Margus Meigo
Vaata usklikutel see asi, et nagu vana juudi tarkus, et asju tuleb võtta sõna sõnalt kuid samas sõna sõnaline arusaam pole nii oluline kui loo moraalid ja üldine arusaam (sest aeg ringi kujuline ja see raamat ajamärked sarnaste tagamaadega toimuvatest olukordadest, ..noh, lisaks paljule muule, sest to väljaspool aega kirjutatud. See ka , lihtne arusaam uskliku jaoks ju.)
Naine loodi selle pärast, et mees robotil hakkas eneseteadlikus tõusma ja ühte pidi vaadates, jumalad laboris ei viitsinud paljundada mehi seega ohverdasid jupi endast,(tegelt asi palju ilusam, kuid meie keeli) sest ega see Nais vaim see oli juba ammu enne maailma loomist olemas (Proverbs 8.22 jj) kuid noh, ja seegi alles, lähi minevik naise maailmas, päris naise maailmas. Loogiliselt, kuna piibli õpetus on tagasihoidlikus mille ülim võrdkuju on jumal, siis ka mida Jumala lähedasemad ja võimsamad olendid, seda tagasihoidlikumad ja vaguramad,
Seega naised loodi positsioonile piiblis, kuhu naised ise soovitasid ennast ennast, eriti teades mis olukorrad eelmiste taoliste loomistel on ette tulnud, näpuotsaga piisavalt informatsiooni ühesuguse ja teisisuguse naise jaoks, et tark mees pildi kokku paneks ise, ÕIGE naise valiks, ja silma vaadates saab nagunii aru, mis on naise taga. Ja ka tema ise, oma armastuse ja loominu tagamaad näeb mis tal põlved nõrgaks võtab.
Lisaks oluline see mis südames tunneme, sest see informatsioon ka neile kättesaadav.
Jah, abistama.. nagu ka koer ja kass, kuid abiliseks luuakse ikka selle kes targem ja teab kuidas ja milles kõige enam abistada, sest muidu oleks ta ju koorem, ja suurem osa mehi vajab naist kindlasti rohkem kui naised mehi.
Ega ema oskab ju last rohkem abistada kui laps ema, kuigi, laps saab ka emale suureks abiks olla, eriti, mida vanemaks saab - kuid ema saaks ka täiesti ilma lapseta hakkama kuid laps emata ei saaks kuidagi.
Muna ja kana küsimust pole ka mõtet küsida, sest ju see Anunaki enne oli :p
(siinkohal ma täiesti saan aru, mis mure sul naiste osas oli, sest nad sellised, nagu mees nad luua tahtis endale.. rebides nad alasti oma naiselikest algetest, ja tehes neist pool mehed.. tehes nad saamatuks nagu mehed ja pannes neid unustama oma naiselikud Võlud)
hakkas ju see Kreeka-Rooma homo ajast pihta kui eriti usinalt naisele pähe süstima hakati, et kodutoimetused on alaarenenud jaoks ja mida naine tegema peaks, on hakkama loodusest eraldi olevad hüpoteetilisi teadus arusaame ja väljamõeldud jumalaid kummardama. Selle asemel, mis ta sees. Ja kes tal kodus.
Ka see, et naine meestele ei saaks lapsi anda, on node homode soov (kui iganes ulmelisena ka see ei tunduks, sest nad ju teavad, et algselt mehi tehti laboris.. ja seega ka nemad peaksid sellega laboris hakkama saama... ja siis saavad õige korra teha, kus sellele molli kes ei kuula sõna ja pole mingit vingumist, sest kõik on võrdselt peksuväärsed (v.a. need keda ajutiselt libudeks võetakse, selles ajastus siis mees libudeks, Alexander suure taoliste meeste jaoks (seega see video, GaGalt mida gruppi postitasin, gagal on üli suure teadvuslike videosi, et sa teaksid)))
Seesmiselt naised tunnevad õigesti, et neil õigus, ja neil ükskõik ka õigustatult, südames nad tunnevad ka suurimat valu ja kurbust ja kibestust, sest see neis kõige suuremalt algselt sees, kui aga meie mehed seda tunneme, ja arvame, et see suudaks küündida, nahalesta lõunapalukesegi olulisuse ja suuruse piires (isegi kui meie peas on mitte, aint see päikese süsteem) kui päriselt ausalt võrdlema hakata haaravust tunnete sügavuse ja soovide olulisuse osas...
Miks nad SELLISE maailma jaoks peaks tahtma edasi anda, ? Nemad oma keha kaotades teavad, et lähevad sinna kuhu vaja.. mehed aga oma tite karjaga ei ole õrna ainugi kas on olemas koht kuhu minna edasi või saab midagi eriti põnevat olema millel pole midagi seost sellega, mida nad siin korda saatnud.. kui sellel poleks midagi seost, siis enamusi võetaks siit kasvatus programmist kohe maha..
Tõesti-Tõesti, see oma keha vastane asi mida mehed suutnud naisele kaela panna, on kohutav, suitsetamine ka, kes oleks ÕIGE mees, see isegi tänaval IGAL naisel võtaks vähemalt korra suitsu eest ära, tehes seda nii kenasti, et pole isegi ahistamis akti oodata. Ega kellegi muu käest probleemi, ...siis aga usaldada.. et ..
kuni järgmise korrani. Naised, sellist , füüsilist armastuse näitamist soovivad tegelikult, et mees NII meheks hakkaks, et naine üldse saaks hakata oma päris suurust näitama. Kuid kui mees seda oma mehelikust näitab HOOPIS valest otsast, oma tillukese kääbus keha juures siin arvab, et võib on tal musklis.. (arusaamatu, kui tillukeseks pidid naised ennast tegema, et sellistega saaks ennast paljundada.. ja samas nad hoida turvalises väiksuses isegi kui nad suureks kasvavad...)
Muidugi, ega suurem osi mehi, nii lorud, et nad isegi ei saaks aru enam enamuse aja, kas tegu on päris naisega, klooniga või mõne muu naise taolise elukaga, ...ehhh.. mõned isegi ei saa aru, kas tegu transaga või naisega. Isegi nii purjus olnud nooruses. Hiljem piltide pealt sain teada... et aa..
