Margus Meigo
(ma ka väga harva vaatan)
7 April 2015 20:18
Margus Meigo
oh sind ppstykki, mida sa siis vaatad, arvuti ekraani ainult v? Et vata siis arvutist seda saadet :D
Ega see, et telekat ei vaata ei päästa sind siis selles maailmas elamisest millest telekas räägib..
Kuid täna väga mite teleka teema tuleb sealt
Ega see, et telekat ei vaata ei päästa sind siis selles maailmas elamisest millest telekas räägib..
Kuid täna väga mite teleka teema tuleb sealt
7 April 2015 20:18
Mann Irjas
Ma ei vaata telekat
7 April 2015 20:17
Margus Meigo
telegrammi noored kanal kahes
7 April 2015 20:13
Margus Meigo
kui aega vaata seda radarit 20:30 et mis arvad.. ega ma ise ka ei tea mida nad seal rääkima hakkavad.. kuid mul kaks elarvamust juba on enne seda mille osas ma ei nõustu.. kudi eks näis
7 April 2015 20:13
Margus Meigo
on jah
13 March 2015 13:43
Mann Irjas
Päris kole lugu
13 March 2015 13:42
Margus Meigo
(see 12 aastase tüdruku loo jutu arendus)
https://www.facebook.com/groups/equality.ee/804371179649703/?comment_id=804662626287225¬if_t=like
kuidas sellisel teemal saavad mehed üldse arutada, et nagu vast pold poisid süüdi?? Ja see ontlik ülikooli inimene peaks olema, uhkeldab oma kõrge teadusega pidevalt
https://www.facebook.com/groups/equality.ee/804371179649703/?comment_id=804662626287225¬if_t=like
kuidas sellisel teemal saavad mehed üldse arutada, et nagu vast pold poisid süüdi?? Ja see ontlik ülikooli inimene peaks olema, uhkeldab oma kõrge teadusega pidevalt
13 March 2015 13:37
Margus Meigo
Kuigi, ma arvan asja osas nagu mu viimases postituses
8 March 2015 22:02
Mann Irjas
Aitäh :)
8 March 2015 21:54
Margus Meigo
Head Naistekat
8 March 2015 21:53
Margus Meigo
seda küll
20 January 2015 08:25
Mann Irjas
Aga noh... sinuga võrreldes... "kiiksuga" kõlab isegi päris hästi
20 January 2015 07:24
Mann Irjas
Ja minu ema polnud kiiksuga.
20 January 2015 07:23
Mann Irjas
Mina pole lammas, mina oleks märganud
20 January 2015 07:23
Margus Meigo
Emadest rääkides, mu ema just aasta lõpus oli insuldis ja nüüd sai veel ühe, juba mitu päeva rääkimisvõimetu.. lõpuks nõustus kiirabi kutsumisega (me ise nii lambad ei märganud.. arvasime, et nendest üli tugevatest valuvaigistitest mida ta peavalu leevendamiseks võttis.. mis ta ka rääkismivõimetuks teeb)
.. kuid jah.. mustamäe haiglas siis täna ta
.. kuid jah.. mustamäe haiglas siis täna ta
20 January 2015 02:43
Margus Meigo
st. su ema pidi endas hoidma ja ise kannatama arvatvasti millegi pärast, et teid säästa millegist.. sest Su ilme järgi, sa täesti , väga terve : )
(kuid noh, need ühiskonna polt pantud uskumised mis meeste maailma poolt välja mõeldud, milles elad, las need olla.. kui õige aeg tuleb.. sis lihtsalt võta us asi vastu nagu "elementaarne" siis sa pole haavatav ega üllatatud.. vaid kanad sama võlujõudu edasi)
(kuid noh, need ühiskonna polt pantud uskumised mis meeste maailma poolt välja mõeldud, milles elad, las need olla.. kui õige aeg tuleb.. sis lihtsalt võta us asi vastu nagu "elementaarne" siis sa pole haavatav ega üllatatud.. vaid kanad sama võlujõudu edasi)
20 January 2015 02:39
Margus Meigo
kuid kui ma kanepit või seeni saan (millega õigemini ennast ravima ka olen osanud hakata, mite lihtsalt loteriina nagu vanasti, ja nagu enamus..) siis ma suht rahulik ja ei paanitse ega kirjuta liialt palju :D
kui kirjutan, siis selgemalt ja vajalikumalt, kuid väga pikk aeg on juba vahele jäänud...
(jah, ja peale nende "Oma" asjadega tegelema hakates, ma olen palju tervemaks saanud, füüsiliselt ka, vaadates mu medisiini raamatut, näed ise saja lehe pealt, et to aeg kui ma polnud asjade ligi .. siis ma olin haavatumam... nüüd agaisegi nohu on asi mida ei mäleta eriti)
kui kirjutan, siis selgemalt ja vajalikumalt, kuid väga pikk aeg on juba vahele jäänud...
(jah, ja peale nende "Oma" asjadega tegelema hakates, ma olen palju tervemaks saanud, füüsiliselt ka, vaadates mu medisiini raamatut, näed ise saja lehe pealt, et to aeg kui ma polnud asjade ligi .. siis ma olin haavatumam... nüüd agaisegi nohu on asi mida ei mäleta eriti)
20 January 2015 02:36
Margus Meigo
inimesed elavad paneel majades kus nad oma lähedasi naabreid, kes mõne meetri kaugusel.. isegiei tunne sügavalt.. ja siis arvavad, et nad vaimselt terved, tule taevas appi (muidugi usu inimeste jaoks on teise inimese peal või all elada, või liiga ligidal, suur pervertsus ja haigus ise... sest siis oled sa teiste inimeste väljades.. mis partamatult, ka su elu mõjutab (kuid seni kuni programm sarnane on.. siis poe väga vahet vist ... sest samad probleemid))
sul muidugi, ja sul õel ka.. see armastuse teema.. see mis emalt pärisite. kuigi ta teil vist omamoodi kiiksuga oli kuid andis teile kas siis oma ema kaudu vi kuidagi.. selle vajaliku... seni kuni te yhiskonna orjuses seda ära ei kurna, sis oma lapsed peaksite saama suitsu ja alkoholi ja teleka sõltuvuse vabalt ülesse kasvatada kyll, .. kuid jah.. eriti tydrukute suunas, on loodud väikesed sarvikud... et kuidas meest valida, seda suht varakult peab selgitama ja kuidas sõbrannasi valida ka.. : )
on elementaarsed tõed mida rahvale saab kirja panna... mida süsteem teeb, mis samasugused lihtsalt nähtavad vead mida nad aasta tuhendeid kasutanud
suurim mentaalne haigus on kreeka-rooma mõttemaailm ( https://sites.google.com/site/waffad/home/HebrewVSgreecevs.odt?attredirects=0&d=1 )
Paljks läks, kuid noh, mu vaim räögib sellele inimesele aint mida talle vaja enamasti (ja enamasti, see kõige vastuvõetamatum just sellele inimesele..nooruses) .)
sul muidugi, ja sul õel ka.. see armastuse teema.. see mis emalt pärisite. kuigi ta teil vist omamoodi kiiksuga oli kuid andis teile kas siis oma ema kaudu vi kuidagi.. selle vajaliku... seni kuni te yhiskonna orjuses seda ära ei kurna, sis oma lapsed peaksite saama suitsu ja alkoholi ja teleka sõltuvuse vabalt ülesse kasvatada kyll, .. kuid jah.. eriti tydrukute suunas, on loodud väikesed sarvikud... et kuidas meest valida, seda suht varakult peab selgitama ja kuidas sõbrannasi valida ka.. : )
on elementaarsed tõed mida rahvale saab kirja panna... mida süsteem teeb, mis samasugused lihtsalt nähtavad vead mida nad aasta tuhendeid kasutanud
suurim mentaalne haigus on kreeka-rooma mõttemaailm ( https://sites.google.com/site/waffad/home/HebrewVSgreecevs.odt?attredirects=0&d=1 )
Paljks läks, kuid noh, mu vaim räögib sellele inimesele aint mida talle vaja enamasti (ja enamasti, see kõige vastuvõetamatum just sellele inimesele..nooruses) .)
20 January 2015 02:32
Margus Meigo
Kui sa oma lapse lased teleka ja arvuti mängude ligi (mida suures osas sõjavägi disainib otseselt või kaudselt, või muud vaimumaailmad, enamuses...) ...siis pole ka tema väga päästetud selle eest, ... teismelise eas aga juba see program neil, kus lapsed vanema vastu pööratakse.. .. või meeldivalt emaldatkase "iseseisvuse" lipu all...
sest kui pere on koos.. ja omavahel infot jagav.. siis nad pole nii sunatavad, sest siis nad mõtlevad ise.. ja jumal hoitku.. kui veel naabriga kokku saavad ja oluliste asjade yle mõtlema hakkavad...
sest kui pere on koos.. ja omavahel infot jagav.. siis nad pole nii sunatavad, sest siis nad mõtlevad ise.. ja jumal hoitku.. kui veel naabriga kokku saavad ja oluliste asjade yle mõtlema hakkavad...
