Margus Meigo
kuid lisa enda teadmisi, fakte, siseinfot ka juurde,
muidu nii ühepoolne
muidu nii ühepoolne
20 April 2018 15:31
Margus Meigo
senikaua kuni üksteisest arusaame ja siis saaks alles diskuteerima "vaidlema", arutlema hakata
20 April 2018 15:31
Margus Meigo
Kuid kui aega saad, siis kopeeri tagasi mulle need jutuosad,
kus mõtte seostust ise juurde ei saanud mõelda ja mis arusaamatu.
ma siis need kokkuvtted kõik korralikumalt erladi ümber kirjutaks
kus mõtte seostust ise juurde ei saanud mõelda ja mis arusaamatu.
ma siis need kokkuvtted kõik korralikumalt erladi ümber kirjutaks
20 April 2018 15:30
Margus Meigo
ja nüüd ega eriti poelgi teda naisega kuskil kaanel näha eks.. et enda meelsusese järgi lummusesse meeleitada teisi naisi ja neid pöörlevas lootusetuses hoida pakkudes pseudo slaadusi ... klopsides lekkinud arusaamadest ja fantaasiast miskit kokku keele geeniusena
20 April 2018 15:29
Margus Meigo
Ja kui nad ka promoksid loodust, siis umbes selle vabamüürlasest peen meie kultuuri hävutslike spetsalistide-maagide moodi nagu naise peksjast MIkita.
Ja jällegi osadele on üllatuseks, aga mitte neile kes ta tausta teab kui ta psühiaatriliste ravimite lobitöölisena TÜ s veel töötas ja oma keele annet hakkas muud moodi meie riigivastu kasutama, jäädes silma salaorganisatsioonidele, kes ka sirbi ja müürilehe taga, mis ka MEIE riigi vastaste omad, aga promotakse osade meeltes nagu häid väljaandeid ,
kuid mikita jah, jäi silma poolenisti ... see depresiooni ja hävitust toitev muhedat teesklev mees,
kes keldub avalikult rääkimast kudias ta mis valgustusi on saanud mis ainete kaudu, häbeneb ja kardab... ja peab enanst ainult eliidiks kellele õigus neile asjadele ligi pääseda.. kuid hoiab seda "matsi alaarennud rahva eest"
muidugi slelepärast hoiab neid saladusi peidus, et veennaskond nii küsib ja nõuab,
neil polegi lubatud ausalt promoda psühedeelikume ja päris süvakultuuri omadusi looduspoolselt lõpliku praktilisusega
kuid kui ta mul muidu vaimupoolest vastukarva käinud siis see,et ta kunagi oma naise intensiivravi erkorralisse olukorda tömbiks peksis... see juba peaks piisav olema.. ja kuna sellsie VIP iga tegu siis erihaiglad tegelesid sellega.. kuid tema õnnetuseks, just minu tuttavad selles haiglas kõrgel kohal ja tööl
lubasin sellele auväärsele naisele, et teda otseselt ohtu ei säti, kuid seda kohekindlasti ma ei arva, et see naine mulle valetama hakkaks, sellest teemast mitukorda rääkisime. Mulle rääkis ka selletõttu ainult, et me erasuhtes olime
Ja jällegi osadele on üllatuseks, aga mitte neile kes ta tausta teab kui ta psühiaatriliste ravimite lobitöölisena TÜ s veel töötas ja oma keele annet hakkas muud moodi meie riigivastu kasutama, jäädes silma salaorganisatsioonidele, kes ka sirbi ja müürilehe taga, mis ka MEIE riigi vastaste omad, aga promotakse osade meeltes nagu häid väljaandeid ,
kuid mikita jah, jäi silma poolenisti ... see depresiooni ja hävitust toitev muhedat teesklev mees,
kes keldub avalikult rääkimast kudias ta mis valgustusi on saanud mis ainete kaudu, häbeneb ja kardab... ja peab enanst ainult eliidiks kellele õigus neile asjadele ligi pääseda.. kuid hoiab seda "matsi alaarennud rahva eest"
muidugi slelepärast hoiab neid saladusi peidus, et veennaskond nii küsib ja nõuab,
neil polegi lubatud ausalt promoda psühedeelikume ja päris süvakultuuri omadusi looduspoolselt lõpliku praktilisusega
kuid kui ta mul muidu vaimupoolest vastukarva käinud siis see,et ta kunagi oma naise intensiivravi erkorralisse olukorda tömbiks peksis... see juba peaks piisav olema.. ja kuna sellsie VIP iga tegu siis erihaiglad tegelesid sellega.. kuid tema õnnetuseks, just minu tuttavad selles haiglas kõrgel kohal ja tööl
lubasin sellele auväärsele naisele, et teda otseselt ohtu ei säti, kuid seda kohekindlasti ma ei arva, et see naine mulle valetama hakkaks, sellest teemast mitukorda rääkisime. Mulle rääkis ka selletõttu ainult, et me erasuhtes olime
20 April 2018 15:28
Margus Meigo
Kuid kui arvesse võtta MIS profiiliga on nad,
kui nad vahele juba jääänud, et nad samas formaadis mis tellismised muus riikides, kus telliti võlts parempooolsete teke..
siis on ILMSELGE et tuleb kõiki teisi asju ka samas kontekstis vaadata,
see, kas Objetiiv on rohkem EKRE ehk vene erijõudude või IRl-Isamaa ehk meie oma maa algete püüdluse poolne... see ju pole rakse arusaada kuidaspidi on
nad 1:1 kasutavad inieste mustamiseks ja rünnakuks odavat tehnoloogiat,
populismi ja faktide segamist,
nad keelduvad videode alla panemast linke millest nad räägivad ja miks ja kuidas see asjast seotud on...
lisks nad ei anna võimalust ega püüdle oma vastaste esilekutsumise poole,
suht madalaid solvanguid tehakse, ilma, et neil austuspõhist, ja inimlikku sisu oleks.
Ise kannavad kogu selle asja juures lipsu
ja eisndvad martin lutherit
kui nad vahele juba jääänud, et nad samas formaadis mis tellismised muus riikides, kus telliti võlts parempooolsete teke..
siis on ILMSELGE et tuleb kõiki teisi asju ka samas kontekstis vaadata,
see, kas Objetiiv on rohkem EKRE ehk vene erijõudude või IRl-Isamaa ehk meie oma maa algete püüdluse poolne... see ju pole rakse arusaada kuidaspidi on
nad 1:1 kasutavad inieste mustamiseks ja rünnakuks odavat tehnoloogiat,
populismi ja faktide segamist,
nad keelduvad videode alla panemast linke millest nad räägivad ja miks ja kuidas see asjast seotud on...
lisks nad ei anna võimalust ega püüdle oma vastaste esilekutsumise poole,
suht madalaid solvanguid tehakse, ilma, et neil austuspõhist, ja inimlikku sisu oleks.
Ise kannavad kogu selle asja juures lipsu
ja eisndvad martin lutherit
20 April 2018 15:22
Margus Meigo
kui miinimum tasemet, olenemata aegadest, tasemel, et "kui meie ei saa siis laseme õhku, et keegi ei saaks"
20 April 2018 15:18
Margus Meigo
Siin Venemaa aga ennast esiliinile paneb nagu tegu oleks teiste kultuuride kaitsjaga. Samamoodi nagu nad vanasti tegid kommunismi ajal kultuure hävitades,
Ja me siin ei räägi "Venemaast" niivõrd kui sellest kuritegelikust jõust kes seda riiki kasutanud, seda riiki pantvangis hoides, ülemaailma, kogu maailma valitsemisest algusest peale räääkinud häbenematta
Ja me siin ei räägi "Venemaast" niivõrd kui sellest kuritegelikust jõust kes seda riiki kasutanud, seda riiki pantvangis hoides, ülemaailma, kogu maailma valitsemisest algusest peale räääkinud häbenematta
20 April 2018 15:18
Margus Meigo
Tegu ikkagi ju kolmanda roomaga,
20 April 2018 15:16
Margus Meigo
Ma isegi pole vaadanud mis moodi nad Süüriat kajastvad kui etteruttavalt võib öelda, et nad "unustavad" öeld,a et
Süüria vallutamine käib sedasi, et ainuke kes neile kaitset pakub, on maafia moodi venelane kes teeb tegelikult kostööd teatvasti ameerikaga, aga siis kujuta seda olukorda ette, kui ainukest kaitset pakutakse sulle maafia poolt kes on selle iidne koostööpartner kelle eest ta sind kaitseb, mis sellest tulla saab.
Samamoodi nagu nad kahepeale VIetnami hävitasid
Peaaegu Samamoodi nagu nad kahepeale Saksamaa hävitasid, kuigi vietnami näide, näitamaks mis moodi kuninga võim lammutati, pealks päris hea olema,
sest ega venemaa siis vietnamis polnud selleks, et kuninglikku iideseid väärtusi kaitsta,
ja ega usagi, molema lenukid samasuguseid viisnurke täis, usa hävitas ülevalt ja vene alt kuni kahepeale jägu saadi vitnamist,
Süüria vallutamine käib sedasi, et ainuke kes neile kaitset pakub, on maafia moodi venelane kes teeb tegelikult kostööd teatvasti ameerikaga, aga siis kujuta seda olukorda ette, kui ainukest kaitset pakutakse sulle maafia poolt kes on selle iidne koostööpartner kelle eest ta sind kaitseb, mis sellest tulla saab.
Samamoodi nagu nad kahepeale VIetnami hävitasid
Peaaegu Samamoodi nagu nad kahepeale Saksamaa hävitasid, kuigi vietnami näide, näitamaks mis moodi kuninga võim lammutati, pealks päris hea olema,
sest ega venemaa siis vietnamis polnud selleks, et kuninglikku iideseid väärtusi kaitsta,
ja ega usagi, molema lenukid samasuguseid viisnurke täis, usa hävitas ülevalt ja vene alt kuni kahepeale jägu saadi vitnamist,
20 April 2018 15:15
Margus Meigo
Mul on enemasti võimatu ja raske rahulikuks jääda enamuste meediaanete lipsulikku ühedimensionaalset juttu nende prof. saaadetes,
kus jääb alati lahtiseks, et miks nad räägivad ja mida nad esindavad... sest nad oma enda isiklikest veendumustest ja arusaama sügavustest harva räägivad, jääb mulje, nagu usu ja kultuuri inimesed teevad mingit teatrit ja petutööd,
rääkides ainult pealiskihist ja seda sama mida mujal juba räägitud, mida nad ise tunevad, usuvad ja mille üle muretsevad... ning kuidas mida paremaks teistel soovitab teha ja endal... seda pole eriti näha ja siis täeisti arusaamatuks nende olemus ja tõelisus jääb.
Ega mu kirjakeel pole siin kiita sest see pole peamine,
peamine on tunetused millest arusaada,
"hüplikus" on lihtsalt jutu kiirendamiseks, (arvestamiseks mida arvestatakse) muidu läheks mitukümend lehekülge rohkem ju jutupeale,
kuid ilma, et kõrvalistest asjadest ei räägiks Ka ei saa, sest see ei näitaks ju asja konteksti millest mis arusaama valguses ja mida arvestades rääägitakse,
HIlisemates vestlustes juba kõike seda arvestatud on, et iga sõnumijuurde arvestatud eelnevalt räägitu on.