Naised enam hädisemaks ei suuda ennast vist teha, et mees vähegi veel välja paistaks, et mees vähegi ennast kindlana tunneks, et ta suudaks ÜLESSE tõusta ja need sisse lastud viirused endast ja teistest ravida... sest ega nad muidu veritseks.. suurim kannatus on ikka nende õlul ja mitte aint selle maailma oma mida me teame..
Selles osas on sul 100% õigus, kui mehed oleks mehed, siis oleks naistel lihtsam Naine olla, täpselt nii ongi.
Näe, see nõustumiskoht mille peaksime teineteise südamesse panema, ega ma muuga siis tegelegi... kui sellega.. et nii olema hakkaks.. siin enne ,tuleb aga kõvasti sokipesu veel teha, sest ega igaüks ka ilmtingimatta mees ei soovi olla, kellel kotid jalgevahel
JUst, jeesus oli nii tark, et sai aru, et NAISI ei ole vaja õpetada, nii palju ta oma mokka maas hoidis vähemalt, sai aru, kes on Jumala Ema...
ja sai aru, KEDA VAJA õpetada... ega need juudid nüüd nii algelised ka polnud, nagu siin mõned rääkida proovivad, sidudes node oskuse rahamaailmaga... kuigi, raha asjus pole midagi pistmist muud, kui, et nad peavad vaeva nägema, et nende käes kõik raha poleks, sest selliste lammaste keskel seda teha oleks liialt lihtne.. inimesed kes ei oska koos armastada.. neid saab kiiresti solgutada KUI nad usklikud poleks..
NU jah, ja mees peakski, miinimum standard mu jaoks on ja Jeesus üldiselt tuntumatest tüüpidest kes meelde tulevad, kuid Jeesuse tarkus .. kas arvad, et oli suurem kui tavalise naise oma ? Kas Naise jaosk misagigi sai olla uudis mida Jeesus rääkis ? Mul naised varemgi õelund, et kui elementaarseid asju see Jeesus pidi rääkima.. et kes siis noist asjadest aru ei saaks..
(märks õna: roomlased, kolmas rooma, osad viikingid jms..)
Ega siis naise kummardamine, see nagunii kuid seda siin teha ühiskondlikult võltsina, seda Jumal ei vaja ju, vajab, et mees aru saaks, KES Naine on, ja siis olla piisavalt mees, et veel oskaks endal kõvaks ajada, naist tundeliselt rahuldada ja ta kõrval enesekindalt seista, ja naise nimel iga kell surra kui vaja.
Sest siis kohe avad silmad teispool õiges kohas, kui hästi sured.
Kutu-piilu...
See ka asi, mida paljud kooli läbikäinud isegi ei tea, et kuidas surra või mis moodi selleks valmistuda, lastele peaaegu ei räägita ülleüldse (enamustes koolides), isegi surma treeninguid ei tehta kekskoolis inimestele kuigi looduses tasuta saadaval taimed, kes sind mitmes eri valdkonnas saab ette valmistada ja õigemale teele sättida.
Kuid jah, püha vaimu peab enast teadlikult läbi laskma, oma vaimu teadlikult sees hoidma ja aru saama, et Hinge saad kaasa, ja päästetud aint läbi südame. Ja Naise silmad, on suurimad kohtumõistjad, eriti kuidas me oma armastust näitame (mees õpib aga kuulamise järgi rohkem kui TALLE tegemise, kuid samas ise järgi tegemine, koos tegemine.. see õrnale mehele toetav keskkond, seepärast mehed ka grupis siin igasugustes.. )
Sa EI saa naist kuidagi orjata päriselt, sest suuruste vahe on nii suur, et kui orjama hakkad, siis sa raiskad aega oma arengu osas mille jaoks Naised Sul siin olla lubavad üldse, mille jaosk nad siia meie kõrvale nõus tulema olid, lisaks koertele ja kassidele. (kelle vaimu suurus ka, sülle ei mahu, kui tagasihoidlikult mainida...)
Jah,,. vabaks tegi, kuid noh, eks vaadates neid olukordi, mis siin on, võtab veel sutsu aega või mis sa arvad? Suurem osa veel pole nii vabad, et ise majade ja toidu valmistamisegagi üksi ja ühiskondlikult hakkama saaks igal maal. Et eks me, ma siis pea töö lõpuni edasi viima, tooma.
Sinu kiri, oli endiselt hea
Laiskus olla jah, surma pattudest, kuid
Naine loodi selle pärast, et mees robotil hakkas eneseteadlikus tõusma ja ühte pidi vaadates, jumalad laboris ei viitsinud paljundada mehi seega ohverdasid jupi endast,(tegelt asi palju ilusam, kuid meie keeli) sest ega see Nais vaim see oli juba ammu enne maailma loomist olemas (Proverbs 8.22 jj) kuid noh, ja seegi alles, lähi minevik naise maailmas, päris naise maailmas. Loogiliselt, kuna piibli õpetus on tagasihoidlikus mille ülim võrdkuju on jumal, siis ka mida Jumala lähedasemad ja võimsamad olendid, seda tagasihoidlikumad ja vaguramad,
Seega naised loodi positsioonile piiblis, kuhu naised ise soovitasid ennast ennast, eriti teades mis olukorrad eelmiste taoliste loomistel on ette tulnud, näpuotsaga piisavalt informatsiooni ühesuguse ja teisisuguse naise jaoks, et tark mees pildi kokku paneks ise, ÕIGE naise valiks, ja silma vaadates saab nagunii aru, mis on naise taga. Ja ka tema ise, oma armastuse ja loominu tagamaad näeb mis tal põlved nõrgaks võtab.
Lisaks oluline see mis südames tunneme, sest see informatsioon ka neile kättesaadav.
Jah, abistama.. nagu ka koer ja kass, kuid abiliseks luuakse ikka selle kes targem ja teab kuidas ja milles kõige enam abistada, sest muidu oleks ta ju koorem, ja suurem osa mehi vajab naist kindlasti rohkem kui naised mehi.
Ega ema oskab ju last rohkem abistada kui laps ema, kuigi, laps saab ka emale suureks abiks olla, eriti, mida vanemaks saab - kuid ema saaks ka täiesti ilma lapseta hakkama kuid laps emata ei saaks kuidagi.
