07
Margus Meigo
muidu jah, suht ka mul nii
20 August 2014 02:06
Margus Meigo
nu jah pop muusikat vaja ka kuulata, mite muusika vaid sõnumi pärast, et kursis hoida kus kes mis levelil .. ja eelkoige head pop i sest see nagu väga kasulik ja lihtsalt austust andev ka neile kes lamba karja ellu äratamisega tegelevad ja ellu jäänud
20 August 2014 02:06
Isane Mees
tavaliselt meeldib midagi sellist, mis on üsna tundmatu
20 August 2014 02:05
Isane Mees
popmuusika mulle eriti peale ei lähe
20 August 2014 02:05
Isane Mees
või otsima laule, mis meeldivad, aga selleks on aega vaja :D
20 August 2014 02:04
Isane Mees
st pean kuulama väga palju ja tihti laule, mis algul on enam-vähem
20 August 2014 02:04
Margus Meigo
yt päris ulme psy listi siin koostab kohe https://www.youtube.com/watch?v=0RszchMVvbs&list=RD0RszchMVvbs#t=0 arvestades, et nood täsi albumid
20 August 2014 02:04
Isane Mees
ma kuulan tavaliselt laule jah päris palju järjest :) kui midagi meeldib. Aga tavaliselt hakkab üha enam meeldima, mida rohkem kuulan
20 August 2014 02:04
Margus Meigo
so we can communicate here :D
20 August 2014 02:03
Margus Meigo
sweet
20 August 2014 02:03
Isane Mees
ja CBL tean ka :D
20 August 2014 02:02
Isane Mees
tehnoloogilist päikest olen kuulanud omal ajal :D
20 August 2014 02:02
Margus Meigo
ja see mu üks lemmikuid ET muusikaid oli https://www.youtube.com/watch?v=0RszchMVvbs )
20 August 2014 02:02
Margus Meigo
(mul endal psühedeelne nature chill out varem suur lemmik oli , eesti elektroonikast ka head leidnud https://www.youtube.com/watch?v=MStQJ49aP9Y&index=5&list=PL841819BFDF06CEC3 ning sääl listis paar eelnevat...
20 August 2014 02:02
Margus Meigo
ja kui rohkem meist oleks sellises arengus nagu Kellee Maize (mu profiilil).. siis maailm oleks ikka hoopis muul tasemel juba...
kuid Su enda teema, et sa valgus.. seda ma ka ikka meeles hoian, et sa ammu vaba siinsetest piiridest.. (kuid et sa PEAD tegema midagi mingi töö ja kooli jaoks.. see pani muretsema.. kujutasin ette, et sa enamuse aja alasti mets ja vee haldjatega põllal ringi jooksed ja astra ja muudes ruumides reisid )
...eks sa vahest ikka... kuid mitmed metshaldjad librika võrgu ja tehnikaga kinni püütud... jättes nad oma mulli.. tundma nagu nii ongi.. ja et seda ongi vaja teha ja ise valisid..
hmmm
anywya, anna feedbacky ja sheeri seda head mussi ka mis kuulad : ))
kuid Su enda teema, et sa valgus.. seda ma ka ikka meeles hoian, et sa ammu vaba siinsetest piiridest.. (kuid et sa PEAD tegema midagi mingi töö ja kooli jaoks.. see pani muretsema.. kujutasin ette, et sa enamuse aja alasti mets ja vee haldjatega põllal ringi jooksed ja astra ja muudes ruumides reisid )
...eks sa vahest ikka... kuid mitmed metshaldjad librika võrgu ja tehnikaga kinni püütud... jättes nad oma mulli.. tundma nagu nii ongi.. ja et seda ongi vaja teha ja ise valisid..
hmmm
anywya, anna feedbacky ja sheeri seda head mussi ka mis kuulad : ))
20 August 2014 01:56
Margus Meigo
(ma lõpetasin moraali lugemise nüüd, võid peidust välja tulla uuesti, ja mind õpetada või muidu armas olla, mis juba iseenesest on hea õpetus, kui armas ollakse selle suunas kes vastu seda austusega võtab)
20 August 2014 01:23
Margus Meigo
(enne seda moonutatud reaalsuse möla telekast... noh saad aru küll, sa kunstiline inimene)
20 August 2014 01:18
Margus Meigo
(laul alguses Kull ... ja siis edasi.. need ka sügavad vennad, niisama linde videosse ei pane)
20 August 2014 01:17
Margus Meigo
Päris muusikud ei tee raha ega kuulsuse pärast muusikat,
ja need keda nimetasin, on päris muusikud, tegelikult (kuid viisnurga meedia miksib need kokku selerati uudistega... et maha mängida millest nad laulavad..)
https://www.youtube.com/watch?v=SmT1QTCIa9I
ja need keda nimetasin, on päris muusikud, tegelikult (kuid viisnurga meedia miksib need kokku selerati uudistega... et maha mängida millest nad laulavad..)
https://www.youtube.com/watch?v=SmT1QTCIa9I
20 August 2014 01:15
Margus Meigo
oled tähele pannud, et nõukogude lidul... ameerika tankidel... euroopa liidul... ja ainukesel suurel vastasvõimul... hiina kommunistlikul parteil... suht täpselt sama logo...
ei tea kohe, selline veider kokkusattumus .. või fantaasia puudus neil nagu maailma olulisemate organisatsioonide jaoks eri logosi ja sümboleid välja mõtlemiseks...
vot.. selle jätan siis siia lõpunoodiks mis peaks aitama tunnete ja asjade suunda valida, kuid samas jäta mull ka alles, kui see abiks ja kasuks.. ja on , kindlasti
Eesti on väga väga tase : )
ei tea kohe, selline veider kokkusattumus .. või fantaasia puudus neil nagu maailma olulisemate organisatsioonide jaoks eri logosi ja sümboleid välja mõtlemiseks...
vot.. selle jätan siis siia lõpunoodiks mis peaks aitama tunnete ja asjade suunda valida, kuid samas jäta mull ka alles, kui see abiks ja kasuks.. ja on , kindlasti
Eesti on väga väga tase : )
20 August 2014 01:13
Margus Meigo
see mida sina õpid ja siin netis vaidleme, seda on need naised ja mehed juba ammu ära õppinud, teada saanud ja valgustuse vastu võtnud ning läbi murdnud takistusest ja selle linti saanud ja selliselt suures osas inimestele, et pole suudetud ära rikkuda, kuna robot filter suurt osa ei jaganud mida nad laulsid ja osa lasti sest taheti lihtsalt ära kasutada, kuid alahinnati enamasti laulusõnade sügavust, sest need kes meid siin hoiavad unes, nad lihtsalt ei saa geneetiliselt aru saada inimeste teemade sügavusest,
kahjuks või õnneks
kahjuks või õnneks
20 August 2014 01:09
Margus Meigo
need on inimesed kes on väga suuri väärtusi siia planeedile loonud, vaieldamatult.