20 January 2015 02:26
Margus Meigo
(st saab olla, kui SEE tydruku psyika ja täis arusaam "kes ta on" pole andmebaasis, kui ta pole ette aimatav... inimesed stabiliseerida tahtkase igas sunas, ammu juba, homo alexandri ajast, etteaimatavatteks (enamus juba on)) .. osad aga rikuvad arvuti programi, tehes miskit mud kui "programm" ja plaan näitab
20 January 2015 02:24
Margus Meigo
ja 12 aastase tundelise tudruku vestlus ja inerneti kasutus kos lauludega mida ta kuulab (ja eri piirkondades mõõdetakse vel ta parameetreid ka, sydame löökidest jms) see on palju olulisem kui mingi edward snowdeni nali
20 January 2015 02:23
Margus Meigo
kuigi noh, ajul ka oma osa, et see vaimu kaitsvaks ja hinge ravivaks suunata
se ongi tarkus, mite arvutina faktide katekoriseeritud, mehaneeritud kasutus, millega saavad robotid elementaarselt hakkama (muide kui darpa viimase aja rototie arengut vaadanud oled, nende ala programmides. siis suurem osa täid mida inimesed teevad saab juba ammu välja vahetada robotite poolest, neil isegi NLP jms sees, kus analyysitakse keele kõla ja peidetud tähendusi kõnes mida rääkija ISE ei tea .. ja seda automaatselt, silmapilkselt kogu teadaolevat tarkust võrreldes ja arendades mitmes versioonis paraleelselt, ...aga noh.. enamustel meestel pole isegi julgust ette kujutama hakata juba praeguse AI võimsusest ... enne seda kui need jupid omavahel kokku pannakse, mida varsti tehakse (internet ka sõjaväe project nagu tead... ja see alus tala inimeste vahelise kogu info analüüsiks, et arusaada mis info mis moodi inimeste vahel ISIKLIKULT liigub (saladusi eriti poel inimestel, mida valitsusel vaja, nel vaja teada kuidas inimsuhtlus täielikult robotiseerida, et saaks kasututest inimestest lahti need välja vahetades... õnneks nad suguvõimetust plaanivad kasutada, seega pole väga hull)))
se ongi tarkus, mite arvutina faktide katekoriseeritud, mehaneeritud kasutus, millega saavad robotid elementaarselt hakkama (muide kui darpa viimase aja rototie arengut vaadanud oled, nende ala programmides. siis suurem osa täid mida inimesed teevad saab juba ammu välja vahetada robotite poolest, neil isegi NLP jms sees, kus analyysitakse keele kõla ja peidetud tähendusi kõnes mida rääkija ISE ei tea .. ja seda automaatselt, silmapilkselt kogu teadaolevat tarkust võrreldes ja arendades mitmes versioonis paraleelselt, ...aga noh.. enamustel meestel pole isegi julgust ette kujutama hakata juba praeguse AI võimsusest ... enne seda kui need jupid omavahel kokku pannakse, mida varsti tehakse (internet ka sõjaväe project nagu tead... ja see alus tala inimeste vahelise kogu info analüüsiks, et arusaada mis info mis moodi inimeste vahel ISIKLIKULT liigub (saladusi eriti poel inimestel, mida valitsusel vaja, nel vaja teada kuidas inimsuhtlus täielikult robotiseerida, et saaks kasututest inimestest lahti need välja vahetades... õnneks nad suguvõimetust plaanivad kasutada, seega pole väga hull)))
20 January 2015 02:22
Margus Meigo
kuid selest siis , selle jaoks vaja sis seda päris psyhiaatria teadust, et valest läbi murda.. ja hingeni saada (ega psyhiaatria tuligi ju.. see ongi ju HINGE, VAIMU ravi.. mitte mõistuse... sõna ise.. suurem osa töötajaid isegi ei tea, millest se sõna tulnud on ja arvavad, et ravivad aju :D:D: )
20 January 2015 02:17
Margus Meigo
se valetamine on teine, tõsisem mentaalne haigus
20 January 2015 02:16
Margus Meigo
kui nad just ei valeta
20 January 2015 02:16
Margus Meigo
see elementaarne
20 January 2015 02:16
Mann Irjas
Alati on päris...
20 January 2015 02:16
Margus Meigo
st kui nendega suhtleja arst on piisavalt tark, arusaamaks, et see kõik alati on päris mida teine räägib, alustuseks, ja siis arusaada ja seletada sinna otsa, mis osa pärisest on mis... siis nagu saab lootus, et areng tõuseb
20 January 2015 02:15
Margus Meigo
Kuid need asjad, kuigi need elementaarsed reaalsused lisaks paljule muule, ei kõiguta ega hirmuta usklike, ammu juba.
ja seda abi just olekski vaja ka nendes "hullumajades" kus on mitmed geeniused ka koos.. Kuid see ideaalseim vangla nende jaoks.. keda tava vanglasse panna ei saa.. kes näevad või kuulevad või mõtlevad liialt palju, see pole mingi saladus, elementaarne arusaam kes viitsinud mõelda on.
kuid juba vanasti ei kuulatud prohveteitki, siis mis siin loota, et tervet mõistust keegi avalikult kuulda saab.. (sest illusioone luuakse, et korda ja kontrolli hoitakse relvadega, kuid tegelikult kasutatakse inimesi endeid, nii palju kui võimalik )
ja seda abi just olekski vaja ka nendes "hullumajades" kus on mitmed geeniused ka koos.. Kuid see ideaalseim vangla nende jaoks.. keda tava vanglasse panna ei saa.. kes näevad või kuulevad või mõtlevad liialt palju, see pole mingi saladus, elementaarne arusaam kes viitsinud mõelda on.
kuid juba vanasti ei kuulatud prohveteitki, siis mis siin loota, et tervet mõistust keegi avalikult kuulda saab.. (sest illusioone luuakse, et korda ja kontrolli hoitakse relvadega, kuid tegelikult kasutatakse inimesi endeid, nii palju kui võimalik )
20 January 2015 02:14
Margus Meigo
Kuid inimesed nii lambad, nad ei taha aru saada.. MIKS neid asju ei kasutata.. et kes keelab ja kuidas.. ja kui kaua veel...
20 January 2015 02:11
Margus Meigo
ammu olemas uba kenad viirused, mis inikonna ilusti puhtaks teeks, üldse ei pea kasutama seda rasketehnikat (mis on hoopis looduse jms hävitamiseks mitte inimeste jaoks mõeldud, inimesest saab nii kergesti mitut muud pidi lahti - kui materiaalselt vaadata, arstina peaksid teadma... kui oled lugenud ka nende bioloogiliste relvade osakonna kohta, mis suure hooga nõukogude liidu aegdest siin toiminud on.. üks suurimad teaduse osakondi, juba 19. sajandi alguses üle 15 000 amatliku riigi tip teadlase.. mõtlesid välja asju ,kuidas kasvu peatada, taimi hävitada, väärarenguid tekitada inimestes ja viiruseid luua mida tava imuunsüsteem ei suudaks hallata. )
20 January 2015 02:11
Margus Meigo
kuid nagu ma ütlesin, see juba ammu ette määratud, et selliseks see illusioon siin ei jää..
lihtsalt meie proovime seda kenasti muuta.. paljud teised ei hooli , ja tahavad sellest kasutust massist lahti saada lihtsalt, kes midagi uut ja vajaliku nende arsenali ei lisa. Kuid tõstavad aint kisa.
arusamata, mis pudinad nad on nende jaosk kes arvab neid kasvatavat
lihtsalt meie proovime seda kenasti muuta.. paljud teised ei hooli , ja tahavad sellest kasutust massist lahti saada lihtsalt, kes midagi uut ja vajaliku nende arsenali ei lisa. Kuid tõstavad aint kisa.
arusamata, mis pudinad nad on nende jaosk kes arvab neid kasvatavat
20 January 2015 02:08
Margus Meigo
ahjaa. selle asemel, et sellise inimese käest midagi huvitavat uurida, targemaks saad,a pannakse "vastavasse asutusse"
jeerum kui lammas ühiskond ikka :D:D:D: valus lausa
jeerum kui lammas ühiskond ikka :D:D:D: valus lausa
20 January 2015 02:07
Mann Irjas
Ta läks otse vastavasse asutusse
20 January 2015 02:06
Margus Meigo
Sest vaata.. sul arvatvasti ei ole.. sest Sa nalajatad ja räägid niisama nendest asjadest, mida sa ise ei julge uskuda.. et sis oma võlumaailma hoida ..puhtana igast tontidest..
kuid kui sa räägid "Sul on mulle naine" siiis ma seda tõesti, tõepähe võtan, sest ma elan reaales maailmas, kus ei ole aega selliste oluliste asjade osas niisama iroonitsemiseks ja naljatamiseks
muide see, et sala teenistused, saavad inimese psüühika mitmeks eraldi aktiviseeritavaks isiksuseks teha, see elementaarne tavaline lugu ja pole isegi salateadus enam.
ON ka neid kes kogu elu tava perena kasvavad, ja siis aktiviseeritakse kui vaja ja siis taanduvad tagasi oma kodu toimetuse juurde.. igast kateid tehtud, ja need asjad toimivad,
kuid kui sa räägid "Sul on mulle naine" siiis ma seda tõesti, tõepähe võtan, sest ma elan reaales maailmas, kus ei ole aega selliste oluliste asjade osas niisama iroonitsemiseks ja naljatamiseks
muide see, et sala teenistused, saavad inimese psüühika mitmeks eraldi aktiviseeritavaks isiksuseks teha, see elementaarne tavaline lugu ja pole isegi salateadus enam.
ON ka neid kes kogu elu tava perena kasvavad, ja siis aktiviseeritakse kui vaja ja siis taanduvad tagasi oma kodu toimetuse juurde.. igast kateid tehtud, ja need asjad toimivad,
20 January 2015 02:06
Margus Meigo
Kuid Sul sis on selle naise kontakt, selle Putini naise oma ?
