Margus Meigo
kuid resursid erastatakse ka alles tulevikus siis kui ette näidata rohkem on, keegi aga ehku peale selles ajas siin soodsalt aitama eriti julgelt eip hakka patriootlikus usuvaimus, sest peretoimetulekud enamustel, ka rikastel äärepeale viidud
5 July 2017 01:25
Margus Meigo
asuu, vaat kui kahju, et me siis ei saanud tööd teha tookord :( kuid huiame üksteist kursis, mul ponevaid asju mida teha küll, patriootlike ja tulevikku tarvis
5 July 2017 01:24
Kristjan Tappel
Ei ole saanud... eelmise firmaga on töösuhted lõpetatud ja otsin endale uut tööd
1 July 2017 12:52
Margus Meigo
Said midagi head ka ?
1 July 2017 11:57
Kristjan Tappel
Selge... tänud
25 May 2017 08:23
Margus Meigo
Kuid jagasin Su njime ühe IT posti töö all, et vb muidu kellegile ikka silma jääb
25 May 2017 00:02
Margus Meigo
jah, kui endal oleks resurssi mida jagada siis teha oleks küll
24 May 2017 23:56
Kristjan Tappel
Selge... veebiarendus... Javascript, AngularJS, jQuery, PHP, Prestashop... vajadusel ka Node.js
23 May 2017 20:57
Margus Meigo
Vahva,
Muidugi kahju, et mul just nädal tagasi viimane asi käest läks,
nu 3 asja oli, kuid kuna kedagi ei leidnud (kõik 5 keda proovitud jäid venitama)
siis klient üldse ärritus ja kogu suhted lõpetas.
Kuid ma hoian kursis, kui peaks veel joppama.
Mis Su profiil muidu oli mis piires asjadega Su poole kasulik pöörduda on +
Muidugi kahju, et mul just nädal tagasi viimane asi käest läks,
nu 3 asja oli, kuid kuna kedagi ei leidnud (kõik 5 keda proovitud jäid venitama)
siis klient üldse ärritus ja kogu suhted lõpetas.
Kuid ma hoian kursis, kui peaks veel joppama.
Mis Su profiil muidu oli mis piires asjadega Su poole kasulik pöörduda on +
23 May 2017 20:55
Kristjan Tappel
Pole jah vahepeal eriti vaba aega olnud.... kuid nüüd oleks mul endal aega, seega kui sul on pakkuda mingeid projekte, siis oleks mul aega neid teha nüüd
23 May 2017 15:10
Margus Meigo
Ega Sul it toimetamise aega pole juurde tekkinud vahepeal eks?
4 May 2017 20:28
Margus Meigo
neeh, nagu murhy seadus :D
23 March 2017 18:32
Kristjan Tappel
Töötan seal toidukohas arendajana ja jah hetkel läheb hästi... hetkel mul paraku ühtegi arendajat pakkuda ei ole
23 March 2017 18:25
Margus Meigo
siin hakkab soojaks minema juba sutsu, vb http://code.activestate.com/recipes/576885-compare-csv-inventory-files/
kuid ikkagi muidugi pole see mis vaja.
Kuid jah, kui Sul muidu kiire on siis loodna, et see täehdnab head, et hästi läheb.
Vaatasin, toimetad ühes teises töökohas ka nüüd toitlustuses?
Igatahes jah, kui sul mõni vaba sõbralik weebimees käepärast on kes skrpitijuttu puhuda saab anna teada
kuid ikkagi muidugi pole see mis vaja.
Kuid jah, kui Sul muidu kiire on siis loodna, et see täehdnab head, et hästi läheb.
Vaatasin, toimetad ühes teises töökohas ka nüüd toitlustuses?
Igatahes jah, kui sul mõni vaba sõbralik weebimees käepärast on kes skrpitijuttu puhuda saab anna teada
23 March 2017 15:09
Margus Meigo
nende failide põhjal: http://funbox-kingitused.blogspot.com.ee/p/moodulid.html
drives on poe sync ja siis kaustas lao export
drives on poe sync ja siis kaustas lao export
23 March 2017 14:54
Margus Meigo
aga kas see laoseisu sünk / võrdlus,
mingi lihtne asi mis ühe CVS failid võtab ja siis kasvi käsitsi koht kuhu teised CSV viskavad
nagu kahe exceli tabelis olevas columi B (laoseis) erinevuse väljaprint colum A (ID) osas.
(ainke asi, et Bigbuy, laoseisu sihtkohal iga katekoora kohta erali cvs fail, kokku 13, ja need katekoorjad otseselt ei vasta või ei ole seoses Poe katekoorjatega, kuigi ega katekoorjaid eriti vaja pole laoseisu võrdluseks vast...
kas siis kombineerida need üheks või siis skript järjest jooksutab laoseisu failid Poe põhifaili vastu ja otsib ühsed ID 'd ja siis vaatab mida on kumal ja mida pole, ....
ja kui veel järjestada saab selle järgi mida on ja mida pole see juba aitaks.
tulevikus siis otse tellimusse lisada linnukese taha pannes asjadele mida vaja prsta siseselt.. juba oleks ka suur abi. Kuid see esimenegi pool asjast
kui ta kasvõi prstashopi väliselt toimiks, ajaks ka asja ära alguses, et nad käsitsi mõlemast kohast teevad expordi kuskile kausta ja siis jooksutavad skripti.
taolisi skripte kindlasti palju mis erinevust võrdlevad kuid lihtsalt kuna 13 eri faili, siis ma eeldan et seda spetsiifilist asja pole lihtne leida mis kodiks.
kasselle osas oskad suundasi anda, see üldiselt lihtne krõbistamine kui asja teada, eks?
mingi lihtne asi mis ühe CVS failid võtab ja siis kasvi käsitsi koht kuhu teised CSV viskavad
nagu kahe exceli tabelis olevas columi B (laoseis) erinevuse väljaprint colum A (ID) osas.
(ainke asi, et Bigbuy, laoseisu sihtkohal iga katekoora kohta erali cvs fail, kokku 13, ja need katekoorjad otseselt ei vasta või ei ole seoses Poe katekoorjatega, kuigi ega katekoorjaid eriti vaja pole laoseisu võrdluseks vast...
kas siis kombineerida need üheks või siis skript järjest jooksutab laoseisu failid Poe põhifaili vastu ja otsib ühsed ID 'd ja siis vaatab mida on kumal ja mida pole, ....
ja kui veel järjestada saab selle järgi mida on ja mida pole see juba aitaks.
tulevikus siis otse tellimusse lisada linnukese taha pannes asjadele mida vaja prsta siseselt.. juba oleks ka suur abi. Kuid see esimenegi pool asjast
kui ta kasvõi prstashopi väliselt toimiks, ajaks ka asja ära alguses, et nad käsitsi mõlemast kohast teevad expordi kuskile kausta ja siis jooksutavad skripti.
taolisi skripte kindlasti palju mis erinevust võrdlevad kuid lihtsalt kuna 13 eri faili, siis ma eeldan et seda spetsiifilist asja pole lihtne leida mis kodiks.
kasselle osas oskad suundasi anda, see üldiselt lihtne krõbistamine kui asja teada, eks?
23 March 2017 14:53
Margus Meigo
asuu okey,
arusaadav, mõistlik
arusaadav, mõistlik
23 March 2017 14:21
Kristjan Tappel
lisaks olen ma ise tööalaselt nii üle koormatud, et mul poleks aega lisaprojektideks
23 March 2017 10:15
Kristjan Tappel
tere,
tean mis on prestashop ja olen sellel arendanud ka, kuid minu personaalne soovitus on siiski osta see 80 eurone moodul.... selleks on mitu põhjust:
1. tuleb odavam, sest ma ei teeks seda nii odavalt,
2. See on kvaliteetsem, kuna seda on suure töenäosusega pikemalt arendatud ja rohkemate inimestega
3. Kui prestashopi uuendate, siis mina ei saa karanteerida, et moodul ka hiljem töötab, sest ma ei jääks seda toetama... ostes on harilikult aga tugi olemas ja saate hiljem ka uuendusi
lõppkasutaja jaoks on prestashop lihtne, kuid samas ei ole see väga arendaja sõbralik, seega võtaks see omajagu aega, kui asja teha korralikult
tean mis on prestashop ja olen sellel arendanud ka, kuid minu personaalne soovitus on siiski osta see 80 eurone moodul.... selleks on mitu põhjust:
1. tuleb odavam, sest ma ei teeks seda nii odavalt,
2. See on kvaliteetsem, kuna seda on suure töenäosusega pikemalt arendatud ja rohkemate inimestega
3. Kui prestashopi uuendate, siis mina ei saa karanteerida, et moodul ka hiljem töötab, sest ma ei jääks seda toetama... ostes on harilikult aga tugi olemas ja saate hiljem ka uuendusi
lõppkasutaja jaoks on prestashop lihtne, kuid samas ei ole see väga arendaja sõbralik, seega võtaks see omajagu aega, kui asja teha korralikult
23 March 2017 10:13
Margus Meigo
st üks mulkin on,et katekoorja nimed on eribnevad, kuidpresta lubas vist alternatiiv katekoorja ja asjade nimesi ka panna, muidugi neil mustmilion pluginat iga asja jaoks olemas
23 March 2017 00:39
Margus Meigo
loodan väga, et saadaidata, sul usaldusväärne käsi, meeldiv inimene ja siis ei pea kedagi muud otsima hakkama.
23 March 2017 00:35
Margus Meigo
ja siis teine asi on, et
ahjaa, neid poode pea indentseid on kaks, st, et nad ühe sama manageri all, et mõlemal suht samad asjad.
Ja siis on selline koht nagu bigbuy,
ja selle tootekataloogi laoseisu poes olevaga vaja võrrelda
et neil selles export failis muidu palju muud ka, kuid piisaks seegi kui alguses ainult laoseisu saaks võrrelda,
meie exporditud fail vs siis nende toote failid.
Piisab kui käsitsi üleslaetavaks teagi, kuigi cron i ja skriptiga nad pakuvad lahendust ka nende FTPst faili otse prestashopi tirimist, st nad ise kust failid tulevad, prestale ka keskendunud, seega asjad omavahel toimima peaks
paar väikest mulkinit ja aga on ka, kuid siis räägin edasi, ma väikse blogi posti teen kus asjad koos ja arusaadavad, et mis asjad on ja mida tegema peaks.
Üldiselt selle pixeli osas me ostame 80 euriga ühe mooduli arvatvasti kuid see failide sync oleks ikka vaja teha, ka selle jaoks kui mõni hea valmis moodul mis päris odavapoolne on, ja sul tööd kiirendab, saab väga vajadusel osta, kui see asja kiirendab.
Moodulite install muidu prestas on täis automaatne klik ja play,
lihtsalt see tundub kuidagi nii lihtne ja ees juba paar pool töötavat moodulit, et mõtlesin hetkeks, et 80 eurtsiga midagi ostma hakata ehk on üleliia
ahjaa, neid poode pea indentseid on kaks, st, et nad ühe sama manageri all, et mõlemal suht samad asjad.
Ja siis on selline koht nagu bigbuy,
ja selle tootekataloogi laoseisu poes olevaga vaja võrrelda
et neil selles export failis muidu palju muud ka, kuid piisaks seegi kui alguses ainult laoseisu saaks võrrelda,
meie exporditud fail vs siis nende toote failid.
Piisab kui käsitsi üleslaetavaks teagi, kuigi cron i ja skriptiga nad pakuvad lahendust ka nende FTPst faili otse prestashopi tirimist, st nad ise kust failid tulevad, prestale ka keskendunud, seega asjad omavahel toimima peaks
paar väikest mulkinit ja aga on ka, kuid siis räägin edasi, ma väikse blogi posti teen kus asjad koos ja arusaadavad, et mis asjad on ja mida tegema peaks.
Üldiselt selle pixeli osas me ostame 80 euriga ühe mooduli arvatvasti kuid see failide sync oleks ikka vaja teha, ka selle jaoks kui mõni hea valmis moodul mis päris odavapoolne on, ja sul tööd kiirendab, saab väga vajadusel osta, kui see asja kiirendab.
Moodulite install muidu prestas on täis automaatne klik ja play,
lihtsalt see tundub kuidagi nii lihtne ja ees juba paar pool töötavat moodulit, et mõtlesin hetkeks, et 80 eurtsiga midagi ostma hakata ehk on üleliia
23 March 2017 00:33
Margus Meigo
ma siin ise ka aegamisi pusin kuid arvan, et Sul see asi oleks palju kiirem ja effektiivsem.
kaks kolm asja,
esiteks meil presta shopis kus asjad lihtsate moodulitega toimivad,
ei toimi Pixel täielikult
ja tootekataloogi import ka sellepärast ei luba edasi liikuda
(facebooki business manageris, et saad mu konto alt sisse)
kaks kolm asja,
esiteks meil presta shopis kus asjad lihtsate moodulitega toimivad,
ei toimi Pixel täielikult
ja tootekataloogi import ka sellepärast ei luba edasi liikuda
(facebooki business manageris, et saad mu konto alt sisse)
23 March 2017 00:25
Margus Meigo
ahjaa, (tripi osas) mul see tööasi millepeale sain kestis kolm kuud ja sellest ainult 25% sain kätte ülejäänu võtsid täiturid ära
jamps kuid mitte sellest ei tahtnud rääkida,
jamps kuid mitte sellest ei tahtnud rääkida,
23 March 2017 00:23
Margus Meigo
Tervisi
23 March 2017 00:22
Margus Meigo
lisaks veel muud..
11 November 2016 22:40
Margus Meigo
sai kunagi reisitud kaua ja siis ylbelt kpik lepingud pooleni jäetud ja suurte ideedega taevasse sõidetud...mida nyyd vaikselt haavu lakkudes tuleb tagantjärgi maksta.. 4 eri täiturit.