ning kui need kooli tunnid ja töökohad pole seotud sellise info jagamise ja selle info kaasa aitamisele, siis nagu sügava küsimärgi all, kelle jaoks ja mille kallal nad töötavad :D
ning kui need kooli tunnid ja töökohad pole seotud sellise info jagamise ja selle info kaasa aitamisele, siis nagu sügava küsimärgi all, kelle jaoks ja mille kallal nad töötavad :D
20 August 2014 01:07
Margus Meigo
Ingliskeelsed soovitused: The Killers, Muse, Katy Perry, Katy Bush, väga paljud Madonna laulud (kuigi tal väga suuri erinevaid teadvusi ja võib laiali valguv tunduda kui läbi südame ei võta, hoides mõistust ka kõrval), Maikel Jackson, ... nagu neil on ikka laule sõnadega mis suht suht asjakohalised ja olulised,
MGMD - Kids näiteks, koos videoga (videod ka VÄGA olulised mitmete laulude puhul, osadest lauludest muidu ei saa arugi ja osades lauludes sõnum ongi laulus,.) . muidugi siis veel "Peter, Bjorn & John", ... oi neid paljusi, nais artiste rohkem lihtsalt toon mees artiste sest need haruldasemad kui tõtt ja olulisust laulavad õigest vaatepunktist õiges suunas, õigel ajal
MGMD - Kids näiteks, koos videoga (videod ka VÄGA olulised mitmete laulude puhul, osadest lauludest muidu ei saa arugi ja osades lauludes sõnum ongi laulus,.) . muidugi siis veel "Peter, Bjorn & John", ... oi neid paljusi, nais artiste rohkem lihtsalt toon mees artiste sest need haruldasemad kui tõtt ja olulisust laulavad õigest vaatepunktist õiges suunas, õigel ajal
20 August 2014 01:05
Margus Meigo
(ma praegu suts krampi ja spänkin Sind virtuaalselt, siis lasen jälle minna ja tõmban tagasi, ole ikka lainel, et hea mõttega seda räägin)
20 August 2014 01:01
Margus Meigo
ja siis ingliskeelsed laule ka , kuid SÕNADEGA
Jumal hoiaks tüdruk,
see isekas ja enese pettus kui sa ei austa laulu sõnu mis on nagu Jumala keel, see sama Looja millest suurem osa kuulda ei taha... sest kui emotsiooniga on laul tehtud siis selles nii sügavaid tõdesi sees... et läheb kohe ihu imelikuks, mega kanepine paranoia või muu aine energia lüke et võid maailma ette võtta.. või hakkad nutma vähemalt... millal viimati ntsid muusiakt kuuldes?
Jumal hoiaks tüdruk,
see isekas ja enese pettus kui sa ei austa laulu sõnu mis on nagu Jumala keel, see sama Looja millest suurem osa kuulda ei taha... sest kui emotsiooniga on laul tehtud siis selles nii sügavaid tõdesi sees... et läheb kohe ihu imelikuks, mega kanepine paranoia või muu aine energia lüke et võid maailma ette võtta.. või hakkad nutma vähemalt... millal viimati ntsid muusiakt kuuldes?
20 August 2014 01:00
Margus Meigo
ja sobib kuulata ühte ja sama laulu järjest, u 5-7 korda, et sisse süübiks erinevatesse kihtidesse, südamesse, millest, mis vaatevinklis, mis olukrras, ja mis reaalsuses lauldakse, võttes arvesse robotite ja tulnukate ja süsteemi invasiooni kes hävitada proovib kõike seda millest nad laulavad
20 August 2014 00:58
Isane Mees
teine asi on neid laule leida
20 August 2014 00:57
Isane Mees
no 2 tundi nädalas tuleb ikka ära :)
20 August 2014 00:57
Isane Mees
:)
20 August 2014 00:57
Margus Meigo
piisaks kui 2 tundi nädalaski kulaksid SÜGAVALT, sest see nii kange kraam, et ei sobigi, ega saagi kuulata pidevalt, siis läheb imelikuks
20 August 2014 00:57
Isane Mees
ma kuulan alati muusikat, kui arvuti on lahti
20 August 2014 00:57
Isane Mees
aga mitte kogu aeg
20 August 2014 00:56
Isane Mees
muidugi vahel kuulan muusikat niimoodi, et midagi muud ei tee :)
20 August 2014 00:56
Isane Mees
ma ei saa ju 24h järjest ainult muusikat kuulata
20 August 2014 00:56
Isane Mees
või tahan
20 August 2014 00:56
Isane Mees
pean mõnikord
20 August 2014 00:56
Margus Meigo
sa ei pea, sa tahad
20 August 2014 00:56
Isane Mees
kui pean samal ajal lugema, kirjutama
20 August 2014 00:55
Margus Meigo
see aeg on KINDLASTI olulisem kui misiganes "töö" sa teed
20 August 2014 00:55
Isane Mees
aga taustamuusikaks kuulan midagi instrumentaalset :D
20 August 2014 00:55
Isane Mees
jah, siis, kui mul aega on, muidugi :D
20 August 2014 00:55
Margus Meigo
muidu suht ... raiskus aeg
20 August 2014 00:55
Isane Mees
ma ei saa inimeste jutust aru, kui 2 inimest räägivad samal ajal, ma ei saa raamatuid lugeda, kui keegi räägib kõrval
20 August 2014 00:55
Margus Meigo
nagu mu point oli, et eesti muusikat kuulatakse nii ,et sa ei vaata toas ringi ka niisama, vaid süvened SÕNADELE sügavalt
20 August 2014 00:55
Isane Mees
ei, ma ei räägi sellest
20 August 2014 00:54
Isane Mees
nagu 2 inimest räägivad korraga, ei saa kummastki tekstist aru
20 August 2014 00:54
Margus Meigo
(natuke, eks ?)
20 August 2014 00:54
Margus Meigo
ei oel vaja vabandada, tunnista süüdi et oled lasknud tehnoloogiajl ja systeemil enda tunded ja meeled ära trollida ja ennast systeemi rappa meelitada samal ajal ennast uskuma pannes, et oled sellest kõigest vaba :D
20 August 2014 00:54
Isane Mees
ma räägin, et kui ma kuulan sõnadega muusikat, siis sulanduvad need sõnad selle teksti vahele, mida loen, st ei saa kummastki aru
20 August 2014 00:54
Isane Mees
mida sa mõtled?
20 August 2014 00:53
Isane Mees
sest siis ma ei saa sõnadest aru
20 August 2014 00:53
Margus Meigo
nu kui Su tõõ just nede samade asjadega seotud pole, siis nagu kui oluline see olla saab?
