Margus Meigo
a kui sa märget ei soovi pildile, mystilisuse mõttes, võid selle maha ka võtta : )
6 October 2015 09:55
Meelis van Kaldalu
55521619
6 October 2015 08:40
Margus Meigo
kuid ma tänavale edasi magama täna... näeme siis veel.. jaga oma nr ka uuesti, mul see siin minema läks ju
5 October 2015 22:56
Margus Meigo
ma mingi telefoni aseaine sain, sellel 600 KB mälu, kuid muidu hea ja peenike vähemalt :p
5 October 2015 22:29
Margus Meigo
praegu kristiines
5 October 2015 22:28
Margus Meigo
kell 2 öösel mõtlesid?
5 October 2015 22:28
Margus Meigo
no nii ,ma nüüd sain kätte alles su messi
5 October 2015 22:28
Meelis van Kaldalu
ma ise krt ei tea kas vinnan ennast kohale aga kui tahad siis ma kuba norra ytlesin et saad telefoni äkki paxful annab pitt voini ka hehehe
5 October 2015 13:12
Meelis van Kaldalu
kell 2
5 October 2015 13:12
Meelis van Kaldalu
paxful on täna nikolay.ee fonsiori10
5 October 2015 13:12
Meelis van Kaldalu
kuis dematerialiseerud?
5 October 2015 13:11
Meelis van Kaldalu
heyho
5 October 2015 13:11
Meelis van Kaldalu
http://thecryptosphere.com/2015/09/28/freeanakata-wins-gottfrid-svartholm-released-from-prison/
29 September 2015 02:05
Margus Meigo
Kui Su laega homme, loe seda ka
https://docs.google.com/document/d/1pnuy1IMjLIYjZhCyWeZDOpkUpwALl1-5WNLaJioqj3M/edit
vaata kas midagi on kasulikku või lotavat või arendus algust väärt olevat selles.. et kuidas tunned..
investeeri kohe umbes .. 10-15 minti kui saad
kuid proovi meelde jätta ja ku isaad märke teha ka mis tunne ja kui palj arusaamu esimese minutiga tuli, (et tava inimene see suudab ju aint 20-40 sekundit millegile keskenduda, et umbes siis oleks hea teada mis mõtteni üldse saan nõuda tavainimesel, selle asjast aru saamise olulisuse osas, ole aus ja kriitiline kui vaja... lisa hiljem abi ka juurde kui saad)
https://docs.google.com/document/d/1pnuy1IMjLIYjZhCyWeZDOpkUpwALl1-5WNLaJioqj3M/edit
vaata kas midagi on kasulikku või lotavat või arendus algust väärt olevat selles.. et kuidas tunned..
investeeri kohe umbes .. 10-15 minti kui saad
kuid proovi meelde jätta ja ku isaad märke teha ka mis tunne ja kui palj arusaamu esimese minutiga tuli, (et tava inimene see suudab ju aint 20-40 sekundit millegile keskenduda, et umbes siis oleks hea teada mis mõtteni üldse saan nõuda tavainimesel, selle asjast aru saamise olulisuse osas, ole aus ja kriitiline kui vaja... lisa hiljem abi ka juurde kui saad)
31 March 2015 05:28
Margus Meigo
maybe i told to much :p
31 March 2015 05:25
Margus Meigo
pane värske, kuidas oled, siis kui hea tunne on ja õiglaseim rõõmus, naeratama panev tunne..
või äärmisel juhul siis kui sügav pühalikuse tunne või sügavus peal ja tõsidus ja õrnus.. ja siis siiralt.. head soovides.. ja siis klõps
või äärmisel juhul siis kui sügav pühalikuse tunne või sügavus peal ja tõsidus ja õrnus.. ja siis siiralt.. head soovides.. ja siis klõps
31 March 2015 05:24
Meelis van Kaldalu
autumaadist
31 March 2015 05:23
Margus Meigo
: )
Lokaator
Lokaator
31 March 2015 05:23
Meelis van Kaldalu
see id-kaardi pilt
31 March 2015 05:23
Meelis van Kaldalu
panen kõrva taha
31 March 2015 05:23
Meelis van Kaldalu
panen natuke und :)
31 March 2015 05:23
Margus Meigo
seda kindlasti, kuid Sa pead selle profiili pildi ära muutma endal,
selline ( inimeste oleku lugejate silmis ) selline olek sellel pildil, või "energia" nagu nad kutsuvad, et nagu sa mingi muu vaimuga seotud ja nagu tegeleks mingi rituaalide või seotud tumedate asjadega õiglases kuues .. kuid nagu ohtlik pilt suts
lihtsalt ütlen, sõbra poolest
selline ( inimeste oleku lugejate silmis ) selline olek sellel pildil, või "energia" nagu nad kutsuvad, et nagu sa mingi muu vaimuga seotud ja nagu tegeleks mingi rituaalide või seotud tumedate asjadega õiglases kuues .. kuid nagu ohtlik pilt suts
lihtsalt ütlen, sõbra poolest
31 March 2015 05:23
Meelis van Kaldalu
võtaks seda nii et mõte oleks viimase erakonna hulka kutsuda erinevaid inimesi kes tahavad endiselt edasi tegutseda, kuid lihtsalt rahulikult ka revolutsiooniga maha saada
31 March 2015 05:20
Margus Meigo
sest maised relvad on liiga nõrgad, siis jäämegi koopa elu tasemele kui siin relva kabaga vehkima jääme
31 March 2015 05:20
Margus Meigo
node endiarvates
31 March 2015 05:19
Margus Meigo
patsifistid ju ei saa ohtlikud olla,
pigem kasutatakse patsifiste kasulike idiootidena
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B8%D0%B4%D0%B8%D0%BE%D1%82
pigem kasutatakse patsifiste kasulike idiootidena
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B8%D0%B4%D0%B8%D0%BE%D1%82
31 March 2015 05:19
Meelis van Kaldalu
mõõkade ära andmine on tegelikult selline suurem teemablokk
31 March 2015 05:19
Meelis van Kaldalu
olen patsifist ja seega ilmselt mingil määral ohtlik neile
31 March 2015 05:17
Margus Meigo
kuidas Su enda seostavus luure organisaatoritega on ?