Muna ja kana küsimust pole ka mõtet küsida, sest ju see Anunaki enne oli :p
(siinkohal ma täiesti saan aru, mis mure sul naiste osas oli, sest nad sellised, nagu mees nad luua tahtis endale.. rebides nad alasti oma naiselikest algetest, ja tehes neist pool mehed.. tehes nad saamatuks nagu mehed ja pannes neid unustama oma naiselikud Võlud)
hakkas ju see Kreeka-Rooma homo ajast pihta kui eriti usinalt naisele pähe süstima hakati, et kodutoimetused on alaarenenud jaoks ja mida naine tegema peaks, on hakkama loodusest eraldi olevad hüpoteetilisi teadus arusaame ja väljamõeldud jumalaid kummardama. Selle asemel, mis ta sees. Ja kes tal kodus.
Ka see, et naine meestele ei saaks lapsi anda, on node homode soov (kui iganes ulmelisena ka see ei tunduks, sest nad ju teavad, et algselt mehi tehti laboris.. ja seega ka nemad peaksid sellega laboris hakkama saama... ja siis saavad õige korra teha, kus sellele molli kes ei kuula sõna ja pole mingit vingumist, sest kõik on võrdselt peksuväärsed (v.a. need keda ajutiselt libudeks võetakse, selles ajastus siis mees libudeks, Alexander suure taoliste meeste jaoks (seega see video, GaGalt mida gruppi postitasin, gagal on üli suure teadvuslike videosi, et sa teaksid)))
Seesmiselt naised tunnevad õigesti, et neil õigus, ja neil ükskõik ka õigustatult, südames nad tunnevad ka suurimat valu ja kurbust ja kibestust, sest see neis kõige suuremalt algselt sees, kui aga meie mehed seda tunneme, ja arvame, et see suudaks küündida, nahalesta lõunapalukesegi olulisuse ja suuruse piires (isegi kui meie peas on mitte, aint see päikese süsteem) kui päriselt ausalt võrdlema hakata haaravust tunnete sügavuse ja soovide olulisuse osas...
Miks nad SELLISE maailma jaoks peaks tahtma edasi anda, ? Nemad oma keha kaotades teavad, et lähevad sinna kuhu vaja.. mehed aga oma tite karjaga ei ole õrna ainugi kas on olemas koht kuhu minna edasi või saab midagi eriti põnevat olema millel pole midagi seost sellega, mida nad siin korda saatnud.. kui sellel poleks midagi seost, siis enamusi võetaks siit kasvatus programmist kohe maha..
Tõesti-Tõesti, see oma keha vastane asi mida mehed suutnud naisele kaela panna, on kohutav, suitsetamine ka, kes oleks ÕIGE mees, see isegi tänaval IGAL naisel võtaks vähemalt korra suitsu eest ära, tehes seda nii kenasti, et pole isegi ahistamis akti oodata. Ega kellegi muu käest probleemi, ...siis aga usaldada.. et ..
kuni järgmise korrani. Naised, sellist , füüsilist armastuse näitamist soovivad tegelikult, et mees NII meheks hakkaks, et naine üldse saaks hakata oma päris suurust näitama. Kuid kui mees seda oma mehelikust näitab HOOPIS valest otsast, oma tillukese kääbus keha juures siin arvab, et võib on tal musklis.. (arusaamatu, kui tillukeseks pidid naised ennast tegema, et sellistega saaks ennast paljundada.. ja samas nad hoida turvalises väiksuses isegi kui nad suureks kasvavad...)
Muidugi, ega suurem osi mehi, nii lorud, et nad isegi ei saaks aru enam enamuse aja, kas tegu on päris naisega, klooniga või mõne muu naise taolise elukaga, ...ehhh.. mõned isegi ei saa aru, kas tegu transaga või naisega. Isegi nii purjus olnud nooruses. Hiljem piltide pealt sain teada... et aa..
Naised enam hädisemaks ei suuda ennast vist teha, et mees vähegi veel välja paistaks, et mees vähegi ennast kindlana tunneks, et ta suudaks ÜLESSE tõusta ja need sisse lastud viirused endast ja teistest ravida... sest ega nad muidu veritseks.. suurim kannatus on ikka nende õlul ja mitte aint selle maailma oma mida me teame..
Selles osas on sul 100% õigus, kui mehed oleks mehed, siis oleks naistel lihtsam Naine olla, täpselt nii ongi.
Näe, see nõustumiskoht mille peaksime teineteise südamesse panema, ega ma muuga siis tegelegi... kui sellega.. et nii olema hakkaks.. siin enne ,tuleb aga kõvasti sokipesu veel teha, sest ega igaüks ka ilmtingimatta mees ei soovi olla, kellel kotid jalgevahel
JUst, jeesus oli nii tark, et sai aru, et NAISI ei ole vaja õpetada, nii palju ta oma mokka maas hoidis vähemalt, sai aru, kes on Jumala Ema...
ja sai aru, KEDA VAJA õpetada... ega need juudid nüüd nii algelised ka polnud, nagu siin mõned rääkida proovivad, sidudes node oskuse rahamaailmaga... kuigi, raha asjus pole midagi pistmist muud, kui, et nad peavad vaeva nägema, et nende käes kõik raha poleks, sest selliste lammaste keskel seda teha oleks liialt lihtne.. inimesed kes ei oska koos armastada.. neid saab kiiresti solgutada KUI nad usklikud poleks..
NU jah, ja mees peakski, miinimum standard mu jaoks on ja Jeesus üldiselt tuntumatest tüüpidest kes meelde tulevad, kuid Jeesuse tarkus .. kas arvad, et oli suurem kui tavalise naise oma ? Kas Naise jaosk misagigi sai olla uudis mida Jeesus rääkis ? Mul naised varemgi õelund, et kui elementaarseid asju see Jeesus pidi rääkima.. et kes siis noist asjadest aru ei saaks..
(märks õna: roomlased, kolmas rooma, osad viikingid jms..)
Ega siis naise kummardamine, see nagunii kuid seda siin teha ühiskondlikult võltsina, seda Jumal ei vaja ju, vajab, et mees aru saaks, KES Naine on, ja siis olla piisavalt mees, et veel oskaks endal kõvaks ajada, naist tundeliselt rahuldada ja ta kõrval enesekindalt seista, ja naise nimel iga kell surra kui vaja.
Sest siis kohe avad silmad teispool õiges kohas, kui hästi sured.
Kutu-piilu...