20 August 2014 00:53
Isane Mees
ma ei saagi samal ajal lugeda ja nt baaris või kohvikus olla :D
20 August 2014 00:53
Isane Mees
mitte fb sõnumeid :D
20 August 2014 00:52
Isane Mees
"nu jah, ega see tekst enamasti on tekst tekstist mida keegi textinud on.. kui sa just poeeme ja iidsete folklooride eepilisi asju ei loe või mütoloogiat vms"
loen olulisi asju, töö ja kooliga seotud
loen olulisi asju, töö ja kooliga seotud
20 August 2014 00:52
Isane Mees
ja mulle meeldib, kui hääl on üks instrumentidest, mitte esiplaanil
20 August 2014 00:52
Margus Meigo
nu jah, aga see Su enesepettus, millest tuleb üle saada
20 August 2014 00:52
Isane Mees
või pillid, mitte laulja iseenesest
20 August 2014 00:52
Isane Mees
mitte sõnad :D
20 August 2014 00:51
Isane Mees
aga minu jaoks on lauludes oluline peamiselt muusika
20 August 2014 00:51
Margus Meigo
nu jah, ega see tekst enamasti on tekst tekstist mida keegi textinud on.. kui sa just poeeme ja iidsete folklooride eepilisi asju ei loe või mütoloogiat vms
20 August 2014 00:51
Isane Mees
nojah :D
20 August 2014 00:51
Margus Meigo
st, et eriti pole olulisemaid asju kui need millest lauldakse juba : )
20 August 2014 00:50
Isane Mees
ma ei saa üldse samal ajal lugeda ja sõnadega muusikat kuulata, sest ei saa tekstist aru siis :D
20 August 2014 00:50
Margus Meigo
Nu jah, kuid Eesti muusika ei ole selline, mis sobib tagataustaks mängima, sest midagi olulisemat lugeda samal ajal kui see mida nad linti pannud on, selliselt, et samal ajal kuulata sobiks.. see jubaomamoodi kombinatsioon mida nii hea muusikaga kui Eesti oma päris raske tekitada
20 August 2014 00:50
Isane Mees
aga kuna töö on arvutiga seotud, pean lugema keerulisi tekste jne, siis sõnadega muusikat arvuti taga eriti ei kuula :)
20 August 2014 00:48
Isane Mees
ma kuulan facebookis ka sageli muusikat
20 August 2014 00:48
Margus Meigo
sa vägagi KEELES pidevalt olles facebookis ja siin arutades igasuguste veidrikutega, loodan, et see muidu erialane huvi, siis ka, sulgudes, vabandatav
Muidu selle asemel kohe kindlasti oleks võinud paar Ehala või mitme muu eepilise Eesti artisti playlisti kuulata, kes tegelenud inimkonna (õige)teadvuse ja emotsioonide linti säilitamisega
Muidu selle asemel kohe kindlasti oleks võinud paar Ehala või mitme muu eepilise Eesti artisti playlisti kuulata, kes tegelenud inimkonna (õige)teadvuse ja emotsioonide linti säilitamisega
20 August 2014 00:47
Isane Mees
hahaa
20 August 2014 00:45
Isane Mees
ma ei kuulagi keeles tavaliselt, ingliskeelset ka mitte :) üldse rohkem helide, kui sõnade pärast
20 August 2014 00:44
Margus Meigo
( sulgudes )
20 August 2014 00:44
Margus Meigo
peaaegu
20 August 2014 00:44
Margus Meigo
nu siis vabandatav : )
20 August 2014 00:44
Isane Mees
lugeda
20 August 2014 00:44
Isane Mees
millega saab samal ajal ligeda :)
20 August 2014 00:44
Isane Mees
instrumentaalset enamasti
20 August 2014 00:44
Margus Meigo
Mis muusikat Sa siis kuulad?
20 August 2014 00:43
Margus Meigo
Hetkel uuesti jah
20 August 2014 00:42
Margus Meigo
häbilugu küll kui ei ole, ise endale internetis ligipääs
20 August 2014 00:42
Isane Mees
kas sa ise elad Eestis? :)
20 August 2014 00:41
Isane Mees
hahaa, ammu pole eestikeelset muusikat kuulanud
20 August 2014 00:41
Margus Meigo
list ise ka hea
19 August 2014 15:47
Margus Meigo
https://www.youtube.com/watch?v=GeVWIkiBjIw&index=58&list=PLao-w7OVFRCvNnu3Ccdso3LjHI8_FzRZY
Nii hea : ))
Nii hea : ))
19 August 2014 15:47
Isane Mees
jah
10 August 2014 16:28
Isane Mees
:D
10 August 2014 16:28
Margus Meigo
ja mina sain emoticoonide asemel rida koodi mis sobiks mõneks NSA pinniks :P
10 August 2014 02:03
Isane Mees
hah proovin fb emoticone
29 July 2014 17:54
Isane Mees
[[136942059667395]]
29 July 2014 17:54
Margus Meigo
sellele enamusele saan vast vastata kahte pidi
29 July 2014 15:12
Isane Mees
kas sa ei kahetseks, kui oleksid mõnudeta? sest maal peaks saavutama selle, mis on parim võimalik, mitte end piirama
29 July 2014 04:54
Isane Mees
ah see krokodilli pilt on lihtsalt huvitav, sest mehel ja naisel oli samasugune poos, kui krokodillil:)
29 July 2014 04:53
Isane Mees
minu meelest ei maksa ühes inimeses kinni olla, kui sa räägid oma esimesest. Esimene ongi kõigi jaoks juba seepärast oluline, et oled noor ja lihtsalt aju pole kinni kasvanud, see mõjutab rohkem ajukeemiat ning noored tunnevad ka rohkem. Aga see ei tähenda, et inimene oleks tingimata kõige.
Hah, see teadustüdruk on huvitav :) ma olen ka üsna teadusliku mõtlemisega, aga see ei tähenda, et midagi enda jaoks välistaks. LSDd ei tahaks proovida, sest kardan, et kaotan mõistuse, kuna mul on liigagi palju fantaasiat. LSDd pole vist puhast ka nagunii saada.
Minu jaoks oli Holy Mountain natuke liiga füüsiline, liiga palju kehasid. Olen üksi vaadanud ja sõpradega veini juues. Mulle meeldib pigem õhulisus, mittefüüsilisus, abstraktsus. Muidugi eksperimentaalses mõttes on väga huvitav, aga ise poleks üldse kehasid sinna pannud. Inimesel juhtub olema keha, kuid see on negatiivne minu jaoks, paratamatus. Ilma oleks parem.
Hah, see teadustüdruk on huvitav :) ma olen ka üsna teadusliku mõtlemisega, aga see ei tähenda, et midagi enda jaoks välistaks. LSDd ei tahaks proovida, sest kardan, et kaotan mõistuse, kuna mul on liigagi palju fantaasiat. LSDd pole vist puhast ka nagunii saada.
Minu jaoks oli Holy Mountain natuke liiga füüsiline, liiga palju kehasid. Olen üksi vaadanud ja sõpradega veini juues. Mulle meeldib pigem õhulisus, mittefüüsilisus, abstraktsus. Muidugi eksperimentaalses mõttes on väga huvitav, aga ise poleks üldse kehasid sinna pannud. Inimesel juhtub olema keha, kuid see on negatiivne minu jaoks, paratamatus. Ilma oleks parem.
29 July 2014 04:52
Margus Meigo
aga loe siis kui arvad, et tunne on selline, et soovid
29 July 2014 00:14
Isane Mees
ma pean su teksti läbi lugema, kirjutad nii palju :)
28 July 2014 17:52
Isane Mees
ei ela üldse Eestis
28 July 2014 17:51
Isane Mees
ma ei ole hetkel Eestis :)
28 July 2014 17:51
Margus Meigo
Kuid kas sa homme elvassmetsa metsainimeste ja Tingi inimeste sekka saaksid tulla ?
28 July 2014 17:42
Margus Meigo
mitte, et ma teaks mis on kristlik, või Hing : )
28 July 2014 17:22
Margus Meigo
Panin filmisoovitused oma seinale.
et kuid kui sa seda krokodilli pilti võtad reaalselt... et kas siis usud.. et saame sedasi liikuda kokku tagasi minnes vajalikuks üheks teadvuseks (mees ja naine saab üheks mees ja naine saab üheks mees ja naine saab ühkes....)
Et nagu.. kristlikult, kus mees leiab Hinge
et kuid kui sa seda krokodilli pilti võtad reaalselt... et kas siis usud.. et saame sedasi liikuda kokku tagasi minnes vajalikuks üheks teadvuseks (mees ja naine saab üheks mees ja naine saab üheks mees ja naine saab ühkes....)