Et kui jutt on kultuuri ruumist, siis ei pea uuesti üle mainima, seda fakti mis kultuuri ruumis me elame,
Vallutajate omas kes meie vastased , nende kultuuriruumis. Rooma impeerium
Ja millises poliit süsteemis me elame,
sellises mis meie kodumaise poliitika vastaline ka enamuse meie eesliini osas.
Kommunistlikud erinevad liinid: liberaalsus, võlts parempoolsus, demokraatia-sotsialism... loodusmeelsuse asemel. Matriarhaatia asemel, Jumalameelsuse asemel.
kus jääb alati lahtiseks, et miks nad räägivad ja mida nad esindavad... sest nad oma enda isiklikest veendumustest ja arusaama sügavustest harva räägivad, jääb mulje, nagu usu ja kultuuri inimesed teevad mingit teatrit ja petutööd,
rääkides ainult pealiskihist ja seda sama mida mujal juba räägitud, mida nad ise tunevad, usuvad ja mille üle muretsevad... ning kuidas mida paremaks teistel soovitab teha ja endal... seda pole eriti näha ja siis täeisti arusaamatuks nende olemus ja tõelisus jääb.
Ega mu kirjakeel pole siin kiita sest see pole peamine,
peamine on tunetused millest arusaada,
"hüplikus" on lihtsalt jutu kiirendamiseks, (arvestamiseks mida arvestatakse) muidu läheks mitukümend lehekülge rohkem ju jutupeale,
kuid ilma, et kõrvalistest asjadest ei räägiks Ka ei saa, sest see ei näitaks ju asja konteksti millest mis arusaama valguses ja mida arvestades rääägitakse,
HIlisemates vestlustes juba kõike seda arvestatud on, et iga sõnumijuurde arvestatud eelnevalt räägitu on.
Et kui jutt on kultuuri ruumist, siis ei pea uuesti üle mainima, seda fakti mis kultuuri ruumis me elame,
Vallutajate omas kes meie vastased , nende kultuuriruumis. Rooma impeerium
Ja millises poliit süsteemis me elame,
sellises mis meie kodumaise poliitika vastaline ka enamuse meie eesliini osas.
Kommunistlikud erinevad liinid: liberaalsus, võlts parempoolsus, demokraatia-sotsialism... loodusmeelsuse asemel. Matriarhaatia asemel, Jumalameelsuse asemel.
20 April 2018 15:11
Nancy Himma
Küsimus oli ju ainult Süüria sündmuste kajastamises Objektiivi poolt ja selles kuidas peavoolu ruuporid seda kajastavad!
Objektiiv pole muidugi ainuke kes seda sel viisil kajastab.
Ausaltöelda on suht keeruline jälgida su üsna hüpplikku ja veidi segast sônakasutust😊
Objektiiv pole muidugi ainuke kes seda sel viisil kajastab.
Ausaltöelda on suht keeruline jälgida su üsna hüpplikku ja veidi segast sônakasutust😊
20 April 2018 10:39
Margus Meigo
jeerum esimese video võtsin juba ajab marru:
https://www.youtube.com/watch?v=E-yJ0AIC3mA
ja siin ta kõigest üksi
https://www.youtube.com/watch?v=E-yJ0AIC3mA
ja siin ta kõigest üksi
20 April 2018 06:42
Margus Meigo
__
Ok, ma siis vaatan uuesti, moned kõige enim vaadatud videod Järvi ja saateparneri vahel
Ok, ma siis vaatan uuesti, moned kõige enim vaadatud videod Järvi ja saateparneri vahel
20 April 2018 06:34
Margus Meigo
paar päeva hiljem järelsõna, oodates aegajalt vastust:
__________
Loodan, et Sul samamooodi nagu mul, et vahepeal lihtsalt pole aega vastata
__________
Loodan, et Sul samamooodi nagu mul, et vahepeal lihtsalt pole aega vastata
20 April 2018 05:38
Margus Meigo
Senikaua kui nad lõpuks oma peas, usus, jäävad kodumaa ja Looja suunale, siis nende palvete läbi kes arusaavad mis püünises nad on, saavad ikagi nende teod ja suunad lõpuks vast suht õigeks ja selleks milleks vaja.
Kuid jah, vabandust, et liialt reaalsust ja sügavust elementaarset nõuan,
Kuid jah, vabandust, et liialt reaalsust ja sügavust elementaarset nõuan,
18 April 2018 01:10
Margus Meigo
OIH, oi-oi
kas mu algne kommentaar on kustunud ??
Et kuidas me siis nüüd teame mille üle me räägime?
kas sellest salvestuse said teha enne ...
oih kurb kui kustus sedasi lihtsalt.. sest mul on enamus avalikud teistele tuldud sõnumid loodud just spetsiifiliselt teatud hingedele vajalikusega,
... ma ise nende sisu vahest eriti ei teagi
vaid suunda ja arusaama umbes millest.
Oih.. see küll kurb kui kustus enne kui arusaada jõudsime mis arusaamatu tundus...
KAs Sul on isiklikud pereliikmed seotud Objektiiviga, et nii isiklikult õvtad?
kas mu algne kommentaar on kustunud ??
Et kuidas me siis nüüd teame mille üle me räägime?
kas sellest salvestuse said teha enne ...
oih kurb kui kustus sedasi lihtsalt.. sest mul on enamus avalikud teistele tuldud sõnumid loodud just spetsiifiliselt teatud hingedele vajalikusega,
... ma ise nende sisu vahest eriti ei teagi
vaid suunda ja arusaama umbes millest.
Oih.. see küll kurb kui kustus enne kui arusaada jõudsime mis arusaamatu tundus...
KAs Sul on isiklikud pereliikmed seotud Objektiiviga, et nii isiklikult õvtad?
18 April 2018 01:08
Margus Meigo
vaid kokkuliitmise ja iga oma maa päti ja pättide küüsi langenu päästmisega ka
18 April 2018 01:05
Margus Meigo
Kuid ma kogu meie vestluseja oma kommentaari uuesti loen läbi, lisan pehmendava lisa ka sinna,
kuid anna mulle korraks teada, et kus maal me oleme, omavahelises arusaamas, et mis osa sa miks ei nõustu või ei ole saanud piisavalt tõestust
ja mis osas saad ise ka aru samamoodi.
Siis oskaks ma selle asja kokku võtta ja sedasi ,et lahtisi otsi eip jääks
Ma olen ikkagi päris Eestlane, ma ei tegele lahkulöömise ja eraldmaisega, upsakuse ega ninakusega
kuid anna mulle korraks teada, et kus maal me oleme, omavahelises arusaamas, et mis osa sa miks ei nõustu või ei ole saanud piisavalt tõestust
ja mis osas saad ise ka aru samamoodi.
Siis oskaks ma selle asja kokku võtta ja sedasi ,et lahtisi otsi eip jääks
Ma olen ikkagi päris Eestlane, ma ei tegele lahkulöömise ja eraldmaisega, upsakuse ega ninakusega
18 April 2018 01:04
Margus Meigo
Kui mul meeles Sulle oli vastata siin päevi ja nüüd mõtlesin, et kas me jõudsime kuskile edasi selle vastuse osas, paar sammu edasi, arutada, et mille osas Sa täpsemalt ei nõustunud mis sai öeldud?
Kas sa miskeid varro ja marguse jutuajamisi saad saata mis tõestaks nende väärikust ja välja vabandaks selle ülejäänud mida nad teevad?
Kas nad on julgenud usklikutena Päris Kristliku väärtusi esile tuua?
Patriootidena piisavalt Päris Ürgeestlaslike väärtusi ?
On nad poole sõnaga maininud planeedi olulisemate taimede osas miskit või räägivad tavapärast lipsumehe juttu, mida enamused raadiod üle planeedi räägivad kes on selles "gendreris" ?
Kas siis arvad tõesti, et tegu pole "New Right" või siis selle uue konservatiivsusega, mille keskerakona kaudu siin venemaa (tegelikult küll internatisonaal kom partei organisatsioonid kõrgemad, Rooma impeerium) organiseeris ja ellu äratas?
Sama mis enamustes teistes maas, maades, et sellega likvideerida riigi viimane parempoolne ladvik,
sest kui vaskapoolseks nimetavad parempolseid ründavad, see ei mõju, sellest said nad aru,
siis valiti uus strateegia
Kui sele vanade algsete node parteidega seotud inimeste taustad avalikustame.. siis see peaks aitama pilti selgitada.
Kõrvutades need tõendid nende enda ütluste ja juttudega ning reaalsusega mis tegelikult sellel ajal ümberingi toimis.
Muidugi kukkus ja kukuvad ka ülejäänud need püüdlused läbi siin seda riiki lammutada ... ja ehk ongi hea, et enamus EKRElased ja Eestlased ise ei saa teada, mis nendega tehti, kelle poolt ja miks.. see oleks liialt ehmatav..
ja eks ja ega mälu kustutamiste ja muude vaimu tehnoloogiate koostöödes, ei pea ka enamus juhtivad tegelased, või õigemini need kelle kaudu karjasi liigutakse, ... et nad ei saagi arvatavasti ise teada mida nad tegid.. sest see Algsete Organiseeriate arvates, ei ole node asi teada... ja kui teatakas, siis osataks järgmise skeemide osas ennast ette valmistada liialt.
Taolisi inimesi, tegusi, org peab vaatama läbi keele analüüside, häkkerite ja vaimu inimeste,
lisaks luure ja muude tehnoloogiate kaudu, et hakata sama pilt kokku panema
seda eitada ..see ei aita kuidagi rohkem kaitsta, ma sõbralikult ekre sees ka seda rääkinud siin ja sääl oma tööd teinud,
ja nüüd vaimselt oligi tunda suurim murdumine keskerakonna küljest tundus neil olema paarnädalt tagasi
Siis kui nad Ratasega vastuollu sattusid ja ratas neid Reformiga koostöös süüdistama hakkas
Kas sa miskeid varro ja marguse jutuajamisi saad saata mis tõestaks nende väärikust ja välja vabandaks selle ülejäänud mida nad teevad?
Kas nad on julgenud usklikutena Päris Kristliku väärtusi esile tuua?
Patriootidena piisavalt Päris Ürgeestlaslike väärtusi ?
On nad poole sõnaga maininud planeedi olulisemate taimede osas miskit või räägivad tavapärast lipsumehe juttu, mida enamused raadiod üle planeedi räägivad kes on selles "gendreris" ?
Kas siis arvad tõesti, et tegu pole "New Right" või siis selle uue konservatiivsusega, mille keskerakona kaudu siin venemaa (tegelikult küll internatisonaal kom partei organisatsioonid kõrgemad, Rooma impeerium) organiseeris ja ellu äratas?
Sama mis enamustes teistes maas, maades, et sellega likvideerida riigi viimane parempoolne ladvik,
sest kui vaskapoolseks nimetavad parempolseid ründavad, see ei mõju, sellest said nad aru,
siis valiti uus strateegia
Kui sele vanade algsete node parteidega seotud inimeste taustad avalikustame.. siis see peaks aitama pilti selgitada.
Kõrvutades need tõendid nende enda ütluste ja juttudega ning reaalsusega mis tegelikult sellel ajal ümberingi toimis.