31 March 2015 05:16
Margus Meigo
et arusaam, et me erinevate olendite, liikide ja maailmade vaheliste süsteemidega siin tahame ennast paika panna, et kui mida iganes tuleb, siis meid tõstetakse tuulena kaasa.. sest me oleme valmis ,siiralt..
et meil lubatakse olla tipp, kui me usaldame ära anda mõõgad.. ja meile antakse asjalikumad mögad kui me me usaldame ..(noh.. siit edasi juba oleks liialt kaugele mõtlemine ja kalduks unistuseks)
et meil lubatakse olla tipp, kui me usaldame ära anda mõõgad.. ja meile antakse asjalikumad mögad kui me me usaldame ..(noh.. siit edasi juba oleks liialt kaugele mõtlemine ja kalduks unistuseks)
31 March 2015 05:15
Margus Meigo
et nagu erakondade meeskonda vaja keda seob usaldus mitte selles osas, et nad kasulikud teineteisele, üksteisele, vaid arusaam, et nad teevad ühte ja sama asja,.. juhivad laeva,
maakera
üks purjedes.. teine aerudega..
paratamatut kellgi tegevus paistab suurem kuid on vähe olulisem ja kellegi oma on suurem, raskem ja võtab rohkem tõõd kui saab kuulsust ja tasu vähem kui mingi peen asja tegija..
kuid see selleks,
nii las olla,
ega see mingi hall demo-n-graatia pole
maakera
üks purjedes.. teine aerudega..
paratamatut kellgi tegevus paistab suurem kuid on vähe olulisem ja kellegi oma on suurem, raskem ja võtab rohkem tõõd kui saab kuulsust ja tasu vähem kui mingi peen asja tegija..
kuid see selleks,
nii las olla,
ega see mingi hall demo-n-graatia pole
31 March 2015 05:13
Meelis van Kaldalu
justõ
31 March 2015 05:13
Margus Meigo
et aidata rohelistel rohelisemaks ja kelel iganes muul sellisemaks milliseks nad peavad saama... siis nad aitavad Sul saada sellisemaks nagu Sina soovid sada, minu loogikas
31 March 2015 05:10
Margus Meigo
et meil peaks olema soov just tugevndada kõiki neid eri nurkasi, niipalju kui võimalik
31 March 2015 05:10
Margus Meigo
kui piltlikult seletada
31 March 2015 05:09
Margus Meigo
sest kõige targem on kui iga proff jääb oma liistude juurde ja usaldab teisi proffi asju... et käed jalad.. pea... et ega kui on väga andeks Pea ja ta jala asju proovib ka tegema hakata.. siis ta saab viga ja kaotab oma võimu.. või kui on hea jalg ja ta hakkab käte asju ka proovima üle võtta ja teha sest see tundub ka olema lihtsalt mingi kehaliige.. siis partamatult ka jääb jänni
31 March 2015 05:09
Meelis van Kaldalu
aga jah suures plaanis nii se võiks välja paista ja olla
31 March 2015 05:08
Margus Meigo
praegused erakonnad suures osas kõik hakkavad kergesti kulpi andma kui päris suured teemad peaksid nende silme ees lahti minema.. ei nad tea relgioooni asjadest kes tegelt maailma juhib ja kuidas ega vaimu asjadest.. ei loodus asjadest ega jah... IT osas suts teavad, kuid poliitika on enamustel kreeka teatri tasemel
31 March 2015 05:07
Meelis van Kaldalu
võin ka seletada miks
31 March 2015 05:07
Meelis van Kaldalu
okei plaan, kuigi pooldan yle võtmist
31 March 2015 05:07
Margus Meigo
siis selise asjaga saaks mitelt poolt korraga haarates peale tulla uutele valimistele küll sedasi, et asi toimiks
31 March 2015 05:06
Margus Meigo
siin üle võtta otseselt pole mõtet aga selline kaval liit teha, roheline + viimane (koliitika ja IT) ning siis veel mingi vaimu liit lisaks, kus reaalsed vaimulikud mitte kreeka mõtteladiga inimesed aint
31 March 2015 05:06
Margus Meigo
nu asjad ongi mitmekihilised, ega me siis otse kõigile saagi kohe teles seentest rääkida, kuigi noh, peaksime.. kuid enne peame ise rohkem teada saama jakindla pinna jalgealla
31 March 2015 05:05
Meelis van Kaldalu
eesti roheline liikumine yle võtta ja teha sellest just see mida mainisid
31 March 2015 05:04
Margus Meigo
kõlas huvitavalt viimane kord kui vaatasin
31 March 2015 05:04
Meelis van Kaldalu
aga on veel yks idee
31 March 2015 05:04
Meelis van Kaldalu
tegelikult me ainult avalike valimistega seal tegeleme
31 March 2015 05:04
Margus Meigo
seda viimase erakonna asja ma veel korra pean üle vaatama
31 March 2015 05:04
Meelis van Kaldalu
hmmm
31 March 2015 05:04
Margus Meigo
te viimases shamaaniat ja vaimu elu ka acceptisite kui oluliste asjadena millega ennast vaja oleks kurssi viia inimestel, või vähemalt neid teemasi respektida eks ?
31 March 2015 05:04
Meelis van Kaldalu
viimasesse
31 March 2015 05:03
Margus Meigo
Kas mõtled Ekresse ?