Et nagu.. kristlikult, kus mees leiab Hinge
28 July 2014 15:01
Margus Meigo
vot ega olulises osas ma vist eriti palju ei saanutki üeldud nii paljude sõnadega.
vot aga küll ma oleks hästi üelnud taimedega :D
Ahja... Eestis elan jep, (arvan..)
vot aga küll ma oleks hästi üelnud taimedega :D
Ahja... Eestis elan jep, (arvan..)
28 July 2014 14:44
Margus Meigo
popstaaride teema läheks ka vist pikaks, jätab selle ka hilisemaks...
28 July 2014 14:43
Margus Meigo
vot ja kinni hoidmise osas...
asi pole tavalises meedia pildis mis meid uskuma pannud, et keegi hoiab kinni...
rohkem nagu usus, aias arusaamas ja tunnetuses, et kui PÄRISELT soovin seda mida nägin tagasi... siis siin maises elus oodata paarkümend aastat ja kõikidest mõnudest eemal olla kui peaks vajalik olema see ei peaks mingi küsimus olema, et "pole väärt"
kui ainult see just, saabki väärt olla... sest ma küll otseselt ei looda mingile päris elule mis ajatuna siit edasi tuleb,
kuid samas (hmm.. mõttejärg läks suts vussi nüüd... mis ma üelda tahtsingi...)
las olla, lõpetan selle mõtte hiljem
(ma seda enamasti ei räägi. jätan lihtsalt mõtte poolikuks või alustan uut olulisemat selle hetke mõtet)
asi pole tavalises meedia pildis mis meid uskuma pannud, et keegi hoiab kinni...
rohkem nagu usus, aias arusaamas ja tunnetuses, et kui PÄRISELT soovin seda mida nägin tagasi... siis siin maises elus oodata paarkümend aastat ja kõikidest mõnudest eemal olla kui peaks vajalik olema see ei peaks mingi küsimus olema, et "pole väärt"
kui ainult see just, saabki väärt olla... sest ma küll otseselt ei looda mingile päris elule mis ajatuna siit edasi tuleb,
kuid samas (hmm.. mõttejärg läks suts vussi nüüd... mis ma üelda tahtsingi...)
las olla, lõpetan selle mõtte hiljem
(ma seda enamasti ei räägi. jätan lihtsalt mõtte poolikuks või alustan uut olulisemat selle hetke mõtet)
28 July 2014 14:42
Margus Meigo
ja ega neid ained ma ju selleks ligi ei lähe, et endaga rahul olla.. nad pigem mu enda kohta mulle näidanud asju mida mingil juhul tava inimene meeldivaks ei peaks, kui keegi neile ütleb.. kuid ma just tänulik ju ses osas...
et igaks juhuks kui on nii.
mõned olukorrad suht shokeerivad ka olnud
et igaks juhuks kui on nii.
mõned olukorrad suht shokeerivad ka olnud
28 July 2014 14:38
Margus Meigo
perest sõpradeni
28 July 2014 14:37
Margus Meigo
siis kui ma nö ilusam olin, oli suures koguses rohkem komplekse ja muresi enda osas kui nüüd kus mul ennast pidevalt muua soovitatakse
28 July 2014 14:36
Margus Meigo
kuid jah,
isendaga rahul selles osas küll, et mulle arusaamine iseendaga rahul olemise osas antud kus aksepteerima hakanud seda mis olen ja teen ja kuidas välja näen (või nagu osad arvavad... et üldse ei näe välja :D )
isendaga rahul selles osas küll, et mulle arusaamine iseendaga rahul olemise osas antud kus aksepteerima hakanud seda mis olen ja teen ja kuidas välja näen (või nagu osad arvavad... et üldse ei näe välja :D )
28 July 2014 14:36
Margus Meigo
vast muidugi võime asja võtta nagu soola... et kuigi sool on mu jaoks surm ja pole vajalik iniesele toidusisse kuskile panna tegelikult... siis vahest vb mingi tehnoloogia jaoks on vaja, kuid iseasi kas beid asju lõplikult alati ikka päriselt vaja on mille jaoks soola vaja on... näpuotsatäitki...
(mis panti koduõlle sisse iidsetel aegadel, et õlle joojad kõik ühte ei saaks kes seda õlle maitsevad... ehk siis vist mõeldi võõraid vaimus olevaid inimesi kes siis ei saaks samasse usalduslainesse õlle uimas kõigi omakestega kes seda joovad..kui mõistsid mis üelda proovisin)
(mis panti koduõlle sisse iidsetel aegadel, et õlle joojad kõik ühte ei saaks kes seda õlle maitsevad... ehk siis vist mõeldi võõraid vaimus olevaid inimesi kes siis ei saaks samasse usalduslainesse õlle uimas kõigi omakestega kes seda joovad..kui mõistsid mis üelda proovisin)
28 July 2014 14:34
Margus Meigo
Inimesed peaks vabad olema,
mulle endale ka meeldiks,
mudugi ma ei saa päris kindel olla, et see täielikult peab olema ja ainuõigelt saab olla lõplik tõde mis iganes hinnaga et mis iganes sorti inimesed mis iganes pidi nad ise hindavad vabadust, et just nii kõigile kaasa aidata nende vabaduse suhtes,
sest noh kui õige vabadus on siis ju mitte me ainult ei peaks tegelema sellega, et nõustume või ei võitle vastu vaid aitame kaasa, nagu vanaemal üle tee minemise osas me ju nõustume
et ta võib minna, et tal õigus minna... ja me ju vabatahtlikult kui teame et saame või peame aitame ka kui võimalust näeme...
samas aga kaasa aidata miskitele muudele vabadustele.. kas neile ka kohe hea südamega kaasa aidaksid kui ainult aega ja vabadust oleks.. et nende usnistusi aidata klobaliseerida
heale asjale ju annaksid suurema lõviosa ilma mureta ära... kuid kõik need muud vabadused kui nad küsiksid sama toetust.. kas isis samamoodi annaksid kui niteks eesti folkloori säilitamiseks või lastele ülemaailma looduse õpetuse programmi jaoks
mulle endale ka meeldiks,
mudugi ma ei saa päris kindel olla, et see täielikult peab olema ja ainuõigelt saab olla lõplik tõde mis iganes hinnaga et mis iganes sorti inimesed mis iganes pidi nad ise hindavad vabadust, et just nii kõigile kaasa aidata nende vabaduse suhtes,
sest noh kui õige vabadus on siis ju mitte me ainult ei peaks tegelema sellega, et nõustume või ei võitle vastu vaid aitame kaasa, nagu vanaemal üle tee minemise osas me ju nõustume
et ta võib minna, et tal õigus minna... ja me ju vabatahtlikult kui teame et saame või peame aitame ka kui võimalust näeme...