Muidugi kukkus ja kukuvad ka ülejäänud need püüdlused läbi siin seda riiki lammutada ... ja ehk ongi hea, et enamus EKRElased ja Eestlased ise ei saa teada, mis nendega tehti, kelle poolt ja miks.. see oleks liialt ehmatav..
ja eks ja ega mälu kustutamiste ja muude vaimu tehnoloogiate koostöödes, ei pea ka enamus juhtivad tegelased, või õigemini need kelle kaudu karjasi liigutakse, ... et nad ei saagi arvatavasti ise teada mida nad tegid.. sest see Algsete Organiseeriate arvates, ei ole node asi teada... ja kui teatakas, siis osataks järgmise skeemide osas ennast ette valmistada liialt.
Taolisi inimesi, tegusi, org peab vaatama läbi keele analüüside, häkkerite ja vaimu inimeste,
lisaks luure ja muude tehnoloogiate kaudu, et hakata sama pilt kokku panema
seda eitada ..see ei aita kuidagi rohkem kaitsta, ma sõbralikult ekre sees ka seda rääkinud siin ja sääl oma tööd teinud,
ja nüüd vaimselt oligi tunda suurim murdumine keskerakonna küljest tundus neil olema paarnädalt tagasi
Siis kui nad Ratasega vastuollu sattusid ja ratas neid Reformiga koostöös süüdistama hakkas
18 April 2018 01:02
Margus Meigo
Võtsin just vanad aforismid üle kogu maa, ja naise osas mis mõeldi tuhanded aastad tagasi erinevates maailma nurkades, on täpselt samad väärtused mis praegu
Tõde pole muutunud
Tõde pole muutunud
18 April 2018 00:52
Margus Meigo
Kas 500 aasta pärast keegi kannab lipsu?
Ei.
aga sarnaseid pükse ja särke nagu 1000, aastat tagasi katakse endiselt ka 1000 aastat tulevikus
Kombed mis olid kenad ja väärikad 5000 aastat tagasi on endiselt väärikad ja õiged ka Tulevikus, kui me arengus alles jääme, kui kombeid ja mõistust ei jää, ei jää ka meid
Ei.
aga sarnaseid pükse ja särke nagu 1000, aastat tagasi katakse endiselt ka 1000 aastat tulevikus
Kombed mis olid kenad ja väärikad 5000 aastat tagasi on endiselt väärikad ja õiged ka Tulevikus, kui me arengus alles jääme, kui kombeid ja mõistust ei jää, ei jää ka meid
18 April 2018 00:51
Margus Meigo
Kuid yeha, piiratud on ta jah, see kommentaar pehmeltöeldes selles osas, et kui selle tegeliku tulnukalise ja kommunistliku tausta lahti arutaks, siis oleks see päris ehmatav ja üle pea enamusel käiv, meie oma liigi olemuse ja eesmärkideni peaks muidugi siis sukelduma.
Kuid see jääb alati ilmselgeks, ei saa olla inimene ega inimesed lõplikult peast korras ega vabad, ega ise enda ega eestimelset tööd lõplikult teha vabana, senikaua kui nad Lipsusi kannavad, see NII lihtne ja elementaarne asi, kas sellest Rahval tõesti keeruline arusaada?
Samamoodi nagu naised ei ela vabas ja arukas maailmas, senikaua kui nad tikk kontsadel käivad ja arvavad, et see on mugav, normaalne ja väärikuse kohane.
(sama käib ka üleliigse meikupi ja juuste blondeerimise ja kehasse igast haaknõelade või metal rõngaste riputamine jms, )
Me peame lahti murdma neist erinevatest ahelatest mis meile kaela pandud, sest nende kaudu kontrollitakse rohkem ku iarvata osakme ja need näitavad meie olemuse kohta veel Palju rohkem kui ise endale julgeme tunnistada.
Kuid see jääb alati ilmselgeks, ei saa olla inimene ega inimesed lõplikult peast korras ega vabad, ega ise enda ega eestimelset tööd lõplikult teha vabana, senikaua kui nad Lipsusi kannavad, see NII lihtne ja elementaarne asi, kas sellest Rahval tõesti keeruline arusaada?
Samamoodi nagu naised ei ela vabas ja arukas maailmas, senikaua kui nad tikk kontsadel käivad ja arvavad, et see on mugav, normaalne ja väärikuse kohane.
(sama käib ka üleliigse meikupi ja juuste blondeerimise ja kehasse igast haaknõelade või metal rõngaste riputamine jms, )
Me peame lahti murdma neist erinevatest ahelatest mis meile kaela pandud, sest nende kaudu kontrollitakse rohkem ku iarvata osakme ja need näitavad meie olemuse kohta veel Palju rohkem kui ise endale julgeme tunnistada.
18 April 2018 00:49
Margus Meigo
Huvitav mis toimub nende keskkonnaametnike, metsaärimeeste ja muude armsate kaasmaalaste peades, kes kooskõlastavad ja teevad ära sellise raide. Pildid on maatükist, mis eraldati Kõue mõisa pargist, ei tea kas 1919 või 1991. Kuni umbes 2005 oli see ala koos mõisapargiga looduskaitse all, sest ta ongi ajalooliselt osa mõisapargist.
Siis võeti looduskaitse alt maha, juba ise-enesest kahtlase väärtusega otsus.
Nüüd müüs omanik ilmselt metsafirmale, keegi andis loa lageraieks (kes, ma tegelikult tahaks seda inimest näha) ja ongi nagu kolmanda maailma küla. Võtame 200 aastat puutumata, jah ka hooldamata koosluse maha, teenime rulli ja las lapselapsed nutavad. Kõik täiesti seaduslikult.
17 April 2018 20:47
Margus Meigo
Intro:
(Käin metsas siis vastan pikemalt... oligi plaan korra metsas olla, hunnik vaime kukil juba päevad.. keda vaja maha raputada, siis vastan pikemalt... kirjutasin ka juba pika loo mis kuni Trumb'i extreem liberaalsuseni välja jõudis.. Sulle vastuseks, kuid teen paar tiiru enne metsas veel ja siis kirjutan ehk korralikumalt ja pehmemalt ümber. Pole märganud mis Objektiivi viimane suund Trumbi osas on, see, et nad alguses teda läbi ei näinud oli juba piisavalt masendav ja solvav.
Kuna pean arvestama ka Sinu olukorda ja meeleseisundit ja väga suuri võimsaid tehnoloogiaid millega ka targeimad meist hoitakse kõvades illusioonides.
Targemad ja ilusamatki kuningannad on saanud petta nende poolt kes mehaaniliselt õppinud kuidas tekitada poolehoidu ja armastust (elujõudu) võimnaistelt.
Kõigeparem oleks kui saaksin oma soendus-vastuse saata kuid, et siis saaksime otse samal ajal reaalsuhtluses olla üks 10 - 15 minutit, kus saaksin küsida ühte teist ja siis selle põhjal kokkuvõtte võtta ja vastuse anda,
Pean ju oma peas pildi ette saama, mida ja kuidas ja miks mõtled ja usud.
Enne kui "kohtuotsuse" langetan, heas või pettumuses/lootusetuses/lootuses.
- Ehk enne kui saan oma peas öelda "Nancy mõtleb ja saab aru asjadest sedamoodi" (ja siis vastavalt oma maailmale saan selgituse leida, elementaarsetest põhjustest miks see nii on, millest see tuleneb)
Kui saad, vali välja mulle ka üks 10 kond kõige olulisemat ja tähtsamat video, Obejtiivi osas,
Kui saad, leia ka mõned mille osas Sa ei nõustu, siis ka see oleks abiks mul analüüsimaks Sind, et Sulle Sind arvestav vastus kõige paremini anda.
Minujaoks vastusel on mõtet ainult siis aega kulutada, kui sellest midagi uut, edasiarengut tekib.
Kuid ma nüüd metsa,
Veelkord, see väga hea, et sedasi reageerisid ja mulle vastasid: mulle meeldib kui inimesed käituvad selliselt, sest ainult oma lahkhelide väljendamine ja neile vastuse soovimine on see mis meid mõlemaid vabamaks teeb.
PS: Mul tuttav-sõber kes BBC'ski olnud läks ise Süüriasse, ISISe vastu võitlema... kuigi tal potensiaal oleks olla potensiaalne miljardnär kui vaid oleks soovinud... Forbese listis oli ta ka. Temaga koos oleme EU projekti teinud ammu Viljandis ja koos ka inglismaa anarhistide Think Tangi peastaabiga elanud..
(minu enda sääl veedetud aja üks märge: www.bbc.com/news/uk-england-london-20129580 )
Peamine:
Jää ikka lähedaseks!
(Käin metsas siis vastan pikemalt... oligi plaan korra metsas olla, hunnik vaime kukil juba päevad.. keda vaja maha raputada, siis vastan pikemalt... kirjutasin ka juba pika loo mis kuni Trumb'i extreem liberaalsuseni välja jõudis.. Sulle vastuseks, kuid teen paar tiiru enne metsas veel ja siis kirjutan ehk korralikumalt ja pehmemalt ümber. Pole märganud mis Objektiivi viimane suund Trumbi osas on, see, et nad alguses teda läbi ei näinud oli juba piisavalt masendav ja solvav.
Kuna pean arvestama ka Sinu olukorda ja meeleseisundit ja väga suuri võimsaid tehnoloogiaid millega ka targeimad meist hoitakse kõvades illusioonides.
Targemad ja ilusamatki kuningannad on saanud petta nende poolt kes mehaaniliselt õppinud kuidas tekitada poolehoidu ja armastust (elujõudu) võimnaistelt.
Kõigeparem oleks kui saaksin oma soendus-vastuse saata kuid, et siis saaksime otse samal ajal reaalsuhtluses olla üks 10 - 15 minutit, kus saaksin küsida ühte teist ja siis selle põhjal kokkuvõtte võtta ja vastuse anda,
Pean ju oma peas pildi ette saama, mida ja kuidas ja miks mõtled ja usud.
Enne kui "kohtuotsuse" langetan, heas või pettumuses/lootusetuses/lootuses.
- Ehk enne kui saan oma peas öelda "Nancy mõtleb ja saab aru asjadest sedamoodi" (ja siis vastavalt oma maailmale saan selgituse leida, elementaarsetest põhjustest miks see nii on, millest see tuleneb)
Kui saad, vali välja mulle ka üks 10 kond kõige olulisemat ja tähtsamat video, Obejtiivi osas,
Kui saad, leia ka mõned mille osas Sa ei nõustu, siis ka see oleks abiks mul analüüsimaks Sind, et Sulle Sind arvestav vastus kõige paremini anda.
Minujaoks vastusel on mõtet ainult siis aega kulutada, kui sellest midagi uut, edasiarengut tekib.
Kuid ma nüüd metsa,
Veelkord, see väga hea, et sedasi reageerisid ja mulle vastasid: mulle meeldib kui inimesed käituvad selliselt, sest ainult oma lahkhelide väljendamine ja neile vastuse soovimine on see mis meid mõlemaid vabamaks teeb.
PS: Mul tuttav-sõber kes BBC'ski olnud läks ise Süüriasse, ISISe vastu võitlema... kuigi tal potensiaal oleks olla potensiaalne miljardnär kui vaid oleks soovinud... Forbese listis oli ta ka. Temaga koos oleme EU projekti teinud ammu Viljandis ja koos ka inglismaa anarhistide Think Tangi peastaabiga elanud..
(minu enda sääl veedetud aja üks märge: www.bbc.com/news/uk-england-london-20129580 )
Peamine:
Jää ikka lähedaseks!