31 March 2015 05:02
Margus Meigo
Nu siis on hea, kui oled kindlal lainel, siis tean mis teemase kohe ennast tuunida kui Suga räägin, ära selle pärast muretse (et siis pigem ütle aegajalt, kui muul lainel oled.. et ..eks tead küll kuidas mehed enamasti toimivad.. et kõige paremini siis kui ggas põhjas mingi idee osas, peale seda kui maaping on ära katsutud, ja siht ja plaanid selged)
31 March 2015 05:01
Meelis van Kaldalu
sorri, ma olen lihtsalt poliitika lainel suhteliselt kogu aeg kui eestis olen :/
31 March 2015 04:52
Meelis van Kaldalu
tallinnas saan ehk sind kuidagi pisut ka aidata
31 March 2015 04:51
Meelis van Kaldalu
või on apoliitiline tripp ees ootamas?
31 March 2015 04:51
Meelis van Kaldalu
ja me vastutasuks korjame sulle iga päev öömajaks raha hooandjas või kusagil :)
31 March 2015 04:51
Meelis van Kaldalu
aga värba viimasele erakonnale liikmeid sealt?
31 March 2015 04:50
Margus Meigo
metsa asjad peab kunagi korda saama,
ma liialt eetri peal elanud,
ei oska selgelt seletada nii, et aus välja paistaks ja selge samal ajal
kuid ma miskit muud elamis kohta mõneks ajaks endale kuskile ootama lähen
terve mõistus räägib muud aga sisetunne ütleb, et kui muud mujalt ise ei tule siis peab tänavale minema, .. ma enne ka tänaval maganud, et vaatab.. vast teen seda jälle,
ma liialt eetri peal elanud,
ei oska selgelt seletada nii, et aus välja paistaks ja selge samal ajal
kuid ma miskit muud elamis kohta mõneks ajaks endale kuskile ootama lähen
terve mõistus räägib muud aga sisetunne ütleb, et kui muud mujalt ise ei tule siis peab tänavale minema, .. ma enne ka tänaval maganud, et vaatab.. vast teen seda jälle,
31 March 2015 04:47
Meelis van Kaldalu
aga juba uurin seda saiti
31 March 2015 04:44
Meelis van Kaldalu
kyll aga metsa kui su tädid kuitsuks :)
31 March 2015 04:43
Meelis van Kaldalu
no ma arvan et ma praegu veel põranda alla ei lähke
31 March 2015 04:43
Margus Meigo
ei ta selleks, hea, et kõik teaksid
31 March 2015 04:42
Meelis van Kaldalu
jah, fb on saadan
31 March 2015 04:42
Meelis van Kaldalu
ahsoo
31 March 2015 04:42
Meelis van Kaldalu
aga samas tunnetan ära mingi meelega kui asjad on mädad või mitte :)
31 March 2015 04:41
Margus Meigo
(või kui midagi eriti olulist on, siis räägi pigem läbi vene kanalite, Telegramm chat, hea kerge app )
31 March 2015 04:41
Meelis van Kaldalu
teen selliseid nyrikäike et asjal oleks feilimise maik man
31 March 2015 04:41
Meelis van Kaldalu
ma ikka täiskohaga semiootika huviline
31 March 2015 04:41
Meelis van Kaldalu
aga arvutiga oli nii et minust snowdenit ei saa... pole nagu ettevalmistust ja nutti jantida
31 March 2015 04:41
Meelis van Kaldalu
jah, tv-kanalit on mõtekas hakata kanaldama....
31 March 2015 04:40
Meelis van Kaldalu
nagu tvrain.ru
31 March 2015 04:39
Meelis van Kaldalu
või veel parem tv.kanalui
31 March 2015 04:39
Margus Meigo
kindlasti viitsin, omal ajal.
kuid vii selel arvuti asjas asjad kurssi mulle korra, et kuidas miks jalutasid.. miks koopiat ei teinud ja miks neile tagasi viisid selle :D
ja mis uksed ja värgid,
et kui väga vaja saan selle vestlusest siit oma poolt ära kustutada hiljem, et ütle lause sees (/kustutada/) vms, et siis selle lõigu lasen maha.. mul muidu kõik tekstid ja asjd kogu kontos avalikud
kuid vii selel arvuti asjas asjad kurssi mulle korra, et kuidas miks jalutasid.. miks koopiat ei teinud ja miks neile tagasi viisid selle :D
ja mis uksed ja värgid,
et kui väga vaja saan selle vestlusest siit oma poolt ära kustutada hiljem, et ütle lause sees (/kustutada/) vms, et siis selle lõigu lasen maha.. mul muidu kõik tekstid ja asjd kogu kontos avalikud
31 March 2015 04:39
Meelis van Kaldalu
mõni it vend tuleks leida kes paneks pysti uue ajalehe, see oleks kyll radikaalne
31 March 2015 04:39
Meelis van Kaldalu
peab siin ise pidevalt guugeldama ja möllama
31 March 2015 04:37
Meelis van Kaldalu
l
31 March 2015 04:37
Meelis van Kaldalu
kusjuures eesti meedia kvaliteet on ikka väga madala
31 March 2015 04:37
Meelis van Kaldalu
kuigi asi ilmselt on oluline omas mahlas
31 March 2015 04:37
Meelis van Kaldalu
aga ma ei eelda et sa viitsid seda lugeda :()
31 March 2015 04:37
Meelis van Kaldalu
muidu kui huvi siis panen kohe seinale uue postituse : http://www.prnewswire.com/news-releases/estonia-and-raytheon-agree-to-pursue-long-term-collaboration-in-cybersecurity-300057779.html
31 March 2015 04:36
Meelis van Kaldalu
selle pärast sulle pinda käingi et sa tädidega räägiks :)
31 March 2015 04:36
Meelis van Kaldalu
tuleks ise ka hea meelega
31 March 2015 04:36
Meelis van Kaldalu
jajah, saan aru kyll et sa oled pisut metsas :)
31 March 2015 04:35
Meelis van Kaldalu
las edastavad kolleegidele
31 March 2015 04:34
Margus Meigo
mis mõttes door, vii mind suts kurssi, ma just trippisin kärnkonna maailmas ja lugesin
http://kogujamees.blogspot.com/2013/12/psuhhedeelse-ravi-sund-ja-surm_12.html selliseid poste.. ehk hoopis muul lainel,
et tee mulle korra veel pilt selgeks mis toimus, miks ja kuidas
http://kogujamees.blogspot.com/2013/12/psuhhedeelse-ravi-sund-ja-surm_12.html selliseid poste.. ehk hoopis muul lainel,
et tee mulle korra veel pilt selgeks mis toimus, miks ja kuidas
31 March 2015 04:34
Meelis van Kaldalu
mõtlen krt kas peaks kapole arve saatma ?