samas aga kaasa aidata miskitele muudele vabadustele.. kas neile ka kohe hea südamega kaasa aidaksid kui ainult aega ja vabadust oleks.. et nende usnistusi aidata klobaliseerida
heale asjale ju annaksid suurema lõviosa ilma mureta ära... kuid kõik need muud vabadused kui nad küsiksid sama toetust.. kas isis samamoodi annaksid kui niteks eesti folkloori säilitamiseks või lastele ülemaailma looduse õpetuse programmi jaoks
28 July 2014 14:31
Margus Meigo
Hmm... siin kohal sooviks küsida "do you know what i miiin"
28 July 2014 14:25
Margus Meigo
vast on mitmeid võimalusi, vast on üks võimalus, kuid ma usun, et tunnetan enamasti õigelt kriitilisel hetkel ära kui kohtun muude võimaluste piiridega
28 July 2014 14:24
Margus Meigo
kuid võimatuks ka ei pea seda, et teada saada ka seda ja siis see just selle astme muuse ümbritsevasse integreerida selliselt, et kõik suht kindlalt igal pool õigel ajal järjepanu areneb paremaks (muidugi eks nende asjade osas nagu reguleerida neid horneteid ja sipelgaid mida psotitasin grupis, eks see veel omamoodi tase, praegu sinna ei astu kuid hoian seda valmis, et ka neile leida võimalus kuidas elada ilma haiget tegemata teistele)
28 July 2014 14:21
Margus Meigo
kuid loogika ja kogemus ja .. ja veel miskit nau näitab, et see üks väga vale asi võib olla kui nii on, et mehel mitu naist isegi kui naised ise lubavad...
räägin just selles mõttes kuidas vaja kõige kõige kaugema universumi punkti jaoks mida ma praegu veel ei saa välja mõelda, veel : )
räägin just selles mõttes kuidas vaja kõige kõige kaugema universumi punkti jaoks mida ma praegu veel ei saa välja mõelda, veel : )
28 July 2014 14:18
Margus Meigo
esiteks ma peaks ju uskuma mis ütled,
teiseks uskuma ka seda mida usun (noh mille mõlemas osas saan leida ühendus punkte mitte aint mineviku vaid ka reaalselt usu osas, et kui see naiste maailm, siis nad joomulikult võiksid jagada mis iganes meest nad soovivad)
teiseks uskuma ka seda mida usun (noh mille mõlemas osas saan leida ühendus punkte mitte aint mineviku vaid ka reaalselt usu osas, et kui see naiste maailm, siis nad joomulikult võiksid jagada mis iganes meest nad soovivad)
28 July 2014 14:17
Margus Meigo
VUt jah.. node nais suhete osas... vot see nii suur teema, et kuidagi ei saagi osata ma seda vastata kuid see just kõige olulisemaid ja meeldivamaid teemasi tegelikult mulle
28 July 2014 14:16
Margus Meigo
Nii varsti asun selle kallale, selle mis ma arvan leidmat olema viga Sinus, selle parandamisele, mis käib pop staaride osas ning naiste austamise osas kes midagi siin ilmas suutnud saavutada on, kuid enne vaatan veel üle mida muud olulist või olilisemat vastata rääkida on...
Mis sa muidu holy montanist arvasid, mitu korda vaadanud oled ?
Mis sa muidu holy montanist arvasid, mitu korda vaadanud oled ?
28 July 2014 14:13
Margus Meigo
et siis ta selline oli nagu ta päriselt on (nuh nii ongi oiges koguses õiget lsd kasutades muidu.. kuigi tahaks olla lsd osas juttude osas kriitiline kui seente või muu loodusega võrrelda... siis tundub ikkagi, et ta on hea selleks milleks ta on)
28 July 2014 14:11
Margus Meigo
mul emaga ka, üks parimaid vestlusi tol ajal kui meeriti vestluses polnud, kriitilisel ajal... oli siis kui ta ka lsd oli maitsnud
28 July 2014 14:09
Margus Meigo
kuid jah.. taimedest rääkida üks asi.. kuid need lopmata tunduvad teed ja võimalused ja mõtted mis tekivad neist on teine asi.. eiri kui uuesti kuskilereisile minna ja avastada, kui tillukeselt vähe seletav oliminig seletus mingist asjast mida üritasin
28 July 2014 14:08
Margus Meigo
päris hästi olukorda seletada veelei saa kuid umbes nii see oli
28 July 2014 14:07
Margus Meigo
vot.. niipalju siis taimedest.
Toepoolest, sain kindluse just, et see ka võimalik, et see ka Naistele vajalik.. kui üks tüdruk koos minuga LSDd võttis ja siis avastas ta ka, et puud hingavad ja loodus elus... ja see on õrn tundeline tüdruk kes väga tark semjootiline ja nagu teispoolsusest osaliselt, kuid tugevalt teaduslik... et minule endale se oli suts shokiline, et tma jaoks see avastus oli, kuna arvasin, see alati elementaarne naiste jaoks...tegelikul
Toepoolest, sain kindluse just, et see ka võimalik, et see ka Naistele vajalik.. kui üks tüdruk koos minuga LSDd võttis ja siis avastas ta ka, et puud hingavad ja loodus elus... ja see on õrn tundeline tüdruk kes väga tark semjootiline ja nagu teispoolsusest osaliselt, kuid tugevalt teaduslik... et minule endale se oli suts shokiline, et tma jaoks see avastus oli, kuna arvasin, see alati elementaarne naiste jaoks...tegelikul
28 July 2014 14:07
Margus Meigo
(noh.. kuid eks ole vb olemas neid aineid ka mis näitavad kuhu ja kuidas oma teiste minadega jõudnud olen..)
28 July 2014 14:05
Margus Meigo
meeldib, kuid nüüd jah.. need taimed suts teadvust käristanud, või õigemini mina ise, vaadates kohtadesse omapäi.. kuhu nii umbropsu poleks vast pidanud, kuid ikkagi, ma tänulik, et seda tegin (sest kuidas teaksingi vähem olla tänulik kui praegu on hea sest saan veel melda head... kuid mis siis oleks ei tea ju)
28 July 2014 14:04
Margus Meigo
Kuid ma ikkagi ei vahetaks midagi selle vastu mis mul tänu taimedele praegu on kus näha on, et pole midagi (vahepea tuli muidugi "aga" vaheöe, esimese armu enda suhtes, või nagu ta tundub, ainukese armu kes oelmas on, et noh.. kuid samas ega ma küll vast oleks võimaline elu ta eest andma kuid poleks ikka mõistnud ligiläedaseltki kes ta on kuidas ja mismoodi temaga käituda, kuid tänu taimedele.. isegi kui kogu sellest võimalusest ilma jäin... siis see teadmine kuidas, on mulle isegi rohkem väärt osaliselt, sest... sest hullem oleks valesti käituda ja enast hästi tunda teda enda kätes hoides kui jääda võimalusest ilma teda oma kätes hoida kuid tean (rohkem tunnen) kellega tegu ja kuidas hoidma peaks ) ... ei noh.. ma loomulikult igat detaili imetlesin ja hellitasin juba varem ja üldse teise naha puutumine, teise lõhna tudmine, juuste sasimine... jne oli juba alkoholi ajastuses elementaarne üks parimaid ajaviiteid.. kuigi teadsin, et see ka teisele meeldib kuideelkoige see andumiseni meeldis mulle, selle tegemine teisele meeldis mulle st
28 July 2014 14:03
Margus Meigo
et mõelda kas oleks nii või naa, kuid no.. õnnelikum pimeduses elades vast oleksn küll kui mind sulepatjadel kantud oleks
arvatvasti jooks veel alkoholi ja arvatvasti oleks palju päriselus sõpru kellega hängiksja oleks ühiskonna elusse rohkem ühendatud
arvatvasti jooks veel alkoholi ja arvatvasti oleks palju päriselus sõpru kellega hängiksja oleks ühiskonna elusse rohkem ühendatud
28 July 2014 13:57
Margus Meigo
aa, miskit muud oli ka, kuid see selleks, korra kui teatud kogemused olnud siis suht selge, et need elementaarselt vajalikud osad mille vastu olles, proovides "ise hakkama saada" .. tundub mulle umbes sama kui jumala, looduse ja naise vasta kembelda, ka naisel endal.
kuid selles koiges veel mitmeid paraleelseid agasi,
loomulikult oleks mul ilma nende aineteta töö ja isegi tydruk suhe, vb isegi sama suhe mida lootnud olen (kuigi see omamoodi lugu ja seda eip oska mõelda praegu, liialt palju muidmaailme ja elusi seoutud..)
kuid selles koiges veel mitmeid paraleelseid agasi,
loomulikult oleks mul ilma nende aineteta töö ja isegi tydruk suhe, vb isegi sama suhe mida lootnud olen (kuigi see omamoodi lugu ja seda eip oska mõelda praegu, liialt palju muidmaailme ja elusi seoutud..)