16 April 2018 12:22
Margus Meigo
Ette võin öelda, et objektiivi nägin ma juba selle tegemise alguses läbi, samamoodi nagu EKREt iga inimene sai läbi näha kergelt juba alguses,
Ülo vooglaid, Einar Laigna ja Malle Pärn on mu enda isiklikud iidolid, keda alati jagan inimestele ja noortele, suure entusasmiga
Ülo vooglaid, Einar Laigna ja Malle Pärn on mu enda isiklikud iidolid, keda alati jagan inimestele ja noortele, suure entusasmiga
16 April 2018 11:13
Margus Meigo
Suured tänud kirjutamise eest, loen huviga,
Võtab vastamisega natuke aega (praen just kaalikat, .,..avastasin hea asja, et kaalikat pradides, ilma igasuguse maitseaineteta, saab hea kõhutäie..)
Võtab vastamisega natuke aega (praen just kaalikat, .,..avastasin hea asja, et kaalikat pradides, ilma igasuguse maitseaineteta, saab hea kõhutäie..)
16 April 2018 11:11
Nancy Himma
Tõnis Tulp:
Mõtlen sellest, et meile valetatakse meedias kavakindlalt päevast päeva - selleks, et suurriigid saaksid avalikkuse silmis õigustuse mitte milleski süüdi olevate väikeriikide pinnal teineteisele "kohta kätte näidata"! Propaganda käib täistuuridel ja needsamad kõigile teada olevad suurriigid ei kohku tagasi korraldamast näitemänge, mida vastavalt vajadusele nimetatakse "keemiarünnakuteks"või "mürgitamisteks" - peaasi, et avalik arvamus, kes reeglina toimuva tagamaad ei tea ega mõista, kalduks "toetama" üht või teist poolt ning olema sellele "hääletoruks" ja "kahurilihaks"! Siin FB- ski võib kohata vihaseid rusikavibutajaid nii ida kui lääne suunas,
TEGELIKULT aga on käimas kogu inimkonna pretsedenditu ORJASTAMINE liberalismi ja globalismi loosungite all, milles KÕIK "SUURED" ON ENAM- VÄHEM ÜHEL MEELEL! Lihtsalt sõjatööstus tahab "viimaks ometi" saada kätte hiigelsummad lattu valmis toodetud sõjamasinate, relvade ja laskemoona eest! Ja poliitiliseks võitluseks nimetatav tsirkus, mida kõigile maailma rahvastele päevast päeva etendatakse, on ainult KATTEVARJUKS, mille all masendava järjekindlusega seotakse kõigi maailma rahvaste käed ja mõistused.... Kes näeb, see mõistab, kes enda silmaklappe maha võtta ei soovi, see ongi ära teeninud selle, mis meile üsna peatselt ilmselt osaks saab!
Mõtlen sellest, et meile valetatakse meedias kavakindlalt päevast päeva - selleks, et suurriigid saaksid avalikkuse silmis õigustuse mitte milleski süüdi olevate väikeriikide pinnal teineteisele "kohta kätte näidata"! Propaganda käib täistuuridel ja needsamad kõigile teada olevad suurriigid ei kohku tagasi korraldamast näitemänge, mida vastavalt vajadusele nimetatakse "keemiarünnakuteks"või "mürgitamisteks" - peaasi, et avalik arvamus, kes reeglina toimuva tagamaad ei tea ega mõista, kalduks "toetama" üht või teist poolt ning olema sellele "hääletoruks" ja "kahurilihaks"! Siin FB- ski võib kohata vihaseid rusikavibutajaid nii ida kui lääne suunas,
TEGELIKULT aga on käimas kogu inimkonna pretsedenditu ORJASTAMINE liberalismi ja globalismi loosungite all, milles KÕIK "SUURED" ON ENAM- VÄHEM ÜHEL MEELEL! Lihtsalt sõjatööstus tahab "viimaks ometi" saada kätte hiigelsummad lattu valmis toodetud sõjamasinate, relvade ja laskemoona eest! Ja poliitiliseks võitluseks nimetatav tsirkus, mida kõigile maailma rahvastele päevast päeva etendatakse, on ainult KATTEVARJUKS, mille all masendava järjekindlusega seotakse kõigi maailma rahvaste käed ja mõistused.... Kes näeb, see mõistab, kes enda silmaklappe maha võtta ei soovi, see ongi ära teeninud selle, mis meile üsna peatselt ilmselt osaks saab!
16 April 2018 10:48
Nancy Himma
See kirjapandu ilmsetab üsnagi hästi seda mis toimub
16 April 2018 10:48
Nancy Himma
Juhin siinjuures tähelepanu asjaolule,et ka mina pole kellegi n.ö pooldaja!
Kui saada infot ikka vâga erinevatest allikates siis joonistub ikka vâga teistsugune pilt kui meile pasameediast yritatakse koguaeg pähe määrida paraku.
Kui saada infot ikka vâga erinevatest allikates siis joonistub ikka vâga teistsugune pilt kui meile pasameediast yritatakse koguaeg pähe määrida paraku.
16 April 2018 09:34
Nancy Himma
Kui sulle nagu paljudele teistelegi on see venevastane ajupesu nii halvasti môjunud siis olels kyll viimane aeg endaga midagi ette vôtta! Kasvôi metsa minna😊
16 April 2018 09:20
Nancy Himma
Tere!
See komm mis kirjutasid selle Objektiivi jutu alla on pehmeltöeldes piiratud!
Vastandumist tulid sa ise mu seinale külvama ja vbl. peaks juba oskama paremini analüüsida toimuvaid protsesse.
Lisan veel siia juurde,et mul on yls Süürlasest sôber kes küll elab juba 10 aastat eestis aga osa suguvôsa elab tal Süürias ning nende jutud kattuvad suures osas just sellega millest Objektiiv ja veel paljud muu maailma alternatiivmeedia väljaanded räâgivad.
See komm mis kirjutasid selle Objektiivi jutu alla on pehmeltöeldes piiratud!
Vastandumist tulid sa ise mu seinale külvama ja vbl. peaks juba oskama paremini analüüsida toimuvaid protsesse.
Lisan veel siia juurde,et mul on yls Süürlasest sôber kes küll elab juba 10 aastat eestis aga osa suguvôsa elab tal Süürias ning nende jutud kattuvad suures osas just sellega millest Objektiiv ja veel paljud muu maailma alternatiivmeedia väljaanded räâgivad.
16 April 2018 09:18
Margus Meigo
Alati kui võimalik
9 March 2018 17:45
Nancy Himma
Siiski,vea peaks ära parandama!
- 👍Margus Meigo
9 March 2018 09:26
Margus Meigo
Siis väike viga mu poolt , kuid see suht ok.
9 March 2018 01:40
Margus Meigo
Asuu Asuu, ma sain aru, et Sina,
Kuid nu Sa ikkagi tundud olema, sedasi ,et tunned samamoodi, et nu ju Sa sellepärast jagasitki
Kuid nu Sa ikkagi tundud olema, sedasi ,et tunned samamoodi, et nu ju Sa sellepärast jagasitki
9 March 2018 01:39
Nancy Himma
Hei,selle metsateemalise kirjatyki autor on Rea Raus,mitte mina
8 March 2018 16:29
Margus Meigo
https://www.youtube.com/watch?v=N__gZw3DaTo
8 March 2018 00:11
Margus Meigo
Une laul:
8 March 2018 00:08
Margus Meigo
// Ilusat ööd
8 March 2018 00:08
Margus Meigo
Ja kas mehega olid kohuts ja kuidas saab mees kohtusse anda naise või ... mis värk... kus pühakud
8 March 2018 00:08
Margus Meigo
Oih, aga proovime uuesti, kui mul ka paremini kõik tuleb,
igatahes, Siiriga teil sama metsaorg?
Siiri Sisaskiga
igatahes, Siiriga teil sama metsaorg?
Siiri Sisaskiga
8 March 2018 00:08
Margus Meigo
//vabadust ma kohe hetke eemal ainult, üks audio ülesse lükkan
8 March 2018 00:07
Nancy Himma
kôik on segamini nagu pudru ja kapsad,ei saa aru millest kirjutad
ja yldse on magamamineku aeg
ja yldse on magamamineku aeg
8 March 2018 00:07
Margus Meigo
(vabandust)
8 March 2018 00:06
Margus Meigo
Kuid ehk kõik elementaarsed päris naised on Kohe teil kõik juba liikmed, ainult Lahkumisavaldusi võtakse, mis pannakse
eri abi listi
eri abi listi
8 March 2018 00:06
Margus Meigo
Oot aga siis see mees, kohtuasju polnud, kus ..
et mul see asi uuesti meelde tuli ,et sellisestasjast jutt,
Nu nüüd proovin meelde tuletada, ilma googeldamatta, millest jutt oli, et kas kohus, ja mees ja mis ütles meedia ja mis tegelt oli,
ikka hea meedia tundma õppimiseks
et mul see asi uuesti meelde tuli ,et sellisestasjast jutt,
Nu nüüd proovin meelde tuletada, ilma googeldamatta, millest jutt oli, et kas kohus, ja mees ja mis ütles meedia ja mis tegelt oli,
ikka hea meedia tundma õppimiseks
8 March 2018 00:05
Margus Meigo
ja siis tahsin öelda,et Siiri Sisask iga juba olete, teete sama asja või tee poel veel koos ?
8 March 2018 00:00
Margus Meigo
(naine vast Eestikeeles, suure Niga võiks kirjutada?)
8 March 2018 00:00
Margus Meigo
Saatsi nkirja sellele Gmailile,
mis Sul,
Kes See naine Sulle on tahtsin pigem küsida
mis Sul,
Kes See naine Sulle on tahtsin pigem küsida
7 March 2018 23:59
Margus Meigo
Urrgh, miks enamus sonumeid neil oigus nii lihtsalt takistada...
Meil paremad suhtlusvahendid ammu 15 a tagasi oilid olemas,
miks nende oigus voti... üks sober teismelise eas juba meil selle programmi versiooni maailma esimese seeria smartphonedes käima pani oma vabast ajast m...mm thatsin öeld,a et igast vingeid inimesi näinud,
kui igast arvutitarkade arusaama võimaluste suurust nohiku moodi tajud, kui vaid seadused õiged oleks.. .
.. et
oih, vabandust, minig meelsuse kirjutus tuleb vaimult : )
Niih...
Meil paremad suhtlusvahendid ammu 15 a tagasi oilid olemas,
miks nende oigus voti... üks sober teismelise eas juba meil selle programmi versiooni maailma esimese seeria smartphonedes käima pani oma vabast ajast m...mm thatsin öeld,a et igast vingeid inimesi näinud,
kui igast arvutitarkade arusaama võimaluste suurust nohiku moodi tajud, kui vaid seadused õiged oleks.. .
.. et
oih, vabandust, minig meelsuse kirjutus tuleb vaimult : )
Niih...
7 March 2018 23:59
Nancy Himma
ok
7 March 2018 23:58
Margus Meigo
tahtsin öelda, et tugev puhtusest
7 March 2018 23:57
Margus Meigo
So kiri on nii puhas
7 March 2018 23:47
Nancy Himma
Hei!
Tead parem âra usu,kôike mis lehed kirjutavad,see on jama!
mul polnud eksiga mingit vihast varajagamist,samuti sai ta lapsed kui olime ammu lahus ning saame kôik omavahel hästi läbi.