31 March 2015 04:34
Meelis van Kaldalu
;S
31 March 2015 04:34
Meelis van Kaldalu
selle ajaga oli juba mingi app suutnud sealt netti niblida, nii et kuupileti asemel sain nädala oma
31 March 2015 04:34
Meelis van Kaldalu
tahtsin tellida andmesidepaketti, keerasin antenni maha ja tokisisin 5 eurot kõneaega arvele
31 March 2015 04:34
Meelis van Kaldalu
muuseas, ilgelt jahe lugu juhtus
31 March 2015 04:33
Meelis van Kaldalu
nii et see ei loe
31 March 2015 04:33
Meelis van Kaldalu
aga seda nähtamatult
31 March 2015 04:32
Meelis van Kaldalu
või noh väikse backdoori ikka kapo poistele :)
31 March 2015 04:32
Margus Meigo
või ei klooninud,... hea oleks sellise kõvaka kloon ju..
soovitasin valitsusel niig tegelt alles jätta koopia kõigest sellest
soovitasin valitsusel niig tegelt alles jätta koopia kõigest sellest
31 March 2015 04:32
Meelis van Kaldalu
riiulisse
31 March 2015 04:32
Meelis van Kaldalu
lihtsalt panin hoiukle
31 March 2015 04:32
Meelis van Kaldalu
mitte midagi ei modind
31 March 2015 04:32
Margus Meigo
ot aga siis sa seda ära ei pätasutki või kõvaketast ära ei vahetanud vms ?
31 March 2015 04:32
Meelis van Kaldalu
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/krimi/riigikogust-arvuti-varastanud-kaldalu-kriminaalasi-lopetatakse-kohtupsuhhiaatrilise-ekspertiisi-tottu?id=66549266
31 March 2015 04:27
Meelis van Kaldalu
meediasse aga ilmus selline teade:
31 March 2015 04:27
Meelis van Kaldalu
katsusin teda viia lossi plats 1a aga sealt suunati hoopis kolde pst-le. kuigi toompea 1, kust ta pärines oli hoopis lähemal, pmstlt 100 m astuda
31 March 2015 04:26
Meelis van Kaldalu
ausalt öelda ei tea mis sai
31 March 2015 04:25
Meelis van Kaldalu
ilmselgelt
31 March 2015 04:25
Margus Meigo
NU jah, koos prostidega seeni süüa aga vist tasuks küll, mine tea mida huvitavat siis näha saab
31 March 2015 04:24
Margus Meigo
Mis selle hääletuse masinast sai siis
31 March 2015 04:24
Meelis van Kaldalu
okei viimases osas liialdan
31 March 2015 04:22
Meelis van Kaldalu
olen laulu löönd, seeni söönd, ja neid ka prostituutidele pakkund
31 March 2015 04:22
Margus Meigo
Sa ise ka siis igast radikaalsete asjadega tegelenud ja tegeld ?
31 March 2015 04:15
Margus Meigo
nu näed milest kõik ilma jäänud
31 March 2015 04:12
Meelis van Kaldalu
tõesti lahe projekt oli
31 March 2015 04:12
Meelis van Kaldalu
nimi oli veel roman
31 March 2015 04:11
Meelis van Kaldalu
trash connection --- ohoh mis välja kaevasid see vist yhe vene net.art kunstniku yrgvana projekt ja super lahe kahjuks vist ammu need bittid välja korjatud ja recycletud netist
31 March 2015 04:11
Margus Meigo
päris hea,
aa sellel need kaks linki: www.trashconnection.com ja http://www.damtan.ee/uatphoto
ei toiminud
Su leht?
aa sellel need kaks linki: www.trashconnection.com ja http://www.damtan.ee/uatphoto
ei toiminud
Su leht?
31 March 2015 04:10
Meelis van Kaldalu
st hea idee
31 March 2015 04:00
Meelis van Kaldalu
sittagi seal pole aga jagan su infot!
31 March 2015 04:00
Meelis van Kaldalu
tead, kui aega saad siis vt meie väike idee veeb: http://hot.ee/u/uat/
31 March 2015 03:59
Margus Meigo
hmmm.. mul mingil põhjusel sõnumid ei tule kohale sulle,
ütleb et error ja error..
proovin veel korra.. seiklejatevennaskond.blogspot.com http://youthexchangeestonia.blogspot.com .. et siin paar linki.. Kuid jah, pidu panemist oli neil vanasti, ei tea kas siiani ?
Igatahes ma oma moodi arvamusega selle kõige osas, kuid algselt seklejatel oli plaan tegelda aktiiv ekstreem turismiga hoopis, metsades jms
ütleb et error ja error..
proovin veel korra.. seiklejatevennaskond.blogspot.com http://youthexchangeestonia.blogspot.com .. et siin paar linki.. Kuid jah, pidu panemist oli neil vanasti, ei tea kas siiani ?
Igatahes ma oma moodi arvamusega selle kõige osas, kuid algselt seklejatel oli plaan tegelda aktiiv ekstreem turismiga hoopis, metsades jms
31 March 2015 03:58
Meelis van Kaldalu
kas sa oled piraadiparteiga ka kuidagi moodu sidut?