11 November 2016 22:40
Margus Meigo
mul praegu lihtsalt täiturid järjest koik ära tirivad
11 November 2016 22:39
Margus Meigo
siis oled ikka lähedal ka teinekordki abis ehk :)
11 November 2016 22:39
Margus Meigo
nagu lubatud
11 November 2016 22:38
Margus Meigo
ma nüüd ka väiksele palgale sain, kui see pidama jääb, siis saan lubatud oma väikse tippy ta Sulle ehk uue aasta paar i kuu sees saata,
11 November 2016 22:38
Margus Meigo
Endal hästi, head projekti käsil miskit+
11 November 2016 22:37
Kristjan Tappel
Selge
11 November 2016 22:29
Margus Meigo
(proovion ise aidata enne neid niipalju kui saab)
11 November 2016 22:28
Margus Meigo
teeme nii : )
11 November 2016 22:21
Kristjan Tappel
Tel: 56209804 aga mitte helistada enne esmaspäeva... email kristjan.tappel@gmail.com
11 November 2016 22:21
Margus Meigo
Oo supper, mul see sober weebilehe osas ka alles ärkas,
et nad ikka ei saanud seda enne veel näppima hakata kui alles nyyd vast,
eks node asjadega on kuidason,
küsisid Su kontakit, et tel nurmbit või miskit
et nad ikka ei saanud seda enne veel näppima hakata kui alles nyyd vast,
eks node asjadega on kuidason,
küsisid Su kontakit, et tel nurmbit või miskit
11 November 2016 22:19
Kristjan Tappel
Tsau... olen küll
11 November 2016 22:18
Margus Meigo
Tsauks Tsauks,
Sina veel kuuldel + ):)
Sina veel kuuldel + ):)
11 November 2016 22:18
Margus Meigo
Nii, tervist, täna kontori jõudsin tagasi,
vaatasin, et nad polnud otseselt hakkama saanud asjade sisestamisega, kuid enamvähem enamus sai läbi kõnnitud täna. Nii, et nad nägid, et süsteem töötab.
Paar väikest asja oli, nagu Kontor valides mingi taseme alt, ja siis kui sisse käsitsi panna number, siis ta ei arvutanud kohe vastust, pidi noolest üles alla liigutama numbrit.
Mis oli muidugi suts jama, sest ta just esimese korraga selle peale sattus.
Siis kui kontori asjad ära kustutasin ja nüüd uuel andmed seal on, siis toimib jälle. Veider. Kahes erinevas browseris oli nii, kuid PVC oma siis töötas kohe sisse pannes... ja nüüd kui nad kontorist läinud töötab ka Kontori arvutus, mis kõige olulisem oli, kas Sa ise tegid mingi paranduse juhuslikult samal ajal?
___
Kuid muidu selle lahenduse suhtes, et kohe salvestab ja arvutab ilma lehte laadimata oleme väga rahul, omanikud täna siis vaatama hakkasid, ütlesin, et nad Sulle siis saadaks need arvutused edasi mida nad alustuseks sisestada soovivad mis probleemsed tunduvad.
Andsin Su kontonumbrid üle ülekanne peaks homme kohal olema kui nad kärmed on. Maarvasin tegelikult, et juba kohe järgmisel päeval Sul ülekande tuli kui numbri andsid, kuid murphy seadusena see meil tol ajal ei jõudnud ta postkasti, st testimiskoodid ka ei jõudnud siis, mis suts nüri aga noh, ikka juhtub siis kui kõigevähem vaja.
Faceookis ma siin sõnumeid alles täna lugema asusin, liialt palju oli neid ja mõtlesin, et kogun :p
Kuid päeva-paari jooksul peaks side tulema siis neilt, loodan.
Vabandused ka, et siis seekord nüüd meie poolt see viivitus
vaatasin, et nad polnud otseselt hakkama saanud asjade sisestamisega, kuid enamvähem enamus sai läbi kõnnitud täna. Nii, et nad nägid, et süsteem töötab.
Paar väikest asja oli, nagu Kontor valides mingi taseme alt, ja siis kui sisse käsitsi panna number, siis ta ei arvutanud kohe vastust, pidi noolest üles alla liigutama numbrit.
Mis oli muidugi suts jama, sest ta just esimese korraga selle peale sattus.
Siis kui kontori asjad ära kustutasin ja nüüd uuel andmed seal on, siis toimib jälle. Veider. Kahes erinevas browseris oli nii, kuid PVC oma siis töötas kohe sisse pannes... ja nüüd kui nad kontorist läinud töötab ka Kontori arvutus, mis kõige olulisem oli, kas Sa ise tegid mingi paranduse juhuslikult samal ajal?
___
Kuid muidu selle lahenduse suhtes, et kohe salvestab ja arvutab ilma lehte laadimata oleme väga rahul, omanikud täna siis vaatama hakkasid, ütlesin, et nad Sulle siis saadaks need arvutused edasi mida nad alustuseks sisestada soovivad mis probleemsed tunduvad.
Andsin Su kontonumbrid üle ülekanne peaks homme kohal olema kui nad kärmed on. Maarvasin tegelikult, et juba kohe järgmisel päeval Sul ülekande tuli kui numbri andsid, kuid murphy seadusena see meil tol ajal ei jõudnud ta postkasti, st testimiskoodid ka ei jõudnud siis, mis suts nüri aga noh, ikka juhtub siis kui kõigevähem vaja.
Faceookis ma siin sõnumeid alles täna lugema asusin, liialt palju oli neid ja mõtlesin, et kogun :p
Kuid päeva-paari jooksul peaks side tulema siis neilt, loodan.
Vabandused ka, et siis seekord nüüd meie poolt see viivitus
25 May 2016 18:30
Kristjan Tappel
Ning lisaks millal oleks lootust tasu saada?
23 May 2016 16:19
Kristjan Tappel
Tere, tahtsin küsida, et kaugel teie asjaajamine ja testmine on?
23 May 2016 16:19
Kristjan Tappel
arvan, et see jääb espaspäeva peale... ma tahan enne selle töökinduses veenduda ja väiksed parandused veel sisse viia... seega saan esmaspäeval need lehed esitada selliselt nagu nad peakski enamvähem jääma... ja saaks lõpp tulemust testida
29 April 2016 17:07
Margus Meigo
timm, et voib saata ylemustele linke, et kus nad andmeid sisse panema hakkavad, voi et las saadavad veel meile 5 umbe kysimust, proovimaks, kas need saame sisestada
29 April 2016 17:02
Kristjan Tappel
pühimõtteliselt seis on nüüd selline, et uus maili süsteem töötab ja on põhimõtteliselt samasugune eelmisega... lisandub siis hinnakalkulaatori andmed kui neid on valitud... sammuti töötab logi faili asi... teen hetkel nipetnäpet parandusi ja teste
29 April 2016 16:54
Margus Meigo
ok, annan sekretärile teada, ta muidu ärritub kergesti kui ebaolulist sisse jookseb
29 April 2016 16:52
Kristjan Tappel
võis juhtuda, et su ülemused said vahepeal kahtlaseid meile läbi hinnapäringute... testides ja kopeerides vajutasin hinnapäringu nuppu... üldiselt kohalikus võrgus mailid läbi ei lähe aga ma ei tulnud selle peale, et mailid käivad läbi coffecupi mis ise on võrgus ja seega lähevad ka kohalikus võrgus mailid läbi... aga sain nüüd sealt kõik asjad kätte ja testitud enam ei tohiks seda juhtuda
27 April 2016 14:33
Kristjan Tappel
seoses wiki projektiga pole ma hetkel rohkem tagasisidet saanud, et mis vormis teseda soovite ja kas mingeid projekti rahasid saate
25 April 2016 23:42
Kristjan Tappel
minu IE ja edge igastahes tabelit näitavad... mis seal täpsemalt probleemiks oli?
25 April 2016 23:41
Margus Meigo
exploreriga see he,a et saad control ja paste ekraanikat kohe chati saata
25 April 2016 23:39
Margus Meigo
mul see tabel http://ako.ee/naidud.htm exploreris siin ei toiminud millegi pärast, vaat kuidas sul on
25 April 2016 23:39
Margus Meigo
mis me soovisime st
25 April 2016 23:37
Margus Meigo
kas selle wikipedia asjas oled saanud ka edasi sidet või mõeld,a mida kuidas teha, et kas saame sinna ka saata nõude sisse, et nagu projectitrahasi tirima hakata, et saad kindlasti sellega ka hakkama eks mis nad soovisid ?
25 April 2016 23:36
Kristjan Tappel
selge
25 April 2016 23:36
Margus Meigo
enamasti
25 April 2016 23:36
Margus Meigo
sest neil sadu päringuid kuus kindlasti ei tule
25 April 2016 23:35
Margus Meigo
niipalju kui ma siit kiiruga praegu vaadata jõudsin
25 April 2016 23:35
Margus Meigo
isegi kui keegi näpib palju siis las jah jääda, ja siis eraldi näitaks et mis ip satis siis milise lopuks.. ja mis enne näppis, on suht ok,
aga nagu mitte siis päris iga menyy liigutust, aga et nagu jah lop tulemius mida see kalk näitab
see logi formaat suht ok mis saatsid
aga nagu mitte siis päris iga menyy liigutust, aga et nagu jah lop tulemius mida see kalk näitab
see logi formaat suht ok mis saatsid
25 April 2016 23:35
Margus Meigo
et kui peaks suureks minema, siis las salvestab, arhiivi ,logivana.2 vms, mingi htrm doc ja hakkab otsast peale, uuel kuul vms
25 April 2016 23:33
Margus Meigo
nii, et las ikka salvestab kõik ära mida näpitakse
25 April 2016 23:33
Margus Meigo
vaat selle meili lopus kooos mu enda lobaga neile, on see emaili formaat, et mida ta näitab
25 April 2016 23:32
Kristjan Tappel
lisaks peaks seadma logile mingi piirmäära, millest üle minnes hakkab eelmiseid sissekandeid kustutama, et fail ei läheks lõpuks mõtetult aeglaseks ja suureks... samas ei tohiks see olla probleem kui salvestada kindla ip viimane päring
25 April 2016 23:19
Kristjan Tappel
et kui üks inimene seal erinevaid asju katsetab, siis kõik need ei kajastuks, muidu selle informatiivsus väheneb, kui üks isik on 20 korda mingeid nuppe näppinud ja kõik see logis kirjas on
25 April 2016 23:17
Kristjan Tappel
seal tekib aga küsimus, et kas lasta logisse uus sissekanne panna peale igat hinnakalkulatsiooni või ip järgi ainult viimast näiteks
25 April 2016 23:15
Kristjan Tappel
päringute logi oleks siis midagi sellist?
25 April 2016 23:13
Kristjan Tappel
mul on juba salvestamise php vorm valmis... seal tekkiski probleem et ma ei saanud vanalt vormilt infot kätte
25 April 2016 23:12
Kristjan Tappel
kristjan.tappel@gmail.com
25 April 2016 23:12
Margus Meigo
mis meilile malli edasi saadan sul ?
25 April 2016 23:11
Margus Meigo
asoo, oot kas see email oli siis see, mis neile meilile tuleb, kui hinnappäring saadetakse eksju,
need nupud jah tuleks ühendada,
ma usun, et sedasi,
kuid peidetud trik kui veel mäletad, oli siis seline, et kui nad on valinud menüüst viimase parameetri, mis hinda näitab, siis seda valides salvestub lehele juba ära ka valitud varjant ja kui midagi on kontaktidesse inimesel kirjutatud siis see ka, olenemata sellest, kas ta "saada päring" vajutab,
kuid kui vajutab, siis see ka omakorda veel,
minig suht lihtne kontroll logi loppandmetega, saab olla, mis enamvähem loetav, sellest piisaks
see oli vaja, et nad näeks millest inimesed huvitatud on isegi kui nad endale pakkumist ei saada ja siis kes oli huvitatud juhuks kui ta andmed sisse pani
need nupud jah tuleks ühendada,
ma usun, et sedasi,
kuid peidetud trik kui veel mäletad, oli siis seline, et kui nad on valinud menüüst viimase parameetri, mis hinda näitab, siis seda valides salvestub lehele juba ära ka valitud varjant ja kui midagi on kontaktidesse inimesel kirjutatud siis see ka, olenemata sellest, kas ta "saada päring" vajutab,
kuid kui vajutab, siis see ka omakorda veel,
minig suht lihtne kontroll logi loppandmetega, saab olla, mis enamvähem loetav, sellest piisaks
see oli vaja, et nad näeks millest inimesed huvitatud on isegi kui nad endale pakkumist ei saada ja siis kes oli huvitatud juhuks kui ta andmed sisse pani
25 April 2016 23:10
Kristjan Tappel
a... ja mul oleks endiselt vaja seda emaili mis läbi vormi saadetakse
25 April 2016 14:50
Kristjan Tappel
mobiilisõbraliku lehe loomiseks oleks teil vaja teha päris korraliku arendust ja sinna tuleks täiesti eraldi mobile.ako.ee leht siis... sest mina isiklikult ei näeks põhjust seda konkreetset layouti mobiilisõbralikuks muuta, mis iseenesest töötab (sama teeb ka näiteks delfi.ee)
25 April 2016 14:48
Kristjan Tappel
katsetasin ka natuke kuidas mobiilis leht välja näeb... muidugi ei ole see layout seal mobiilisõbralik aga praegune layout ise töötab korralikult (väljaarvatud plugin, mis teil seal all aega näitab)
25 April 2016 14:46
Kristjan Tappel
ega samas muid vigu ma polegi lehel leidnud... linkide osas on vahepeal kahtlane, et kui teksti või ikooni peale ei kliki siis link ei tööta, aga samas värvib teksti ära nagu saaks sellele klikkida... samas ei ole see väga suur probleem
25 April 2016 14:39
Kristjan Tappel
panin ka uue vormi üles... see on peaaegu identne eelmisega, aga hetkel puudub sellel veel funktsionaalsus... lehe laadimisaeg muutus märgatavalt kiiremaks
25 April 2016 14:32
Kristjan Tappel
küsimus seoses kliendipoolsete vormide saatmisega... hetkel on seal 2 nuppu: "Saada hinnapäring" (mis saadab hinnapäringu vastavalt teie eelmisele vormile) ja siis "Saada hinnakalkulatsioonid" (mis saadab eelmise vormi ja kalkulaatori andmed)... kas selline süsteem sobib või tuleks need kaks nuppu kuidagi ühendada?