Nb! sellest kôigest on juba 8 aastat möödas!
Ma ei kahetse mittemidagi ja kôik on olnud super peale lahkuminekut.
Tead parem âra usu,kôike mis lehed kirjutavad,see on jama!
mul polnud eksiga mingit vihast varajagamist,samuti sai ta lapsed kui olime ammu lahus ning saame kôik omavahel hästi läbi.
Nb! sellest kôigest on juba 8 aastat möödas!
Ma ei kahetse mittemidagi ja kôik on olnud super peale lahkuminekut.
20 August 2016 10:18
Margus Meigo
on mul need küsimused üldse mõistlikult kõlavad, Nancy ?
20 August 2016 01:46
Margus Meigo
Kas uskusid kunagi midagi paremat meeste või inimeste kohta, kui see mis praeguseks selgeks saanud..
20 August 2016 01:45
Margus Meigo
Et mis Sa meestest arvad ja oma armulugudest, st laululugudes,t kas need sõnad mis said panna plaati, ajalukku igaveseks, et kas need sõnad kõik veel need mida otsast peale ise praegu uskudes veel uuesti samamoodi kirja paneksid ?
20 August 2016 01:45
Margus Meigo
kuid jah, et siis see küsimus, "Miks Sul oma meest pole" enam ei tundugi nii mõtekas, sest internet juba selle loo valgustas (või vastupidi) juba ära.
Kuid huvitav, kuna see mu ala, tundma õppida mida siin tuntakse ja tehakse inimeste seas, selline sportlik ja ehk kui aaastaid ja mõistust jägub koos õnne ja oma naisega, siis ka professionaalne huvi, mis aitaks lahendusi sättida ja paika panna me maa osas
on ikka laused mul
Kuid huvitav, kuna see mu ala, tundma õppida mida siin tuntakse ja tehakse inimeste seas, selline sportlik ja ehk kui aaastaid ja mõistust jägub koos õnne ja oma naisega, siis ka professionaalne huvi, mis aitaks lahendusi sättida ja paika panna me maa osas
on ikka laused mul
20 August 2016 01:43
Margus Meigo
Oh,
Mõtlesin, hetkeks küsida, et oot.. kuidas Sul profiilis kedagi märgitud eiole.
Kuid et siis päris veidraks ei jääks mõtlesin kiiresti googeldada, et "nancy mees" ja
muidug meie meedialt tuli vastus pigem "Nancy mehe armuke ootab last "
mõtlesin et okey, see ei kõla ilmtingimatta hästi,
ja siis vaatan, et täitsa veider, ka Sina sellise mehega sattusid olema, kellega pidid kohtus asju jagama.. millline häbi.. ma ei mõista mehi, kes naisega kes oma hinge ja keha neile loovutanud, nad asuvad maist vara kohtus jagama, selle asemel et veel kõik anda mis anda saab ja puhta hingega vabandades edasi minna, healjuhul
hmm jah, sellised mõtted siis
Mõtlesin, hetkeks küsida, et oot.. kuidas Sul profiilis kedagi märgitud eiole.
Kuid et siis päris veidraks ei jääks mõtlesin kiiresti googeldada, et "nancy mees" ja
muidug meie meedialt tuli vastus pigem "Nancy mehe armuke ootab last "
mõtlesin et okey, see ei kõla ilmtingimatta hästi,
ja siis vaatan, et täitsa veider, ka Sina sellise mehega sattusid olema, kellega pidid kohtus asju jagama.. millline häbi.. ma ei mõista mehi, kes naisega kes oma hinge ja keha neile loovutanud, nad asuvad maist vara kohtus jagama, selle asemel et veel kõik anda mis anda saab ja puhta hingega vabandades edasi minna, healjuhul
hmm jah, sellised mõtted siis
20 August 2016 01:36
Margus Meigo
Kindlasti on, aga juhuks kui ei ole kellegil, siis võib saata mu kanti, kadaka Külla... teeme siin linnas ühe tule
21 June 2016 10:05
Margus Meigo
Kas Sul jaanipäeva plaanid juba olemas?
21 June 2016 10:04
Nancy Himma
nii on jah :)
14 July 2015 19:28
Margus Meigo
Nii veider, kõrv kuuleb osasi "mina/sina" asju vastupidi NII tihti ... täiesti veider, mõelda vaid kui päris elus ka nii mööda inimesed kuulevad kui räägivad... ja need laulud, mida 10neid kordi kuulatud ja meeled kuulevad kindlalt muud lauset... nüüd kui õigete sõnadega paralleelselt vaadata muisugi, siis on selgem..
Kuid jah, eks kõik lood mis mingi tõe põhjal tehtud, need teiste südames annavad ka tunda, kasvõi arusaamis rõõmus
Kuid jah, eks kõik lood mis mingi tõe põhjal tehtud, need teiste südames annavad ka tunda, kasvõi arusaamis rõõmus
14 July 2015 18:19
Margus Meigo
Kas sedasi:
Vahemärgid, rõhumärgid.. kui vaja sedista ümber, ma nii osav pole selles osas:
2x:
DaaDi Da-Dadii
DaaDi Da-Dadii
DaaDi Da-Dadii
Da-Dadii
TUnned ju mind
ja Sa tead ei iial Sind jätta ma ei saa
usu siis mind (Vo-oOo, Vo-oOo..)
Süüdistad end
mis küll seekord mind sundis, jälle lahkuma
oli see mäng?
oli see mäng?
Ref:
Mind nähti seal kus iial ei käinud ma
Kes küll minu sarnane olla saab
Nii halva mängu mängis ta meile
See keegi teine, see keegi teine
Mind nähti seal kus iial ei käinud ma
Kuis uskusid mida ei näinud Sa
ja me ellu tuli see teine
siiski keegi teine oli see
Habras on sild
mida mööda jälle Su juurde saada ma võin
ootad ju mind
Oo-o oo, o-oO oooh!
Palun nüüd Sind
Saan vaid jääda siis kui Sa mõista suudad kõik,
Tunnen ju end, TUnnen ju end!
Ref:
Mind nähti kus iial ei käinud ma
Kes küll minu sarnane olla saab
Nii halva mängu mängis ta meile:
See keegi teine, see keegi teine
Mind nähti seal kus iial ei käinud ma
Kuis uskusid mida ei näainud Sa
jame ellu tuli see teine
siiski keegi teine oli see
2x
DaaDi Da-Dadii
DaaDi Da-Dadii
DaaDi Da-Dadii
Da-Dadii, Da-Dadii...
Ref:
Vahemärgid, rõhumärgid.. kui vaja sedista ümber, ma nii osav pole selles osas:
2x:
DaaDi Da-Dadii
DaaDi Da-Dadii
DaaDi Da-Dadii
Da-Dadii
TUnned ju mind
ja Sa tead ei iial Sind jätta ma ei saa
usu siis mind (Vo-oOo, Vo-oOo..)
Süüdistad end
mis küll seekord mind sundis, jälle lahkuma
oli see mäng?
oli see mäng?
Ref:
Mind nähti seal kus iial ei käinud ma
Kes küll minu sarnane olla saab
Nii halva mängu mängis ta meile
See keegi teine, see keegi teine
Mind nähti seal kus iial ei käinud ma
Kuis uskusid mida ei näinud Sa
ja me ellu tuli see teine
siiski keegi teine oli see
Habras on sild
mida mööda jälle Su juurde saada ma võin
ootad ju mind
Oo-o oo, o-oO oooh!
Palun nüüd Sind
Saan vaid jääda siis kui Sa mõista suudad kõik,
Tunnen ju end, TUnnen ju end!
Ref:
Mind nähti kus iial ei käinud ma
Kes küll minu sarnane olla saab
Nii halva mängu mängis ta meile:
See keegi teine, see keegi teine
Mind nähti seal kus iial ei käinud ma
Kuis uskusid mida ei näainud Sa
jame ellu tuli see teine
siiski keegi teine oli see
2x
DaaDi Da-Dadii
DaaDi Da-Dadii
DaaDi Da-Dadii
Da-Dadii, Da-Dadii...
Ref:
14 July 2015 18:17
Margus Meigo
"Preli Kata" just hetk tagasi
14 July 2015 18:12
Margus Meigo
"Sa muutsid kõik" on tema lemmik laul, küll ta Soovib : )
14 July 2015 18:11
Nancy Himma
ma tavaliselt ei vōta neid vist vastu ,sest kui inimene ise saadab siis ta j soovib ka seda aga kui keegi teine n.ö soovitab ,pole ju teda kas see soovitatav ikka tahab :)
14 July 2015 18:05
Nancy Himma
oota keda sa sōbraks soovitasid?
ja millal?
ja millal?
14 July 2015 18:04
Nancy Himma
ok,mul vahel tekivad ka mingid kummalised seosed mingi looga
14 July 2015 18:03
Margus Meigo
Ma ise ka kui läksin inglismaale jalgsi, siis teepeal, ühesse riiki saabudes mind suht visati välja poest "selle eest mis ma eile seal tegin"
ja ma just pole eriti sellise välimusega.. et päris lihtne oleks sassi ajada mu välimust ja häälekõla... kuid selliseid juhtumeid oli teepeal veel päris mitmeid..
vb see pole otseselt seotud, kuid natuke ikka, veidrusi siin ilmas jagub
ja ma just pole eriti sellise välimusega.. et päris lihtne oleks sassi ajada mu välimust ja häälekõla... kuid selliseid juhtumeid oli teepeal veel päris mitmeid..
vb see pole otseselt seotud, kuid natuke ikka, veidrusi siin ilmas jagub
14 July 2015 18:02
Margus Meigo
Muide see Preli kelle sõbrasoovitusse saatsin, tema tegeleb igast müstiliste kosmiliste teisikute ja energiate teemadega, vast vast põnev rääkida teil : )
14 July 2015 18:00
Margus Meigo
See refrääni osa "Mind nähti kus iial ei käinud ma
Kes küll minu sarnane olla saab"
Kes küll minu sarnane olla saab"
14 July 2015 18:00
Nancy Himma
sa mōtled kōla?
14 July 2015 17:48
Nancy Himma
ja algul veel....saan vaid jääda siis kui sa mōista suudad kōik
14 July 2015 17:48
Margus Meigo
sõnade taguses
14 July 2015 17:47
Margus Meigo
Miski müstiline küla selles laulus
14 July 2015 17:47
Nancy Himma
see mis ennem kirjutasid on enamvähem ōige
seal lōik...Nii halva mängu mängis ta meile ja siis ..ja siis me ellu tuli see teine ,siiski keegi teine oli see
seal lōik...Nii halva mängu mängis ta meile ja siis ..ja siis me ellu tuli see teine ,siiski keegi teine oli see
14 July 2015 17:41
Margus Meigo
lihtsalt kõikidest sõnadest ma pole päris kindel, et õigesti aru sain
14 July 2015 17:38
Margus Meigo
nu siis pean ise kirjutama, kui muidu ei saa, lükkan sasslandi ülesse : )
14 July 2015 17:37
Nancy Himma
kahjuks pole näinud
14 July 2015 17:36
Margus Meigo
ega Sul selle täis sõnu pole saada kuskil? Netist ei hakanud silma
14 July 2015 17:25
Margus Meigo
oh, nii lihtne,
14 July 2015 17:25
Nancy Himma
selle loo nimi oli Keegi teine :)
14 July 2015 17:16
Margus Meigo
päikest!