31 March 2015 03:57
Meelis van Kaldalu
kenijaalne
31 March 2015 03:53
Margus Meigo
algselt oli paanis ekstreem turismiga tegeleda kuid praegu nais juhtimisel peamiselt euroopa noortevahetus programmidega tegelev (http://youthexchangeestonia.blogspot.com/2010/05/greetings-from-saaremaa.html igast illuminaatide taoliste programmidega ka seotud olnud tava konspiraatorite mõistest :p isegi illuminaatide mäng oli meil inglismaal eelmine aasta homodega :D )
31 March 2015 03:51
Meelis van Kaldalu
aktiivne joomine sealjuures
31 March 2015 03:47
Meelis van Kaldalu
ehhee, heleri alles, evs rahad, tartu... tuttavad märksõnad
31 March 2015 03:47
Meelis van Kaldalu
misasi on seiklejate vennaskond?
31 March 2015 03:45
Margus Meigo
ma pigem tee insener
31 March 2015 03:45
Margus Meigo
ei ma tasapisi.. pole ennast märkavaks teinud.
vähe on ju, kus siis palju..
vähe on ju, kus siis palju..
31 March 2015 03:45
Meelis van Kaldalu
mismoodu sul nii palju followere on? kas oled teejuht?=?
31 March 2015 03:43
Meelis van Kaldalu
aga muide - kõik laabub
31 March 2015 03:41
Meelis van Kaldalu
selvä
31 March 2015 03:41
Margus Meigo
ei ole tegelikult neid uudiseid häid jah,
eks siin mõned muud kohtumised, muud korrad
eks siin mõned muud kohtumised, muud korrad
31 March 2015 03:41
Meelis van Kaldalu
: W
31 March 2015 03:39
Meelis van Kaldalu
kuidas kulgub?
31 March 2015 03:39
Meelis van Kaldalu
:KI)
23 March 2015 06:14
Margus Meigo
Tänud : )
23 March 2015 06:14
Margus Meigo
ikka
23 March 2015 06:14
Meelis van Kaldalu
aga räägi nendega kui mahti saad
23 March 2015 06:11
Margus Meigo
jup, see ka
23 March 2015 06:11
Meelis van Kaldalu
vaatasin et otsid eluaset...
23 March 2015 06:10
Margus Meigo
pole veel rääkimas käinud,
elu tuli vahele
elu tuli vahele
23 March 2015 06:05
Meelis van Kaldalu
ons nad yldse juba midagi asjast arvand?
23 March 2015 06:05
Meelis van Kaldalu
kas kyla naised olid optimistlikud?
23 March 2015 06:04
Meelis van Kaldalu
jou MM
23 March 2015 06:04
Margus Meigo
just
20 March 2015 13:49
Meelis van Kaldalu
filter
20 March 2015 13:49
Meelis van Kaldalu
ongi parem
20 March 2015 13:49
Meelis van Kaldalu
haha
20 March 2015 13:49
Margus Meigo
mõned inimesed nii mugavad ja siis ei viitsi seiklust ette võtta, et kui ukseette tramm ei to
20 March 2015 13:46
Margus Meigo
või lelles
20 March 2015 13:46
Margus Meigo
ok
20 March 2015 13:45
Margus Meigo
Meile transport ka on nagu turismi reis sutsu, et otse linnaliiklusega siia ei saa ega liini bussiga, peab ümber istuma küla bussi peale raplas või siis kärus
20 March 2015 13:45
Meelis van Kaldalu
10 in 1 päev
20 March 2015 13:45
Margus Meigo
räägin küla naistega selles osas,
annan mõne päeva pärast teada, kui pole andnud siis tuleta ise meelde miski aeg.
KUid ma niisama tuult arutama ka ei taha minna ja naisi tüütama, neil lorijutu jaoks pole aega,
et kas oleks kindlalt tulemas ja kui palju inimesi umbes ja kui pikaks ajaks.
annan mõne päeva pärast teada, kui pole andnud siis tuleta ise meelde miski aeg.
KUid ma niisama tuult arutama ka ei taha minna ja naisi tüütama, neil lorijutu jaoks pole aega,
et kas oleks kindlalt tulemas ja kui palju inimesi umbes ja kui pikaks ajaks.
20 March 2015 13:44
Meelis van Kaldalu
orgunni osas pole praegu miinaga rääkinud aga kui ytled mulle millal tahaksid ja palju maksaks siis edastan kohe
20 March 2015 13:41
Meelis van Kaldalu
tore mõte
20 March 2015 13:40
Meelis van Kaldalu
sinu postitustest jäi silma too kus panid ette valimistel hääle tuvastamise võimaluse
20 March 2015 13:40
Meelis van Kaldalu
hei
20 March 2015 13:40
Margus Meigo
MIs moodi tei lselle asjaga sis on
20 March 2015 13:32
Margus Meigo
Kuid mida head veel südamel ja plaanis ?
Rääkige lähemalt päevakavast, või muretseme hunniku seeni ja siis loodus ise räägib kuidas asjad on :p
(se oleks muidugi kõige targem otsus kuid nende asjadega Eestis vist veel peab ootama suts kuni rahvas viisnurga ikke alt vabanenud)
Milliste mu postituste peale minuga ühendust võtsite muidu ?
Mul osad on päris vabas formaadis ja mitte kõigi meeltele loetav kui märganud oled, see pärast huvitun.
Ja meil selle pärast ka hea, et ufasi saab ka näha, need päris tavalised siin, enamasti muidugi ainult selgelt taevas olevate kõikuvate tulede näol, kuid noh, on neid ka kes isiklikult suhelnud, külas igasuguseid.. vaikne tavaline elu.