25 April 2016 14:26
Kristjan Tappel
võtsin ära
22 April 2016 17:36
Kristjan Tappel
aga ma võtan siis ülemise vormi demo versioonis ära
22 April 2016 17:35
Kristjan Tappel
see seal all browseri põhine, mitte lehe põhine... su fb teeb seda
22 April 2016 17:35
Margus Meigo
et siis nad näeksid, et see kiiresti laeb, et mitte fux tava meili form kasvõi võib ajutiselt olla sääl, et näpivad nad nagunii neid valikuid,et nad näeksid, et need reaalselt toimivad sedasi, nagu plaanitud sai
22 April 2016 17:31
Margus Meigo
selles demo kaustas "transfering data" jääb kuidagi ka mega kauaks tiksuma,
muidu see demos juba võid tirida ära tagant selle coffecupy,
aga see arvutuse osa las jääb alla, ma saadaks neile ikka väikse update ära, sisetunne ütleb, et neil täna väikest meili vaja,
muidu see demos juba võid tirida ära tagant selle coffecupy,
aga see arvutuse osa las jääb alla, ma saadaks neile ikka väikse update ära, sisetunne ütleb, et neil täna väikest meili vaja,
22 April 2016 17:30
Kristjan Tappel
see kõik on hetkel eraldi demo kaustas
22 April 2016 15:43
Kristjan Tappel
seoses test kirjaga: hetkel pole see nagunii klientidele nähtav
22 April 2016 15:42
Kristjan Tappel
seoses juhendiga: kas sul ei lasknud siis juhendit alla kerida?
22 April 2016 15:41
Kristjan Tappel
nii põhimõtteliselt võid neile selle katsetamiseks saata... sain salvestamise ka korda jälle
22 April 2016 15:33
Margus Meigo
sobib, pane test kiri kalkulaatori taha, et nad näeks, et see poole peal kui avastama peaksid, ma veel saata ei jõunud,
22 April 2016 13:52
Kristjan Tappel
ära veel seda preagust versiooni ülemustele saada, kui sa juba jõudnud pole, serveris ei tööta salvestamine nii nagu vaja... pean testima veel
22 April 2016 13:47
Kristjan Tappel
nii... uurisin natuke seda coffecup-i asja... isegi kui ma saaksin ligipääsu seda modima, siis poleks sellest väga palju tolku... kuna hinnakalkulaatori vorm on loodud dünaamiliselt vastavalt valikutele, siis ei saa ma seda lisada nagunii coffecup-i vormi (kuna see koostatakse eraldi programmiga ja koodiga seal midagi lisada ei saa. ehk tegemist on koodivaba vormi loomisega)... seega ei oskaks coffecup nagunii hinnakalkulaatorist anmeid võtta ja vastupidi ei saa hinnakalkulaator cofficup-ist midagi kätte
22 April 2016 13:38
Margus Meigo
ma tean küll kes tegi aga mida täpselt küsima peaks, et ta ühekordset tööd tegi nagunii (st mite pole pidev online weebitugi), et taga ühendus olemas muidu
et kui mõistlik talt küsida on mingi ligipääs vms, siis anna teada
et kui mõistlik talt küsida on mingi ligipääs vms, siis anna teada
22 April 2016 13:30
Kristjan Tappel
onneks ei ole see vorm väga keeruline ja üritan enamvähem sama kujundusega jätta... mingid varjatsioonid tulevad ilmselt paratamatult sisse
22 April 2016 13:29
Kristjan Tappel
ma ei tea kes teile selle veebilehe tegi... ilmselt kuulub selle modimise õigus neile... sest nad on selle ostnud... ilma ostmata neid malle ei näe
22 April 2016 13:28
Margus Meigo
Väga hea, et siis saadan sulle edasi selle meili mis tuleb ako meilile ?
Või on olemas miskit paroolid coffecupil mis näitab neid malle kuskil
Või on olemas miskit paroolid coffecupil mis näitab neid malle kuskil
22 April 2016 13:26
Kristjan Tappel
nii... coffecup-is on tehtud see vorm, kuna see on seal mugav ja lihtne... sama on võimalik teha ka ise, kuid ma ei tea hetkel milline on see e-maili väljund (tekst, kujundus jms)... kui ma selle teada saaksin saaksin ma php-ga saata samasuguse maili ja lisada ka hinnakalkulaatori tulemi
22 April 2016 13:25
Margus Meigo
asoo,
aga on ta millegi pärast nii vajalik, kui omal arvutisse tirida see nullitult, siis parem modida pole või mis siin parem lahendus oleks, nii et kvaliteet ei langeks ega miskit?
aga on ta millegi pärast nii vajalik, kui omal arvutisse tirida see nullitult, siis parem modida pole või mis siin parem lahendus oleks, nii et kvaliteet ei langeks ega miskit?
22 April 2016 13:22
Kristjan Tappel
see coffecup-i script maksab ca. 70 $ aga ma saaks selle minema visata küll
22 April 2016 13:15
Margus Meigo
arvutus näib ideaalselt täpselt selline nagu ma ette kujutasin, lasen veel neil endal reaal elu andmed sisse panna, vaatame kas soivad kõik nurgad, peaksid sobima küll
22 April 2016 13:15
Margus Meigo
pane hinnakalkulaatori taha ajutiselt veel (test/valmimisel) väiksemas kirjas sulgudesse, live lehel, et siis kleint ar usaaks, et see pole veel kasutuseks
22 April 2016 13:14
Margus Meigo
st, et miks selle valis
22 April 2016 13:13
Margus Meigo
'Aga siis kas saab nende hinnapäringu vorm mis vana on üldse minema saata ja ise asemele kirjutada selline mis toimiks koos, ja oleks suht sama välimusega?
Sest ega need meili saatmis skriptid need suht tavapärased phps vist,
ma ei teagi mis väärtusega tal see coffecupi asi oli, et sedasi sai teha
Sest ega need meili saatmis skriptid need suht tavapärased phps vist,
ma ei teagi mis väärtusega tal see coffecupi asi oli, et sedasi sai teha
22 April 2016 13:12
Kristjan Tappel
ei ole... sobib projekti lõpus maksmine
22 April 2016 13:12
Margus Meigo
kuidas sul rahadega, ega sa nälgas pole otse vms arveiud vaja maksta, või kannatab projekti lopuni ära?
22 April 2016 13:11
Kristjan Tappel
ei saa jah kuna tegemist on iframe-iga millele mul koodi kaudu ligipääsu pole
22 April 2016 13:11
Margus Meigo
Ilusad värvid ja head selged nupud
22 April 2016 13:11
Kristjan Tappel
selge... saan teha seda... tõsi hetkel on vähe brobleeme osade tätedega... arvutis oli korras serveris mitte, tegelen probleemiga
22 April 2016 13:10
Margus Meigo
Praegu ta siis kuna see coffecupi asi, et ei saanud panna sedasi, et kui keegi info väljadesse kirjutab, et see kohe hinnakalkulaatorit näppima hakates ta baasi salvestaks ?
22 April 2016 13:09
Margus Meigo
Võimas,
Et siis veel juhendi peale minnes, ülesse pane väike link sinine "ava juhend uues aknas" et nad seda eraldi vaadata saaks, ja kuidag vb veel, et seda allapoole kerida saaks (väikese resoga näitab aga kui minna hiirega lehte kerima allapoole "Maksimum kordi" siis hüppab ära juhend ja ei saa alla kerida).
Lisaks täpitähti igas browseris ei näita momendil
Et siis veel juhendi peale minnes, ülesse pane väike link sinine "ava juhend uues aknas" et nad seda eraldi vaadata saaks, ja kuidag vb veel, et seda allapoole kerida saaks (väikese resoga näitab aga kui minna hiirega lehte kerima allapoole "Maksimum kordi" siis hüppab ära juhend ja ei saa alla kerida).
Lisaks täpitähti igas browseris ei näita momendil
22 April 2016 13:08
Kristjan Tappel
probleem selles, et teie hinnapäringu vorm on imporditud välislehelt coffecup-i kaudu ja mul puudub ligipääs seda modida ja neist väljadest infot kätte saada
22 April 2016 12:37
Kristjan Tappel
töötab salvestamine ja lugemine selle edasi saatmine vajab veel tööd
22 April 2016 12:35
Kristjan Tappel
kasutaja on "admin" ja parool "f83se2K3TMa"
22 April 2016 12:35
Kristjan Tappel
ja admini kasutajaliidesesse pääseb aadressiga http://www.ako.ee/demo/hinnakalkulaator/login_mod.php
22 April 2016 12:34
Kristjan Tappel
kliendi poolne liides asub hetkel aadressil http://www.ako.ee/demo/hinnaparing.htm
22 April 2016 12:34
Kristjan Tappel
laadisin muidu ülesse nüüd funktsioneeriva süsteemi
22 April 2016 12:32
Kristjan Tappel
tere, nagu ma aru saan olete te hetkel puhkusel?
22 April 2016 12:32
Kristjan Tappel
selge
11 April 2016 16:24
Margus Meigo
ütlesin, et sa vb sutsu küsid juurde ka, et nagu alahindasid sutsu töömahtu, kuid pole hullu
11 April 2016 16:24
Kristjan Tappel
selge... anna teada kui mingit tagasisidet saad... veel saab asju muuta
11 April 2016 16:23
Margus Meigo
et nad rahuldatud
11 April 2016 16:23
Margus Meigo
et kiiruse osas ära yle pinguta, peasi, et lop asi timm on
11 April 2016 16:23
Margus Meigo
ok timm näidatuds
11 April 2016 16:23
Kristjan Tappel
a ja siis veel juba emaili saatmine ja logi salvestamine... ehk läheb loodetavasti mitte rohkem kui 2 lisapäeva, sest hullem osa on tehtud
11 April 2016 16:22
Kristjan Tappel
igastahes tähtaegade osas... täna saan asja salvestamise valmis, homme klientide poole ja seejärel tuleb siis juba css
11 April 2016 16:20
Kristjan Tappel
selge
11 April 2016 16:20
Margus Meigo
ok , ma ütn et tasemed siis utlevad ?
ma kohe varsti bussi peale minema pean
ma kohe varsti bussi peale minema pean
11 April 2016 16:20
Margus Meigo
mul peas jah, samamoodi asi utndus, et nagu 4d ja kudias seda excelisse panna :D
11 April 2016 16:19
Margus Meigo
aaga et ku inäitan siis neil 100% see kysimus tekib :D
11 April 2016 16:19
Kristjan Tappel
tean.. see on just see miks see niikaua aega on võtnud et sisusliselt 4D andmetabel 2D-se panna ja lasta seda igatpidi modida ja uuesti salvestada 4D andmetabelina
11 April 2016 16:19
Margus Meigo
et taseme arvutuste systeemi suhte saab hiljem paika panna, yle kysid
11 April 2016 16:19
Margus Meigo
ega seda kiirest tekitada ei saa, et nii et tunduks, nagu oleks kiire esitlsue jaoks ?
11 April 2016 16:18
Margus Meigo
see nende nagu lipulaev, et nad seda nuppu just näha soovivad või virtuaalset menüüd kasvõi, teoreetilist,
11 April 2016 16:18
Margus Meigo
tasmete osa jube oluline
11 April 2016 16:17
Margus Meigo
just
11 April 2016 16:17
Kristjan Tappel
igaljuhul peaks siis adnmini paneeli veel lõpuks ka mingi kiire õpetuse vist kirjutama
11 April 2016 16:17
Kristjan Tappel
hetkel ta mul tasemeid otse ei küsi seal.... mil oli andmestruktuuris vaja kohendusi teha admini paneeli tarbeks, seega mul seal lisaks asju vaja sättida
11 April 2016 16:17
Kristjan Tappel
nende teenustega kus pindala määrata saab, seal arvutab välja
11 April 2016 16:16
Margus Meigo
et ku inad vlaivad kontor.. et kus nad seda tasevtr valivad.. siis and kysivad kohe
11 April 2016 16:15
Kristjan Tappel
seoses paneeli "*" märgisega... sellega on võimalik näiteks pindala piirid täpsustamta jätta ja sellisel juhul arvestab ainult reeglite min max väärtusied... lisaks kui näiteks pinda reeglis soodustuses mitte märkida siis kehtib see kõikide pindade kohta jne... ja kui teenuses on ainsaks objektiks "*" siis ta kasutajale alamvalikuid ei anna ja see teenus ongi selle hinnaga
11 April 2016 16:15
Margus Meigo
et nad loogilist seostust näeksid
11 April 2016 16:15
Margus Meigo
et see real life pole oluline, sest tuleb, aga visuaalselt oleks hea näidata
11 April 2016 16:14
Margus Meigo
kas minig vlaiku joru arvutas hinna ka välja?
alguse aruvtas aga ma seda vlaikut ei leia praegu enam
alguse aruvtas aga ma seda vlaikut ei leia praegu enam
11 April 2016 16:14
Margus Meigo
siis rahunevad maha
11 April 2016 16:13
Margus Meigo
see juba hea näitamiseks,
11 April 2016 16:13
Kristjan Tappel
kliendi pool vaatab seda sama faili aga kõike see veel teha ei oska
11 April 2016 16:11
Kristjan Tappel
adminni paneeli ma saan lihtsalt teenuste kaupa kokku võtta ja teenusele vajutades avab selle mis korrad ja objektid sees on
11 April 2016 16:11
Kristjan Tappel
klientide pool on tuleb ise selline: http://www.ako.ee/demo/test/hinnaparing.htm
11 April 2016 16:10
Margus Meigo
et hiljam nagu ta välimuselt, adminni paneel , on mitte selline pikas jorus või see on litsam kui nii jääb?