See ka asi, mida paljud kooli läbikäinud isegi ei tea, et kuidas surra või mis moodi selleks valmistuda, lastele peaaegu ei räägita ülleüldse (enamustes koolides), isegi surma treeninguid ei tehta kekskoolis inimestele kuigi looduses tasuta saadaval taimed, kes sind mitmes eri valdkonnas saab ette valmistada ja õigemale teele sättida.
Kuid jah, püha vaimu peab enast teadlikult läbi laskma, oma vaimu teadlikult sees hoidma ja aru saama, et Hinge saad kaasa, ja päästetud aint läbi südame. Ja Naise silmad, on suurimad kohtumõistjad, eriti kuidas me oma armastust näitame (mees õpib aga kuulamise järgi rohkem kui TALLE tegemise, kuid samas ise järgi tegemine, koos tegemine.. see õrnale mehele toetav keskkond, seepärast mehed ka grupis siin igasugustes.. )
Sa EI saa naist kuidagi orjata päriselt, sest suuruste vahe on nii suur, et kui orjama hakkad, siis sa raiskad aega oma arengu osas mille jaoks Naised Sul siin olla lubavad üldse, mille jaosk nad siia meie kõrvale nõus tulema olid, lisaks koertele ja kassidele. (kelle vaimu suurus ka, sülle ei mahu, kui tagasihoidlikult mainida...)
Jah,,. vabaks tegi, kuid noh, eks vaadates neid olukordi, mis siin on, võtab veel sutsu aega või mis sa arvad? Suurem osa veel pole nii vabad, et ise majade ja toidu valmistamisegagi üksi ja ühiskondlikult hakkama saaks igal maal. Et eks me, ma siis pea töö lõpuni edasi viima, tooma.
Sinu kiri, oli endiselt hea
Laiskus olla jah, surma pattudest, kuid
16 January 2015 13:03
Ronald Pikksaar
Jeesus tegi meid vabaks, mitte ei käskinud meil kedagi orjata. Ei oma himusid ega ka teisi inimesi. See naiste ees lömitamine ja nende teenimine aga võib olla alatedlikult just see himudest tulenev tegevus ühe eesmärgi nimel. Nii, et vaata ette.
16 January 2015 10:02
Ronald Pikksaar
Ok, no sa oled usklik. Ma püüan siis rääkida nii, et sa aru saaksid, usklike keeles.
"Jumal lõi inimese MEHEKS JA naiseks" Mees oli inimese võrdkuju ja naine loodi ainult selle pärast, et mees ennast üksinda tundis. Naine loodi meest abistama MITTE juhtima. Praegu tänapäeva naised on nii saamatud ja oskamatud, et neile on endale teenreid tarvis. See võib sulle jätta 'majesteetliku' mulje kuid see pole kindlasti seda. See on puhas laiskus - mis on muide üks surmapattudest - laiskus.
Teine asi. Paneks sulle 10 naist ritta ja kui väga veab, siis üks neist pole hoor. Muidu aga see sinu 'tavaline naine' keda sa ülistad on üks tõbine hoor, kes on oma emaka nii ära situnud, et pole võimeline enam lapsigi saama. See ainus asi, millega ta peaks ise-enesest hakkama saama, isegi seda ta ei suuda enam. Rääkimata siis veel laste armastamisest ja kasvatamisest. Ta ei oska ise-ennastki armastada, rääkimata teistest. Kes ei hooli oma kehast (mis peaks olema pühavaimu tempel), oma tervisest, kuidas selline hooliks veel teistest??? Vot selline on see keskmine tavaline naine. Ta ei kõlba koera hänna allagi. Kogu oma elu jooksul pole ma euroopas kohanud naist, kes vastaks miinimumnõuetelegi naiseks olemises. Oleksid nad inimesedki? Nad ei anna hästi isegi mitte imetaja tasemel looma määtmeid välja. Isegi pingviinid on rohkem inimesed, kui need sinu jumaldatavad naised. :)
Mitte, et ma naistest halvasti arvaks. Enamus mehi tegelikult on kah ikka rõvedad sitakotid, kelle ainsaks elu eesmärgiks on oma türa kuskile toppida. Kui mehed oleksid mehed, siis oleks naistel kah võibolla lihtsam naine olla.Selline lömitamine, nagu sina teed, ei aita kindlasti kohe sul rohkem mees olla. Võta sisse oma positsioon jumala pojana, kelleks sind on loodud. Pane tähele muide, et Jeesus enamasti kõnetas ainult mehi, kui ta midagi õpetas. Need mõned korrad, kus ta naistega suhtles pani ta nad kõik paikka (hooranaine, samaaria naine kaevul, Maaria jalgade pesu jne.). Mehe roll ei ole naist kummardada ega lömitada ja teha ennast maha. Sinu roll mehena on olla perekonna pea, Jeesuse asemik maa peal, läbi püha vaimu.
"Jumal lõi inimese MEHEKS JA naiseks" Mees oli inimese võrdkuju ja naine loodi ainult selle pärast, et mees ennast üksinda tundis. Naine loodi meest abistama MITTE juhtima. Praegu tänapäeva naised on nii saamatud ja oskamatud, et neile on endale teenreid tarvis. See võib sulle jätta 'majesteetliku' mulje kuid see pole kindlasti seda. See on puhas laiskus - mis on muide üks surmapattudest - laiskus.
Teine asi. Paneks sulle 10 naist ritta ja kui väga veab, siis üks neist pole hoor. Muidu aga see sinu 'tavaline naine' keda sa ülistad on üks tõbine hoor, kes on oma emaka nii ära situnud, et pole võimeline enam lapsigi saama. See ainus asi, millega ta peaks ise-enesest hakkama saama, isegi seda ta ei suuda enam. Rääkimata siis veel laste armastamisest ja kasvatamisest. Ta ei oska ise-ennastki armastada, rääkimata teistest. Kes ei hooli oma kehast (mis peaks olema pühavaimu tempel), oma tervisest, kuidas selline hooliks veel teistest??? Vot selline on see keskmine tavaline naine. Ta ei kõlba koera hänna allagi. Kogu oma elu jooksul pole ma euroopas kohanud naist, kes vastaks miinimumnõuetelegi naiseks olemises. Oleksid nad inimesedki? Nad ei anna hästi isegi mitte imetaja tasemel looma määtmeid välja. Isegi pingviinid on rohkem inimesed, kui need sinu jumaldatavad naised. :)
Mitte, et ma naistest halvasti arvaks. Enamus mehi tegelikult on kah ikka rõvedad sitakotid, kelle ainsaks elu eesmärgiks on oma türa kuskile toppida. Kui mehed oleksid mehed, siis oleks naistel kah võibolla lihtsam naine olla.Selline lömitamine, nagu sina teed, ei aita kindlasti kohe sul rohkem mees olla. Võta sisse oma positsioon jumala pojana, kelleks sind on loodud. Pane tähele muide, et Jeesus enamasti kõnetas ainult mehi, kui ta midagi õpetas. Need mõned korrad, kus ta naistega suhtles pani ta nad kõik paikka (hooranaine, samaaria naine kaevul, Maaria jalgade pesu jne.). Mehe roll ei ole naist kummardada ega lömitada ja teha ennast maha. Sinu roll mehena on olla perekonna pea, Jeesuse asemik maa peal, läbi püha vaimu.