20 January 2015 02:04
Margus Meigo
nüüd aga arvatakse, et kui naine raha teenib, sis nagu ongi, kompott koos
20 January 2015 02:03
Margus Meigo
Loogiliselt võttes, PÄRIS maailmas, peaksite te naised olema need kes MEILE neid vaimumaailma asju räägib ja seletab, et mis taime hinged ja mis dimensiooni tondid on milleks ja kuidas
20 January 2015 02:03
Margus Meigo
selle asemel, et oma peadja südant kasutada, ja asja natuke loogiliselt vaadata... ja .. noh.. siis see vaimu tarkus tuleb ka.. mine tea kuidas teil on, naistel.. kuid meestel jah, praktiliselt vaja läheneda asjale. siis saab ka vaiu asjadest aru
20 January 2015 02:02
Margus Meigo
sest nad ei ela välja mõeldud ettekujutlemas, et see siin mida neile üeldakse, mida on võimalik näha, et see ongi kõik
20 January 2015 02:01
Margus Meigo
ma enamasti saan aru ja läbi nende inimestega kes mingite reaalsete asjadega kokku puutunud väga hästi
20 January 2015 02:01
Margus Meigo
kindlasti kuulaksid
20 January 2015 02:00
Margus Meigo
kuid kuna need kes "ravivad" on ise vaimu pimedad, siis nad ei saa aru neid katseid mida tehakse inimestega, nalja viluks, uuringuteks ja muude asjade klaarimiseks
20 January 2015 02:00
Mann Irjas
Ma arvan, nad kuulaksid sind huviga
20 January 2015 02:00
Mann Irjas
Tublid inimesed koos jep
20 January 2015 01:59
Margus Meigo
(ja ei, jumal ei kysi käte saagimisi, kuid see pole teemaks, ARU saamine on teemaks)
20 January 2015 01:59
Mann Irjas
Küll oli jumal käskinud kellelgi tappa ja piinata teisi...
20 January 2015 01:59
Margus Meigo
sest ei saa aru : )
20 January 2015 01:59
Margus Meigo
kes ei kiida see ise lammas
20 January 2015 01:59
Margus Meigo
kita tuleb selliseid
20 January 2015 01:59
Margus Meigo
nu tubli mees
20 January 2015 01:59
Mann Irjas
Kui ma hullumajas praktikal olin, siis seal üks mees oli endal ketassaega käe maha saaginud, sest jumal oli tal käskinud seda teha
20 January 2015 01:59
Margus Meigo
oota sa ei tea et inimestele saab pähe panna nii vaimselt, kui reaalselt igasuguseid asju v? :D:D:D
20 January 2015 01:58
Margus Meigo
(aa waou, muidu vaatasin Su pilte, sa ikka tõesti nagu pühalik ravitseja)
(lihtsalt märge)
(lihtsalt märge)
20 January 2015 01:58
Mann Irjas
Veel üks "tõeliselt terve ühiskonna liige"
20 January 2015 01:58
Margus Meigo
hmm ei mäleta
20 January 2015 01:57
Mann Irjas
Ja vastutasuks võib ta mõned asjad endale võtta.
20 January 2015 01:57
Mann Irjas
Ja rääkis, et Putin pani talle mikrokiibi pähe ja ütles, et ta seda teeks.
20 January 2015 01:57
Mann Irjas
Ühe naise järgi, kes tõstis riiulutel kaupa oma käe järgi ümber
20 January 2015 01:56
Mann Irjas
Ükskord käisime Kristiine keskuses...
20 January 2015 01:56
Margus Meigo
SIna ?
20 January 2015 01:56
Mann Irjas
Mul on sulle ideaalne naine olemas
20 January 2015 01:55
Margus Meigo
Nii habras ühiskond kui tänapäeval, pole vast kunagi olnutki sellel maal...
suurem osa vist minestaks ära kui täheväravat või muud maailma näeks,
lisaks ei osata vaadata ka, et aeg on ringi kujuline, mitte joon.
Ja ei märgata, et palju võimsamad loomingud, on maatasa kadunud tänapäevaks...
ja nüüd, see NII habras, inimeste enda mõttes olukord mis meil siin on.. arvatakse, et see on hea küll.. et lepase reega...
samal ajal endal AVALIKULT näha informatsioon mis uusi SUUR hävitus relvi toodetakse, mis teise maailma suurimad relvad, ka mis jaapanisse saadeti, paneb süütusse valgusesse.
Kas arvad, et see üks kõige SUUREM % mis hävitusrelvadesse pannakse, et see nagu tehakse niisama, ilma plaanita, et pole mõttes kasutada ? Niisama hirmutamiseks ?
... ajulainetesse sisse minekud ja mass mõtte suunamised olid juba tava tehnoloogia enne 90ndaid..
ses osas, mis inimestel endal on.. kuid see ikkagi, naeruväärne võrreldes nende asjadega mis siin päriselt olemas on.
Hmm.. pankoogi isu tuli.. küpsetaks seda heameelega.
Ainuke ravim mis ma vajan, on naine kes veel oskab tunda
suurem osa vist minestaks ära kui täheväravat või muud maailma näeks,
lisaks ei osata vaadata ka, et aeg on ringi kujuline, mitte joon.
Ja ei märgata, et palju võimsamad loomingud, on maatasa kadunud tänapäevaks...
ja nüüd, see NII habras, inimeste enda mõttes olukord mis meil siin on.. arvatakse, et see on hea küll.. et lepase reega...
samal ajal endal AVALIKULT näha informatsioon mis uusi SUUR hävitus relvi toodetakse, mis teise maailma suurimad relvad, ka mis jaapanisse saadeti, paneb süütusse valgusesse.
Kas arvad, et see üks kõige SUUREM % mis hävitusrelvadesse pannakse, et see nagu tehakse niisama, ilma plaanita, et pole mõttes kasutada ? Niisama hirmutamiseks ?
... ajulainetesse sisse minekud ja mass mõtte suunamised olid juba tava tehnoloogia enne 90ndaid..
ses osas, mis inimestel endal on.. kuid see ikkagi, naeruväärne võrreldes nende asjadega mis siin päriselt olemas on.
Hmm.. pankoogi isu tuli.. küpsetaks seda heameelega.
Ainuke ravim mis ma vajan, on naine kes veel oskab tunda
20 January 2015 01:52
Margus Meigo
See sul kaitse mehaism oma psüühika hoidmiseks, sest lihtsam on arvata, et teine on kuupealt kui, et ise kogu ideaalse elu, tarkuses natuke mööda elanud kõige olulisema osas (kuigi, töö mis valisid, see teeb asjad tasa ma usun.. sest see pole raha pärast valitud ega tehtud)
20 January 2015 01:46
Margus Meigo
Ma üks tervemaid inimesi tegelt kes on, kuid siin ühiskonnas, kui oled terve ja saad aru, et suurem osa inimestel on kett kaelas.. siis see tavaline protsess , mida juba aasta tuhandeid me vastu suunatud ja tehtud.. selles pole miskit uut :. kuid küll me hakkama saame
Oma ravimeid tean ka, mis mul vaja
Oma ravimeid tean ka, mis mul vaja
20 January 2015 01:44
Margus Meigo
nii räägitakse hullu ühiskonna poolt, me harjunud sellega, samas me teame ammu mis ravimeid ühiskonnale vaja ja need juba ammu määratud, läheb aega, et teie teadus sinnamaani areneks, et ise selleks aru saaksite (kuigi ma pooldaks, natukene rohkem, avalikult veenvat meethodit)
20 January 2015 01:43
Mann Irjas
Sul on ravimeid vaja
20 January 2015 01:34
Mann Irjas
Mina ei hakka sinu luuludele takka kiitma
20 January 2015 01:33
Margus Meigo
Kuid ei midagi suurt nad ei pannud kirja...
19 January 2015 22:45
Margus Meigo
http://margus.meigo.hol.es/3.haigla/ siin hulgas üks leht ka lapsepõlve psühhiaatrilt
19 January 2015 22:41
Margus Meigo
Kirjutasingi just oma usa sõjaväe psühiaatril (st ta kõrgemate ametnike era psyhiaatriaga tegelenud koos ma naisega..siia maani tegeleb, 70ndates juba) .et ta failid mulle oma kontorist saadaks, oma oma koopia ära kaduda lasknud
19 January 2015 22:40
Margus Meigo
Ikka on, see käib ametiga kaasas
( maa-ilma-parandamisega )
( maa-ilma-parandamisega )
19 January 2015 22:37
Mann Irjas
Kas sul on mingi ametlik diagnoos ka olemas?
19 January 2015 19:12
Margus Meigo
et isegi ei pea olema egiptlane, et seda mõista vist
19 January 2015 16:13
Margus Meigo
Kusjuures, selle kassi osas Sul võib õigus olla, kui sa USD, siis jumal saab ka kassis olla vast, seni kuni aru saad, et kass ise pole jumal vaid, et ta saab Ka kassist läbi kajada..
kuid eks sa ise tea paremini : )
kuid eks sa ise tea paremini : )
19 January 2015 16:00
Margus Meigo
Just.. iga Jumala päev :)
nuh, vb Sina võid
Kui on soovid kohata kõike millest räägitakse, siis selleks on väimalused, kuid küsi siis ainult kui sa päriselt soovid, sest mida korra nähtud enam seda võlukala soovi "sooviks et ma seda näinud pole" vast nii lihtsalt ei saa.
See väga vähe oluline kui Sul on olnud võime mitmes ajas, ruumis ja maailmas rännata ja pole kohanud kust kõik selle võimalikuks tegi, ikka on nii nagu tegelikult on.
nuh, vb Sina võid
Kui on soovid kohata kõike millest räägitakse, siis selleks on väimalused, kuid küsi siis ainult kui sa päriselt soovid, sest mida korra nähtud enam seda võlukala soovi "sooviks et ma seda näinud pole" vast nii lihtsalt ei saa.
See väga vähe oluline kui Sul on olnud võime mitmes ajas, ruumis ja maailmas rännata ja pole kohanud kust kõik selle võimalikuks tegi, ikka on nii nagu tegelikult on.