11 April 2016 16:10
Margus Meigo
tundub comprahensible
11 April 2016 16:09
Margus Meigo
ja et siissaaaks mujal kasutada ka
11 April 2016 16:09
Margus Meigo
ja me kaarinataga neid väärtusi muuta saaks mida ta näeb, valida saab ja kokku arvutab,
ega alati meeletult muutmist ei tulegi, point on et saaks teha ku ivaja sutsu
ega alati meeletult muutmist ei tulegi, point on et saaks teha ku ivaja sutsu
11 April 2016 16:09
Margus Meigo
et samad validud mis anne andsin, et nagu nad eriti rohkem bvlaima ei peaks
11 April 2016 16:08
Margus Meigo
neil väljatpoolt peab olema asi maru lihtne
11 April 2016 16:08
Kristjan Tappel
süsteem selline, et kui ühele pindala on seatud mitmele tasemele väärtsus siis saab klient taset valida
11 April 2016 16:06
Kristjan Tappel
ka objektidele on võimalik tasemeid lisada
11 April 2016 16:05
Kristjan Tappel
seal on võimalik lisada tasemeid reegleid jms... esmalt läheb siis kordade piirid, ja sealt edasi pindalasid ja nende tasemeid.. eraldi on veel teenuste osa kus saab lisada objekte ja nendele vastavaid väärtuseid... ning täüsustada nende reegleid
11 April 2016 16:05
Kristjan Tappel
salvestusega läehks veel hetk aega
11 April 2016 16:03
Kristjan Tappel
kuid kõik nupud töötavad ja modimine töötab
11 April 2016 16:03
Kristjan Tappel
hetkel puudub sellel täiesti css
11 April 2016 16:03
Kristjan Tappel
nii admini mooduli aadress on http://www.ako.ee/demo/test/hinnad_mod.htm
11 April 2016 16:03
Kristjan Tappel
okey ma panen praeguse asja lidiese üles
11 April 2016 16:00
Margus Meigo
ütlen ,et praegu salvestada ei saa kuid et arnedus käib
11 April 2016 16:00
Margus Meigo
siis saab kiiresti paari sonaga kommida ka
11 April 2016 15:59
Margus Meigo
Nu toimeta aga näita seda mis nagu on,
11 April 2016 15:59
Kristjan Tappel
põhimõtteliselt saan küll jah... kuid salvestamisega on veel veits tegemist.. loodsin ise selle paari tunni jooksul tööle saada
11 April 2016 15:59
Margus Meigo
pärast aega ilustada
11 April 2016 15:58
Margus Meigo
et väimus võib olla arhailine, peaasi, et funxionaalne ja eri võimalusi arvestav on
11 April 2016 15:58
Margus Meigo
et näevad, et midagi vähemalt on toimumas
11 April 2016 15:57
Margus Meigo
aga miskit näidata saaksin praeug inimestele, muutuvad närviliseks muidu
11 April 2016 15:57
Kristjan Tappel
56209804 on number
11 April 2016 15:57
Kristjan Tappel
no tere, tean et lubasin jah juba neljapeävaks seda ette näidata, kuid asi pole veel endiselt piisavalt valmsi saanud... koodirida muudkui pikeneb, et adminidele kasutaja liides teha
11 April 2016 15:56
Margus Meigo
mis su number muidu ka oli
11 April 2016 15:56
Margus Meigo
Tahtsin täna juba nädata siinesetele ühttiest.. ma kolmanda maini ära lähen ise
11 April 2016 15:55
Margus Meigo
Nu Vapper, Mis uudist?
11 April 2016 15:55
Margus Meigo
Tubli oled!
6 April 2016 18:17
Margus Meigo
Saan, aru.
Algne plaan jah oligi see mis Sa selgitad, et koheselt muudatused oleks ja menüüd aruvtuste parameetritega tekiksid,
Sobib,
ootame huviga demot mida võiksin juba anda näppida bossidel siin
Algne plaan jah oligi see mis Sa selgitad, et koheselt muudatused oleks ja menüüd aruvtuste parameetritega tekiksid,
Sobib,
ootame huviga demot mida võiksin juba anda näppida bossidel siin
6 April 2016 18:17
Kristjan Tappel
Tere... updatein sind arenduse info kohapealt... hetkel on seis selline, et kliendipoolnse kasutajaliides ja arvutused on enamvähem olemas, kuid admini poolne kasutajaliides on veel poolik, kuna vajab päris palju tööd, et see oleks kasutajatele arusaadav ja mugav.
Seoses sellega paluksin ma paar päeva töötähtaja pikendust... aga rahustamiseks, et süteem võimaldab lihtsalt lisada alamteenused, nende hindu, leveleid, ruutmeetrite vahemike, reegleid (pindade vahemike, soodustusi) jne... nind kliendipoolne kasutajaliides suudab koheselt automaatselt muudatuste põhjal end ümber formuleerida... just selle dünaamilisuse loomine on see mis aega võtab
saaksin sulle homseks saata funktsioneeriva demo (veel ilma css-ta) ja siis saaksid ise katsetada kas süteem sobib
Seoses sellega paluksin ma paar päeva töötähtaja pikendust... aga rahustamiseks, et süteem võimaldab lihtsalt lisada alamteenused, nende hindu, leveleid, ruutmeetrite vahemike, reegleid (pindade vahemike, soodustusi) jne... nind kliendipoolne kasutajaliides suudab koheselt automaatselt muudatuste põhjal end ümber formuleerida... just selle dünaamilisuse loomine on see mis aega võtab
saaksin sulle homseks saata funktsioneeriva demo (veel ilma css-ta) ja siis saaksid ise katsetada kas süteem sobib
6 April 2016 15:07
Margus Meigo
Kopi endlae kuskile, siis kustutan siit ära, kuna mul see konto suht avalik siin
1 April 2016 17:37
Kristjan Tappel
selge
1 April 2016 15:20
Margus Meigo
on inimesi kes armastavad valikuid ja tunnevad piiratuna kui neid pole
Ja siis on inimesi kellel ei meeldi valikud ja kes ennast stressis tunneb mida rohkem kohustusi näeb (valikuvabadus ekstra kohustusena nende ajus tundub)
Ja siis on inimesi kellel ei meeldi valikud ja kes ennast stressis tunneb mida rohkem kohustusi näeb (valikuvabadus ekstra kohustusena nende ajus tundub)
1 April 2016 15:19
Margus Meigo
tim : )
1 April 2016 15:18
Margus Meigo
ja koige enam, et tal siis ei oleks midagi häirivat ega segadusse ajavat kui vanem inien, tuneb muidu ,et mingi sunniviisiline arvutamine, menyyde valik ja mis jama see on...
1 April 2016 15:18
Kristjan Tappel
okey... selge... sain aru
1 April 2016 15:18
Margus Meigo
siis see ka, et konkurentsid nagu eismese hooga ei märkaks seda arvutuse asja, ja vaatasid ettavapärane kontakt form,
ja ei hakaks hindasi välja noppima mis meil siisselles systeemis ju tegelt avalikud oleks mis ei ole konkurentidel sedasi, et suts riskantne selles osas,
ja ei hakaks hindasi välja noppima mis meil siisselles systeemis ju tegelt avalikud oleks mis ei ole konkurentidel sedasi, et suts riskantne selles osas,
1 April 2016 15:17
Margus Meigo
olulisem veel kui see arvutus kliendile, on meil saada kliendi info
1 April 2016 15:16
Margus Meigo
asi selles, et sellel kolm eesmärki loppu panna,
Esiteks siis inimene esimese emotsiooniga paneb oma andmed sisse sinna ja hakkab probleemi kirjeldama nagu ikka vanasti,
ja alles siis avastab selle "oo saab arvutada ka" kuid siis jubaarvutades info olemas kliendi kohta
aga kui avutada enne saab, siis arvutab ära ja mõtleb "aa ei viitsi ka vb, sian hinna teada juba"
Esiteks siis inimene esimese emotsiooniga paneb oma andmed sisse sinna ja hakkab probleemi kirjeldama nagu ikka vanasti,
ja alles siis avastab selle "oo saab arvutada ka" kuid siis jubaarvutades info olemas kliendi kohta
aga kui avutada enne saab, siis arvutab ära ja mõtleb "aa ei viitsi ka vb, sian hinna teada juba"
1 April 2016 15:16
Kristjan Tappel
okey... võid seletada külll... ma just mõtlen seda, et siis kõikide pakkumiste puhul ei tule seda hinna kalkulatsiooni kaasa ja see jääb eraldi seisvaks
1 April 2016 15:15
Margus Meigo
et ikka loppu pane, kui tahadsiis seletan ka miks
1 April 2016 15:13
Margus Meigo
sellel on äriline ja psüholoogiline strateegia, et see lopus on
1 April 2016 15:12
Margus Meigo
nii
1 April 2016 15:12
Kristjan Tappel
selge
1 April 2016 15:11
Margus Meigo
konsulteerin
1 April 2016 15:11
Kristjan Tappel
noo see kasutajalidies mis loon ja selle järel siis preagu lehel olev form
1 April 2016 15:09
Margus Meigo
milline asi
1 April 2016 15:08
Kristjan Tappel
seoses selle praegusega ühendamise osas, siis kõige mõtekam oleks see automaatne asi esile tuua esimeseks ja see praegune järgi
1 April 2016 15:07
Margus Meigo
nice.,
1 April 2016 15:06
Kristjan Tappel
mobiilis tootaks ka jah
1 April 2016 15:06
Kristjan Tappel
seda saab vaadata, võib ka lihtsalt taseme kõrvale kuidagi telikaatselt seda kirjeldust edastada
1 April 2016 15:06
Margus Meigo
ilma st
1 April 2016 15:06
Margus Meigo
st et sama tabel aga ila muu kodulehe asjata, koopialihtsalt
1 April 2016 15:05
Margus Meigo
ikka mobiilis ka töötaks see eks?
Vb kogu see kodulehe enda tabel selline ,et see mobiilis ei toimiks hästi,
et poleks paha ka veel topel ako.ee/arvutus/ tehja, mis dynaamilisem
vaatasin mobiilist praegune leht oli suht..
Vb kogu see kodulehe enda tabel selline ,et see mobiilis ei toimiks hästi,
et poleks paha ka veel topel ako.ee/arvutus/ tehja, mis dynaamilisem
vaatasin mobiilist praegune leht oli suht..
1 April 2016 15:05
Margus Meigo
ja arvutus kasti juures nagu kui taset valib, siis ku isee vidin rske pole, ilus oleks, kui need tasemed on välja kirjutatud eks nagu,.. ja hiirega eri taseme peale minnes, valides, taseme kirjeldustes selle taseme just hilightib, et selline effect....
muidugi see nagu mobiilis vist näha naugnii ei jääks
muidugi see nagu mobiilis vist näha naugnii ei jääks
1 April 2016 15:04
Margus Meigo
ideaalne
1 April 2016 15:03
Margus Meigo
just
1 April 2016 15:03
Margus Meigo
et mul need ei meeldi mis punastena peatavad üldse selle saatmise
ja vb veel, et "kui te ei saa meilt vastust 3 tööpäeva jooksul, siis kindlasti helistage 1234567"
ja vb veel, et "kui te ei saa meilt vastust 3 tööpäeva jooksul, siis kindlasti helistage 1234567"
1 April 2016 15:03
Kristjan Tappel
a... okey... ühesõnaga... sarane sellele mis ma mõtlesin... paneb suuruse ja korrad paika... automaatselt näitan vastavat taset ja kui on valiku võimalusi, siis lasen valida ka taset?
1 April 2016 15:03
Margus Meigo
ja kui ta puuduliku info paneb sinna väljadesse, oma adressi vms osas,
siis kysib "panid puuduliku info, kas tahad ikka kindlat saata selle hinnapäringu summaga ..... meile ja koopiana emaili aadressile .... või soovid muuta? " (saada ikkagi kohe / Muuda ja lisa andmeid )
siis kysib "panid puuduliku info, kas tahad ikka kindlat saata selle hinnapäringu summaga ..... meile ja koopiana emaili aadressile .... või soovid muuta? " (saada ikkagi kohe / Muuda ja lisa andmeid )
1 April 2016 15:02
Margus Meigo
ja nagu siis see menuu mis nagu kohe näitaks hinda, ...
aa vaata seda praegust hinnapäringu asja, et see selle all peaks olema.. .
kuidagi nagu .. kuidas need kaks asja kokku ilusti panna, et hundid söönud ja lambad kurnatud poleks
aa vaata seda praegust hinnapäringu asja, et see selle all peaks olema.. .
kuidagi nagu .. kuidas need kaks asja kokku ilusti panna, et hundid söönud ja lambad kurnatud poleks
1 April 2016 15:00
Margus Meigo
või siis odavamale tasemele, kui mitu vlaikut osale jääb
1 April 2016 14:59
Margus Meigo
ja liigutab taseme ise paika eeltavasti, defolt õigessek ordade järgi
1 April 2016 14:58
Margus Meigo
teenus, suurus, korrad, tase pigem, siis see uus asi jääb kõige viimaseks
1 April 2016 14:58
Margus Meigo
et aga sedasi, et ta paneks suuruse, ja siis just kui ta valib selle vimase vlaiku, siis ta näitaks tale vastust ja siis see aeg kui näitab ta meile juba ka salvestab ära selle
1 April 2016 14:57
Kristjan Tappel
järjekord: teenus, tase, suurus, korrad siis?
1 April 2016 14:57
Margus Meigo
ja ku ion sedasi ,et kordade arvu muudab millegiks muks kui miinimum tase, siis nagu see piir on teist värvi,. ja ütleb ja muudab taseme tagasi kohe ... kuigi siin suts suhteline.. et täis ideaali vist ei saagi teha, aga
1 April 2016 14:56
Margus Meigo
võib selle suuruse ka kohe järgmiseks panna, teiseks, siis peale taseme valikut kohe juba hinna ligi asi
1 April 2016 14:55
Margus Meigo
jup
1 April 2016 14:54
Kristjan Tappel
ühesõnaga peale teenuse valimist on siis järgmiseks tasemed... millest oleneb sisi muud asjad
1 April 2016 14:54
Kristjan Tappel
okey... selge... nüüd saan aru tasemete vajalikkusest...