16 January 2015 10:00
Margus Meigo
(ja igas kriitikas, on ka jutt tõetera sees, seega võtan ka seda kuulda, ma ju ikkagi usklik, seega iga jumala loomingu pöördumine minu poole , on põhjusega, ja osalt Jumala läbi, eriti kui tekst ise heatahtlik on)
16 January 2015 09:33
Margus Meigo
Kuid sinu kommentaar muidu,
see mis kirjutasid mulle siia, seda ma hindan, sest see ikka tundub, et südamest tegelikult ja heade soovidega
ja ikka võtab julgust ka suts kirjutada, ja see hea. tubli, heas mõttes, äitah!
see mis kirjutasid mulle siia, seda ma hindan, sest see ikka tundub, et südamest tegelikult ja heade soovidega
ja ikka võtab julgust ka suts kirjutada, ja see hea. tubli, heas mõttes, äitah!
16 January 2015 09:30
Margus Meigo
Muidugi naistel omadus.. et nad suudavad ennast sulle täpselt selliselt näidata enamasti.. mis arenguastmes keegi on.. ja noh.. või siis see meeste "feature" näha nii madalalt teisi kui nad ise
16 January 2015 09:29
Margus Meigo
see "ideaal" naisest mis ma räägin, on elementaarne TAVALINE naine...
Ma aga otsin jah.. midagi ülimat sellest... veel...
keegi kes mind välja kannataks . )
Ma aga otsin jah.. midagi ülimat sellest... veel...
keegi kes mind välja kannataks . )
16 January 2015 09:28
Margus Meigo
Kuid see kõik tuleb usu puudusest, ja kurjusest mis selle usupuuduse tekitas, ja siis muidugi.. arvatakse, et aeg on joonlaud.. ja et hakkasime pihta nullist ja areneme muudkui..
kuid jah, ma saan seda, mida ma räägin, ka tõestada,
kui mul vaid ressursse oleks...
võtaks kohe 10 meest korraga ette, ja siis paari päevaga, ma usun ,enamus neist, hakkaksid mehe väärset nime kandma
aru saades, kust nad tulid
kuid jah, ma saan seda, mida ma räägin, ka tõestada,
kui mul vaid ressursse oleks...
võtaks kohe 10 meest korraga ette, ja siis paari päevaga, ma usun ,enamus neist, hakkaksid mehe väärset nime kandma
aru saades, kust nad tulid
16 January 2015 09:27
Margus Meigo
mul endal häbi olla, SELLISE mehe liigi osa, kes nii madala arenguga on, häbistavad mind, rääkides nii alaarenguga juttu naiste suhtes, nagu nad eile sündinud oleks
16 January 2015 09:25
Margus Meigo
Eks ikka neid, kes pole MEHEKS ahakanud, ja ei saa aru, et naise pedestaal on nii kõrge, et sinna mehed ei saa kunagi ulatumagi, sest nii pole loodutki
16 January 2015 09:25
Margus Meigo
Mis moodi ma ennast materdan ?
16 January 2015 09:24
Ronald Pikksaar
Ma saan aru Margus, et sul on väga madal enesehinnang, oled 'naise' kuskile piedestaalile asetanud ja tahad teda kummardada. Või siis teisisõnu on sul mingi naisideaal kuskil ajusopis ja sa meelevaldselt püüad seda kõigile naistele rakendada.
Tead, kui sa tahad kunagi üldse mõnda naist kohata, kes vastaks ligilähedaseltki sellele sinu ideaalile, siis hakka meheks ja lõpeta vähemalt ise-enda materdamine. Mitte ükskki normaalne naine ei taha omale orja. Või sa oledki mingi masohist, kes tahab, et mõni domina sind ära kasutaks ja siis prügi kasti viskaks? Sest kui sa sedasi jätkad, siis täpselt nii juhtub. Sinu kõrgelt kukkumine saab väga valus olema.
Tead, kui sa tahad kunagi üldse mõnda naist kohata, kes vastaks ligilähedaseltki sellele sinu ideaalile, siis hakka meheks ja lõpeta vähemalt ise-enda materdamine. Mitte ükskki normaalne naine ei taha omale orja. Või sa oledki mingi masohist, kes tahab, et mõni domina sind ära kasutaks ja siis prügi kasti viskaks? Sest kui sa sedasi jätkad, siis täpselt nii juhtub. Sinu kõrgelt kukkumine saab väga valus olema.
16 January 2015 09:23
Margus Meigo
või siis pigem scriptual (jew) vs kreek (wester)
9 January 2015 00:17
Margus Meigo
Mis arvamus sul on juudi/naiseliku/piibliliku mõttemaailma osas versus kreeka-rooma/hellenistliku/teadusliku ?
9 January 2015 00:16
Margus Meigo
Mulle meeldivad su vastused (tarkus on ikkagi südames :p )
9 January 2015 00:14
Ronald Pikksaar
No tänapäevase mandunud ühiskonnaga võrreldes, kes isegi loodusseadustega võidelda üritab, võivad mõned loomad/linnud tõesti geeniustena tunduda aga see, kui me isiklikult (ja meie lähinaabrid) mõnest asjast aru ei saa, ei tähenda veel, et kõik inimesed rumalad oleksid.
.
Tunded pole kindlasti kuidagi üle ei empiirilisest infost, mida me keskkonnast ammutame ega kindlasti mitte parem ratsionaalsest mõtlemisest. Tunded on puhtalt meie fantaasia vili. Neid tegelikult pole üldsegi olemas (nagu paljusid muid asju, mis me välja oleme mõelnud). Tegelikult me ei tea isegi, kas tunded on välja mõeldud aju poolt ET hormoone verre lasta VÕI vastupidi, et need verre lastud hormoonid tekitavad tunnete illusiooni. Teadlastel on muidugi oma ARVAMUS kuid tegelikult me ju ei tea.