19 January 2015 05:34
Mann Irjas
Ma võin ka oma kassi Jumalaks kutsuda ja õiguslikult öelda, et räägin Jumalaga iga jumala päev
18 January 2015 16:48
Mann Irjas
No mida pole, seda pole.
18 January 2015 16:48
Mann Irjas
Aga see, et keegi näeb Jumalat?
18 January 2015 16:48
Mann Irjas
Ega ma ei väidagi, et vaime pole olemas.
18 January 2015 16:48
Margus Meigo
kuid need lood (kunagi lugemiseks, erit iviimane peale kahe esimese soojendust)
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=36529 http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=6909 http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=62470
ei ole mngi aju fantaasiad mida siin aju teadlased proovivad sonida oma teadusega... neid asju kui ise kohanud oled... siis jah. . kunagi ever ei kujuta ette, et see ettekujutus oli (ja võtad muu arvamuse nende osas, kes ilma seenteta pidevalt sellistest asjadest räägivad. )
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=36529 http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=6909 http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=62470
ei ole mngi aju fantaasiad mida siin aju teadlased proovivad sonida oma teadusega... neid asju kui ise kohanud oled... siis jah. . kunagi ever ei kujuta ette, et see ettekujutus oli (ja võtad muu arvamuse nende osas, kes ilma seenteta pidevalt sellistest asjadest räägivad. )
18 January 2015 16:03
Margus Meigo
( tean, tean "mis sa sonid" .. "elektri vaim" ..)
18 January 2015 15:59
Margus Meigo
ja ürgseid arenevaid emotsioone ka omas
18 January 2015 15:51
Margus Meigo
kui hea, rohkem , käib rohkem mõttega seotu kohta, ja elektril, kuigi omab ka oma vaimu mida kohanud olen... üks hirmuäratavamaid kogemusi... siis mu arust tal oma adekvaatset mõttemaailma polnud, küll aga omas kõike informatsiooni ja analüüsi võimet, kohest, kogu info põhjal
18 January 2015 15:50
Margus Meigo
(ja kas elekter on yks või teine ei oska üelda, pigem arvatvasti hea)
18 January 2015 15:48
Margus Meigo
moned isegi usuvad, et pole head ja halba.. see eriti vale arusaam maailmast
18 January 2015 15:48
Margus Meigo
nagu st
18 January 2015 15:47
Margus Meigo
jag Hea on defineeritav
18 January 2015 15:47
Margus Meigo
normalne on sht tegelt defieeritav
18 January 2015 15:47
Margus Meigo
sa oma armsamaga, siis ainult teineteise lummuses, ajatult, ei sovi olla, ilma mingi muu helita (kui siis õrn tuule kohin, puu sahin jms..)
18 January 2015 15:47
Mann Irjas
See ei ole üks kindel parameeter
18 January 2015 15:47
Mann Irjas
Normaalne on suhteline ja subjektiivne mõiste
18 January 2015 15:47
Margus Meigo
sa vist irooniline olid rohkem :D
18 January 2015 15:46
Margus Meigo
kui sa 60 saad siis mõtled ka nii
18 January 2015 15:46
Margus Meigo
mis siin normaalset on
18 January 2015 15:46
Margus Meigo
mite areng
18 January 2015 15:45
Margus Meigo
jeerum see on haigus
18 January 2015 15:45
Mann Irjas
Müra, valgus ja palju inimesi on ühiskonna normaalne areng.
18 January 2015 15:45
Margus Meigo
ja mõned ei suuda keelt kasutamata olla pikka aega... näiteks kui sa paar kuud ei kasuta keelt, siis huvitavad asjad toimuma peaks hakka,a...
18 January 2015 15:45
Margus Meigo
elementaarne ju
18 January 2015 15:45
Mann Irjas
Aa, see on tingimata hullu tunnus...
18 January 2015 15:45
Margus Meigo
kuid see inimene juba ongi ju hull, kes sõltuvuses teiste mürast
18 January 2015 15:44
Margus Meigo
mõni inimene pidi lausa hulluks minema, kui surm vaikuses paar päeva on
18 January 2015 15:44
Margus Meigo
et ei suuda vaikuses olla
18 January 2015 15:43
Margus Meigo
sest me pole sellega harjunud, se tavaline sündroom läne inimestel,
18 January 2015 15:43
Mann Irjas
Mulle meeldibki olla linna melu ja inimeste keskel
18 January 2015 15:43
Mann Irjas
Mulle ei meeldi vaikus
18 January 2015 15:43
Margus Meigo
kuid mulle ka, elekter meeldib, kuigi, hea meelega lülitaks aegajalt kogu majal välja küll, kohe rahulikum vaikus tekib...
18 January 2015 15:42
Margus Meigo
ja kõik see ikkagi, ei seleta miks Ukraina peab talvel külmuma või mis iganes linna üürid eestis nii kõrged olema, kui elekter on tasuta tegelikult, olemas.
Ainult seadet on vaja (see oli tesla algne idee ka, et lisaks traadita elektrile mis saadavad elektrit nagu wifi - mis ka tema idee... nagu on seadeldised mis maa võngetest ise elektrit saavad ... ja noh.. kui seda edasi oleks arendatud "minu suguste" hipi inimeste poolt, siis oleks ammu kogu planeedil tasuta elekter ja mida kõik siis veel odavama oleks.. ja kui vähem võimu sõjavägedel ja nafta inimestel..)
Ainult seadet on vaja (see oli tesla algne idee ka, et lisaks traadita elektrile mis saadavad elektrit nagu wifi - mis ka tema idee... nagu on seadeldised mis maa võngetest ise elektrit saavad ... ja noh.. kui seda edasi oleks arendatud "minu suguste" hipi inimeste poolt, siis oleks ammu kogu planeedil tasuta elekter ja mida kõik siis veel odavama oleks.. ja kui vähem võimu sõjavägedel ja nafta inimestel..)
18 January 2015 15:40
Margus Meigo
et nagu surnud elektri ja elus elektri vahe, if that makes sence
18 January 2015 15:36
Margus Meigo
ja tõepoolest, see siin, kohtadest kus reisinud olen ,on üks elektri vaesemaid kohtasi, ja see meie elu rikkuse alus..
kus mujal inimesed on kontsentreeritud elektrist endale virtuaal maailmad ja süsteemid ehitanud.. kuid mitte bioloogilise elektri põhjal...
kuid jah, saan aru küll mis mõtled, et meie sees rakkude , iga raku vahel elekter ja elektronid ise enesest me sees jne...
Kuid jah, see südame teema mis rääkisid, on ilus ( http://health.howstuffworks.com/human-body/systems/circulatory/heart4.htm )
kus mujal inimesed on kontsentreeritud elektrist endale virtuaal maailmad ja süsteemid ehitanud.. kuid mitte bioloogilise elektri põhjal...
kuid jah, saan aru küll mis mõtled, et meie sees rakkude , iga raku vahel elekter ja elektronid ise enesest me sees jne...
Kuid jah, see südame teema mis rääkisid, on ilus ( http://health.howstuffworks.com/human-body/systems/circulatory/heart4.htm )
18 January 2015 15:36
Margus Meigo
http://www.tangleoflife.org/fungi/lll-fungi-using-networks
http://www.aucoeurdelarbre.ca/en/thematics-texts/thematics-texts-details.php?id=22
sellised võrgustikud nagu loduses.. informeerivad taimi ja asju mida tänapäeva arhailiste tehnoloogiatega juba võimalik mõõta (kui muidugi noid seeni süüa, siis näeb seda kõike palju palju rikkalikumalt, kuidas tegelikult elu vaheldub ja suhtleb...)
http://www.aucoeurdelarbre.ca/en/thematics-texts/thematics-texts-details.php?id=22
sellised võrgustikud nagu loduses.. informeerivad taimi ja asju mida tänapäeva arhailiste tehnoloogiatega juba võimalik mõõta (kui muidugi noid seeni süüa, siis näeb seda kõike palju palju rikkalikumalt, kuidas tegelikult elu vaheldub ja suhtleb...)
18 January 2015 15:33
Margus Meigo
vb
18 January 2015 15:28
Mann Irjas
So what? Kui elektrit ei oleks, ei oleks sind ka
18 January 2015 15:27
Margus Meigo
taimedel oma elektri võrgustik ka juurte kaudu
18 January 2015 15:27
Mann Irjas
Nope
18 January 2015 15:27
Margus Meigo
so what, taimedes ka
18 January 2015 15:26
Mann Irjas
Südant läbi iga sekund elektriline impulss, mis paneb vatsakesed ja kojad kontrahheeruma
18 January 2015 15:26
Margus Meigo
armastus paneb
18 January 2015 15:25
Margus Meigo
ega sa ometi elektronide tasemele inimest ei hakka vaatama
18 January 2015 15:25
Mann Irjas
Magic?
18 January 2015 15:25
Mann Irjas
Mis paneb sinu südame pumpama?
18 January 2015 15:25
Margus Meigo
kui olen
18 January 2015 15:25
Mann Irjas
Mis sa arvad... nii tark kui sa oled...
18 January 2015 15:24
Margus Meigo
kuidas need tulnukad muidu lendasid :D
18 January 2015 15:24
Margus Meigo
kaval tydruk!
18 January 2015 15:24
Margus Meigo
aa ses osas jah
18 January 2015 15:24
Margus Meigo
kuid see on ilmselge, et iga hetk võib kogu planeedil elekter VABALT ära minna
18 January 2015 15:24
Mann Irjas
See avastati, mitte ei leiutatus
18 January 2015 15:24
Mann Irjas
Elekter on alati olemas olnud
18 January 2015 15:24
Margus Meigo
praegu aga me ennast orjastanud... ja ka see, elektri sees.. .. eks sellega omad teemad..