14 July 2015 16:11
Margus Meigo
ammu selline mõte juba olnud, pool mu oma elust soiks ka juba looks : ))
14 July 2015 16:11
Margus Meigo
on ikka heade sõnadega laule tol ajal, https://www.youtube.com/watch?v=EXG8OYh49Zw ja kõike muud head,
Sinu laulusõnad ka, jäävad südamesse.. mõtlesin, et vajaka need kõik ilma biidita veel kuidagi punuda mingisugusesse kenasse muusikali
Sinu laulusõnad ka, jäävad südamesse.. mõtlesin, et vajaka need kõik ilma biidita veel kuidagi punuda mingisugusesse kenasse muusikali
14 July 2015 16:10
Margus Meigo
ma eip leidnud sõnu kuskilt ega nime, tantsumuusika megamixi plaandilt
14 July 2015 16:08
Margus Meigo
Tsauks,
kas See ka Sinu laul:
Dadii DadiDaa...
"habras on sild, mida mööda jälle Su juurde saada võib.."
"ootad ju mind"
"palun nüüd sind, Sa võid jääda kui Sa mõista suudad Kõik, tunnen ju end..."
"... kui oma mängu mängis ta meile... see keegi teine .. see keegi teine..." "...ellu tuli see teine... siis keegi teine oli see.."
"Kes küll minu sarnane olla saab..." ... "... kuis uskusid mida ei näinud Sa..."
kas See ka Sinu laul:
Dadii DadiDaa...
"habras on sild, mida mööda jälle Su juurde saada võib.."
"ootad ju mind"
"palun nüüd sind, Sa võid jääda kui Sa mõista suudad Kõik, tunnen ju end..."
"... kui oma mängu mängis ta meile... see keegi teine .. see keegi teine..." "...ellu tuli see teine... siis keegi teine oli see.."
"Kes küll minu sarnane olla saab..." ... "... kuis uskusid mida ei näinud Sa..."
14 July 2015 16:07
Margus Meigo
Sain gängi madisega kokku just, https://www.youtube.com/watch?v=kgmTgltmFGI ... ta siia maani kannab samamoodi lühikesi pükse :D kud nagu inglismaal neil ärid ja asjad Kristiine Killoga.. et nagu tressika ja mutrivõtmega pole enam kuid plaanivad maale tulla..
30 June 2015 23:52
Margus Meigo
tnx
1 March 2015 00:26
Nancy Himma
ok,headöööd!
1 March 2015 00:26
Margus Meigo
(seened, emajärgsus ja usk käin kõik koos, siis õige kompott mu arust)
1 March 2015 00:26
Margus Meigo
läbi usu me tegeliku väeni ainult saamegi , usun mina,
ja ma usun, et nende seente asja... ikka no neis asjus veel räägime ,et kuidas sa ja kuhu jõudsid,
naisena Sa nagunii valgusaastad hoopis mujal...
et kas ajas ränanud ja kuidas.. ja kas teiste kehasse ja paraleel ilmadesse.. milliste olenditega suhelnud.. ja mida tagasi toonud.. hmm..
Kuid jaa.. armsamaid unesi praegu : )
ja ma usun, et nende seente asja... ikka no neis asjus veel räägime ,et kuidas sa ja kuhu jõudsid,
naisena Sa nagunii valgusaastad hoopis mujal...
et kas ajas ränanud ja kuidas.. ja kas teiste kehasse ja paraleel ilmadesse.. milliste olenditega suhelnud.. ja mida tagasi toonud.. hmm..
Kuid jaa.. armsamaid unesi praegu : )
1 March 2015 00:25
Nancy Himma
ok :)
1 March 2015 00:25
Margus Meigo
(see endiselt selle "kas oleme seal" küsimuse osa lahkamine)
1 March 2015 00:24
Nancy Himma
ma hetkel ei arva eriti midagi enam,lähen magama.
aga eks usuga on sunnitud inimesi kuulekusele ja orjusesse sajandeid ja et nad loobuksid oma tegelikust väest
aga eks usuga on sunnitud inimesi kuulekusele ja orjusesse sajandeid ja et nad loobuksid oma tegelikust väest
1 March 2015 00:24
Nancy Himma
aga see on ikkagi nende valik ja vahel ikka mōni ärkab ka :)
1 March 2015 00:23
Margus Meigo
okey aga mis Sa arvad kirikutest?
inglitest/tulnukatest/haldjatest?
ja "võrdõiguslusest" ?
inglitest/tulnukatest/haldjatest?
ja "võrdõiguslusest" ?
1 March 2015 00:23
Nancy Himma
nad ongi ära zombistatud
1 March 2015 00:22
Margus Meigo
kui se päris on nende valik, vahest sellised kollid ja kemikaalid sees, et nad ise inimese ees.. inimesel pole nagu validagi oma arust, et nagu autopiloodil
1 March 2015 00:22
Nancy Himma
aga sōimaku,oma valik
1 March 2015 00:21
Margus Meigo
suurem osa inimes iasuvad selle peale sõimama kõike :D
1 March 2015 00:21
Margus Meigo
se timm
1 March 2015 00:21
Nancy Himma
ja jala äralöömise vōi millegi katkimine,ise peale ma nagunii ei ärritu
1 March 2015 00:21
Margus Meigo
nu aga vihastunud kui sa oled rohkem kui paar minutit siis päris .. siis ma saan ikka ka abi pakkuda :p
1 March 2015 00:21
Nancy Himma
ja see on tore
1 March 2015 00:20
Nancy Himma
isegi kui olen siis ma olen jälgija selles mängus
1 March 2015 00:20
Margus Meigo
kas sa oled ärritunud viimase kuu jooksul?
Oled ärritunud rohkem kui 2-3 minutit olnud viimasel aastal?
Oled kirunud kui jala ära lääd, asi katki läheb?
Oled ärritunud rohkem kui 2-3 minutit olnud viimasel aastal?
Oled kirunud kui jala ära lääd, asi katki läheb?
1 March 2015 00:19
Nancy Himma
kui sa ise oleksid SEAL siis sa saaksid aru kus mina tegelikult olen :)
1 March 2015 00:19
Margus Meigo
Vut see on ea küsimus
1 March 2015 00:18
Nancy Himma
ja mis see seal on sinumeelest?
1 March 2015 00:18
Margus Meigo
( :p )
1 March 2015 00:18
Margus Meigo
jah aga sa pole ju päris seal ka vist veel?
1 March 2015 00:18
Nancy Himma
ilma millegita
1 March 2015 00:17
Nancy Himma
ei ole ,minu kogemus on teistsugune
1 March 2015 00:17
Margus Meigo
läbi taimede st
1 March 2015 00:17
Margus Meigo
n uaga ainult äbi taimede
1 March 2015 00:17
Nancy Himma
siiski
1 March 2015 00:17
Nancy Himma
on palju viise siiki
1 March 2015 00:17
Nancy Himma
kōik algab teadvusest
1 March 2015 00:17
Margus Meigo
ilma nendeta peaaegu võimau inimesel siin maailmas enda vaimsust korda saada
1 March 2015 00:17
Margus Meigo
ja teine väga oluline osa on psühedeelsed seened
1 March 2015 00:16
Margus Meigo
nõustun
1 March 2015 00:16
Nancy Himma
sa pole sellest aru saanud ,et need inimesed kes pole aru saanud milles tegelikult point on ,need ikka jahuvad igasugu asju...pole yht imeasja ,mida tehes inimene säilitab tervise ...on kompleksne lähenemine mis tagab tervise ja yks osa sellest on kindlasti piisav vee kogus
1 March 2015 00:16
Margus Meigo
et teemat vahetada
1 March 2015 00:14
Margus Meigo
kuid see vee teema see selleks, ega ma selle pärast muutsingi teemat inglite peale
1 March 2015 00:14
Margus Meigo
jah, lihtsalt teised inimesed ka TEAVAD et see on KA omamoodi kiiks kui inimesed joovad liialt palju ja et see ei toimi ainult ühte pidi,
mõlemat pidi on tõene
ma ei vaidle sellel teemal, soovin, et Sa ka muid võimalusi aksepteeriksid, rahune maha tüdruk, palun : )
mõlemat pidi on tõene
ma ei vaidle sellel teemal, soovin, et Sa ka muid võimalusi aksepteeriksid, rahune maha tüdruk, palun : )
1 March 2015 00:14
Nancy Himma
vee omadusi saab alati parandada...ja kuule mul on jumala ykskōik kas jood vett vōi mitte,ei viitsi vaielda inimesega kes mitte millestki aru ei saa ja ajab oma joru edasi ...tee nagu soovid,oma asi ,mul pole vaja midagi tōestada kellegile ,ma TEAN kuidas vee piisav vee joomine inimeste elu muudab
1 March 2015 00:12
Margus Meigo
kas Sul haldjae ja inglitega on kogemusi?
1 March 2015 00:12
Margus Meigo
siis saan aru, et eelmine päev vähe suts oli
1 March 2015 00:11
Margus Meigo
kuid kui puudus käes ja hommikul suu kuiv, seda tunnen ka muidugi, vahest ikka on
1 March 2015 00:11
Margus Meigo
kui ma mõni päev pool klaasi vett ära joon siis tunnen, et juba päris palju olen joonud
1 March 2015 00:11
Margus Meigo
kuhu ma selle vee paneks ku ima kaanima seda peaks pidevalt
1 March 2015 00:10
Margus Meigo
nu jah, aga plastpudeli surnut vett juua või kraani linna vett mis küll parem kui see surnud pudeli vesi kuid siiski , ka torudes seisnud või puhastus ainetega.. vot .. vot ei tea, ikka vast on sutus erinev see eri inimestele
1 March 2015 00:10
Nancy Himma
pole ju vajadust säästlik olla,eriti veel keha arvelt ,kes selleks ,et myrke välja saada annab oma parima vōttes lōpuks vett sealt kus seda vōtta ei tohiks
1 March 2015 00:09
Margus Meigo
nu kui säästlik olla siis ei pea ju, peab kaharjutama keha vähesega läbi saada, et siis osata hinnata vett usun
1 March 2015 00:07
Nancy Himma
ja miks on veri paks paljudel inimestel?
1 March 2015 00:07
Nancy Himma
mis sinumeelest on uriin?
1 March 2015 00:07
Nancy Himma
ja see vesi peab vahetuma
1 March 2015 00:07
Margus Meigo
noh las koosneme, me koosneme
1 March 2015 00:06
Nancy Himma
mis kinnisideeks? see on elu loomulik osa ,me koosneme ju kuni 75% veest!!
1 March 2015 00:06
Margus Meigo
kuid vesi veeks , mis muude asjade osas arvad mis ta kirjutanud on, et anna mingi aeg seda ka teada
1 March 2015 00:06
Margus Meigo
hmm, nu kui see vesi kinnisideeks ei muutu , st ei tekita muresi kui seda pole vms ja sellele liialt ei mõtle, siis vist kahjulik ka liilat olla see vesi ei saa
1 March 2015 00:05
Nancy Himma
kellel on probleemid need peaks kindlasti tegema
1 March 2015 00:05
Nancy Himma
mul pole seda vaja
1 March 2015 00:05
Nancy Himma
joon iga päev palju vett ja keha ise reguleerib millal söõn rohkem ,millal vähem
1 March 2015 00:04
Margus Meigo
vahest
1 March 2015 00:04
Margus Meigo
seda peaks tegema ju
1 March 2015 00:04
Nancy Himma
ei tee
1 March 2015 00:04
Nancy Himma
toitained tuleb kehasse saada kōigepealt ,mitte elada ainult selle arvelt mis vbl. on kunagi kaasa antud...ja praeguse aja 20-25 on juba suur toitainete puudus muide
1 March 2015 00:04
Margus Meigo
aga sa sis teed paastu päevasi korra nädalas või kuus kus terve päeva ei söö ega ei joo midagi ?