.
Kuna inimühiskond võib olla päris kaootiline ja looduses nähtav kord võibtekitada rahu, siis see ei tähenda, et inimese loodud kord oleks võimalik ületada isegi looduse korrapära. Miks sul nii väha usku on? See, et paljud nii mandunud on, ei tähenda, et me ise edasi ei võiks areneda. Või et ka mõni kogukond võiks areneda kas või näiteks üldsuse eest peidus olevana palju kõrgemale, kui see, mida me oleme harjunud enda ümber nägema.
Ära usalda ainult seda, mida sa kuuled ja näed. Elu on suurem kui see. Sina oled suurem ja rohkemaks võimeline.
.
Tunded pole kindlasti kuidagi üle ei empiirilisest infost, mida me keskkonnast ammutame ega kindlasti mitte parem ratsionaalsest mõtlemisest. Tunded on puhtalt meie fantaasia vili. Neid tegelikult pole üldsegi olemas (nagu paljusid muid asju, mis me välja oleme mõelnud). Tegelikult me ei tea isegi, kas tunded on välja mõeldud aju poolt ET hormoone verre lasta VÕI vastupidi, et need verre lastud hormoonid tekitavad tunnete illusiooni. Teadlastel on muidugi oma ARVAMUS kuid tegelikult me ju ei tea.
.
Kuna inimühiskond võib olla päris kaootiline ja looduses nähtav kord võibtekitada rahu, siis see ei tähenda, et inimese loodud kord oleks võimalik ületada isegi looduse korrapära. Miks sul nii väha usku on? See, et paljud nii mandunud on, ei tähenda, et me ise edasi ei võiks areneda. Või et ka mõni kogukond võiks areneda kas või näiteks üldsuse eest peidus olevana palju kõrgemale, kui see, mida me oleme harjunud enda ümber nägema.
Ära usalda ainult seda, mida sa kuuled ja näed. Elu on suurem kui see. Sina oled suurem ja rohkemaks võimeline.
9 January 2015 00:10
Margus Meigo
rääkimata siis jumala sõna kahtlemises mis iganes tõlkes ja vastupidises vormis see kirjutatud ka tundub olema
8 January 2015 20:22
Margus Meigo
Kas sul tundub, vaadates viimast 2000 aastat, et meil avaliku meedia tarkus selles osas mis oluline, on turvaliselt tõusuteel?
Me peaksime oma vanaisadest targemad olema, ja mitmed korrad me vanaisad peaksid olema targemad kui vana aja valitsejad?
ei see tarkus nii toimi ega inimesest endast tule
tarkus on roboti, orja termin kui seda võtta selle matemaatilise tarkusega mida süsteem meisse süstib, et kuidas on ja kuidas pole, tunded ja instinktid on sügavamad seega õigemad.
Kuid need asjad jah, tasakaalus peavad olema.
Kas sipelgad siis on oma ülikoolides oppinud seeni kasvatama, neid kahjurite eest kaitsma... jms, kas toonekurg käis arhitekti koolis, et õppis lahtistest okstest pesa ehitama posti otsa mis tormiga selles püsib ?
Kas ta ehitas enne 20 pesa mis maha puhuti ja siis sai õigega hakkama ja siis õpetas oma lambast pojale kuidas asi käib , mitmeid kordi, alates sellest mis on tuul ja mis on savi ja kuidas ja miks vaja neid asju teha ?
me jaoks aint see tundub targeim mille piires me aru saada suudame, ja see mida suurem osa inimesi lubatud aru saada praegu on on väga nukker.. kui mõelda, et nii lähebki.. kui tegelt, kaasaegselt vaadata, on tegu programi laadimise perioodiga, kus hoitakse kõiki sellistel maadel kuni algteadmised igas vallas ja omavaheline suhtlus on uuesti paigas, õiges järjekorras, koos paremate mehanistmidega kus me lollusi kosmoses tegema ei hakkaks jälle ja jumalatega õrplema
Me peaksime oma vanaisadest targemad olema, ja mitmed korrad me vanaisad peaksid olema targemad kui vana aja valitsejad?
ei see tarkus nii toimi ega inimesest endast tule
tarkus on roboti, orja termin kui seda võtta selle matemaatilise tarkusega mida süsteem meisse süstib, et kuidas on ja kuidas pole, tunded ja instinktid on sügavamad seega õigemad.
Kuid need asjad jah, tasakaalus peavad olema.
Kas sipelgad siis on oma ülikoolides oppinud seeni kasvatama, neid kahjurite eest kaitsma... jms, kas toonekurg käis arhitekti koolis, et õppis lahtistest okstest pesa ehitama posti otsa mis tormiga selles püsib ?
Kas ta ehitas enne 20 pesa mis maha puhuti ja siis sai õigega hakkama ja siis õpetas oma lambast pojale kuidas asi käib , mitmeid kordi, alates sellest mis on tuul ja mis on savi ja kuidas ja miks vaja neid asju teha ?
me jaoks aint see tundub targeim mille piires me aru saada suudame, ja see mida suurem osa inimesi lubatud aru saada praegu on on väga nukker.. kui mõelda, et nii lähebki.. kui tegelt, kaasaegselt vaadata, on tegu programi laadimise perioodiga, kus hoitakse kõiki sellistel maadel kuni algteadmised igas vallas ja omavaheline suhtlus on uuesti paigas, õiges järjekorras, koos paremate mehanistmidega kus me lollusi kosmoses tegema ei hakkaks jälle ja jumalatega õrplema
8 January 2015 20:19
Ronald Pikksaar
Kas mitte instinktid ei tee meid robotiteks ja vabadus ei tule mitte instinktidest üle olemisega? Kuidas on primitiivsus kuidagi parem progressist? Meil inimestena on olemas nii kassi taoline aju, roomaja taoline aju ja kala taoline aju. Sa peaksid ju ise kah aru saama, et konnad ja sisalikud on kaladest arenenumad, kassid jällegist konnadest targemad? Kuidas siis aga on kass, kelle aju on vähem arenenud kuidagi siis rohkem arenenud inimesest targem? Inimeste probleem ongi just selles, et nad ei arene. Nad ei viitsi õppida ja jäävad tänu sellele lollimaks. Õnneks aga lollid surevad rohkem ja loodetavasti targemad jäävad rohkem ellu. Tänapäeva läänephiskond ja meditsiin on need asjad, mis inimese evolutsioonilist arengut pärsivad aga loodetavasti kunagi tulevikus (tundub igatahes, et HIV ja paljud teised ravimatud haigused aitavad ses suhtes väga kaasa) olukord paraneb.