18 January 2015 15:23
Margus Meigo
suurimad kuningriigid kui me ette kujutada oskame, ja suurimad armeed kui kunagi olema saavad, on olnud ilma elektrita
18 January 2015 15:23
Margus Meigo
enamuse planeedi ajast, pole olnud elektrit, isegi raha on kauem old ja seda ka pole vaja tegelikult
18 January 2015 15:22
Margus Meigo
Kuid see suht tasuta peaks olema, selle kõrval mis ta praegu on, et seda relvana ei kasutataks (tesla 100 aastattagasi kilomeetri kauguselt sai panna traadita mitusada hööglampi põlema... ja nüüd MIT laboris nad said meetri kauguselt väikse lauatagusega hakkama ainut.)
18 January 2015 15:22
Mann Irjas
Mitte ainult mugavuse vaid ELU perspektiivist
18 January 2015 15:21
Margus Meigo
ja mugavuse mõttes, ta täitsa sobilik
18 January 2015 15:20
Margus Meigo
vahest osades kohtades jah
18 January 2015 15:20
Mann Irjas
Elekter on eluks vajalik
18 January 2015 15:20
Margus Meigo
ei ei ära loe seda praegu!
18 January 2015 15:03
Margus Meigo
(nu ja siis veel ETV2 s tulev Egari r2p ja see postitus http://nihilist.fm/fuckboyd-ja-lohakad/
on veel need kaks asja mis .. peaks olema sellest riigist välja puhastatud... kuid ilusas maailmas ülesse kasvajad, tihti ei teagi ,et see paljude noorte jaosk tavaline maailm (ja edgary r2ppi kuulates.. see paljude poliitikute jaosk tavaline maailm))
Et jah... sellised asjad ka , korda sooviks saada koos selle laste kolli juttudega.
Selle pärast ma selle bitcoini ja muu raha teema eriti ei erutanud.. sest selliste asjadega ise kokku puutunud, siis ... jah, osasi asju vist on jah, parem , enamustel inimestel mitte teada (kuigi ma niii väga sooviks teada anda..)
on veel need kaks asja mis .. peaks olema sellest riigist välja puhastatud... kuid ilusas maailmas ülesse kasvajad, tihti ei teagi ,et see paljude noorte jaosk tavaline maailm (ja edgary r2ppi kuulates.. see paljude poliitikute jaosk tavaline maailm))
Et jah... sellised asjad ka , korda sooviks saada koos selle laste kolli juttudega.
Selle pärast ma selle bitcoini ja muu raha teema eriti ei erutanud.. sest selliste asjadega ise kokku puutunud, siis ... jah, osasi asju vist on jah, parem , enamustel inimestel mitte teada (kuigi ma niii väga sooviks teada anda..)
18 January 2015 15:03
Mann Irjas
Tänan
18 January 2015 14:54
Margus Meigo
kuid ma lasen Sul olla nüüd, äitah : )
18 January 2015 14:52
Margus Meigo
ja kuigi proovitakse seletada, et need lapsed lihtsalt tripivad, ebaolulist.. siis jah.. loogiliselt mõtlema hakata.. see aint nii olla ei saa..
18 January 2015 14:52
Margus Meigo
ja siis tegeln veel selle maailma https://www.facebook.com/notes/margus-meigo/p%C3%A4ris-elu-lapse-ytlusi-guaranteed-to-make-you-a-strange-feeling-unless-you-are-r/10152787543678069 reguleerimisega, et nad meie suhtes moistlikumad oleks
18 January 2015 14:51
Margus Meigo
vb
18 January 2015 14:51
Mann Irjas
Isegi kui me kohtuks, siis ma ilmselt ei tunneks sind ära.
18 January 2015 14:51
Mann Irjas
Niiet koolid ei ole kõik meestekesksed
18 January 2015 14:50
Mann Irjas
Ja ma õppisin ämmaemandust, naiste vaagnapõhjalihaseid ja sidemeid ja ligamente ja sünnitust ja rasedust ja imetamist
18 January 2015 14:50
Margus Meigo
ma loodan ,et me ei kohtu
18 January 2015 14:50
Margus Meigo
ma ka
18 January 2015 14:50
Mann Irjas
Ja koolis mind õpetati seda tegema
18 January 2015 14:50
Mann Irjas
Ma tean. Ja ma olen sellega rahul
18 January 2015 14:50
Margus Meigo
kuid sa oled äge, ses osas, see hea töö
18 January 2015 14:49
Mann Irjas
Ma juba tean päris hästi, mis sinu mõte on.
18 January 2015 14:49
Margus Meigo
ja seda meditsiini õena ikka peaksid uurima, kuidas ja mis taimed toimivad, eriti psühedeelsed
Sest enamsu koolid ja riigid ära keelanud nende õppe, .. see väga oluline.. vastu selles osas pole midagi vaielda..
Sest enamsu koolid ja riigid ära keelanud nende õppe, .. see väga oluline.. vastu selles osas pole midagi vaielda..
18 January 2015 14:49
Margus Meigo
kuid ma päästan ka , kui toimetama saan, rahvaid ja ajalugusi, et sa teaksid mis mu mõte on
18 January 2015 14:48
Margus Meigo
ah paar tähte siia sinna, pole oluline kui mingi muu olulise sonaga sassi ei aja
18 January 2015 14:47
Margus Meigo
ses osas, et see kiiduväärt
18 January 2015 14:47
Mann Irjas
Ja selle nimi on "medõde" sõnast "meditsiin"
18 January 2015 14:47
Margus Meigo
(Y) nu sa suure kaarega välja vabandatud
18 January 2015 14:47
Mann Irjas
Ei. Ma töötan kiirabis
18 January 2015 14:47
Margus Meigo
metõde?
18 January 2015 14:46
Mann Irjas
Ma päästan inimeste elusid
18 January 2015 14:46
Margus Meigo
aa kle mis tööd sa teetki, srry ma poel urinud
18 January 2015 14:46
Mann Irjas
Pole siin kuritegelikku midagi
18 January 2015 14:46
Mann Irjas
Ma õpin täpselt seda, mis tööd ma teha tahan :D
18 January 2015 14:46
Margus Meigo
jah aga seni kuni sa ei tunnista, et see kooli systeem on kuritegelik ,tegelikult, sis ju .. siis päris õige ka asi pole
18 January 2015 14:46
Mann Irjas
Sest minu õpe kõrgkoolis on väga naisekeskne
18 January 2015 14:45
Mann Irjas
No vb sa oled siis vale kooli valinud
18 January 2015 14:45
Margus Meigo
see mille pohjal yhiskond ehitatud ja koolid, Gymnaasium ka neilt see sona isegi.. alasti...
18 January 2015 14:45
Margus Meigo
koolisysteem on KreekaRoomlastelt, kele baas arusaam oli ja ON et mehe ja naise vahel poel mud erinevust, ku iet naine on välja arenematta mees
18 January 2015 14:44
Mann Irjas
Mulle meeldib minu elu, minu töö, minu sõbrad
18 January 2015 14:44
Mann Irjas
Mulle meeldib see! Ja ma ei taha seda muuta.
18 January 2015 14:44
Margus Meigo
umbes nagu kommunistlile seltama hakkad siis ta ka tunneb, nagu TEDA kritiseeriks, aga pole nii, armas mann, ma tahaks sind kritiseerima hakata, siis hoopis muud moodi ju, siis uuriks isiklikult, suelu kohta
18 January 2015 14:44
Margus Meigo
sa lihtsalt selle systeemi eest seisad, kes on sinu vastane
18 January 2015 14:43
Margus Meigo
ei sulle
18 January 2015 14:43
Mann Irjas
Ja minu meelest on see retarded
18 January 2015 14:43
Margus Meigo
nu jah aga mul on tõestus, et nad on retarded, rohkem kui neil mu kohta
18 January 2015 14:43
Mann Irjas
Sest sa surud lihtsalt mulle oma arvamust peale
18 January 2015 14:43
Mann Irjas
Ja me ei räägi ju
18 January 2015 14:43
Mann Irjas
Minu arvates oled sina retarded.
18 January 2015 14:43
Margus Meigo
koolisysteem
18 January 2015 14:42
Margus Meigo
sest see on retarded
18 January 2015 14:42
Mann Irjas
Ma ei käi ülikoolis
18 January 2015 14:42
Mann Irjas
Mis sul ülikooli vastu on?
18 January 2015 14:42
Margus Meigo
kuid kui oled ära teinud, siis tule tagasi eksju! : )
Siis saame rääkida ,teistest ylikooli baas haridusega tarkadest, kes murgised elektripirind üle maakera kohustulikuks teha sovivad, st tegid juba, (hiina õnneks valis Ledi..)
Siis saame rääkida ,teistest ylikooli baas haridusega tarkadest, kes murgised elektripirind üle maakera kohustulikuks teha sovivad, st tegid juba, (hiina õnneks valis Ledi..)
18 January 2015 14:42
Mann Irjas
Mul pole ideid. Ma tahan lihtsalt oma eksami ära teha
18 January 2015 14:41
Margus Meigo
( ära isiklikult võta, kuid ikkagi.. kui Sul on ideid.. siis paljun jaga ikkagi )
18 January 2015 14:38
Margus Meigo
saab jääda ka, ma soovitaks jätta, kudi eks näis
18 January 2015 14:37
Margus Meigo
niipalju sis rahast (mis muidu on plaanis jah, välja keerata, kogu see systeemil siin, arvad, et see raha jääb toimima selliselt nagu praegu, kus toodetakse tootmise pärast ja siis hoitakse vati karpides osasi inimesi samal ajal kui ylejäänud maailma peal tallutakse?)