Rääkige lähemalt päevakavast, või muretseme hunniku seeni ja siis loodus ise räägib kuidas asjad on :p
(se oleks muidugi kõige targem otsus kuid nende asjadega Eestis vist veel peab ootama suts kuni rahvas viisnurga ikke alt vabanenud)
Milliste mu postituste peale minuga ühendust võtsite muidu ?
Mul osad on päris vabas formaadis ja mitte kõigi meeltele loetav kui märganud oled, see pärast huvitun.
Ja meil selle pärast ka hea, et ufasi saab ka näha, need päris tavalised siin, enamasti muidugi ainult selgelt taevas olevate kõikuvate tulede näol, kuid noh, on neid ka kes isiklikult suhelnud, külas igasuguseid.. vaikne tavaline elu.
19 March 2015 21:03
Margus Meigo
Meil parts ka mõniaeg tagasi selles koolimajas käis kohalikega hängimas
19 March 2015 20:32
Margus Meigo
kuid oleneb kui sügaval kellel usson ennast sisse söönud
19 March 2015 20:32
Margus Meigo
nu jah, eks neis kõigis on häid inimesi, pole ühtegi paha erakonda
19 March 2015 20:32
Meelis van Kaldalu
natuke nagu vangis seal
19 March 2015 20:17
Meelis van Kaldalu
nii ekres kui vabas on okeisid inimesi
19 March 2015 20:16
Margus Meigo
saada saada
19 March 2015 20:16
Meelis van Kaldalu
saadaks oma spioonid
19 March 2015 20:16
Margus Meigo
mhmh
19 March 2015 20:16
Meelis van Kaldalu
ilusasti tehtud
19 March 2015 20:16
Meelis van Kaldalu
äkki ekre toetaks???
19 March 2015 20:16
Meelis van Kaldalu
ega pappi kellelgi eriti pole
19 March 2015 20:15
Meelis van Kaldalu
nagu euroopa liit
19 March 2015 20:15
Margus Meigo
saame kohalike tarku vanu naisi ka seltskonda
19 March 2015 20:15
Meelis van Kaldalu
ooo
19 March 2015 20:15
Margus Meigo
see mu vana kodulapsepõlve oma, https://www.facebook.com/kadvakoolimaja tegime seltsimajaks
19 March 2015 20:14
Meelis van Kaldalu
aga sinu jutt tundus kuidgaihuvitavam, mets jne
19 March 2015 20:14
Meelis van Kaldalu
muidu saab tartus ka teha
19 March 2015 20:14
Margus Meigo
kuna pole oma kodu
19 March 2015 20:14
Meelis van Kaldalu
aga mis koht see saunaga on?
19 March 2015 20:14
Margus Meigo
Kodus mul ruumi pole võõraste jaoks
19 March 2015 20:13
Meelis van Kaldalu
muidu demokraadid suht ähmane seltskond, selles suhtes nõus et miina hindi suhtumine on mõneti hädavajalik et yldse midagi toiimuks
19 March 2015 20:13
Margus Meigo
Ma pean rääkima maja osas, et kas see vaba on sellel ajal
19 March 2015 20:13
Meelis van Kaldalu
andres laiapea siis
19 March 2015 20:13
Meelis van Kaldalu
laiapea istub viljandis ja teeb asju suhteliselt k6igutamatult, aktiviseerus hiljuti
19 March 2015 20:13
Margus Meigo
timm
19 March 2015 20:12
Margus Meigo
niii nii norm, sest peksa rauda kuni veel kuum
19 March 2015 20:12
Meelis van Kaldalu
ylej
19 March 2015 20:12
Meelis van Kaldalu
jaanus sai just isaks
19 March 2015 20:12
Meelis van Kaldalu
tema jaoks on kohe kohe kohe nyyd
19 March 2015 20:12
Meelis van Kaldalu
no miina on hirmus kärsitu tegelane
19 March 2015 20:12
Margus Meigo
ma ise kuskile sõita ei saa, sest pole sentigi raha veel sinnamaani kuni keegi seda toonud pole
19 March 2015 20:12
Margus Meigo
Magamiskohti on majas kuhu saan majutada jms, kuid mul peab endal kuidagi soov peal olema.. kuid mis ajal sooviksite, kui varsti , ja kui palju inimesi minimaalselt, maksimaalselt tuleks ?
19 March 2015 20:11
Margus Meigo
See oleks väga hea idee
ma pean uurima kas maja on vaba seeaeg ja mis kulud tuleksid kui sauna ka teeme
Kuid ma 14 kilti lähimast rautejaamast ja buss sõidab kuid noh, mitte nii tihti
ma pean uurima kas maja on vaba seeaeg ja mis kulud tuleksid kui sauna ka teeme
Kuid ma 14 kilti lähimast rautejaamast ja buss sõidab kuid noh, mitte nii tihti
19 March 2015 20:10
Meelis van Kaldalu
tegelikult ma mõtlesin et äkki korraldaks sinu juures,,,. :W
19 March 2015 20:07
Meelis van Kaldalu
kas a) oleksid huvitatud sellel osalemst b) kas oleksid huvitatud kaasa lööma selle korraldamisel
19 March 2015 20:06
Meelis van Kaldalu
yks natuke lambikas kysimus, miina hint ja jaanus raim tahavad korraldada demokraatide kogunemist,
19 March 2015 20:06
Meelis van Kaldalu
tere jälle, margus!
19 March 2015 20:05
Margus Meigo
Sest vaja ka kogu maailm ette võtta, või vähemalt sedasi ,et nii naljalt siia torkima ei tulda... mingi tule peab särama panema.