8 January 2015 20:12
Margus Meigo
umbes midagi sarnast arvestan ka
8 January 2015 20:09
Margus Meigo
rooma-kreeka homo algatajad olid ned kes mid pani mõtlema, et me jumalast, loodusest ja naistest targemad... et sis meid eriti saamatuks teha ja siis meid kasutada igasuguses hingede ja energja äris, suts hullem versioon kui see mis mätrixis,
kuid noh, eks pääste .. eks jah.. sellele siin pole mõtet loota kui kindel asi mis tuleb kuid selle nimel tasub 24/7 toimetada, probleem on, et me samal ajal targaks ja lolliks oleme arenenud ja sellist olendit ei ole nii kerge ümber õpetada kui algsest peale uut teha... seega kui me siin suudame tõestada, et inimrassist, on asja.. siis jah.. siis saab me laste lastel veel hea elu olema
kuid noh, eks pääste .. eks jah.. sellele siin pole mõtet loota kui kindel asi mis tuleb kuid selle nimel tasub 24/7 toimetada, probleem on, et me samal ajal targaks ja lolliks oleme arenenud ja sellist olendit ei ole nii kerge ümber õpetada kui algsest peale uut teha... seega kui me siin suudame tõestada, et inimrassist, on asja.. siis jah.. siis saab me laste lastel veel hea elu olema
8 January 2015 20:09
Margus Meigo
rooma-kreeka teadusmehed, kes täis tulnukadja robotid tegelikult võrreldes maa inimestega, need kõiki siin lõhkuma hakkasid, sedasi, et suurem osa meist ei oska isegi loomade ega lindude keelt, ega ei mõista taimedega muudesse ilmadesse reisida ega hinge eest teadlikult hoolt kanda
8 January 2015 20:06
Margus Meigo
St, enamuses osas Sul õigus,
kuid lihtsalt unustad, et loomad ammu enne meest loodud ja nad siin jumala silmad meie algelise arengu edendamiseks.
Inimene on mõnes mõttes looduse juhmim osa kellel on vast suurim potentsiaal, see on põhjus miks meid kasvatatakse ja mis koerad ja kassid nõustusid me kõrvale tulema, et me robotiteks päris ei pööraks .
Me teame kasidest ainult nii palju kui keegi juhm INIM pilgu läbi uurinud ja inim selgitusi pannud on nende käitumistele ja põhjustele.
Nad kohe kindlasti ei ole ainult instinktide põhised ja instinktid ise on enamasti targemad kui mõtlemine, sest see tuleb sügavamast algsemast koodist mis toimib nii kui vaja juhul kui me enda elu pole vussi keeranud , tunded omakorda veel kõrgemal ja suuremad, juutidel oligi inimese olemuse keskpaik südames
kuid lihtsalt unustad, et loomad ammu enne meest loodud ja nad siin jumala silmad meie algelise arengu edendamiseks.
Inimene on mõnes mõttes looduse juhmim osa kellel on vast suurim potentsiaal, see on põhjus miks meid kasvatatakse ja mis koerad ja kassid nõustusid me kõrvale tulema, et me robotiteks päris ei pööraks .
Me teame kasidest ainult nii palju kui keegi juhm INIM pilgu läbi uurinud ja inim selgitusi pannud on nende käitumistele ja põhjustele.
Nad kohe kindlasti ei ole ainult instinktide põhised ja instinktid ise on enamasti targemad kui mõtlemine, sest see tuleb sügavamast algsemast koodist mis toimib nii kui vaja juhul kui me enda elu pole vussi keeranud , tunded omakorda veel kõrgemal ja suuremad, juutidel oligi inimese olemuse keskpaik südames
8 January 2015 20:05
Margus Meigo
Suures osas nõustun mida ütled : )
8 January 2015 20:01
Ronald Pikksaar
Vastupidi - meie tagurlik ühiskond on see, mis on õpetanud nii mehi kui naisi lapsikuteks, see pole alati nii olnud. Kuid vaatamata sellele on minu isa näiteks nii super, et tema kõrval on mul endal väike hirm, et kas mina suudaksin olla nii hea isa nagu tema on olnud ja on.
Paralleeluniversume tajun omast kogemusest palju paremini, kui ükski kass. kass ei oska rääkida, kas ei oska armastada - ehk siis kass teebki kõike seda, mida sa üles lugesid INSTINKTIIVSELT - tal pole eriti valikut. Kui aga inimesel on see valik JA ta valib olla selline eeskujulik, siis seda suurem saavutus see on, sest mitte keegi ei sunni teda selleks - isegi mitte ühiskond.
Mees on vaba ja tal ongi parem üksi olla. Sugutungist on kah väga lihtne oma arenenud inimajuga üle olla (mida küll jälle tänapäeval mõnitatakse) ja kui mees siis otsustab oma vabaduse ära anda ja ennast salgavalt ohverdab ennast naise ja laste ees, siis jällegi kassil sellist vabadust pole. Kass PEAB keppi saama kui tal jooksu aeg tuleb. Jällegi, mehel ja naisel näiteks polegi jooksuaega.
Ah et kass näeb pimedas või? Kass ei teagi, mis asi pimedus on, ta ei teagi palju midagi. Tema 'teadvus' on nagu unenägu.
Sa räägid, et rumalad inimesed on kasse jumaldanud aga reaalsuses on inimene ainus (praeguseni - eks näis mida tulevik toob) imetaja, kelles tegelikult jumalik alge on mõtlemise, keele, loome, muusika, kirja, tehnoloogia jne. jne. näol.
Stressis sama moodi ja ka vaimne tasakaalukus on olulisem, kui mingi akrobaatika. Kui sa aga oled kunagi tsirkust nägema juhtunud, siis inimesed on oma kehakaalu ja massi kohta palju suuremaks osavuseks ja tasakaaluks valmis - ja seda isegi lisaraskuste ja tekitatud kohmakustega.