18 January 2015 14:36
Margus Meigo
mitte, et me head teeksime.. http://www.bloomberg.com/news/2013-04-12/virtual-bitcoin-mining-is-a-real-world-environmental-disaster.html ma selle pärast ei liitunutki.. et seda täies oma võimuses toetada.. kuid sutsu ika
18 January 2015 14:35
Margus Meigo
me saaksime ka teha nii, et systeem, kus igal yhel on konto ja iga kontole genereeritakse raha,
kogu planeedile,
ja kõik toiiks hästi edasi tegelt...
kuid sellega nagu tesla asjadega... veel ei saa
kogu planeedile,
ja kõik toiiks hästi edasi tegelt...
kuid sellega nagu tesla asjadega... veel ei saa
18 January 2015 14:34
Margus Meigo
kuid see selleks, mõtle oma tarkade ylikooli inimestega siis välja...
Kuidas... energiat raisates.. saab tekitada mitte millegist.. raha, .. päris maailma :P (sest see mida bitcoini võrgustik arvutab.. ta ei kasuta millekski.. et välja arvutada midagi kasulikku... lihtsalt random.... aga raha on päris mis tekib...) .. ja ainult need kellel on supper arvutid.. saavad tekitada päris raha endale piisavalt... (praegu võrk väike praegu võrk väike.. tekitab üle millioni päris raha päevas juurde umbes aga ikkagi...)
Kuidas... energiat raisates.. saab tekitada mitte millegist.. raha, .. päris maailma :P (sest see mida bitcoini võrgustik arvutab.. ta ei kasuta millekski.. et välja arvutada midagi kasulikku... lihtsalt random.... aga raha on päris mis tekib...) .. ja ainult need kellel on supper arvutid.. saavad tekitada päris raha endale piisavalt... (praegu võrk väike praegu võrk väike.. tekitab üle millioni päris raha päevas juurde umbes aga ikkagi...)
18 January 2015 14:33
Margus Meigo
mitmed muud rikkurid ka, koos vaestega koos
18 January 2015 14:31
Margus Meigo
nu aasta aega elasime tänavalseal, Amir ka
18 January 2015 14:30
Mann Irjas
Sa otsisisd prügikastidest süüa?
18 January 2015 14:30
Margus Meigo
muid seiklusi siin ka http://www.bbc.com/news/uk-england-london-20129580 :P
18 January 2015 14:30
Margus Meigo
(ma selle artikli kirjutamise aegas , tegin teed sellele kes teda interviuueerib..)
18 January 2015 14:30
Margus Meigo
samal ajal aga ma , kui ma londoni prygikastides kondasime ja syya otsisime koos Amiriga ( http://www.standard.co.uk/lifestyle/london-life/silicon-roundabouts-not-for-him-meet-superhacker-master-coder-and-bitcoin-boy-amir-taaki-in-his-hackney-squat-9093228.html ) mõtleme mida selle maailma raha systeemiga teha.. kas keerata kinni.. või yle lasta voolata rahaga tehes kõik rikkaks..
18 January 2015 14:29
Margus Meigo
st et bitcoin, raisates energiat, päris energiat mille eest sina maksad... teeb arvutiga arvutades võljamõeldud arvutusi, ilma igasuguse kasutegurita... ja siis sellest omakorda tuleb välja päris raha, eks siis ylikool õpeab sulle kudias see saab olla ?
18 January 2015 14:27
Mann Irjas
Kasuta grammatikat kirjutamisel! Jeerum, poiss
18 January 2015 14:27
Margus Meigo
minu bäd
18 January 2015 14:26
Margus Meigo
energiat st
18 January 2015 14:26
Margus Meigo
energiata, kasuta LOOVUST lugemisel mite täht tähelt, jeerum tydruk :D
18 January 2015 14:26
Mann Irjas
(oled sa mõelnud, kuidas bitcoin, ENERITAT raisates, genereerides kasutuid numbrid
18 January 2015 14:26
Margus Meigo
mis asja ma mainisidn hmm ?
18 January 2015 14:25
Mann Irjas
Niiet sa praegu ütled, et sa ise ka ei tea, millest sa räägid :)
18 January 2015 14:25
Mann Irjas
Sa ise mainisid seda.
18 January 2015 14:25
Margus Meigo
kida see aintab mid elus ?
Sis ku ivaja vaatan järgi
Sis ku ivaja vaatan järgi
18 January 2015 14:25
Mann Irjas
Mis on Enerita?
18 January 2015 14:24
Margus Meigo
(oled sa mõelnud, kuidas bitcoin, ENERITAT raisates, genereerides kasutuid numbrid... mitte milegist.. saab tektiada PÄRIS raha PÄRIS maailma.. milelga saab osta PÄRIS asju...)
18 January 2015 14:24
Mann Irjas
Sest meile antakse ette situatsioon ja me peame selle lahendama.
18 January 2015 14:24
Mann Irjas
Ma pean ikka ise mõtlema, kuhu ma midagi kirjutan.
18 January 2015 14:24
Margus Meigo
ja seda poel kauaks
18 January 2015 14:24
Margus Meigo
seni sad ku ime raha systeemi alles hoimae
18 January 2015 14:24
Margus Meigo
mis neile ette yeldud kuidas peavad tegema ja kuhu lahtrisse mida kirjutama, ilma enda fantaasiata
18 January 2015 14:23
Mann Irjas
Mina saan palka juurde pärast eksami sooritamist
18 January 2015 14:23
Margus Meigo
seda sama eksamit
18 January 2015 14:23
Margus Meigo
sest seda teevad veel , 20 millionit opilast suga koos
18 January 2015 14:23
Margus Meigo
mitu aastat jba, pidevalt teed eksameid, , kuid loodetvasti, maailm saab paremaks, su eksamitest
18 January 2015 14:23
Margus Meigo
jah.. eksamid...
18 January 2015 14:23
Mann Irjas
Margus, ma tõesti pean nüüd oma eksamiks õppima.
18 January 2015 14:22
Margus Meigo
just
18 January 2015 14:22
Mann Irjas
Sest me ei ole võrdsed!
18 January 2015 14:22
Mann Irjas
Ma ei pooldagi võrdsust!
18 January 2015 14:22
Margus Meigo
just
18 January 2015 14:22
Mann Irjas
Ja naised saagu erikohtlemist
18 January 2015 14:21
Margus Meigo
mis sa arvad, et mees ja naine on võrdsed v?
18 January 2015 14:21
Mann Irjas
Mehed tehku räpast tööd.
18 January 2015 14:21
Mann Irjas
Ma ei ole feminist!
18 January 2015 14:21
Margus Meigo
sest need su enda ideed
18 January 2015 14:21
Margus Meigo
varm või hiljem sa nõustud, see garanteeritud
18 January 2015 14:21
Margus Meigo
nii, et sa ytled, eesti feministidele, et sin asjad ideaalsed, et rahvas tim, sa muudatusi ei teeks ?
18 January 2015 14:21
Mann Irjas
Sa võid oma lasteaia-ideid jagada vb kellegagi, kes on sinuga rohkem ühel arvamusel.
18 January 2015 14:21
Margus Meigo
aga
18 January 2015 14:20
Margus Meigo
sinust räägin v
18 January 2015 14:20
Mann Irjas
Ja mul tuleb varsti eksam, niiet ma pean selleks õppima.
18 January 2015 14:20
Margus Meigo
ja kes veel eriti lambad on, et need keemiat syyksid sisse ja sisi 50neselt imestavad, miks neil elu vaimu sees ole
18 January 2015 14:20
Mann Irjas
Okei, Margus... Enough. Mulle meeldib minu elu täpselt sellisena nagu ta on.
18 January 2015 14:20
Margus Meigo
linnad looduse poolt tehtigi, et siis need kes ei mõista aru saada, mis rikkus mets on, et need siis paneel majas oleksid
18 January 2015 14:20
Mann Irjas
Ja ravimtaimi korjata
18 January 2015 14:20
Margus Meigo
miles mets syydi on,
18 January 2015 14:19
Mann Irjas
Ja karunahkades ringi karata
18 January 2015 14:19
Margus Meigo
milleks
18 January 2015 14:19
Mann Irjas
Ja linnad õhku lasta
18 January 2015 14:19
Mann Irjas
Tegelikult me võiksime kõik metsa elama minna.
18 January 2015 14:19
Margus Meigo
orjama
18 January 2015 14:19
Margus Meigo
kui nad ei taha
18 January 2015 14:19
Margus Meigo
mis nad PEAVAD siis olema tööl v
18 January 2015 14:19
Mann Irjas
Kui nad ei taha tööl käia
18 January 2015 14:19
Mann Irjas
Naisteta mehed siis saagu samamoodi
18 January 2015 14:19
Mann Irjas
Mida perset :D
18 January 2015 14:19
Mann Irjas
Miks peaks üldse naised TOETUST saama, et neil pole meest???
18 January 2015 14:19
Margus Meigo
on mehe pudulikuse toetusel sul keegi v?
18 January 2015 14:18
Margus Meigo
mitu ilma meheta naist sul praegu toetust saab, kellel pole meest?
18 January 2015 14:18
Margus Meigo
on ju
18 January 2015 14:18
Mann Irjas
Kõlab väga võrdsena :D
18 January 2015 14:18
Mann Irjas
Naised saavad toetust selle pärast, et neil pole meest
18 January 2015 14:18
Margus Meigo
;D
18 January 2015 14:18
Margus Meigo
nu jah, lammas naine
18 January 2015 14:17
Mann Irjas
Pole mõistnud meest leida :D
18 January 2015 14:17
Mann Irjas
Koju jäävate naiste toetus siis ka sama suureks kui meeste palgad
18 January 2015 14:17
Margus Meigo
mis mottes kuidas ilma tööta hakkama saaksid ?