Sest muidu korjame tagajärgi.. ja neidtoodetakse millionites, päevas juurde kui vaja.. ei jõua kaikaga neid peksta ühti kõiki
teoorias siin veel jõuaks, kuid mitte kaua
Sest muidu korjame tagajärgi.. ja neidtoodetakse millionites, päevas juurde kui vaja.. ei jõua kaikaga neid peksta ühti kõiki
teoorias siin veel jõuaks, kuid mitte kaua
13 March 2015 15:32
Meelis van Kaldalu
hmmm
13 March 2015 15:31
Margus Meigo
soendame seda, paari aastaga ikka peaksime hakkama saama, et viimaste valimiste tarvis meedia suund hopis mule suunata kui pensioni tõsu ja mule jurale
13 March 2015 15:30
Margus Meigo
kuid isegi siis alati on võimalus läbi murda, niikui kogunemised hakkavad..
nad meistrid selle peale..
üli keeruline ilma sektita midagi teha ja kui sektiks lähed siis saad teha ainult teatud maani ja lood ise endale uue luku
kui just mingi eriti hea sekt on.. siis vast lootust, kus nagu kõik teavad mis on õige kuid ise ka keegi täielikult aru ei sa mis toimub, siis sisse ränduril palju tööd et mitte vahele jääda ja aru saada.. mis toimub
nad meistrid selle peale..
üli keeruline ilma sektita midagi teha ja kui sektiks lähed siis saad teha ainult teatud maani ja lood ise endale uue luku
kui just mingi eriti hea sekt on.. siis vast lootust, kus nagu kõik teavad mis on õige kuid ise ka keegi täielikult aru ei sa mis toimub, siis sisse ränduril palju tööd et mitte vahele jääda ja aru saada.. mis toimub
13 March 2015 15:30
Margus Meigo
Kudi teatud oluliste jõudude osas peame karastama ja eri made religiooni eliidi, kes onpuhtad (peame arusaama parameetri kes on päris zen, kes päris budist, kes päris kristlane ja kes päris juut ja moslem jne ... ja elementaarsed mõtte viisid ja kasud mis kellegi elu vaatel on... ning siis tõsiselt alati vaatama, kas see kes ütleb, et on.. esindabseda mis ta olema peaks.. ja kui puudu jääb...siis alustada just selle sama asja puurimisest ... siis saame võlts siltidest lahti ja puhtad erineva vaimutarkusega radikaalsed inimesed saavad koonduda)
13 March 2015 15:28
Margus Meigo
Kuid me saame hakkama, me Eestlased
13 March 2015 15:23
Margus Meigo
sõjavõe intelligentsi ja filosoofide, semiootika tipp on homode taga ka, varuks
viisnurgad.. ja mida kõike veel
viisnurgad.. ja mida kõike veel
13 March 2015 15:23
Margus Meigo
(kuid kui nende "keha" puutud siis see keeratakse kõik Su vastu Su enda inimestega, sest nad võtavad seda sõjana, sest nad teavad et on sõjas .. need vaimud neis vähemalt.. ja sis on kõik lubatud, ka võlts sõprused,naiste manipuleerimised.. ja kõige rüvedamad asjad ... kid nad ikka arvestavad osalise karma asjaga ja teavad, et neil lihtsammida lihtsamalt ise meid omavahel kemplema saadavad, ja mida vähem nad ise käsi määrima peavad)
13 March 2015 15:22
Margus Meigo
sad aru, nad usuvad, et keha pole oluline ja keha vastane kuritegu tegelt pole olemas,
see kõrgeim arusaama tipp, targimatel neist.
+ palju muud rüvedat
see kõrgeim arusaama tipp, targimatel neist.
+ palju muud rüvedat
13 March 2015 15:20
Margus Meigo
see süsteem mille vastu kempleme on üle 2500 aasta vana, sõna otseses mõttes, alustala aristotelesed ja need Greeka filosoofid jms,
kogu haridussüsteem ja õigussüsteem on nende poolt ülesse ehtiatud, et siin tuleb suts au ka anda, et mida need affid teinud on ja kes nende seljataga on... kuni ülemiste tasemeteni välja
kogu haridussüsteem ja õigussüsteem on nende poolt ülesse ehtiatud, et siin tuleb suts au ka anda, et mida need affid teinud on ja kes nende seljataga on... kuni ülemiste tasemeteni välja
13 March 2015 15:20
Margus Meigo
:D
nu jah, teoorias küll, vaadates inimlikult.
KUid reaalsuses, meie peame piisavalt targad olema, et nad sarvikutelt üle võtma ja panema selleks tööle mida nad tegelt soovivad ja mida nad heausklikult arvasid, et tegema lähevad enne kui oma kolmtilka verd andsid ja allusid sigadu..seadusele
nu jah, teoorias küll, vaadates inimlikult.
KUid reaalsuses, meie peame piisavalt targad olema, et nad sarvikutelt üle võtma ja panema selleks tööle mida nad tegelt soovivad ja mida nad heausklikult arvasid, et tegema lähevad enne kui oma kolmtilka verd andsid ja allusid sigadu..seadusele
13 March 2015 15:19
Meelis van Kaldalu
profylaktika
13 March 2015 15:18
Meelis van Kaldalu
48 h arest
13 March 2015 15:18
Meelis van Kaldalu
mendid ja kohtunikud peaksid regulaarselt kinni istuma
13 March 2015 15:18
Margus Meigo
need elementaarsed asjad mile suhtes peab olema ette valmistatud, kindlustatud ja karastatud
13 March 2015 15:18
Margus Meigo
kuid jah,
nad VABALT on võimelised ühe omadest võtma, ta täielikult rüvetama, sellest videosi tegema, üle meedia panema korraga, (eelenevalt siin seal soendades)
öeldes, et "näe, need õiguse mõistjad tegid... pätt oli küll.. aga kjas seda oli vaja... ika nad ise ka haiged inimesed ju.."