1 April 2016 14:52
Margus Meigo
et nagu koik tasmee kirjledused näitab korraga, ytleb koraga ja selle objekti puhul kehtivad miinimum piirangud ja selgitused taseme kohta
1 April 2016 14:48
Margus Meigo
et kui ta klinet, taseme valib,
siis infona tueb selgitus kohe tasemet näppides, kasti all,
et Tase 1: ja kirjeldus
tase 2 : ja kirjeldus,
siis infona tueb selgitus kohe tasemet näppides, kasti all,
et Tase 1: ja kirjeldus
tase 2 : ja kirjeldus,
1 April 2016 14:47
Margus Meigo
sest jah, kui ta valib "mooblipuhastus" sis hea kui järgmine valik muutub kohe "mitu tykki"
ja samas kui valib ruumi tyybi mis on otseses kindlas meetrites, siis kohe selline meetrite valik ja mis siis mingites sadades ruutmeetrite vahemikus, siis kohe see vahemiku valik.. see hea mõte
ja samas kui valib ruumi tyybi mis on otseses kindlas meetrites, siis kohe selline meetrite valik ja mis siis mingites sadades ruutmeetrite vahemikus, siis kohe see vahemiku valik.. see hea mõte
1 April 2016 14:46
Margus Meigo
lihtsalt meie ise seljataga need taseme väärtused sisse peame panema õigesti mille põhjal eritaseme väärtused toimivad vastvavlt reglistikule ja siis meie enda lisa asjad juures veel
1 April 2016 14:45
Margus Meigo
lihtsalt et siis kui nad on valinud mingi ruumitüübi, siis nadsaavad vaadata hinna erinevusteri tasemel
ja taseme valimisel muutub automaatselt ka miinimum kordade arv misseda taset pakkuda saab
ja taseme valimisel muutub automaatselt ka miinimum kordade arv misseda taset pakkuda saab
1 April 2016 14:44
Margus Meigo
tasemed peavad muidu olema sest see nagu reaalne norm,
need tasmed määratud puhastus mingi organsiatsioonide poolt
kuid su lähenemine õige jah, sellises järjekorras on parem veelgi ja saab koondada enamgi kokku asju
need tasmed määratud puhastus mingi organsiatsioonide poolt
kuid su lähenemine õige jah, sellises järjekorras on parem veelgi ja saab koondada enamgi kokku asju
1 April 2016 14:44
Kristjan Tappel
sellisel juhul kui tegemist on näiteks mööbli puhstamisega ei pea üldse m2 ja kordi küsima vaid piisab tõesti vaid "tool või diivan" küsimisest ja edastada hind
1 April 2016 14:25
Kristjan Tappel
mina näeksin nüüd kasutajaliides ette sellisena, et esimese asjana küsida teenust/ruumitüüpi. Kui see on valitud, siis saab selle alusel küsida ruutmeetreid (mille piirväärtused tulenevad siis juba ruumitüübist) ja seejärel soovitud kordade arvu... lisaks kui on tegemist näiteks ehitusjärgse puhastusega siis anda ka teenusele alamkategooria valik
1 April 2016 14:23
Kristjan Tappel
palju süstemaatilisem ja arusaadavam oleks see süsteem minu arusaama järgi siis kui küsitakse kasutajalt pinda, ruutmeetreid/objekti ja kordade arvu, millest oleneb hind ja siis võib esitada lisandväärtusena puhastus tasemet kliendile... mitte küsida kliendilt puhastustasemet ja samalajal küsida siis muid andmeid piiratud kujul... mina islkikult ei saaks teenuse valides taseme süsteemist midagi aru... näeksin vaid seda kuidas minu valiku võimalust kasutajana piiratakse
1 April 2016 13:07
Kristjan Tappel
tegelt mul tekkis üks põhimõtteline küsimus... et kui teil tasemed on erinevate kohta puhul erinevatel alustel, mis on mõõdetavad ruutmeetrites ja/või kordade arvu põhjal ja lisaks või olla ühel tasemel mitu hinda (vastavalt siis eelnimetatud väärtustele), siis miks on teil vaja kliente tasemete süsteemiga segadusse ajada, kui need reaalselt ei kajasta midagi konkreetset?
1 April 2016 12:59
Kristjan Tappel
selge
1 April 2016 12:37
Margus Meigo
ok,ma korra nüüd eemale, hoiame kursis
1 April 2016 12:36
Margus Meigo
oluline siis oleks see, et saaks piirata, misalamenüü klient üldse valida saab millise põhimenüü valides
1 April 2016 12:36
Margus Meigo
Et jah, sisesta alguses sinna niii palju selle loogika puhul sellese menüü generatorisse sisse x algväärtustega kui võimalik, st et
saaks
a) Lisada pinna, pinna alla taseme, taseme sisse selle pinnaga seotud taseme parameetrid,
mis kajastuvad menüüs
et siis nad võimalikud väheste kontrollimiste kaudu näeksid võimalikult suurt pilti alguses ja saaksin sul enamus muudatused esimese korraga paika panna,
kui liiga vähe algmateriali on siis nad ei ole väga loovad juurde mõtlema lõpuni vajalike vajadusi (st. 14 eri pinda pole motet sisse panna, aga et nad näeksid ,et nad selle võimsa tööriistaga saavad väga täpsed parameetrid määrata kõikvõimalikud, mitukorda kuus voi mitukorda nädlas. Ja samas ka lihtsa menyy genereerida nagu "tooli puhastus" !1 tool 20 euri" ja kõik )
saaks
a) Lisada pinna, pinna alla taseme, taseme sisse selle pinnaga seotud taseme parameetrid,
mis kajastuvad menüüs
et siis nad võimalikud väheste kontrollimiste kaudu näeksid võimalikult suurt pilti alguses ja saaksin sul enamus muudatused esimese korraga paika panna,
kui liiga vähe algmateriali on siis nad ei ole väga loovad juurde mõtlema lõpuni vajalike vajadusi (st. 14 eri pinda pole motet sisse panna, aga et nad näeksid ,et nad selle võimsa tööriistaga saavad väga täpsed parameetrid määrata kõikvõimalikud, mitukorda kuus voi mitukorda nädlas. Ja samas ka lihtsa menyy genereerida nagu "tooli puhastus" !1 tool 20 euri" ja kõik )
1 April 2016 12:35
Kristjan Tappel
ehk esmalt ma alustan andmestruktuuri loomisega... peale seda peaksime ehk mõlemad täpsemalt aru saama mida küsida ja mille alusel mida arvutada
1 April 2016 12:22
Kristjan Tappel
mille pärast on tõesti hea ka adminile kasutajaliidese loomine, et ei oleks võimalik faili loetamatuks muuta
1 April 2016 12:19
Margus Meigo
tõsi tõsi
1 April 2016 12:18
Kristjan Tappel
reeglite muutmine peab käima kindlatel alustel, mis tuleb hoolikalt läbi mõelda... kuna kood peab saama failist ja seega ka muudetavatest reeglitest aru
1 April 2016 12:18
Margus Meigo
(nuts - , nut, brain, for brain )
1 April 2016 12:17
Margus Meigo
siin tundub, et ajujaoks materiali vaja suts,
mul tegelikult kaks olulist, kolm olulist töö ja projectiga kirja täna vel vaja toimetada,
Lähen toon poest pähkleid viimase eurtsi eest, et kokku ei jookseks :p
mul tegelikult kaks olulist, kolm olulist töö ja projectiga kirja täna vel vaja toimetada,
Lähen toon poest pähkleid viimase eurtsi eest, et kokku ei jookseks :p
1 April 2016 12:17
Margus Meigo
et kui on paasapühad,siis diivani puhastamine miniseelikus on esimese kahe tunni puhul läheb 20% kallimaks :P
okok küsisin, ütlesid, et nii keeruliseks ei lähe (aga kui mingite võimaluste lisamine, üli lihtne on mis seda tööriista muudeks olukorra arvutamisteks muus süsteemiks aitaks kasutad,a siis võid vabalt juurde panna algväärtuste/reeglite muutujaid, muutjaid, Hiljem märgetesse)
okok küsisin, ütlesid, et nii keeruliseks ei lähe (aga kui mingite võimaluste lisamine, üli lihtne on mis seda tööriista muudeks olukorra arvutamisteks muus süsteemiks aitaks kasutad,a siis võid vabalt juurde panna algväärtuste/reeglite muutujaid, muutjaid, Hiljem märgetesse)
1 April 2016 12:15
Margus Meigo
st. loodan, et mu kirjeldus on piisav . et nagu miskit võimalust kahesilmavahele ei jätnud, et mida "võib olla" vaja tulevikus,
et ole loov, võid juurde ka mõelda, "Igaks juhuks" paindlikust
et ole loov, võid juurde ka mõelda, "Igaks juhuks" paindlikust
1 April 2016 12:13
Margus Meigo
vota rahulikult, et töö vahepeal nad nagunii näpivad seda veel ja süüs ütlevad, kas võimalused on haaratud, et kas paindlikus on piisav
1 April 2016 12:13
Kristjan Tappel
selge
1 April 2016 12:12
Margus Meigo
ma hoitasingi bossi juba ettenägelikult ette, et nii 50 eurtsi võib juurde tulla kui kutt selle kammajaa peas lahti voldib endal,
1 April 2016 12:12
Margus Meigo
sobib
1 April 2016 12:11
Kristjan Tappel
nii... mõtlesin ja analüüsisin võimalusi veidi.... neil kahl varjandil olulist vahet ei ole (sest igaljuhul tuleb teha kasutajaliides ja back-end on neil sama, seega erinevus on ca. 10 rida koodi + css). Igaljuhul muudab administraatorile kasutajaliidese loomine töö mahukamaks (varasemalt sisetamise kasutajaliides + arvutus ja tagastus, nüüd sisetamise kasutajaliides + arvutus ja tagastus + administraatori kasutajaliides ja faili modimine )... seega võin ma teha url-i adminile eraldi lehe, võtaksin selle teostamiseks lisa 2 päeva ja lisaksin hinnale 50€... siis pole teil endal vaja failidega ise mässata
1 April 2016 12:10
Margus Meigo
mingi mulkin on loogikas kuid ma ei suuda seda pildis näha mis täpselt seni kuni käega katsuda ei ole seda alg ja lõpp tulemust.
Muidugi mis iganes nad loovad, see mis kliendile jääb, see menüü,
see peaks neil kohe endal vb ka lihtsuse mõttes näha sealt seest olema reaal ajas, kuigi see juba lisa ilustus, mugavus, pole oluline praegu
Muidugi mis iganes nad loovad, see mis kliendile jääb, see menüü,
see peaks neil kohe endal vb ka lihtsuse mõttes näha sealt seest olema reaal ajas, kuigi see juba lisa ilustus, mugavus, pole oluline praegu
1 April 2016 12:09
Margus Meigo
vaata seda seitsmendat lehte,et see vist yle komenteeritud liialt, sinises on comment,s kuid nagu vb see juba sutsu abiks, kuig mul omalpeas loogikas üks vahelüli puudu praegu, pole kanepit ka et see osa ära yhedada :p
1 April 2016 12:07
Margus Meigo
1 April 2016 12:06
Margus Meigo
Loodame, et lubab, kumbamoodi Sul endal lihtsam oleks, ja tuleviku plaanis parem,
ka meie poolt hiljem ise seda edasi instaleerida teistele lehtedele, kumma süsteemiga lihtsam oleks (ja kas on suurt hinna vahet)
ka meie poolt hiljem ise seda edasi instaleerida teistele lehtedele, kumma süsteemiga lihtsam oleks (ja kas on suurt hinna vahet)
1 April 2016 11:49
Kristjan Tappel
ja seda ma saaks teha vaid siis kui teie serveri teenusepakkuja lubab teil ka faile koodi kaudu ülekirjutada
1 April 2016 11:43
Kristjan Tappel
võin moderaatoritele selle scripti luua ka otse url-i (nt. www.ako.ee/admin) ja panna kindal parooli alla... kuid kui andmebaasi mitte kasutadapeab see parool olema php koodis ja seda saaks ainult sealt muuta
1 April 2016 11:42
Margus Meigo
motlen hetke
1 April 2016 11:37
Kristjan Tappel
võin luua ka eraldiseisva php scripti, mille kaudu xml faili modida, kuid mis poleks otseselt veebilehega seotud
1 April 2016 11:36
Kristjan Tappel
okey selge... kõige lihtsam lahendus (mis ei tähendaks administraatorile sisselogimist, eraldi modimise lehte jms... mille teostamine ei ole 2 päevaga võimalik ja nõuaks ka andmebaasi lehe loomist jms ) on luua xml fail, kus on võimalik vastavalt soovidele muuta selle sisu (levelid, hinnad, tingimused jms)... php ja javascriptiga saab sealt failist andmed kätte ja vastavalt sellele luua kasutajaliides andmete sisetamiseks ja php kaudu arvutamiseks
1 April 2016 11:35
Margus Meigo
ja näiteks nagu mööbli jms puhul on "Pinna" valikud, otseselt pole taset,
1 April 2016 11:34
Margus Meigo
ja siis oma nägemise järgi teed paremaks ku ivaja, loogilisemaks / lihtsamaks
1 April 2016 11:30
Margus Meigo
kuid ma võin excelis valmis mõelda Sulle ümbakudse disaini koos selgitustega mis moodi olema peaks kui see abiks
1 April 2016 11:29
Margus Meigo
Eiei,
pole ju midagi olemas
pole ju midagi olemas
1 April 2016 11:29
Kristjan Tappel
okey... aga ma ei saanud vastust selle kohta, et kas teil on juba mingi eksiteeriv admini kasutaja liides?
1 April 2016 11:19
Margus Meigo
just,
ja need mitu korda kuus laopinnad ja brüü on hästi hästi näite info, tegelikud väärtused muutuda võivad, ja peaks saama muuta ka,
lihtsalt see umbkaudseks suhteliseks , silma ilu jaoks ,
et las nad ise sisestavad need väärtused et millise pinna puhul millised reeglid kehtivad, et oleks nii paindlik kui võimalik admin menüüst, ja reeglitega juhtiv selle maailma tagust mis lõpmenüüse tuleb
ja need mitu korda kuus laopinnad ja brüü on hästi hästi näite info, tegelikud väärtused muutuda võivad, ja peaks saama muuta ka,
lihtsalt see umbkaudseks suhteliseks , silma ilu jaoks ,
et las nad ise sisestavad need väärtused et millise pinna puhul millised reeglid kehtivad, et oleks nii paindlik kui võimalik admin menüüst, ja reeglitega juhtiv selle maailma tagust mis lõpmenüüse tuleb
1 April 2016 11:17
Kristjan Tappel
ehitusjärgse puhastusega oleneb hind puhastustüübist, mööbli puhul mööbli tüübist
1 April 2016 11:13
Kristjan Tappel
okey... ma näen et kodukoristus on 1-4 korda kuus; büroo 1-5 korda nädalas; väli-. kaubanuspinna-, laopinna koristus 1-7 korda nädalas
1 April 2016 11:12
Margus Meigo
ja osad asjad on ainult 2 x kuus.