Need kes üksikud on ja pole moistnud meest leida ja kellel pole armastavaid sopru, pere ega leidlikust, et midagi teha mis sisse toks, PÄRIS heaolu yhiskonnas, eks siis need saavad toetust
Need kes üksikud on ja pole moistnud meest leida ja kellel pole armastavaid sopru, pere ega leidlikust, et midagi teha mis sisse toks, PÄRIS heaolu yhiskonnas, eks siis need saavad toetust
18 January 2015 14:17
Margus Meigo
irw
18 January 2015 14:16
Mann Irjas
Aga kuidas nad ilma tööta hakkama saaksid?
18 January 2015 14:16
Margus Meigo
mingu kuhu tahas, aga nad poleks orjaliult sunnitud
18 January 2015 14:16
Margus Meigo
miks nad siis ei voiks
18 January 2015 14:16
Mann Irjas
Või ei tohikski?
18 January 2015 14:16
Mann Irjas
Aga naised võiksid tööle minna?
18 January 2015 14:16
Margus Meigo
(ja see väga võimalik)
18 January 2015 14:15
Margus Meigo
ja meeste palk oleks 3x rohkem sama elu standardi juures
18 January 2015 14:15
Margus Meigo
nimu korra jrgi naised yldse, tääle ei peaks minemagi
18 January 2015 14:15
Mann Irjas
Ma teeksin mõnes teises, oma enda valdkonnas muudatusi
18 January 2015 14:15
Margus Meigo
nu naiste meeste võrdsust sa vaatad palganumbri järgi v?
18 January 2015 14:15
Mann Irjas
Aga sel pole naiste ja meeste võrdsusega midagi pistmist
18 January 2015 14:15
Mann Irjas
Ma ei öelnud, et riik on ideaalne.
18 January 2015 14:15
Margus Meigo
sa arvad, et riik on ideaalne ja siin toimuv, ja maailms?
18 January 2015 14:14
Mann Irjas
Ma saan sama palju palka kui minu meestest kolleegid...
18 January 2015 14:14
Margus Meigo
võrdõiguslase teemal
18 January 2015 14:14
Mann Irjas
Ma ei tea, mulle nagu sobib kõik :)
18 January 2015 14:14
Mann Irjas
Naiste-meeste vahel?
18 January 2015 14:14
Margus Meigo
(see mul seal ühe hooga kirjutatud, ilma eri plaanita, sest plaan pole mõte)
18 January 2015 14:14
Margus Meigo
et kui sul magic button oleks, ja vajutad, et siis see saab korda, mis oeks see instruktsioon selleks ?
18 January 2015 14:12
Margus Meigo
näitamaks, õiget eeskuju, et mida siis soovitada riigile, maaimaparandajatele
18 January 2015 14:11
Margus Meigo
hoopis lisa mulle siia,
paar kolm asja, mis naiste-meeste osas sa tahaksid , et riigis mutuks
paar kolm asja, mis naiste-meeste osas sa tahaksid , et riigis mutuks
18 January 2015 14:11
Margus Meigo
samas meil võimalik nendega kokku saama viia inimesi kes sooviks, kui sooviks.. aga see selleks
18 January 2015 14:11
Margus Meigo
millest surem osa inimesed nii tumedad, et ei usu muud kui et, telekas on asjad ainult
18 January 2015 14:11
Margus Meigo
ja see pole mingi lihtne asi ses mõttes, et sin mud vaim olendid ka
18 January 2015 14:10
Margus Meigo
mul on plaan kuidas ka seda kõige ette valmistada, kogu maakera psüholoogia parandamisega
18 January 2015 14:10
Margus Meigo
mul on
18 January 2015 14:10
Mann Irjas
Ma eeldan, et sul
18 January 2015 14:10
Margus Meigo
elementaarseid asju isgi pole ette valmistatud
18 January 2015 14:09
Margus Meigo
ja mis siis saab, kui päikese magnet laine elektri ja arvuti kõvakettad puhtaks pühivad, on meil IGAL riigil backup plaan kohe mis kasutusse panna, koos inimestega ?
18 January 2015 14:09
Mann Irjas
Ja olla igati normaalne.
18 January 2015 14:09
Mann Irjas
Ja mulle meeldib raha eest lasta endale maja ehitada, ravimeid apteegist osta
18 January 2015 14:09
Margus Meigo
ja aga see , et raha baasil, sa ei arva, et se suht õlemaja v?
18 January 2015 14:09
Mann Irjas
Mulle meeldib riideid kanda, elektrit kasutada valgustuseks ja soojustuseks
18 January 2015 14:09
Mann Irjas
Mulle meeldib minu riik, minu ühiskond, need inimesed minu ümber, kes ei oska ise maju ehitada
18 January 2015 14:08
Mann Irjas
Tänapäeva maailm on selline, et sul peab olema raha, et sinu baasväärtused on tagatud
18 January 2015 14:08
Margus Meigo
mis osa?
18 January 2015 14:08
Mann Irjas
Ei, see on ühiskonna osa.
18 January 2015 14:08
Margus Meigo
kuid see selleks
18 January 2015 14:08
Margus Meigo
suurem osa inimesi, kui neil raha poel siis nad ei suuda õnnelikud olla, see ju haige inimene, mitte terve isik
18 January 2015 14:07
Margus Meigo
ma teen seda ja olen samas jõudnud reisida rohkem kui enamus eesti ministrid ja samas ma vähem depreseeritud kui enamus eesti eneseabi gurud ja tean rohkem mooduseid kuidas enamus inimesi terveks saada kiiresti kui suurem osa psyhiaatrid, (okey, viimane osa, suts borderline)
18 January 2015 14:07
Margus Meigo
tee nseda ka
18 January 2015 14:05
Mann Irjas
Riideid ära kanna, selleks tapa kiviga mammut
18 January 2015 14:05
Mann Irjas
Mängi oma süsiga ja pane teelehti haava peale
18 January 2015 14:05
Margus Meigo
ma olengi enmuse ajast ju
18 January 2015 14:05
Mann Irjas
Mine ela metsas kuskil
18 January 2015 14:05
Mann Irjas
No aga näita siis eeskuju
18 January 2015 14:05
Margus Meigo
vanasti polnud olemas inimest, kes ei osanud syya teha, nyyd selliseid väga palju
18 January 2015 14:04
Margus Meigo
sysi ikka parem
18 January 2015 14:04
Margus Meigo
tint ongi kurjast võrreldes sysiga
18 January 2015 14:04
Margus Meigo
sa arvad, et see, et inimesed taand arenenud on, et ei osata syya teha, ega elementaarseid kodu toimetusi ega ei tunta ravimtaimi loodusest, sa arvad, et see progress kuidagi v?
18 January 2015 14:03
Mann Irjas
Ära tinti kasuta, though, see oleks kurjast
18 January 2015 14:03
Margus Meigo
ja mida see eeldab, et Sinu eest tehakse, millist ühiskonda?
18 January 2015 14:03
Mann Irjas
Miks sa mulle tuviga mingil papüürusel kirja ei saada?
18 January 2015 14:03
Margus Meigo
tõsi ka v, tehakse meie eest
18 January 2015 14:02
Mann Irjas
Ja ise ju ka räägid minuga praegu arvutist
18 January 2015 14:02
Margus Meigo
irw
18 January 2015 14:02
Margus Meigo
ahaha
18 January 2015 14:02
Mann Irjas
Tänapäeva ühiskonnas pole vaja osata maju ehitada ega ravimtaimi tunda kui seda tehakse sinu eest
18 January 2015 14:02
Margus Meigo
sa poel muga ammu rääkinud vist, see tavaline mina :D
18 January 2015 14:02
Margus Meigo
mis mottes?
18 January 2015 14:02
Mann Irjas
Mida sa tarbinud oled???
18 January 2015 14:02
Margus Meigo
Kuid lisa mulle siia, siis paar kolm ideed, mis Sa arvad, riik peaks meeste-naiste osas tööse panema, riigis, üks kõik kui mastaapsed, mida sa näha sooviksid, et mis teha saaksid
18 January 2015 14:02
Margus Meigo
ja siis muretsetakse õigekirja pärast, esteeetika pärast... aga ise nagu aitavad ühiskonda hoida alaarengus, lasevad telekasse mis tekitab inimestes hirmu ja alaarengut ja mõned ksvavad koolist välja veel nii puudulikena, et arvavad usu asjad olema väljamõeldis ja kasutu, mõni lausa arvab, et paha :D
nagu sellisel tasemel Lääne Ühiskond...
kuid armastan seda ikka.. sest tean, et ühte või teisi pidi.. selle korda saame, kuigi, see kuidas reisida muudes maailmades, muudes aegades.. see elementaarne , et seda saab... kuid soov siin ajas tegelda, sest ta vajab seda kõike enam . )
nagu sellisel tasemel Lääne Ühiskond...
kuid armastan seda ikka.. sest tean, et ühte või teisi pidi.. selle korda saame, kuigi, see kuidas reisida muudes maailmades, muudes aegades.. see elementaarne , et seda saab... kuid soov siin ajas tegelda, sest ta vajab seda kõike enam . )
18 January 2015 13:57
Margus Meigo
see nii algeline koolisüsteem, ma mingil juhul inimestel ei soovitaks olla selles..
see tuleb ju muuta..
suurem osa kes on 12 klassi läbi käinud, ei oska taimesigi kasutada , maja ehitada ega naistega suhelda
12 !!!! aasta peale ?? nagu jeerum. Ja suur osa, peale seda, ikka usub, et inimeste tapmine on vajalik ,
samas kardavad surma ise..
ja elementaarset taime tarkusi ega ravimeid ei tunne... ega neid asju mis tegelikult elus hoiavad...
see tuleb ju muuta..
suurem osa kes on 12 klassi läbi käinud, ei oska taimesigi kasutada , maja ehitada ega naistega suhelda
12 !!!! aasta peale ?? nagu jeerum. Ja suur osa, peale seda, ikka usub, et inimeste tapmine on vajalik ,
samas kardavad surma ise..
ja elementaarset taime tarkusi ega ravimeid ei tunne... ega neid asju mis tegelikult elus hoiavad...