+ veel palju muud
et siis õigusorganid ise õiguse mõistja kaela saadetakse
nad VABALT on võimelised ühe omadest võtma, ta täielikult rüvetama, sellest videosi tegema, üle meedia panema korraga, (eelenevalt siin seal soendades)
öeldes, et "näe, need õiguse mõistjad tegid... pätt oli küll.. aga kjas seda oli vaja... ika nad ise ka haiged inimesed ju.."
+ veel palju muud
et siis õigusorganid ise õiguse mõistja kaela saadetakse
13 March 2015 15:17
Margus Meigo
opimism on juba pool võitu, rohke kkui pool .p
13 March 2015 15:15
Meelis van Kaldalu
asi pole tahtes aga selle väärastumises
13 March 2015 15:15
Margus Meigo
me oma peasja kogu maailmas peaaegu sõna otseses mõttes peame maailma ära keerama, nagu suuna, tööstuse suuna, meedia suuna, ja inimeste peas mõtete suunad õiges suunas, see päris hea tegevus.. ansipi Taevast Appi vaja ja kõike muud : )
13 March 2015 15:15
Meelis van Kaldalu
oleme optimistid
13 March 2015 15:15
Margus Meigo
Nad kõigepealt kasutavad Su enda vastu meie enda õigussüsteemi ja meediat... häid inimesi niipalju kui saavad, oskuslikult ja siis panevad head olukorda halbade ees (kes teesklevad head) et kui nad moraalselt avaliku õiget poolt ei vali, siis nad valel poolel.. neil sarvikud 24/7 töös ja peab tegema õigesti, et toitma kolli siis ainult, kui tead kuhu energia saanud koll jookseb või mida teha võib, et siis kui kasulik on.
Siis võib, nagu ma sutsu teen... kuid üldiselt jah, maailma politsei vaatab ja tahab õiglane olla kõigi ülejäänude suhtes, aga harju keskmine järjest väärastunum vahest
Siis võib, nagu ma sutsu teen... kuid üldiselt jah, maailma politsei vaatab ja tahab õiglane olla kõigi ülejäänude suhtes, aga harju keskmine järjest väärastunum vahest
13 March 2015 15:14
Meelis van Kaldalu
mhmh
13 March 2015 15:14
Margus Meigo
Omakohtu mõte on väga hea, kuid seda tänapäeval peab targasti tegema, veel targemini kui vanasti..
Sest vanasti oli vaja aint targasti teha, nüüd aga lisaks veel teadlikult maailma suhtes ja ettevaatlikult, et irvitavale konti ei anna mida ei soovi
Sest vanasti oli vaja aint targasti teha, nüüd aga lisaks veel teadlikult maailma suhtes ja ettevaatlikult, et irvitavale konti ei anna mida ei soovi
13 March 2015 15:11
Margus Meigo
Kädval
13 March 2015 13:44
Meelis van Kaldalu
kus sa elad yldse?
13 March 2015 13:44
Meelis van Kaldalu
:)
13 March 2015 13:43
Margus Meigo
räägin sellest sutsu mingi aeg, aga teatud taimed...
inimene metsa viia.. need taimed anda sisse.. ja siis .. siis metsavaimud teevad taga nii kuidas vaja.. ja alles siis saab rääkima hakata, sest ülbus on seest välja roogitud
inimene metsa viia.. need taimed anda sisse.. ja siis .. siis metsavaimud teevad taga nii kuidas vaja.. ja alles siis saab rääkima hakata, sest ülbus on seest välja roogitud
13 March 2015 13:43
Margus Meigo
midagi tuleks teha jah, ja mul veel teatud vahenid ka ... mis nagu ühendaks vaimu maailma ja asjad..
sest osade kurjade ja lollide peksmisest ja maha löömisest ka kasu pole, vaja anda nad vaimu maailma toimetada
sest osade kurjade ja lollide peksmisest ja maha löömisest ka kasu pole, vaja anda nad vaimu maailma toimetada
13 March 2015 13:42
Meelis van Kaldalu
meie viimase erakonna seisukoht on et tuleb sisse seada rahvakohus mis on vähemalt sama kõrge kui riigikohus.
13 March 2015 13:41
Margus Meigo
täiesti
13 March 2015 13:41
Margus Meigo
tõiesti
13 March 2015 13:41
Meelis van Kaldalu
karm värk
13 March 2015 13:40
Margus Meigo
(see 12 aastase tüdruku loo jutu arendus)
https://www.facebook.com/groups/equality.ee/804371179649703/?comment_id=804662626287225¬if_t=like
kuidas sellisel teemal saavad mehed üldse arutada, et nagu vast pold poisid süüdi?? Ja see ontlik ülikooli inimene peaks olema, uhkeldab oma kõrge teadusega pidevalt
https://www.facebook.com/groups/equality.ee/804371179649703/?comment_id=804662626287225¬if_t=like
kuidas sellisel teemal saavad mehed üldse arutada, et nagu vast pold poisid süüdi?? Ja see ontlik ülikooli inimene peaks olema, uhkeldab oma kõrge teadusega pidevalt
13 March 2015 13:39
Meelis van Kaldalu
ega jah
22 April 2014 08:19
Margus Meigo
hmm, interesting but u know... once one is there they will own it
21 April 2014 03:27
Meelis van Kaldalu
The best solution for Ukrainian Crises I can currently think of would be to rent out Eastern Part of Ukraine to Russia for 20 years until 2034. And turn Crimea into neutral safe haven of Free Speech and Internet Rights.
http://www.avaaz.org/ru/petition/Uvazhaemyy_Prezident_Rossiyskoy_Federacii_Vladimir_Vladimirovich_Putin_My_etnicheskie_russkie_i_russkoyazychnye_Ukrainy_/?dKpuLgb
http://www.avaaz.org/ru/petition/Uvazhaemyy_Prezident_Rossiyskoy_Federacii_Vladimir_Vladimirovich_Putin_My_etnicheskie_russkie_i_russkoyazychnye_Ukrainy_/?dKpuLgb
4 March 2014 04:27