1 April 2016 11:09
Margus Meigo
kuid muidu üldiselt suures osas said õigesti aru küll jah, lihtsalt vahepeal on "erandid" mõne asja suhtes, ja need paar erandit lükkavad kogu asja keerulisemaks kui alguses tundub
1 April 2016 11:06
Margus Meigo
kõikidel pindadel ei ole kõiki taseme valikuid,
ja osadel pindadel võimalik valida ainult miinimum sagedusega pesu arv
karm süsteem see puhastusfirma, klientide ja ruumide nõudlikused nii erinevad.
ja osadel pindadel võimalik valida ainult miinimum sagedusega pesu arv
karm süsteem see puhastusfirma, klientide ja ruumide nõudlikused nii erinevad.
1 April 2016 11:05
Margus Meigo
Tasemed on erinevatel pindadel eri reeglite järgi,
on määratud NII kordade arvu järgi kui ka Füüsilise puhastus taseme järgi ,
ehk siis osades lao ruumides saab tase 1 tekitada nädalas korra tolmuimejaga imedes ehitusprahti,
teistes kohtades tase 1 saab tekkida ainult miinimum 25 päeva kuus pestes süva kemikaalidega
on määratud NII kordade arvu järgi kui ka Füüsilise puhastus taseme järgi ,
ehk siis osades lao ruumides saab tase 1 tekitada nädalas korra tolmuimejaga imedes ehitusprahti,
teistes kohtades tase 1 saab tekkida ainult miinimum 25 päeva kuus pestes süva kemikaalidega
1 April 2016 11:03
Kristjan Tappel
Lisaks alates ehitusjärgsest puhastusest kaovad tabelis tasemed ära... mis tähendab siis seda, et seal on vaja rippmenuus anda näiteks ehisjärgsele puhastusele levelite asemel juba muud väärtused?
1 April 2016 10:52
Kristjan Tappel
kas teil on olemas siis adminile juba mingi kasutajaliides, kus saab väärtuseid muuta? FTP-ga on mul ühendus olemas aga serveri paneeli aadressi ma saanud ei ole.
1 April 2016 10:49
Kristjan Tappel
Tasemete osas tuleb lähtuda tabeli teisest lehest, nagu ma aru saan. Ehk näiteks bürool on 3 taset: T5-5x nädalas, T4-4x nädalas ja T3-1 kuni 3x nädalas, või on tasemed määratud millegi muu alusel?
1 April 2016 10:46
Margus Meigo
Jah, et ära enne tegema hakka kui küsimused selged, paar lisa asja vaatasin vist on ka puudu tabelist, nagu näiteks kui klient weebi väliselt valib ja ringi mängib selle arvutustabeliga, et kui viimase valiku valib, ehk mingit lõpväärtust vaatab, ilma isegi pakkumist saatmata, et neil kontroll paneeli ikka sellest jääks jälg maha, soovitavalt IPga, et kes mis valiku lopväärtuse endale arvutas, isegi kui ta seda mitu eri korda teinud on. samas logis saab ka olla siis linnuke IP taga kui ta selle pakkumise teele saatnud on.
See aitaks hoida selget pilti mis asjade osas huvi on kellel olnud.
Kuid ma ootan küsimusi, et siis kindlasti see peaks oluline olema, et paneelis kus admin lisab väärtusi, saaks määrata ka, et taolise valiku puhul annaks ainult Teatud tasemete või nädala kordade arvu valikusse.
See viimane nõue suts segadusttekitav vist (lihtsalt teatud pindadel, on võimalik teatud tase ainult, ja teatud tase saab ainult võimalik olla kui teatud kordasi puhastust rakendada... vb see matemaatiliselt hästi selge, aga keeleliselt ise näen,et päris arusaadav vist ei ole, proovin )
See aitaks hoida selget pilti mis asjade osas huvi on kellel olnud.
Kuid ma ootan küsimusi, et siis kindlasti see peaks oluline olema, et paneelis kus admin lisab väärtusi, saaks määrata ka, et taolise valiku puhul annaks ainult Teatud tasemete või nädala kordade arvu valikusse.
See viimane nõue suts segadusttekitav vist (lihtsalt teatud pindadel, on võimalik teatud tase ainult, ja teatud tase saab ainult võimalik olla kui teatud kordasi puhastust rakendada... vb see matemaatiliselt hästi selge, aga keeleliselt ise näen,et päris arusaadav vist ei ole, proovin )
1 April 2016 10:31
Kristjan Tappel
Tere,
Vaatan hetkel seda exeli tabelit ja koostan selle alusel uut. Poole tunni kuni tunni pärast on küsimusi oodata
Vaatan hetkel seda exeli tabelit ja koostan selle alusel uut. Poole tunni kuni tunni pärast on küsimusi oodata
1 April 2016 10:09
Margus Meigo
Terehommikust!
Edukat päeva algust, kas küsimusi on ? tõsisemaid
Edukat päeva algust, kas küsimusi on ? tõsisemaid
1 April 2016 10:02
Kristjan Tappel
htdocs-i tähendab
30 March 2016 13:23
Kristjan Tappel
sain ftp-ga igastahes root kausta sisse
30 March 2016 13:18
Margus Meigo
Head varjandid.
Ako osas weebi paroolid pidid olema
www.ako.ee
Kasutajatunnus: vhost20015f0
Parool: akoeesti
ma pole saanud veel ise üle kontrollida , ftp ja weebi paneeli oma sama pass pidi olema, aga ma enne õhtut siin tagasi, vaatamaks,aks on õiged pääsud
Ako osas weebi paroolid pidid olema
www.ako.ee
Kasutajatunnus: vhost20015f0
Parool: akoeesti
ma pole saanud veel ise üle kontrollida , ftp ja weebi paneeli oma sama pass pidi olema, aga ma enne õhtut siin tagasi, vaatamaks,aks on õiged pääsud
30 March 2016 12:48
Kristjan Tappel
kolmas varjant oleks siis juba töötav lahendus, mille puhul oleks kindlasti edasiarendus juba lihtsam ja ei peaks kõike nullist alustama, kui on soov selle funktsionaalsust laiendada... lisaks oleks selle rakendust võimaliks siis juba jah pakkuda ka teistele adminnidele.
Enne kui kaugese tuleviku mõelda on vaja otsustada mida peaks esimene versioon sisaldama ja selle tagasisside põhjal saab otsustada järgmiseid samme.
Seoses opensource-ga siis on jah võimalik see github-i panna kui plugin, mida saaks edasi arendada, aga opensource puhul kaob algatajatel selle arenduse haldamise võimalikus ära ja kontroll jääb vaid litsentsi kaudu, mille alusel saavad kõik seda kas modida ja kasutada enda saitidel või ainult kasutada
Enne kui kaugese tuleviku mõelda on vaja otsustada mida peaks esimene versioon sisaldama ja selle tagasisside põhjal saab otsustada järgmiseid samme.
Seoses opensource-ga siis on jah võimalik see github-i panna kui plugin, mida saaks edasi arendada, aga opensource puhul kaob algatajatel selle arenduse haldamise võimalikus ära ja kontroll jääb vaid litsentsi kaudu, mille alusel saavad kõik seda kas modida ja kasutada enda saitidel või ainult kasutada
29 March 2016 15:41
Margus Meigo
Ma usun, et need hinnad peaksid olema talutavad, kuna Sul töö tundub jutu tunnetuse põhjal olema suht prof. ja pole nagu need ebasotsaalsed põgenevad progejad kes kord nädalatagant emaili saadavad mingi umbluu müstikast,
Seega usun, et mis räägid nii on
Annan selle kõige osas teada, kui võtame arvatavasti varjant 2 või kolme,
Et kui varjant 3 oleks, siis vist see oleks hea, et saame seda tööriista nagu välja jagada ka teiste maade wikipeedia adminnidele eksju?
, et nagu mingi pakett Open Source tööriist vms, githubs, mida kui vaja saab keegi edasi arendada vast veel, lisades parameetreid mis filtreerimiseks vaja...
või
minetea, mul alati meeldib mõelda nagu arenevalt, et kui saab luua poole rohkema pingutusega tööriista mis seemnena kasvu annab potensiaalselt tervele uuele tööriista komplektile, siis oleks kasulikum rohkem panustada ja investeerida, globaalses mõttes,
Su nimi jääks muidugi tegija nimeks sisse.
vb. keegi soovib sorteerida siis mingite muude x parameetritega infot nendest baasidest.. sellise algatuse osas saame kindlamini projekti toetust ka wiki pea organisatsioonilt usun,
kui eesti ümarlaud meil julgeb heaks kiita asja suursuguse vajalikuse
näiteks praegu arvutab see baitide erinevust.. aga mis siis kui keegi soovib arvutada, teatud maade IPde või teatud hulga kasutajate mingisuguseid muudatusi millegi tarbes..
Või pigem näiteks muudatused, mis sisaldavad mingit kindlat sõna...
Hmm.. kindel visioon peab peale tulema, aga seda vel pole sest algne tööriist pole silme ees, et fantaasia jooksma hakkaksselle võimalikusest..
Või on iga eraldi selline asi juba niivõrd erinev, et siin pole mõtet sellist kosmost leiutada ja jääda ainult algselt planeeritud liistude juurde,
mis selles osas arvad,
uurin kui suuri toetusi me saada võime
Seega usun, et mis räägid nii on
Annan selle kõige osas teada, kui võtame arvatavasti varjant 2 või kolme,
Et kui varjant 3 oleks, siis vist see oleks hea, et saame seda tööriista nagu välja jagada ka teiste maade wikipeedia adminnidele eksju?
, et nagu mingi pakett Open Source tööriist vms, githubs, mida kui vaja saab keegi edasi arendada vast veel, lisades parameetreid mis filtreerimiseks vaja...
või
minetea, mul alati meeldib mõelda nagu arenevalt, et kui saab luua poole rohkema pingutusega tööriista mis seemnena kasvu annab potensiaalselt tervele uuele tööriista komplektile, siis oleks kasulikum rohkem panustada ja investeerida, globaalses mõttes,
Su nimi jääks muidugi tegija nimeks sisse.
vb. keegi soovib sorteerida siis mingite muude x parameetritega infot nendest baasidest.. sellise algatuse osas saame kindlamini projekti toetust ka wiki pea organisatsioonilt usun,
kui eesti ümarlaud meil julgeb heaks kiita asja suursuguse vajalikuse
näiteks praegu arvutab see baitide erinevust.. aga mis siis kui keegi soovib arvutada, teatud maade IPde või teatud hulga kasutajate mingisuguseid muudatusi millegi tarbes..
Või pigem näiteks muudatused, mis sisaldavad mingit kindlat sõna...
Hmm.. kindel visioon peab peale tulema, aga seda vel pole sest algne tööriist pole silme ees, et fantaasia jooksma hakkaksselle võimalikusest..
Või on iga eraldi selline asi juba niivõrd erinev, et siin pole mõtet sellist kosmost leiutada ja jääda ainult algselt planeeritud liistude juurde,
mis selles osas arvad,
uurin kui suuri toetusi me saada võime
29 March 2016 15:05
Kristjan Tappel
kui soovite korraliku veebilehte sinna juurde koos kõigile arusaadava ja lihtsa kasutjaliidesega, siis selle hind algab alates 600€. Täpsemad hinnad sõltuvad täpsemast läheteülesandest ja veebilehe puhul ka sellest, mis toetavad süsteemid sinna juurde tulevad
29 March 2016 14:40
Kristjan Tappel
kui soovite lihtsamat kasutajaliidest enda otstarbeks, siis on maksumuseks ca. 300-400€
29 March 2016 14:38
Kristjan Tappel
kui on saav ilma kasutajaliideseta teha päringukeskkonnas päringuid, siis selleks pean ma vorpima päringute alused ja õppematerjali sinna juurde. Selle maksumus oleks ca. 100-200€
29 March 2016 14:37
Kristjan Tappel
seoses wiki osas, siis erinevad minu poolt väljapakutud lahendused nõuavad erinevat töömahtu ja seejuures on selle hind ka erinev... seega on see teie otsustada mis varjanti te soovite... ma võin öelda ligilähedased hinnavahemikud erilahenduste puhul
29 March 2016 14:35
Kristjan Tappel
form-i osas tekkis mul küsimus, et kas ma loon siis ühe konteineri mille saate lisada oma veebilehele ja sinna juurde siis 1 php ja 1 css fail
29 March 2016 14:31
Kristjan Tappel
seoses ajaga. märkasin et 1. aprill on reedel ja see töö võtab aega 2 tööpäeva, siis täpsem töö valmimise aeg on 4. aprill
29 March 2016 14:30
Kristjan Tappel
pean sellesse veel natuke süvenema, siis oskan täpsemalt öelda... enamvähem on see juba arusaadav nii, et täpsemad küsimused tekivad ilmselt töö käigus
29 March 2016 14:28
Margus Meigo
et mis arvutuste osa praegu kahtlaseim sul tundub seal,
ma joonistan tolle uuesti ümber, ega ma nii ei teagi kas lennult äkki oligi juba arusaadav
ma joonistan tolle uuesti ümber, ega ma nii ei teagi kas lennult äkki oligi juba arusaadav
29 March 2016 14:26
Margus Meigo
Kuid see menüü arvutus plaan, saadan veel selgitus kirjelduse selle kohta eks ?
29 March 2016 14:25
Kristjan Tappel
selge
29 March 2016 14:25
Margus Meigo
Wikipluginad on siis järgmine samm, ma muidu mõtlesin, et ta juba saatis selles osas.