28 July 2014 13:55
Margus Meigo
ja korralikult... ainult kanrpit viimase aasta jooksul .. kuid ka siis keskond ja olukord pold ideaalne mu jaoks (kuid vast vajslik)
28 July 2014 13:49
Margus Meigo
nu ma pikka aega pole saanud teha, sellepärast ka palju muresi, küsimusi ja kinnijäämist
28 July 2014 13:48
Isane Mees
võib-olla sa ei peaks neid psühhedeelseid aineid tegema, kui iseendaga muidu rahulpole
28 July 2014 12:16
Isane Mees
no naissuhete pärast ära muretse, muidugi võib neid rohkem olla, kui üks:) ja kelleski kinni olemisel pole mõtet, inimesed peaks vabad olema
28 July 2014 12:12
Isane Mees
ja ta o tõesti pisut tõusiklik
28 July 2014 12:09
Isane Mees
madonna on vist liiga vana sinu jaoks :)
28 July 2014 12:09
Isane Mees
mida popstaarid teavad?
28 July 2014 12:08
Isane Mees
Holy mountainit olen näinud :)
28 July 2014 10:41
Isane Mees
mida soovitad?
28 July 2014 10:40
Isane Mees
ei tea kahjuks eriti lühifilme :)
28 July 2014 10:40
Margus Meigo
Head paari vana eesti lühi filmi vaadata soovid?
27 July 2014 18:05
Margus Meigo
nu sa teadka, kuid noh, know : )
27 July 2014 05:00
Margus Meigo
nu jah, selles see tavalise inimese asi ongi... et sellele pead seletama hakkama, et to saab ka olla pop staar ja mida iganes veel ja minna kuhu iganes... seda veenmise osa ppstaarile tegema enam ei pea, ta teba isegi :D
27 July 2014 05:00
Margus Meigo
mul endal reklaaamid telekas on põhi kriis... kuid isegi filme eriti poel silmanud eriti viimasel ajal..
Muidu Holy Montain ja El Topo ikke yhed lemmikud mida õppe filmina monda aega tagant uuesti tasub vaadata
Muidu Holy Montain ja El Topo ikke yhed lemmikud mida õppe filmina monda aega tagant uuesti tasub vaadata
27 July 2014 04:59
Margus Meigo
raha eest mõni toodab mida iganes...
27 July 2014 04:58
Margus Meigo
kuid noh... siis veel sellised ka kes rahapärast teevad... kui... need nagu umbes nagu inimesed kes raha pärast tööl käivad... et umbes sama tootlikus maailma kasuks.. (m)
27 July 2014 04:57
Margus Meigo
popstaarid juba teevad seda mida teen isegi ehk siis maailma parandavad, kuid noh.. nad oma hinge hinnaga tithi
27 July 2014 04:56
Margus Meigo
popstaare mitmel pohjusel kuid tema sellel pohjusel mis ta teeb a kes ta on
27 July 2014 04:56
Isane Mees
ja eelistan internetist filme vaadata, sest ei taha enda ajakava kellegi järgi seada, et mis ajal miski telekast tuleb :D
27 July 2014 04:43
Isane Mees
mulpole lihtsalt endal telekat olnud
27 July 2014 04:43
Isane Mees
kas sa elad eestis?
27 July 2014 04:42
Isane Mees
kuid lõpuks on nad ikka tavalised inimesed :D
27 July 2014 04:42
Isane Mees
nende kujund meedias on üks asi
27 July 2014 04:42
Isane Mees
miks sa popstaare tahad? :D
27 July 2014 04:41
Margus Meigo
sa ise ka hea vaatega... linna pool nagu ?
27 July 2014 04:41
Margus Meigo
nii mõnus udu siin metsade vahel, ja hommiku päikese view on suht supper toast ka
27 July 2014 04:41
Margus Meigo
kuid yeah,. katit sest ta tundub olema selline kellega saab neid asju teha ka mida soovin ja profiil temal suht idealne ka mis olla saab selles maailmas
madonnaga saaks siis ka kokku, kuid noh,, to naine ikke suht muud pidi queen .. madonnaga kohe kokkusaamist ei oskaks .. katega aga saaks meeled tuunitud, ja ta noorus pärane ka arvan
madonnaga saaks siis ka kokku, kuid noh,, to naine ikke suht muud pidi queen .. madonnaga kohe kokkusaamist ei oskaks .. katega aga saaks meeled tuunitud, ja ta noorus pärane ka arvan
27 July 2014 04:37
Margus Meigo
nagu alati kõige muu jaoks mul palju lahendusi kuid enda jaoks nagu on nii nagu on :D
27 July 2014 04:35
Margus Meigo
lihtsalt põhimõtte pärast, sest noh.. tegelt need telekad ja raadiod mu meeltes head siin ilmas mingini maani... lihtsalt sooviks neid õigesti täimetama saada varsti varsti
27 July 2014 04:34
Margus Meigo
ma ka telekast ja raadiust emal pikalt, kuid
Nyyd elmarit jms vahest ike naudin
ja etv d proovin ka austada aegajalt
Nyyd elmarit jms vahest ike naudin
ja etv d proovin ka austada aegajalt
27 July 2014 04:34
Margus Meigo
hingelt
27 July 2014 04:33
Margus Meigo
nu katy tegelt suht hight consiusness naine, mite poppopi pärast : )
ta väga deep tegelt
ikkagi kristlane ju
ta väga deep tegelt
ikkagi kristlane ju
27 July 2014 04:33
Isane Mees
telekat ei vaata ja raadiot ei kuula :D
27 July 2014 04:11
Isane Mees
ma ei tea popmuusikast eriti midagi :D
27 July 2014 04:11
Isane Mees
miks sa katy perryt tahtsid? :D
27 July 2014 04:11
Isane Mees
minu üks lemmikuid samuti, kuigi pole aastaid kuulanud
27 July 2014 03:53
Isane Mees
väga huvitav
27 July 2014 03:53
Isane Mees
wow
27 July 2014 03:53
Margus Meigo
https://www.youtube.com/watch?v=vF655HgbdGA see mu lemmik mõtte kaaslane pikka aega olnud
27 July 2014 03:12
Margus Meigo
ok, ma pidin sauna minema
varsti tagasi, ehk saun toob head
varsti tagasi, ehk saun toob head
27 July 2014 03:12
Margus Meigo
nagu midagi pole viga, ja ei sa aru kas see viga on et midagi viga pole
mõtlesin vahepeal katy perriga kohtama mina :D
mõtlesin vahepeal katy perriga kohtama mina :D
27 July 2014 03:11
Margus Meigo
kuid jah , ma ei oska olla häiritud ja ei oska olla ja teada kas ma olen häiritud ja ei oska aru saada kas peaksin olema häiritud ja kas kas kas kas...