18 January 2015 13:53
Margus Meigo
(saan aru küll mis mõtled)
aga mu jaoks see suht naeruväärne ikkagi, et suurem osa inimesi on teadmisi täis aga tarkust mida teha nende teadmistega ei ole peaaegu enamusel
aga mu jaoks see suht naeruväärne ikkagi, et suurem osa inimesi on teadmisi täis aga tarkust mida teha nende teadmistega ei ole peaaegu enamusel
18 January 2015 13:50
Margus Meigo
või milleks nagu .. mis baasi
18 January 2015 13:48
Margus Meigo
millisesse baasharidusse?
18 January 2015 13:48
Mann Irjas
Mina, nähes sind, panustaksin eelkõige tugevasse baasharidusse.
18 January 2015 13:43
Margus Meigo
(ise panid eesti myyki, venemaa void OSTA sure osa eestist praegu.. ja nad ostavad kaitset mänguikannidega vene eest... sellsied lapsed :D)
18 January 2015 13:42
Margus Meigo
ja sis kutsuvad ennast "arenenuks"
ja siis nagu ei osata oma peresiseseltki läbi saada, ega naabritega.. ja siis siin .. aetakse mingit rahu teemat.. ja nato jura
ja siis nagu ei osata oma peresiseseltki läbi saada, ega naabritega.. ja siis siin .. aetakse mingit rahu teemat.. ja nato jura
18 January 2015 13:42
Margus Meigo
kuid vähemalt ma tean, et neile sai öeldud, see , mis tõde on, tõenäoliselmalt rohkem kui see mis fantaasias siiani siin paneel majades elatakse, kus suurem osa, ei oska ilma elektrita eladagi
18 January 2015 13:41
Margus Meigo
naer ka terviseks
18 January 2015 13:40
Margus Meigo
kuna enamus misneile tuleb on väga tavapärane vast.. siis mõtlesin, oleks vaja midagi sellist, mis vähemalt helisema sees mingid osad õiges suunas panevad, isegi kui nad naervad selle peale
18 January 2015 13:40
Margus Meigo
et nagu seda poolt ,mis arusaam neil looduse ja Su suhtes on
18 January 2015 13:39
Margus Meigo
et see nagu miinimum standard kuhu suunas sooviks ühiskona lükata, juba ammu
18 January 2015 13:38
Margus Meigo
tsekka Hopi kuluuri, Iroquois... Sumerid..
18 January 2015 13:38
Margus Meigo
seda vist jjah
18 January 2015 13:36
Mann Irjas
Eesti keel ei toimi nii nagu see sinu esituses kõlab
18 January 2015 13:36
Margus Meigo
nu ned teemad kuidas tegelt asjad timivad, tõenäosemnalt
18 January 2015 13:35
Mann Irjas
Mul tähtsamatki teha kui mingi mudatust suust välja ajada :D
18 January 2015 13:35
Mann Irjas
Ja ma ei mõtle väga sügavalt sellistel hipiteemadel
18 January 2015 13:35
Mann Irjas
Elu on elu.
18 January 2015 13:35
Margus Meigo
mees on siis ? :D
18 January 2015 13:35
Mann Irjas
Naine on Elu :D :D :D
18 January 2015 13:34
Margus Meigo
its called "life"
18 January 2015 13:34
Mann Irjas
Sa räägid nagu sa oleksid mingi laksu all
18 January 2015 13:34
Margus Meigo
kuid piisvalt tõsiselt võeti teda
18 January 2015 13:34
Mann Irjas
"muda" on midagi muud...
18 January 2015 13:33
Margus Meigo
kas obama oskab?
18 January 2015 13:33
Margus Meigo
mis mitte
18 January 2015 13:33
Mann Irjas
Sõna on "Muudatused"
18 January 2015 13:33
Mann Irjas
Kas inimest, kes ei oska eesti keelt, üldse võetakse tõsiselt?
18 January 2015 13:33
Margus Meigo
jes
18 January 2015 13:33
Mann Irjas
For real?
18 January 2015 13:33
Mann Irjas
Mudatused?
18 January 2015 13:33
Margus Meigo
timm!
18 January 2015 13:32
Mann Irjas
Ma sain aru
18 January 2015 13:32
Margus Meigo
et mis osad SULLE meeldiksid ja mitte, et see point , es osas
18 January 2015 13:31
Margus Meigo
ei nu point on, et mudatused mida riigis teha, mille algatuseks algatada alaprogramme
18 January 2015 13:31
Margus Meigo
aa miks sa ise ei paranda .D
18 January 2015 13:30
Mann Irjas
Niiet paranda kirjavead ära ja... off you go
18 January 2015 13:29
Mann Irjas
Who am I to judge you
18 January 2015 13:28
Mann Irjas
Aga...
18 January 2015 13:28
Mann Irjas
Ma ei saa nagu väga pointile pihta
18 January 2015 13:28
Margus Meigo
et kas see talutav kuidagi, mingi osa ?
18 January 2015 13:23
Margus Meigo
kas arvad... midagi sellist, ministeerimuile saata..
et nad üks kõik mis konditsioonis, soovisid miskit drafti, ideede osas mida muuta riigis
https://docs.google.com/document/d/1-TerfywuJ-NpWr32B7zGTxJaElARdjsUjxM2LF2dIfw/edit?usp=sharing
et nad üks kõik mis konditsioonis, soovisid miskit drafti, ideede osas mida muuta riigis
https://docs.google.com/document/d/1-TerfywuJ-NpWr32B7zGTxJaElARdjsUjxM2LF2dIfw/edit?usp=sharing
18 January 2015 13:23
Margus Meigo
hommik mann
18 January 2015 13:23
Mann Irjas
Mhmh
27 February 2011 13:28
Margus Meigo
vaba valik tõesi, ega muud ei olegi teha :)
27 February 2011 13:27
Mann Irjas
Nojah, mis teha.
27 February 2011 13:27
Mann Irjas
:P
27 February 2011 13:27
Margus Meigo
ehh, inimesi ja nende töid ja koole :D
27 February 2011 13:27
Mann Irjas
Tänks, aga mul on kool. Muidu tuleks hea meelega :)
27 February 2011 13:25
Margus Meigo
Tervist, mul vaba koht järgi stokholmi kruisile (4jane kajut) ja võimalus seda veel pakkuda kellegile järgneva tunni jooksul - Seda ma siin järjest teen oma online kontaktidele valimatult :)
Kruiis läheb täna sadamast kell 6 ja jõuab tagasi teisipäeva hommikul, rootsis aega chillida ka umbes 7 tundi kui huvi.
(ainuke kulu on toit ja joogid - need võib ka eestist kaasa võtta)
Kes ees, see nö mees :)
Kruiis läheb täna sadamast kell 6 ja jõuab tagasi teisipäeva hommikul, rootsis aega chillida ka umbes 7 tundi kui huvi.
(ainuke kulu on toit ja joogid - need võib ka eestist kaasa võtta)
Kes ees, see nö mees :)
27 February 2011 13:25
Mann Irjas
Hei :)
Kuule, mis Gasemi ja Jaanikaga on???
Kuule, mis Gasemi ja Jaanikaga on???
5 June 2009 00:20
Margus Meigo
Anytime!
Kuni järgmise korrani :))
Kuni järgmise korrani :))
3 June 2009 05:39
Mann Irjas
See on ülimalt armas, et sa sellise kirja saatsid :)
Dont worry, no offence taken. Ja isegi kui sa oleksid mind solvanud, siis see kiri teeks kindlasti kõik heaks :)
Tegelikult käitun ma suht sarnaselt kui ma olen väsinud või kurb. Eile (või noh, täna vara hommikul) olin ma väsinud, mitte mossis. Ma ei võtnud sinu "tõgamisi" tõsiselt. Aitäh armsa kirja eest :) Take care ;)
Dont worry, no offence taken. Ja isegi kui sa oleksid mind solvanud, siis see kiri teeks kindlasti kõik heaks :)
Tegelikult käitun ma suht sarnaselt kui ma olen väsinud või kurb. Eile (või noh, täna vara hommikul) olin ma väsinud, mitte mossis. Ma ei võtnud sinu "tõgamisi" tõsiselt. Aitäh armsa kirja eest :) Take care ;)
3 June 2009 00:07
Margus Meigo
Tsau, kuue ma igaks juhuks kirjuan, et kysida kuidas läheb/ennast tunned? Ses suhtes, et mulle tundus, et sa päris tõsiselt osasi tögamisi võtsid (kuidagi kurb olid vahepeal) - kuid ei ole probleemi, eks? :)
Midagi pold halvasti mõeldud :))
Midagi pold halvasti mõeldud :))
2 June 2009 21:42
Mann Irjas
Noo.. käisime igal pool linna peal ringi ja sõime igas kohas (he paid, ofcourse ;)) Ja siis juuli alguses temaga Hispaaniasse
25 May 2009 19:42
Margus Meigo
Ma mingiaeg laen need ülesse ehk, siis annan lingi. Kuid midagi erilist seal ei tehtud ju suuremas koguses.
Kuidas vietnalasega siis läks ? :)
Kuidas vietnalasega siis läks ? :)
25 May 2009 19:24
Mann Irjas
Hei :)
Kuidas saada endale neid pilte, mis Gasemi ja Jaanika juures tehti??
Kuidas saada endale neid pilte, mis Gasemi ja Jaanika juures tehti??
25 May 2009 17:02