Väga asjalik meil, ma usun, et praegu meil siin olukord wiki osas, et "no mis iganes pidi aga tuleb ära teha, nii kuidas parem on"
Väga asjalik meil, ma usun, et praegu meil siin olukord wiki osas, et "no mis iganes pidi aga tuleb ära teha, nii kuidas parem on"
29 March 2016 14:25
Margus Meigo
Oi, üli täpne ajastus, just saan sellepeale ennast suunata.
Siin asju oli vahel ja tulin ise alles muust paigast
Siin asju oli vahel ja tulin ise alles muust paigast
29 March 2016 14:24
Kristjan Tappel
Saatsin eelmine nädal emaili seoses wiki plugingaga kuid pole veel siiani vastust saanud. Tahtsin küsida, et mis plaan teil siis sellega on?
29 March 2016 13:25
Kristjan Tappel
Tere
29 March 2016 13:24
Margus Meigo
, will try to bug ya not more, Bug free day!
21 March 2016 15:17
Kristjan Tappel
selge :) ma teen ka nüüd oma põhitööd hetkel edasi, bugid vajavad fiximist ja tähtaeg liigub raketikiirusel lähemale
21 March 2016 15:16
Margus Meigo
(st ma pigem Jumalaga arvuti suunas räägin, otse arvutiga veelgi kahtlasem.. mine tea mis koll selle taga on.. kuigi.. ta ka reageerib..)
21 March 2016 15:15
Margus Meigo
vot,et niipalju siis, ma rohkem pead kosmosesse ei aja, see ei aita tööle kaasa, :P
Rahulik sügavam hingamine ka hästi oluline, see ajusse viib veel ka hapnikku mis omakorda vist pidi aitama.. kuig ma ise tihtipeale unustan pidevalt hoopis hingamise ära.. (jasiis lohutan ennast teooriaga, et igal inimesel ainult teatud kord hingamisi siin ilams pidi olema :p )
Ok ok
Side lõpp nüüd minu poolt, liigne kohvi onsees
Roger
Rahulik sügavam hingamine ka hästi oluline, see ajusse viib veel ka hapnikku mis omakorda vist pidi aitama.. kuig ma ise tihtipeale unustan pidevalt hoopis hingamise ära.. (jasiis lohutan ennast teooriaga, et igal inimesel ainult teatud kord hingamisi siin ilams pidi olema :p )
Ok ok
Side lõpp nüüd minu poolt, liigne kohvi onsees
Roger
21 March 2016 15:14
Margus Meigo
aga vaadates arvutite ajalugusi siis vahest jooksevad küll... postiivsemad numbrid rohkem ekraanil ja vahest jube palju nö muu energiaga numbreid (See Daniel Tammet savnt, kes numbreid "näeb" ütles ka, et kuuel pidigi mingi kahtlaneenergia olema, ja üheksal ka vist)
21 March 2016 15:13
Margus Meigo
mkay, et siis rahulikumat, "aware" bugide vaesemat kodeerimist, kus kohe alguses rahulikult etteaimavalt õiged teed vajalikest kasutusele tuleksid kergemini.
Et nagu muidu arvuti tavaparanduses, paljudes eri olukordades avastanud ,et siin arvutites tõepoolest toietavad ka mingid muud seadused, mis kuidagi mõtetega vaest tundub, et oleksseotud, soovidega.. ja vahest nagu vihuti osad asjad hea pärastei tööta.. ja osad asjad paha pärast kui tahad head teha..
Siis oluline mitte kiruma hakata vaid nagu hella vanemaga, muiates, süsteemile andestada ja mõelda "nooo.. kas nüüd saame edasiminna.. aga nüüüd... teen võiku ja paar ringutust ...nii oled valmis nüüd koodijoru?"
Selline pool mänglev suhtlus võtab pingeid maha ja ime kombel vahest toob lahendusi ka, kui LSDd käepärast pole. :p
Kuidma sedasi arvutiga rääkides väga palju asju korda saanud, kõvaketaste riketest kuni... jah, et suhteliselt aint rääkimise teel, aga ega ma seda eriti ei kuuluta sest muidu nagu sõge Säge Aigari maine saanenneaegselt :p
Et nagu muidu arvuti tavaparanduses, paljudes eri olukordades avastanud ,et siin arvutites tõepoolest toietavad ka mingid muud seadused, mis kuidagi mõtetega vaest tundub, et oleksseotud, soovidega.. ja vahest nagu vihuti osad asjad hea pärastei tööta.. ja osad asjad paha pärast kui tahad head teha..
Siis oluline mitte kiruma hakata vaid nagu hella vanemaga, muiates, süsteemile andestada ja mõelda "nooo.. kas nüüd saame edasiminna.. aga nüüüd... teen võiku ja paar ringutust ...nii oled valmis nüüd koodijoru?"
Selline pool mänglev suhtlus võtab pingeid maha ja ime kombel vahest toob lahendusi ka, kui LSDd käepärast pole. :p
Kuidma sedasi arvutiga rääkides väga palju asju korda saanud, kõvaketaste riketest kuni... jah, et suhteliselt aint rääkimise teel, aga ega ma seda eriti ei kuuluta sest muidu nagu sõge Säge Aigari maine saanenneaegselt :p
21 March 2016 15:11
Kristjan Tappel
bug-ide rohkus, koodi käitmuine selliselt kuidas ei ootaks, peale suruvad tähtajad jms
21 March 2016 15:07
Margus Meigo
mõnda peavalu mõnda naabri karjuv laps kellele armastust vaja
21 March 2016 15:06
Margus Meigo
(mõnda närvi ajavad hirmud, mõnda pinge, mõnda ajutine langus või vastuste puudus jne)
21 March 2016 15:06
Margus Meigo
ja sügavamalt, mille osas närv ära läheb?
21 March 2016 15:05
Kristjan Tappel
peamiselt on vaja just raudset närvi :)
21 March 2016 15:04
Margus Meigo
peenfüüsika ja taolised teemad umbes http://armyresearch.ml/upload/Quantum.Information.html
21 March 2016 15:04
Margus Meigo
eks see enamuses füüsika ja energia asi ole, lisaks muule
21 March 2016 15:03
Margus Meigo
ma noode võlukunstidega ka suts tegelen ja siis üle liia maha eijookse midagi head hea suunassaata, ma päris imelike asu reguleerima ei hakka tava inimestes, kuid kui uskuda.. siis mine tea.. kasuks võib ikka tulla.
Et ses osas, mis need progejate põhimured on
Et ses osas, mis need progejate põhimured on
21 March 2016 15:03
Margus Meigo
midaprogrameeriale vaja kõige enam on, mis detailset asja, kui palveid saata, et rahulikku närvi? Vähe segavaid fb uuendusi? Töötavat arvutit? Peredraamade minimaalsust, naiste ja sokolaadi rohkust vms ?
21 March 2016 15:02
Margus Meigo
Supper, Õnnistusi Sulle!
21 March 2016 15:01
Kristjan Tappel
Selge. Sain emaili kätte. Võtan siis paari päeva jooksul ühendust, kuidas seda täpsemalt võimalik teha oleks ja siis oskan anda ka juba konkreetsema hinnapakkumise.
21 March 2016 15:00
Margus Meigo
siisasjad syngitud
21 March 2016 14:57
Margus Meigo
ok, satsin meili ka veel mõlemale teile üle
21 March 2016 14:56
Margus Meigo
tim timm
21 March 2016 14:50
Kristjan Tappel
tegelikult peaks saama sellise info ka puhtalt wiki serverile päringute tegemisega (api-d) ja sellisel juhul ei oleks vaja otseselt andmebaasidesse ligipääsu... kuidas seda täpsemalt teostada ja mis päringuid kasutada nõukas natuke rohkem tööd ja ma hetkel ei saa sellega tegeleda... ma uurin seda paari päeva jooksul ja annantäpsema lahenduse kohta teada... mis puutub listidesse siis mul on olemas juba Wikimedia peakontoris kontakt kuhu ma saaksin nende küsimuste korral pöörduda
21 March 2016 14:49
Kristjan Tappel
email on: kristjan.tappel@gmail.com
telefon: 56209804
telefon: 56209804
21 March 2016 14:46
Margus Meigo
Kuidas Sul meil on muidu, et panen cc sulle ka
21 March 2016 14:45
Margus Meigo
siis oskad juba täpsemalt teada mida võimalik,
muidu ega vist nagu wiki artiklites see ajalugu ka.. et ainult selle kaudu erinevsut lugeda... ja nimele ligi pääsetes .. ahjaa.. jaa.. ika vaja päris baasile apiga ligi pääseda vististi
muidu ega vist nagu wiki artiklites see ajalugu ka.. et ainult selle kaudu erinevsut lugeda... ja nimele ligi pääsetes .. ahjaa.. jaa.. ika vaja päris baasile apiga ligi pääseda vististi
21 March 2016 14:44
Margus Meigo
tõsi tõsi,
aga saada mulle alustuseks see pärgu koodi kirjeldus kui saad, et isegi kui mahukam asi on, peaksime ikka suutelised olema selle ära teha ehk.
mis arvad millistele listidele peaks küsiuse teele saatma:
https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo
https://www.mediawiki.org/wiki/Mailing_lists
https://meta.wikimedia.org/wiki/Mailing_lists/Overview
aga saada mulle alustuseks see pärgu koodi kirjeldus kui saad, et isegi kui mahukam asi on, peaksime ikka suutelised olema selle ära teha ehk.
mis arvad millistele listidele peaks küsiuse teele saatma:
https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo
https://www.mediawiki.org/wiki/Mailing_lists
https://meta.wikimedia.org/wiki/Mailing_lists/Overview
21 March 2016 14:42
Kristjan Tappel
päringute tegemine on ise lihtne.... kasutajaliidse loomine on ajamahukam ja kui tööriist on eraldiseisev ja peaks oleama wikimedia serverist eraldi, siis on vaja seal kasutada ka api-sid ja ma hetkel ei oska öelda, kas ja kes üldse saavad koodi kaudu wikimedia andmebaasidesse päringuid teha
21 March 2016 14:37
Margus Meigo
kuid siis pane koopia margus.meigo@eesti.ee
21 March 2016 14:35
Margus Meigo
sms 5229041 mul
21 March 2016 14:35
Margus Meigo
timm, et võta aega, ma saadaval tihti
lisaküsimusi kaarel@wikimedia.ee lt kui vajaka, saad otse ka küsida, võin ise ka edasi saata
lisaküsimusi kaarel@wikimedia.ee lt kui vajaka, saad otse ka küsida, võin ise ka edasi saata
21 March 2016 14:34
Kristjan Tappel
Ma hetkel mõtlen nende teostuste võimaluste üle. Mul endal on tegelikult kaks wikimedia kasutajat (wikiCommenti testimiseks on vaja läinud).
21 March 2016 14:33
Margus Meigo
mul wikis kasutaja olemas kui sovid, võin anna logini , kuigi seda lihte teha ise ka
21 March 2016 14:31
Margus Meigo
ja kuidas selle eelarve oleks ?
21 March 2016 14:27
Margus Meigo
et siis see wiki väike asi veel:
" tööriista, mis suudaks valitud vikiprojektis (nt eestikeelne Vikipeedia) vaadata, mida on teatud rühm kasutajaid määratletud ajaperioodi jooksul toimetanud (toimetuste arv, positiivsed baidid ja negatiivsed baidid) valitud rühmas artiklites"
"Mõtlesin, et ilmselt oleks tööriista loomisel abi ka mediawiki andmebaaside ülevaatest, mis leitav siin: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/MediaWiki_1.24.1_database_schema.svg
On olemas ka programm päringute tegemiseks: https://quarry.wmflabs.org/ , nii et tegelikult mulle piisaks ka päringu kirjeldusest, kuid tööriista laiemaks kasutamiseks oleks loomulikult mugav kasutajaliides, kuhu saab lihtsalt kasutajanimede loendi ja artikliloendi kopeerida."
" tööriista, mis suudaks valitud vikiprojektis (nt eestikeelne Vikipeedia) vaadata, mida on teatud rühm kasutajaid määratletud ajaperioodi jooksul toimetanud (toimetuste arv, positiivsed baidid ja negatiivsed baidid) valitud rühmas artiklites"
"Mõtlesin, et ilmselt oleks tööriista loomisel abi ka mediawiki andmebaaside ülevaatest, mis leitav siin: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/MediaWiki_1.24.1_database_schema.svg
On olemas ka programm päringute tegemiseks: https://quarry.wmflabs.org/ , nii et tegelikult mulle piisaks ka päringu kirjeldusest, kuid tööriista laiemaks kasutamiseks oleks loomulikult mugav kasutajaliides, kuhu saab lihtsalt kasutajanimede loendi ja artikliloendi kopeerida."
21 March 2016 14:26
Kristjan Tappel
Selge
21 March 2016 14:22
Margus Meigo
mediteerin selles osas veel, et oleks korralikud valikud, muidu päras mure,et mingi pesumaja valikus tuevad valed võimalused ja siissegadust kui palju
21 March 2016 14:21
Margus Meigo
et ei pea fantaasiaga pead vaevaama
21 March 2016 14:20
Margus Meigo
paned koodi tah aiant
21 March 2016 14:20
Margus Meigo
et oleks backendis nagu koht kus nad valivad.. joonistan sul selle skeemi välja kuidas oleks, siis see lihtsam
21 March 2016 14:20
Margus Meigo
lihtsalt selleks tegi nselle, et näha mis moodi nagu ühise lineaarse arvutusega teha e isaa asja, sest muutub vastavalt olukorrale
21 March 2016 14:19
Margus Meigo
ei on, nagu lihtsalt et kui on selline selline tuba.. siis umbes nii ja nii paölju.. selle pärast panegi alguses lihtsalt need arvutuste võimalused systeemi, sest need mutuvad ka, selle pärast staatilist ei saagi teha
21 March 2016 14:19
Kristjan Tappel
Selge. Aga ma saan sellega siis jah algust teha alles 1 aprill, ehk 2. aprilli õhtuks, 3. aprilli hommikus oleks see olemas... nagu ma exelist aru saan, siis teil otseseid valemeid ei ole aga teil on algväärtused?