muud pole mõtetes enamuse aja kui naine nigu midagi mõtlema hakan kuidas paika panna või teha
kuid samas midagi väga lukkus või laisk ja ei saa midagi otseselt teha
hmm, nu ikka vot kus lugu oma isemaailmaga, siiani ei saa hakkama selle seletamisega veel :D
muud pole mõtetes enamuse aja kui naine nigu midagi mõtlema hakan kuidas paika panna või teha
kuid samas midagi väga lukkus või laisk ja ei saa midagi otseselt teha
hmm, nu ikka vot kus lugu oma isemaailmaga, siiani ei saa hakkama selle seletamisega veel :D
27 July 2014 03:10
Margus Meigo
dimensioonid ja energjad minu jaoks asjad mis millegi pärast ammu nii elementaarsed olnud kuid mu enda jaoks tähendusetud peaaegu
27 July 2014 03:06
Margus Meigo
see, et me keha mitmes osas mitu leierit, kuni kilomeetrite kaugusele olla võib rääkis yks aafrika mees, mõnus laulja
27 July 2014 03:05
Margus Meigo
või peaks ütlema, et need kes nende taga
27 July 2014 03:04
Margus Meigo
seened, lsd, kanep, hassis, mdma, on minu sõbrad ja muu sarnane
27 July 2014 03:03
Margus Meigo
(ehk siis reeglitest, et reegel kas on olemas reeglid mida sobib teha heade asjade hulgas ja mida mitte ei sobi ..hmm)
27 July 2014 03:00
Margus Meigo
põhiteema mul on et ma ei tea kas ma olen "üle saanud" pärs armastusest kes mul on ja kas ma üldse peaksingi, tohiksingi saada... või kui mitu kümme aastat veel ootama ja edasi toimetama... hmm.
ma pole siiani teada saanud kas tohib olla rohkem nais suhteid mul või peab, ja teada ka pole lihtne kui risti kaelas hoida soovin :D
ma pole siiani teada saanud kas tohib olla rohkem nais suhteid mul või peab, ja teada ka pole lihtne kui risti kaelas hoida soovin :D
27 July 2014 02:59
Margus Meigo
lodan, et asi päris nii hull pole https://www.youtube.com/watch?v=3O1_3zBUKM8&index=12&list=RDHC81l96nyN-Kc
27 July 2014 02:54
Margus Meigo
räägi küsi veel, Sul see hästi toimib
: )
: )
27 July 2014 02:53
Margus Meigo
hmm ma korra lään kogun mtteid lava peal, et proovi uuesti küsida mis mõtlesid... tehnoloogia kaa.. nagu seda nii palju mida seletada.. ja aint siis oleks vahva seda seletada kui kndlat teha juba oleks kellegil, .. et mis iganes pidi seletan..
hmm.. see tõe osas Sul väga hea mõte, usun ka midagi sarnast suuresti, kuigfi ma ise visualiseerisin korra paar juba tõde endale ja peaaegu sain paberile joonisttud :D (võid ise ette kujtuada kui edukas sellest arusaamine kõrvaltvaatajal oleks )
Kuid yeah, manuaalne, tehnologiline, elektrooniline, spirituaalne, bioloogiline...
kid minu poolt eletrooniline mis juhib elektroonilist osa ja sellega seotud elektroonika välist, elu ligidast... selliselt et see sasipundar netis lahtiläheks.. ja et see mis tndub siin elusi imevat. et t need kenasti jarmsalt suunaks ja aitaks sinna suunale kuhu vaja... et arvuti oleks nagu tblett mida saab kasuada pideva ravimina.. kuid ka ajutiselt, korra elus mingil perjoodil, et kuhugi jõuda... miskit sellist suht selegelt mitut eri pidi peas hõlmavalt nii muusikat kui riigi korraldust
hmm.. see tõe osas Sul väga hea mõte, usun ka midagi sarnast suuresti, kuigfi ma ise visualiseerisin korra paar juba tõde endale ja peaaegu sain paberile joonisttud :D (võid ise ette kujtuada kui edukas sellest arusaamine kõrvaltvaatajal oleks )
Kuid yeah, manuaalne, tehnologiline, elektrooniline, spirituaalne, bioloogiline...
kid minu poolt eletrooniline mis juhib elektroonilist osa ja sellega seotud elektroonika välist, elu ligidast... selliselt et see sasipundar netis lahtiläheks.. ja et see mis tndub siin elusi imevat. et t need kenasti jarmsalt suunaks ja aitaks sinna suunale kuhu vaja... et arvuti oleks nagu tblett mida saab kasuada pideva ravimina.. kuid ka ajutiselt, korra elus mingil perjoodil, et kuhugi jõuda... miskit sellist suht selegelt mitut eri pidi peas hõlmavalt nii muusikat kui riigi korraldust
27 July 2014 02:53
Margus Meigo
kuid üksi lennates paaegu sama hea kui sama kohapeal olemine, ja samakohapeal olemine ka väga hea aegajalt ja hooti eepic.. kuid see eepic ikke nagu peaaegu enamasti suht ... peopesas,
mitte nagu elavana ümberringi lendlev
mitte nagu elavana ümberringi lendlev
27 July 2014 02:48
Margus Meigo
et nagu poel mõtet lennata eriti kuskile ja samas võib lennata ka .. vot kui oleks sõnu ja oskaks seletada , hmm
27 July 2014 02:46
Margus Meigo
isegi sugulaste kokkutulekule mis 5a taganttoimub eip hakanud minema, et nagu lihtsalt tunnen nagu suures puuris kinni olev lind : )
27 July 2014 02:46
Margus Meigo
momendil peaksin olema Tingi Violet4Nova / Andres Krgendiga.. ta nagu väga eriline mees poiss,
ta miskis heasse reaalusesse tuunitud, kuid peab oma silmaga nägema, et aru saada mis räägin
ta miskis heasse reaalusesse tuunitud, kuid peab oma silmaga nägema, et aru saada mis räägin
27 July 2014 02:41
Margus Meigo
( ka homme saab, ma türi, k )
27 July 2014 02:40
Margus Meigo
kuidagi sedasi praegu tunnen, et Sulle midagi üelda ei ole mida sa juba ei teaks ja mis oleks oluline teada või mul edasi anda jutu edasi aretuseks... Hmmm
need ka huvitavad kohad kus suhtluses olla, siis pole muud edasi kui sauna kutsuda : )
need ka huvitavad kohad kus suhtluses olla, siis pole muud edasi kui sauna kutsuda : )
27 July 2014 02:38
Margus Meigo
ja shamaanide kes telle juures õppimas käis
27 July 2014 02:36
Margus Meigo
see meie presidendi jutt
27 July 2014 02:35
Margus Meigo
Sa meeldid mulle . )
27 July 2014 02:32
Isane Mees
aga jah, puberteet tahab lihtsalt laksu saada, teadmata, mida see endast kujutab
27 July 2014 01:46
Isane Mees
või siis need shamaanid, kes teistes dimensioonides rändavad, suudavad seda kuidagi tajuda, et meie endi ajukeemia avab meile värava, kui oleme tarbinud õigeid aineid ning viinud mõtlemise ka aineteta õigele tasemele
27 July 2014 01:45
Isane Mees
ma olen muidu üsna skeptiline spirituaalsete asjade suhtes, aga isegi matemaatiliselt on tõestatud teiste dimensioonide olemasolu. et kas inimese või looma keha laieneb sinna
27 July 2014 01:44
Isane Mees
et me ei saagi kasutada kogu oma keha
27 July 2014 01:43
Isane Mees
huvitav on mõelda, et kas inimestel on ka mingid energiaväljad või keha ülejäänud dimensioonides, millest me pole teadlikud
27 July 2014 01:43
Isane Mees
küll aga haridust ja tõe õppimiseks vajalikke meetodeid
27 July 2014 01:42
Isane Mees
ma arvan, et mõnikord oleneb tõde inimesest ja tema olukorrast liialt palju, et ühtset tõde saaks levitada
27 July 2014 01:42
Isane Mees
milline tehnoloogi, mida kavatsed teha? nagu sotsiaalvõrgustik? arvuti vahendusel?