1 March 2015 00:03
Nancy Himma
ei vii
1 March 2015 00:02
Nancy Himma
see pole yldse suur kogus 1,5 l
1 March 2015 00:02
Margus Meigo
et ku ivana
1 March 2015 00:02
Margus Meigo
muidu mis arvad: https://plus.google.com/photos/102871056968914830739/albums/6079008631457663313
1 March 2015 00:02
Margus Meigo
see viib kehast toitained ja asjad välja arvan liialt
1 March 2015 00:02
Margus Meigo
nu seda räägitakse aga usu mind Nancysee päris tõde ei saa olla, sellisedmeeletud kogused
1 March 2015 00:02
Nancy Himma
ha teistel 2, 5 liitrit
1 March 2015 00:01
Nancy Himma
ei ole iga ,see on minimaalne kogus täiskasvanul
1 March 2015 00:01
Margus Meigo
et nagu ei saa ju võrrelda, inimest kes üli mürgist suitsu ja alkoholi paneb kehasse, koossurnud lihaga...
tava taimetoidulisega.. et nagu mitme kordne vahe ju ses soas.. ja et kui nad nii suitsetavad, siisvist küll vaja 1.5 liitrit päevas
tava taimetoidulisega.. et nagu mitme kordne vahe ju ses soas.. ja et kui nad nii suitsetavad, siisvist küll vaja 1.5 liitrit päevas
1 March 2015 00:00
Nancy Himma
ma pean siiski silmas yle 60 inimesi ja kes kauem on elanud ilma igasugu lisaaineteta
28 February 2015 23:59
Nancy Himma
kui vana sa oled siis?
28 February 2015 23:59
Margus Meigo
mis manii vana nüüd olen, habe lihtsalt suur :p
28 February 2015 23:59
Margus Meigo
ja alkoholi ja suitus
28 February 2015 23:58
Nancy Himma
vanemad inimesed ongi vastupidavamad
28 February 2015 23:58
Margus Meigo
seni kuni liha e söö on asjad suht normis isegi poe toiduga arvan
28 February 2015 23:58
Nancy Himma
naljakad väited pehmeltöeldes
28 February 2015 23:58
Margus Meigo
nimesed päris vastupidvad, tsernobolis radioktiivseid asju söövad
28 February 2015 23:58
Nancy Himma
mis asi ,poe söök vōi?
28 February 2015 23:58
Margus Meigo
nu ega see nii hull ka pole
28 February 2015 23:57
Nancy Himma
ega ikka ei ole kyll kui sa just ise kōike ei kasvata
28 February 2015 23:57
Nancy Himma
see on väga halb ,sellega veetustad oma keha lōouks ja probleemid hakkavad tulema
28 February 2015 23:57
Margus Meigo
maal on suht sama
28 February 2015 23:57
Margus Meigo
nu ega need väga muutnud pole
28 February 2015 23:57
Margus Meigo
kuid kui mingi mahl oleks, siis vast ikak jooks küll rohkem usun
28 February 2015 23:56
Nancy Himma
Kas sulle tundub ,et elutingimused ja söök sama mis sel ajal kui Luule oma raamatud kirjutas vōi?
28 February 2015 23:56
Margus Meigo
enamasti joon nädalas vähem st
28 February 2015 23:56
Margus Meigo
nu ma vahest joon nädalas ka vähem ja tervis muidu suht hea
28 February 2015 23:56
Nancy Himma
1,5 l kui inimene pole just toortoitlane
28 February 2015 23:55
Margus Meigo
nu rohkem kui pool litrit päevas
28 February 2015 23:55
Nancy Himma
ei oska öelda
28 February 2015 23:55
Nancy Himma
ja kōigepealt tuleb aru saada mis on vee yletarbimine
28 February 2015 23:55
Margus Meigo
rohelised ika headju
28 February 2015 23:55
Nancy Himma
ei loobuta oma ōigusi kellelegi
28 February 2015 23:54
Margus Meigo
kuid kuidas muidu, valitud juba või alles lähed?
28 February 2015 23:54
Margus Meigo
Selline naine, ehk oled lugenud: http://www.luuleviilma.ee/index.php?id=7856
vot imestasin õnneks, et tema ka veega üle tarbimist ei soovita
vot imestasin õnneks, et tema ka veega üle tarbimist ei soovita
28 February 2015 23:54
Nancy Himma
Tere
28 February 2015 23:54
Margus Meigo
Tsauks Nacy
28 February 2015 23:53
Margus Meigo
Põrgupõhja uus vanapagan Tallinaa TVs täna 21.25 : )
30 January 2015 20:29
Margus Meigo
(vasta kui aega, aeg on me sõber)
12 January 2015 21:31
Margus Meigo
Ma sutsu, kuid se sügavamsuund tulevastel aegadel, kui naine kõrval on, üksi ehmatas päris ära mõned korrad igast heade kordade kõrval
12 January 2015 21:28
Margus Meigo
Kas sa ka enteogeenide, psühhedeelia, ravimtaimedega tegelenud oled, või huvi tundnud? (nagu see ütlus mu seina ütleb node taimede kohta...)
12 January 2015 21:27
Nancy Himma
ok
12 January 2015 21:22
Margus Meigo
toitumise ja tervise alal
12 January 2015 21:21
Margus Meigo
Kui mul selle naise nimi meelde tuleks aint.. see kes selle olulise raamatu välja andis nüüd hiljuti.. Sa kindlasti teaksid kui ma pealkirja vms teaks kosta, kuid küsin järgi ja siis annan teada Sulle
12 January 2015 21:21
Nancy Himma
ok,lahe :)
12 January 2015 21:20
Margus Meigo
st mahe mesindus talu (see vist üks sõna kõk)
12 January 2015 21:20
Margus Meigo
mees tal eesti suurima mahetalu päranduslik omanik, ka mahe mees : )
12 January 2015 21:19
Margus Meigo
Mari sugulane,
ka sügav naine, eesti emaks valiti mõned aastad tagasi, lapsed tal alternatiiv ja kodu koolis.. taimetoitlased ja taime targad
ka sügav naine, eesti emaks valiti mõned aastad tagasi, lapsed tal alternatiiv ja kodu koolis.. taimetoitlased ja taime targad
12 January 2015 21:19
Margus Meigo
et tule kylla . ))
12 January 2015 21:18
Nancy Himma
ok,Mari Metsallik on väga lahe muidugi :)
12 January 2015 21:18
Margus Meigo
ja see ka meil siit, kes nukitsamehe laulud tegi
12 January 2015 21:18
Margus Meigo
Kati murutar meil ka siin kylas ligidal elab
12 January 2015 21:18
Nancy Himma
ok :)
12 January 2015 21:18
Margus Meigo
muidu mul väga häid tuttavaid, eesti osas, tervise ja toitumise alal, Metsallikatest kuni ta sõbrannadeni kes miski tervisliku toitumise piibli kirjutanud vms
12 January 2015 21:17
Margus Meigo
ma maailma rändurina oma elu pole veel püsti pannud iseseisvalt
12 January 2015 21:16
Margus Meigo
aa mul vanemad vaatavad seda Vangat, Mangat või selle ennustaja asja
12 January 2015 21:16
Nancy Himma
aga siis kui mōtled tervisele jne. siis hakkavadki ju tulema seestpoolt signaalid kus suunas vaja liikuda ,et saavutada head tervist
12 January 2015 21:15
Nancy Himma
on muidugi oluline ,sellest ju kōik hakkabki
12 January 2015 21:15
Margus Meigo
teeme nii
12 January 2015 21:15
Margus Meigo
ja kuna sa mõtled tervislikult ja tervisele, siis see näitab, et armastad ennast, .. ja siis see ka aitab, usun : )
12 January 2015 21:15
Nancy Himma
kell 21.35 hakkab Etv2 pealt saade plekktrumm,soovitan vaadata :)
12 January 2015 21:14
Margus Meigo
emotsionid jms
12 January 2015 21:14
Margus Meigo
timm (Y)
--
Kuid linnas olles, jah, ikka, põskoobas oli kuni sinnani kuni nõiakunstiga ja usuga ennast terveks tegin, siis oli ühe hooga, mitmeks aastaks rahu
ja muud mured.. ma ise ikka arvan, et mõtlemine, vägväga oluline osa
--
Kuid linnas olles, jah, ikka, põskoobas oli kuni sinnani kuni nõiakunstiga ja usuga ennast terveks tegin, siis oli ühe hooga, mitmeks aastaks rahu
ja muud mured.. ma ise ikka arvan, et mõtlemine, vägväga oluline osa
12 January 2015 21:14
Nancy Himma
minul oli selg haige 25 aastat aga enam ei ole
12 January 2015 21:13
Nancy Himma
see vōib muidugi sellest olla
12 January 2015 21:12
Margus Meigo
(heas mottes)
12 January 2015 21:12
Margus Meigo
hirmutad siin md .P
12 January 2015 21:12
Margus Meigo
hmm
12 January 2015 21:12
Nancy Himma
näiteks kui ei joo piisavalt siis veetustuvad ka selgroos diskid lausa ja lōpuks lausa n.ö kuivavad kokku ,pōhjustades igasugu jamasid
12 January 2015 21:12
Margus Meigo
kuid siin mu haigla ajaloo ülevaade: http://meigo.hol.es/margus/3.haigla/ (kui kunagi huvi) et nagu näha.. ma tol ajal olin päris töbine (kuid see võis ka tulla sellest, et me vee soone sisse voolas ka vast lähedal olev kolhoosi ammoniaagi varud)
12 January 2015 21:12
Margus Meigo
see hea ütlemine, peab kõrvadetaha panema, mul suured kõrvad, mahub hulgi :p
12 January 2015 21:10
Margus Meigo
oo, (Y)
12 January 2015 21:10
Nancy Himma
sest muidu juba veri ei puhastu korralikult
uriin on ju puhastatud veri
uriin on ju puhastatud veri
12 January 2015 21:09
Margus Meigo
tõsi
12 January 2015 21:09
Nancy Himma
uriin peab olema hele,peaegu värvitu
12 January 2015 21:09
Nancy Himma
see on ju keha mōnitamine lihtsalt :)
12 January 2015 21:08
Margus Meigo
ma uuriini jägi vaatan tavaliselt, kui liiga tume, siis vaja vett juurde
12 January 2015 21:08
Nancy Himma
isegi mu 84 a. isa on täiesti taastunud ja justkui noorenenud
12 January 2015 21:08
Margus Meigo
lihtsalt mõni päev ma ei joo midagi,
mõni päev üks tass teed päevas vms
mõni päev üks tass teed päevas vms
12 January 2015 21:08
Nancy Himma
olen selle tee koos oma sōprade ja perekonnaga läbi teinud niiet vahe on kolossaalne
12 January 2015 21:08
Margus Meigo
tõsi ta on arvatvasti
12 January 2015 21:07
Nancy Himma
ja mitte muid vedelikke
12 January 2015 21:07
Nancy Himma
vett on tarvis iga päev 30ml. iga keha kg kohta
12 January 2015 21:07
Nancy Himma
ok,no tōsisemad probleemid hakkavad inimestel just siis kui tagavarad hakkavad ammenduma..