21 March 2016 14:18
Margus Meigo
ja kui peaks väga väga suureks nokkimiseks minema, siis vb isegi saan hiljem omast käest veel 50 juurde maksta enne jaani sõbramehe poolest : )
21 March 2016 14:18
Margus Meigo
sada on timm
21 March 2016 14:13
Margus Meigo
Sest me siin 50 nega otsisime ja jäämegi otsima
21 March 2016 14:13
Margus Meigo
(Y)
21 March 2016 14:12
Kristjan Tappel
Teen pakkumise, et 100€ ja asi oleks olemas
21 March 2016 14:12
Margus Meigo
selle hinnapäringu nupu sisse siis, et nagu see alumise kasti kõrvale / alla tuleks see lisa tabel,
Proovin siis veel täielikuma korralikuma juhise kirjutada
Proovin siis veel täielikuma korralikuma juhise kirjutada
21 March 2016 14:11
Margus Meigo
kuigi meite leht.
www.ako.ee pole päris andekas, mobiili osas, et agasiiski oluline, et mobiili all need menüüd ka tomiksid
www.ako.ee pole päris andekas, mobiili osas, et agasiiski oluline, et mobiili all need menüüd ka tomiksid
21 March 2016 14:11
Margus Meigo
kolab ilusasti,
et võib võtta ka rahulikumalt, et siin nagunii veel nad ülemused ,suts vajutavad nuppe ja siis testivad ja muhelevad ja mõtlevad.. ja et olulisem oleks et kindlasti toimiks lopuks, voi et kindlasti toimetama on hakatud. Võib isegi pikema aja peale teha, et siis saad peale tava tööd vaikselt klõbistada.
Lihtsalt mõtlesin, et kui 1 aprill ja siis veel ei tea palu aega kellel läheb... aga 2 päeva kui täie tuubiga teha, sis timm.
loogiliselt saan ise ka aru, et enamusaega kulubki tegelikult selle suhtluseja selgituse peale, sul see kood varukast välja lasta on nalja usunn.
Kuid mis summas see kaks päeva Sul oleks?
Ma muidu selle wiki projekt, mis ise enesest lihtsam, selle pealt siis proovin omakorda kraani suuremini lahti keerata.
et võib võtta ka rahulikumalt, et siin nagunii veel nad ülemused ,suts vajutavad nuppe ja siis testivad ja muhelevad ja mõtlevad.. ja et olulisem oleks et kindlasti toimiks lopuks, voi et kindlasti toimetama on hakatud. Võib isegi pikema aja peale teha, et siis saad peale tava tööd vaikselt klõbistada.
Lihtsalt mõtlesin, et kui 1 aprill ja siis veel ei tea palu aega kellel läheb... aga 2 päeva kui täie tuubiga teha, sis timm.
loogiliselt saan ise ka aru, et enamusaega kulubki tegelikult selle suhtluseja selgituse peale, sul see kood varukast välja lasta on nalja usunn.
Kuid mis summas see kaks päeva Sul oleks?
Ma muidu selle wiki projekt, mis ise enesest lihtsam, selle pealt siis proovin omakorda kraani suuremini lahti keerata.
21 March 2016 14:08
Kristjan Tappel
Nii, sain pilti nüüd natuke selgemaks. Kõige mõtekam on luua arvutamiseks eraldi php fail ja javascripti kasutades need andmed sinna faili saata ja tulemus failist tagasi saada. Kasutajaliideseks on siis "form" mille valikuid saab vastavalt teiste parameetritele muuta läbi javascripti... kokku läheks hinannguliselt 2 tööpäeva ja asi oleks valmis
21 March 2016 14:01
Margus Meigo
Ma loovas osas muidu suht pädev, et nagu kuidas mugavamaks välimist asja mudida ja mida kuidas näitama peaks mis juhul, lihtsalt koodi maailmas ma ei asu praegu oma peas kuidagi.
Selles osas pöördungi koodi võlurite poole
Selles osas pöördungi koodi võlurite poole
21 March 2016 13:54
Margus Meigo
me pole eriti pädevad kena ja ilusa instruktsiooni osas,tean : )
21 March 2016 13:52
Margus Meigo
seal see front end on umbes neljandas aknas..
kõik muu suures osas suts porno, et nagu need hinnad on muutuvad ja suhtelised... lihtsalt umbes asja suhtelise suuruse mõttes kirjutasime lahti
kõik muu suures osas suts porno, et nagu need hinnad on muutuvad ja suhtelised... lihtsalt umbes asja suhtelise suuruse mõttes kirjutasime lahti
21 March 2016 13:51
Margus Meigo
ühe nadi exel isaadan sulle, kus proovisime genereerida aluspinda excelis arvutamisetarbes aga peagi saime aru, et liialt palju huitamist olekssedais,
Meil midagi selles osas php s pole, lihtsalt nagu mingi aluspõhi oleks, kuhu sisse trükime ja menüüsi tekitada same isegi vb juurde, kuid mis sis arvutada oskaks... vastavalt parameetrtele "Ruumi tyyp1, juhul kui moodus 123, siis hind x" tyypi asja
sest kui need võimalsued sulle kõik saatma hakkame, see raiskaks Su aega neid sobitama ja sisestama hakata, et lihtsam aluspind teha ja siis paneme ise sisse
Meil midagi selles osas php s pole, lihtsalt nagu mingi aluspõhi oleks, kuhu sisse trükime ja menüüsi tekitada same isegi vb juurde, kuid mis sis arvutada oskaks... vastavalt parameetrtele "Ruumi tyyp1, juhul kui moodus 123, siis hind x" tyypi asja
sest kui need võimalsued sulle kõik saatma hakkame, see raiskaks Su aega neid sobitama ja sisestama hakata, et lihtsam aluspind teha ja siis paneme ise sisse
21 March 2016 13:49
Margus Meigo
21 March 2016 13:49
Kristjan Tappel
Teiseks, soovite te sisuliselt wiki andmebaasi päringute teostamist ja selle teostuse kirjeldamist mysql päringu koodina või tulemuste failina?
21 March 2016 13:47
Kristjan Tappel
Selge. Ühesõaga on tegemist väikese lisa tegemisega olemasolevale lehele, kas arvutused on juba php-s tehtud või mitte. Ehk kas tegemist on vaid kasutajalidiese ülesehitamisega või on vaja ka php-s valemid sisse viia?
21 March 2016 13:43
Margus Meigo
saadan front edist ekraanika
21 March 2016 13:41
Margus Meigo
Kuid jha, sedasi, et saaks parameetreid muut,asest vaatasime, et kui annaksime progejale neid parameetreid .. staatiliselt ette pannes, siis see nii mitmekordne x arvutus oleks... et parem kui mingi süsteem on .
Kuid nagu asi sedasi meil,et näiteks tunni hind muutub vastavalt sellele kas pestakse tasemel 1 või näiteks kas 2x või 6x nädalas.
Ning teatud taseme valik on ainult siis saadaval,kui valitud teatud pind või teatud kordade arv (või vastupidi)
Kuid nagu asi sedasi meil,et näiteks tunni hind muutub vastavalt sellele kas pestakse tasemel 1 või näiteks kas 2x või 6x nädalas.
Ning teatud taseme valik on ainult siis saadaval,kui valitud teatud pind või teatud kordade arv (või vastupidi)
21 March 2016 13:40
Margus Meigo
proovi hästi inimkeeli rääkida :p
21 March 2016 13:38
Margus Meigo
Aa ei, see menüüst räägid?
See lihtsalt olemasolevale tavalisele php lehele üks lisa aken, kus on väike kast, kus inimene valib ruumi suuruse ja siis pesu mooduse ja siis ütleb kui palju see maksumus tal on. ja saadab tulemuse talle meilile ja meile
See lihtsalt olemasolevale tavalisele php lehele üks lisa aken, kus on väike kast, kus inimene valib ruumi suuruse ja siis pesu mooduse ja siis ütleb kui palju see maksumus tal on. ja saadab tulemuse talle meilile ja meile
21 March 2016 13:38
Kristjan Tappel
Selleks, et täpsemat hinnapakkumist anda, küsin ma korra tööd olemused üle:
Nagu aru sain, siis esimiseks tööks soovite te ühte veebisaidi lehte, mis oleks kasutja poolt etteantud parameetrite alusel võimeline arvutama tulemust ja selle kasutajale tagsi edastama. Mis tähendab, et vaja luua kasutajaliides (front-end) ja arvutus käik (back-end). Kas see on vaja liita juba mingi olemasoleva veebilehega ja mis back-end progemise keelt seal kasutatud on?
Nagu aru sain, siis esimiseks tööks soovite te ühte veebisaidi lehte, mis oleks kasutja poolt etteantud parameetrite alusel võimeline arvutama tulemust ja selle kasutajale tagsi edastama. Mis tähendab, et vaja luua kasutajaliides (front-end) ja arvutus käik (back-end). Kas see on vaja liita juba mingi olemasoleva veebilehega ja mis back-end progemise keelt seal kasutatud on?
21 March 2016 13:35
Margus Meigo
ahjaa, emailile peaks ka siis pakkumise saatma inimesele ja meile, kuid see juba lihtne lisa. selle hinna menüü osas
21 March 2016 13:35
Margus Meigo
loot,a st
21 March 2016 13:28
Margus Meigo
Mkay, aga mis arvad kui soodsalt su peale loota saab?
mul siin asi üle aja läinud pikalt, krigistatakse juba hambaid.. no pressure.
Et kui mul mõni inimene kellele saatnud olen varemei ärka siis Su peale saab lota vähemalt.
mul siin asi üle aja läinud pikalt, krigistatakse juba hambaid.. no pressure.
Et kui mul mõni inimene kellele saatnud olen varemei ärka siis Su peale saab lota vähemalt.
21 March 2016 13:28
Kristjan Tappel
Tere,
Need kaks asja on üsna hõlpsalt lahendatavad ja teatud kokkuleppehinna alusel olen nõus need ära tegema, kuid ma ei jõuaks nendega tegeleda enne 1. aprilli, kuna hetkel käsil olev töö (wikiComment) vajab lõpetamist
Need kaks asja on üsna hõlpsalt lahendatavad ja teatud kokkuleppehinna alusel olen nõus need ära tegema, kuid ma ei jõuaks nendega tegeleda enne 1. aprilli, kuna hetkel käsil olev töö (wikiComment) vajab lõpetamist
21 March 2016 13:23
Margus Meigo
andmebaaside ülevaate skeem ka olemas jms
21 March 2016 12:58
Margus Meigo
et ku iSa saadaval, vms abi tead pakkud,a siis anna teada
21 March 2016 12:55
Margus Meigo
Tervisi, aa sa Sin ka ikka olemas,
Saatsin juba Ivole Wikist kirja:
"Vaja on paljusi erinevaid asju, kuid alustuseks endal väike nippet-näpet: üks weebilehe menüü (hinnapakkumise menüü), mis arvutaks 3-4 parametri valimisel hindasi ja need parameetri väärtused peaks olema reguleeritavad mingisugusest kontroll paneelist või äärmisel juhul lihtsasti arusaadavast failist alustuseks.
ja siis wiki tarbes:
Vaja valitud vikiprojektis (nt eestikeelne Vikipeedia) vaadata, mida on teatud rühm kasutajaid määratletud ajaperioodi jooksul toimetanud (toimetuste arv, positiivsed baidid ja negatiivsed baidid) valitud rühmas artiklites.
Päringutetegemiseks olemas https://quarry.wmflabs.org/ , nii et tegelikult piisaks ka päringu kirjeldusest alustuseks Kaareli tarvis.
Väga veider progejate kriis tekkinud praegu, ja need kes saadaval oleks on suurte ja kalliste asjade tegijad, väikeste sõbrapoolsete aitamistega pisemate summade osas pole eriti vastanud inimesi millegi pärast.
Vahest on kohe selline aeg, mõtlesin, et kui ta ise ei suvate väikeste asjade tegemisega siis ehk teab mõnda sõpra soovitad,a võid talle selle meili edasi CC, saata.
Et muidu siis veel päris suuri ja tõsiseid plaane ka palju, kuid siis juba peaks tõsisemaid nõudmisi vaatama, .. eks kõige raskem ongi teha väikseid asju sest neid enamus suurte rahade peal sõudjad ei viitsi ligi võtta maailma parandamiseks.
5669041 mul tel ka. "
Saatsin juba Ivole Wikist kirja:
"Vaja on paljusi erinevaid asju, kuid alustuseks endal väike nippet-näpet: üks weebilehe menüü (hinnapakkumise menüü), mis arvutaks 3-4 parametri valimisel hindasi ja need parameetri väärtused peaks olema reguleeritavad mingisugusest kontroll paneelist või äärmisel juhul lihtsasti arusaadavast failist alustuseks.
ja siis wiki tarbes:
Vaja valitud vikiprojektis (nt eestikeelne Vikipeedia) vaadata, mida on teatud rühm kasutajaid määratletud ajaperioodi jooksul toimetanud (toimetuste arv, positiivsed baidid ja negatiivsed baidid) valitud rühmas artiklites.
Päringutetegemiseks olemas https://quarry.wmflabs.org/ , nii et tegelikult piisaks ka päringu kirjeldusest alustuseks Kaareli tarvis.
Väga veider progejate kriis tekkinud praegu, ja need kes saadaval oleks on suurte ja kalliste asjade tegijad, väikeste sõbrapoolsete aitamistega pisemate summade osas pole eriti vastanud inimesi millegi pärast.
Vahest on kohe selline aeg, mõtlesin, et kui ta ise ei suvate väikeste asjade tegemisega siis ehk teab mõnda sõpra soovitad,a võid talle selle meili edasi CC, saata.
Et muidu siis veel päris suuri ja tõsiseid plaane ka palju, kuid siis juba peaks tõsisemaid nõudmisi vaatama, .. eks kõige raskem ongi teha väikseid asju sest neid enamus suurte rahade peal sõudjad ei viitsi ligi võtta maailma parandamiseks.
5669041 mul tel ka. "
21 March 2016 12:55