27 July 2014 01:41
Isane Mees
või mitu dimensiooni
27 July 2014 01:40
Isane Mees
kas ise oled proovinud?
27 July 2014 01:40
Isane Mees
nt shamaanid
27 July 2014 01:40
Isane Mees
kas sa usud, et on mingid tasandid, kuhu inimesed peaksid psühhotroopsete ainetega jõudma
27 July 2014 01:40
Isane Mees
paljud ained muudavad ajukeemias asju, mida ei ole võimalik taastada ja tavaliselt need noored, kes tripivad, sellest midagi ei tea
27 July 2014 01:35
Isane Mees
või tulnukatega
27 July 2014 01:34
Isane Mees
aga huvitav idee
27 July 2014 01:34
Isane Mees
ma ei tea, kas inimestele see on sobilik, seks haldjatega
27 July 2014 01:34
Margus Meigo
nii hea, jalutasin hommikul marjaajas nagu aadam, jammy :D
26 July 2014 09:14
Margus Meigo
et tulingi lina lärele, sääskedele ka ennast ei jaga liialt :P
26 July 2014 06:07
Margus Meigo
ma ka enne une dussi votsin ja motesin murule magama minna, kastene on suts aga... noh ikkagi : )
26 July 2014 06:06
Isane Mees
hei, ma vastan pisut hiljem, olen väsinud :)
26 July 2014 06:04
Margus Meigo
Kuid võib kui soovid, loomulikult millest iganes rääkida, või üldse olla ja rääkida siis kui mida soovid : )
26 July 2014 05:39
Margus Meigo
et nagu meelega meelitatakse tegema midagi mis pole hea..
et seleta seda mis iganest otsast otstarbekas on, ka eemaldades kogu mu arusaam kui vaja parema fundamendi jaoks, et kui küsimuse kõige paremast nrgast ülesse ma eip ehitanud
et seleta seda mis iganest otsast otstarbekas on, ka eemaldades kogu mu arusaam kui vaja parema fundamendi jaoks, et kui küsimuse kõige paremast nrgast ülesse ma eip ehitanud
26 July 2014 05:37
Margus Meigo
ja et vb ongi, kõige rohkrm... kuid see sekusaal liberaalsus nagu kahtlane teema tundub vahest
26 July 2014 05:35
Margus Meigo
Sul huvitav materiali oli... reptiili osas ja... mis nagu pani motlema, et ma kõige olulisemat vist eriti ei tea ka, üldse,
Ja seda nagu ei tea ka kuidas teada saada nii, et valesti ei saaks teada... või seda, kas on vaja teada saada..
sest plaanis mul ju selline asi teha, mis aitab tõde suunata üle planeedi laiali... selline tehnoloogia mitmekesine... ja siis oluliste asjade suunas suuri vigasi küll teha ei sooviks
et nagu kirjutaks muud kui õige kirjelduse sõnaraamatusse mingi asja kohta... siis see mõjutab ju palju inimesi vb (võtan arvesse ka et mitte midagi ei juhtu... ja samas, et võib palju , ja peab palju juhtuma.. kuid noh.. kuidas muid nende teemade osas ilma palju lugemata asjalikumaks saada.. enda jaoks vist ei olegi nii oluline mul teada... mu jaoks naine ise juba on rohkem kui unistada oskan)
Ja seda nagu ei tea ka kuidas teada saada nii, et valesti ei saaks teada... või seda, kas on vaja teada saada..
sest plaanis mul ju selline asi teha, mis aitab tõde suunata üle planeedi laiali... selline tehnoloogia mitmekesine... ja siis oluliste asjade suunas suuri vigasi küll teha ei sooviks
et nagu kirjutaks muud kui õige kirjelduse sõnaraamatusse mingi asja kohta... siis see mõjutab ju palju inimesi vb (võtan arvesse ka et mitte midagi ei juhtu... ja samas, et võib palju , ja peab palju juhtuma.. kuid noh.. kuidas muid nende teemade osas ilma palju lugemata asjalikumaks saada.. enda jaoks vist ei olegi nii oluline mul teada... mu jaoks naine ise juba on rohkem kui unistada oskan)
26 July 2014 05:35
Margus Meigo
olend*
26 July 2014 05:30
Margus Meigo
ma nagu usun, et misite muuel olenditel ... miskit energjad või forced... või lepingud... toimuvad inim kehaga kui seks toimub,
et kui mingi muu olend või inimese sarnane olen inimesega
et kui mingi muu olend või inimese sarnane olen inimesega
26 July 2014 05:29
Margus Meigo
seepärast mõelnud.. et selles osas miskit veel on nagu... "ekstra" ... et miks muidu mul aju lihtsalt rahul pole selle vastusega mis peas
26 July 2014 05:28
Margus Meigo
midagi muud peale konservatiivse ei oska arvata ma ses osas, kuid nagu midagi tundub nii õige ja samas midagi nagu tundub olema... mitte päris sama selge kui mõnedmuud mõtted..
26 July 2014 05:27
Margus Meigo
ja siis omakorda... et millisele "inimesele" wast oleks ka küsimus...
26 July 2014 05:26
Margus Meigo
kuid noored arvavad, et lihtsalt mõnu kogemus nagu sokolaafi maitsmine
26 July 2014 05:25
Margus Meigo
või koguni väga suur miinus (umbes nagu mingi teatud taimedega yhitdes... inimene mingi rituaali aeg... ehk oma endast võib vist ilma jääda... või nagu mitmed shamaanid räägivad, et noored kes tripivad node ainetega suvalt.. et need teevad hinge maailmas jama, keeravad kokku, sest tegelt need asjad olulised)
26 July 2014 05:25
Margus Meigo
või võib sellega kaasa tulla miskit mida pigem vaja pole inimestel, mis pigem miinus kui plus
26 July 2014 05:24
Margus Meigo
et nagu inimestele
26 July 2014 05:23
Isane Mees
mis mõttes sobilik? :)
26 July 2014 05:23
Isane Mees
tere
26 July 2014 05:23
Margus Meigo
mõttes muidu küsida oli... mis arvad, kas see "..People Who Claim To Have Had Sex With..." kas see sobilik ?
26 July 2014 05:19
Margus Meigo
Opeta miskit head mulle mis Sulle oluline, et ma ka teaksin
(sa kui maailm siis ka... ja ma kui keegi kes peaks tegema siin ilmas mis teha vaja)
(sa kui maailm siis ka... ja ma kui keegi kes peaks tegema siin ilmas mis teha vaja)
26 July 2014 05:16
Margus Meigo
:)
23 June 2014 15:54
Isane Mees
aitäh :)
23 June 2014 15:52
Margus Meigo
Ilusat jaani Triinu!
23 June 2014 13:51