aga kuidas sa ette kujutad ,et ilma veeta rakk suudab puhastuda? yhel hetkel ytleb lihtsalt yles,kui igalt poolt kehas on vee tagavarad miinimumi viidud,tekib palju probleeme, me ju koosneme umbes 70% ulatuses veest
aga kuidas sa ette kujutad ,et ilma veeta rakk suudab puhastuda? yhel hetkel ytleb lihtsalt yles,kui igalt poolt kehas on vee tagavarad miinimumi viidud,tekib palju probleeme, me ju koosneme umbes 70% ulatuses veest
12 January 2015 21:07
Margus Meigo
kuid see arvavtvasti suhkru tarbimise peatamisest
12 January 2015 21:06
Margus Meigo
mul isegi hamba aukude, kaarjase jms süvenemine peatus (mis mitu aastat tagasi pooleni jäi)
12 January 2015 21:05
Margus Meigo
aga vb kuna ma soola ei tarbi sis pole vett ka nii palju vaja .p
12 January 2015 21:04
Nancy Himma
ja roosa sool sisaldab palju mineraale ja teeb keha aluselisemaks
12 January 2015 21:04
Margus Meigo
31 (vist )
12 January 2015 21:04
Nancy Himma
kehas on oluline vee ja soola tasakaal..
muide,kui vana sa oled? :)
muide,kui vana sa oled? :)
12 January 2015 21:04
Margus Meigo
Mul sõbral kodus noid roosasi soolasi ja siis veel seda päris puhast soola, seda algset materiali on - see täitsa vidra maitsega, hoopis muu kui poe sool
12 January 2015 21:03
Margus Meigo
Kunagi räägiti, et liha on ka vaja, kuid see tuli välja, et on lihtsalt üks vaimu nüristamise ja äriplaan. Ning mitte just hea plaan.
Vot soola osas.. pole kindel,mis sellega on kuid eks mõned aastad veel, siis on näha kas midagi tekib soola puudusest.
Vot soola osas.. pole kindel,mis sellega on kuid eks mõned aastad veel, siis on näha kas midagi tekib soola puudusest.
12 January 2015 21:01
Margus Meigo
seda arvatakse,
ja see teooria peaks paika... aga kus need tagavarad on kui neid polnud enne ?
Ses suhtes, siis kui ma kõike sõin.. ma lõpetasin haigla voodis kus mind sunniviisiliselt toitma taheti hakata.. siseorganite tervis oli nagu 80 aastasel (arsti sõnul) ja .. noh kõhna olin ka tugevalt (ei noh siiani olen, kuid mitte ebamugavalt)
Nüüd juba mitu aastat soolata olnud ja .. toidud on maitsvamaks muutunud ja muud.
Mõtlesin, et kuna loodus seda maakerast välja viib.. siis miks seda eraldi uuesti enda sisse panema peaksime. eriti kuna ükski lill soolases ei kasva
ja see teooria peaks paika... aga kus need tagavarad on kui neid polnud enne ?
Ses suhtes, siis kui ma kõike sõin.. ma lõpetasin haigla voodis kus mind sunniviisiliselt toitma taheti hakata.. siseorganite tervis oli nagu 80 aastasel (arsti sõnul) ja .. noh kõhna olin ka tugevalt (ei noh siiani olen, kuid mitte ebamugavalt)
Nüüd juba mitu aastat soolata olnud ja .. toidud on maitsvamaks muutunud ja muud.
Mõtlesin, et kuna loodus seda maakerast välja viib.. siis miks seda eraldi uuesti enda sisse panema peaksime. eriti kuna ükski lill soolases ei kasva
12 January 2015 20:59
Nancy Himma
ega lōpmatuseni nii ei saa,sest sa elad siis tagavarade arvelt.
ja soola peab kindlasti tarvitama( roosat vōi meresoola)
ja soola peab kindlasti tarvitama( roosat vōi meresoola)
12 January 2015 20:51
Margus Meigo
Mõtlengi, et kui veel tervislikult toituma päriselt hakkan nagu sooviks, ja vett ning mahlasi jooma mida lubada saaks.. siis vist kasvataks tiivad ka :p
12 January 2015 20:50
Margus Meigo
es osas, et ma lihtsalt täielikult soola, suhkru, liha, alkoholi, piprad, suitsu ja rämpstoidu jätsin välja. Veel ka mandariinid ja teatud troopilised viljad (node suhtes aegajaline imelik tunne..)
Sõin aint aegajalt pudru või õuna vms, tänava oludes üle aasta ja ikka.. suht hästi tundsin ennast.
Vot ei teagi, kas dieedi või mõttemaailma pärast
Sõin aint aegajalt pudru või õuna vms, tänava oludes üle aasta ja ikka.. suht hästi tundsin ennast.
Vot ei teagi, kas dieedi või mõttemaailma pärast
12 January 2015 20:48
Margus Meigo
Ma ise muidu ka veidraid asju oma haruldase dieedi ja toitumisega avastanud,
Vahepeal ei söönud peaaegu midagi ja vett ka väga vähe... kuid tervis päris hea (arvestades väga väga nõrga tervisega mis kuni teisme eani oli, kus haiga oli teine kodu)
Et siis hakkasin mõtlema, et see mõtlemine vast kuidagi ja see millesse usud, on abiks.
Pole kindel, pole sellele ise mõelnud kuna see kuidas elan pole eesmärk vaid olukord, ..kuid lihtsalt ,selline kõrval asja panin tähele
Vahepeal ei söönud peaaegu midagi ja vett ka väga vähe... kuid tervis päris hea (arvestades väga väga nõrga tervisega mis kuni teisme eani oli, kus haiga oli teine kodu)
Et siis hakkasin mõtlema, et see mõtlemine vast kuidagi ja see millesse usud, on abiks.
Pole kindel, pole sellele ise mõelnud kuna see kuidas elan pole eesmärk vaid olukord, ..kuid lihtsalt ,selline kõrval asja panin tähele
12 January 2015 20:45
Nancy Himma
puhas toit ja piisavalt vett ,toitaineid on väga oluline aga enamus inimesi ei tarbi paraku piisavalt ja toidus on toitaineid vähe kahjuks
12 January 2015 20:36
Margus Meigo
õnneks jah, inimene mitmekesine ja abi saab mitmetpidi ja kohast . )
12 January 2015 20:35
Nancy Himma
it works both ways :)
12 January 2015 20:34
Margus Meigo
Nu jah, kergem ikka, kuid nod vaimu inimesed ise veendunud, et suurem osa hakkab ikka peast pihta ja mida pea kaudu südamesse laseme ja siis juba keha suure mure suunas avatud...
Sh toidud mida aitamatta meeltes enda kehasse pannakse, mõeldes samal aja muust "olulisest"
Norm, tsekka järgi
Sh toidud mida aitamatta meeltes enda kehasse pannakse, mõeldes samal aja muust "olulisest"
Norm, tsekka järgi
12 January 2015 20:33
Nancy Himma
yleilmne ikka,selline grupp ka Fbs olema OPPT eesti,sealt saad vbl. veits aimu.
12 January 2015 20:30
Margus Meigo
Kõlab hästi, et kas see Eesti või mingi suurem asi ?
12 January 2015 20:29
Nancy Himma
OPPT - One People Public Trust
12 January 2015 20:27
Nancy Himma
kõik on ju omavahel seotud aga ilmselt on paljudele inimestele lihtsam alustada tervenemist keha tasandilt
12 January 2015 20:26
Margus Meigo
O vau! See tõesti hea suund!
Nagu taimetoitlus või nagu energeetiline paranemine või nagu vaimne tervis..
Mis OPPT on?
Google on mind ära plokeerinud ja ma ei saa googledada praegu (i know.. midagi peab veidrat olema kui googlel juba bännib )
Nagu taimetoitlus või nagu energeetiline paranemine või nagu vaimne tervis..
Mis OPPT on?
Google on mind ära plokeerinud ja ma ei saa googledada praegu (i know.. midagi peab veidrat olema kui googlel juba bännib )
12 January 2015 20:22
Nancy Himma
Ma nõustan inimesi tervise teemadel näiteks,ehk siis raskuskese on sellel teemal.
Ja muidugi ka OPPT jne.
Ja muidugi ka OPPT jne.
12 January 2015 20:18
Margus Meigo
( ma ise matriaarhiast religioonide ja tehnoloogiatest muusikani (ses osas, et muusika ja muu meedia tähenduste väljendus igast mõtte maailmadega inimeste jaoks, ...eks see ala millega veel mõnel artistil harja punaseks ajan, kuid mitte meelega.. ) )
12 January 2015 20:14
Margus Meigo
Mis teemadel, elu suundadel praegu ennast keskendanud oled ?
12 January 2015 20:10
Nancy Himma
ok :)
12 January 2015 20:07
Margus Meigo
Ma sõnade tähendusi oskaks luua küll, mis sooviks, mis tunneks vajalik.. kuid neid Elusse tuua. oh, ei ma seda isegi unistama pole veel hakanud.
Muidu palju muud head saab unistatud küll
Muidu palju muud head saab unistatud küll
12 January 2015 20:05
Margus Meigo
Tõsi, Tõsi,
Sama siin (kliima osas)
Sama siin (kliima osas)
12 January 2015 20:04
Nancy Himma
Yks uuem lugu on 2011 a. aga ma ei keskendugi sellele ,et midagi uut teha ...ausaltöelda pole nagu huvigi :) ..mulle piisab sellest mis olen kunagi teinud :)
Hea meelega elaks muidugi soojas kliimas aga suviti on eestis muidugi fantastiline
Hea meelega elaks muidugi soojas kliimas aga suviti on eestis muidugi fantastiline
12 January 2015 19:59
Margus Meigo
Aga päris uusi (või noh, ma 90ndatel kuulasin viimati...) laule või sõnu ka loonud ?
Kuid kuidas tundub, kas need lume vallid on vaeva väärt?
Ise otseselt ei tundnud mitu aastat tuisust puudust, samas kohal olles, on ka armas
Kuid kuidas tundub, kas need lume vallid on vaeva väärt?
Ise otseselt ei tundnud mitu aastat tuisust puudust, samas kohal olles, on ka armas
12 January 2015 18:00
Nancy Himma
Tere!
Esinen ikka aegajalt :)
Ja ma ei ole hetkel enam soojal maal.
Esinen ikka aegajalt :)
Ja ma ei ole hetkel enam soojal maal.
12 January 2015 10:06
Margus Meigo
Sa vast soojal maal praegu? Siin korralikud vallid, maal vähemalt un : )
12 January 2015 01:10
Margus Meigo
Nägin juba piltidelt, laulad ikka(2011 ajal laval),
kuid mida uut Loomingus ?
kuid mida uut Loomingus ?
12 January 2015 01:08
Margus Meigo
Kas laulad ka veel Nancy ?
12 January 2015 01:04
Nancy Himma
suurimad tänud! terv.Nancy
23 May 2011 18:09
Margus Meigo
Palju Õnne & Armastust, Sünnipäevaks!
Margus
Margus
23 May 2011 18:08