Inimene on nii tark, et ei peage enam jahil käima. Kass ei oska oma toitu kodustada.
Lõhnataju ei anna midagi. Paljud mürgised ühendid ei erita mitte mingit lõhna. Aga isegi siis on inimesed paremad väärtustama igasuguseid lõhnasid nii jookide kui ka roogade puhul. Kassil on suht savi mida ta näost sisse ajab.
Ma ei tule maha tegema sinu kassiusku aga minu silmis on see igatahes absurd. Võibolla sa alahindad inimesi, kuna sa pole enda täit potensiaali veel saavutanud, kes teab.
Paralleeluniversume tajun omast kogemusest palju paremini, kui ükski kass. kass ei oska rääkida, kas ei oska armastada - ehk siis kass teebki kõike seda, mida sa üles lugesid INSTINKTIIVSELT - tal pole eriti valikut. Kui aga inimesel on see valik JA ta valib olla selline eeskujulik, siis seda suurem saavutus see on, sest mitte keegi ei sunni teda selleks - isegi mitte ühiskond.
Mees on vaba ja tal ongi parem üksi olla. Sugutungist on kah väga lihtne oma arenenud inimajuga üle olla (mida küll jälle tänapäeval mõnitatakse) ja kui mees siis otsustab oma vabaduse ära anda ja ennast salgavalt ohverdab ennast naise ja laste ees, siis jällegi kassil sellist vabadust pole. Kass PEAB keppi saama kui tal jooksu aeg tuleb. Jällegi, mehel ja naisel näiteks polegi jooksuaega.
Ah et kass näeb pimedas või? Kass ei teagi, mis asi pimedus on, ta ei teagi palju midagi. Tema 'teadvus' on nagu unenägu.
Sa räägid, et rumalad inimesed on kasse jumaldanud aga reaalsuses on inimene ainus (praeguseni - eks näis mida tulevik toob) imetaja, kelles tegelikult jumalik alge on mõtlemise, keele, loome, muusika, kirja, tehnoloogia jne. jne. näol.
Stressis sama moodi ja ka vaimne tasakaalukus on olulisem, kui mingi akrobaatika. Kui sa aga oled kunagi tsirkust nägema juhtunud, siis inimesed on oma kehakaalu ja massi kohta palju suuremaks osavuseks ja tasakaaluks valmis - ja seda isegi lisaraskuste ja tekitatud kohmakustega.
Inimene on nii tark, et ei peage enam jahil käima. Kass ei oska oma toitu kodustada.
Lõhnataju ei anna midagi. Paljud mürgised ühendid ei erita mitte mingit lõhna. Aga isegi siis on inimesed paremad väärtustama igasuguseid lõhnasid nii jookide kui ka roogade puhul. Kassil on suht savi mida ta näost sisse ajab.
Ma ei tule maha tegema sinu kassiusku aga minu silmis on see igatahes absurd. Võibolla sa alahindad inimesi, kuna sa pole enda täit potensiaali veel saavutanud, kes teab.
8 January 2015 19:47
Margus Meigo
koguvad lapsele syya enne kui endale ja ootavad näljaena kui vaja kuni laps selle hiire ära syyb mis ta pyydis ... neid asju peab mehele yhiskond opetama, ise ta selle peale kiirelt alati ise ei tuleks kriisi olukordades
8 January 2015 19:10
Margus Meigo
laste eest hoolitsevad ka paremini kui mehed, mängivad vel vanas eas (mees kassid tegelikult sõõvad oma pojad ära kui yleliigsed on, kui see selleks)
8 January 2015 19:09
Margus Meigo
lõhna ka vast paremini tunnevad,. isegi kui kodukassid juba 10 generatsiooni
8 January 2015 19:08
Margus Meigo
kas sa rahulikum stressi keskel oskad olla paremini kui kass.. ja siit juba läheb mystilisemaks igast muud paraleel reaaalsuste tunnetamised, kus kassi tegelikud eeldused on, kuid see juba mõne jaoks metafüsida.. et mõelda, miks ta pühaloom egipslaste jaosk oli..
8 January 2015 19:08
Margus Meigo
kas sa jahti pidada paremini oskad kui kass?
8 January 2015 19:07
Margus Meigo
kas sa tasakalu pead paremini kui kass?
8 January 2015 19:07
Margus Meigo
kas sa näed paremini kui kass?
8 January 2015 19:07
Ronald Pikksaar
Ei ole nõus väitega: "kuigi kass kõrgema arenguga kui mees, mitmes mõttes"
8 January 2015 18:22
Margus Meigo
nääh mis selle kassi kommentaariga ei meeldinud :p
(või meeldis enne)
(või meeldis enne)
8 January 2015 18:20
Ronald Pikksaar
Kle, ma huvi pärast küsin: Mida sa oraalist ja anaalist mehe ja naise vahel arvad? Kas see pole põhimõtteliselt võrdne pederastia või lesbitsemisega?
8 January 2015 18:17
Ronald Pikksaar
endale kah.
1 January 2015 20:07
Margus Meigo
hyva uut
1 January 2015 02:05
Margus Meigo
kuid pikad teemad tihti need head ja parimad
1 January 2015 02:05
Ronald Pikksaar
on jah. :)
22 December 2014 16:25
Margus Meigo
pole hullu, ma olin ka enne kui ajupestud olin, saan aru
kuid see pikem teema,
kuid see pikem teema,
22 December 2014 14:05
Ronald Pikksaar
Ise olen igasuguse religiooni ja kultuste vastane.
22 December 2014 13:23
Margus Meigo
Ise?
22 December 2014 01:52
Margus Meigo
Tegelt kõik on usklikud ses mõttes, et inimene on usu loom, lihtsalt saame valida kas usume midagi mis viib kiiremini vabadusse või midagi mis ka viib, kuid siis kui muud võimaust enam pole. .
22 December 2014 01:52
Margus Meigo
Usun küll sedasi jah
kuigi täna nii tuline vaidlus oli paari targa preestriga ühes kirikus.. mitu tundi teematasime kuni pimedaks läks
kuigi täna nii tuline vaidlus oli paari targa preestriga ühes kirikus.. mitu tundi teematasime kuni pimedaks läks
22 December 2014 01:50
Ronald Pikksaar
Sa oled usklik või?
22 December 2014 01:32
Margus Meigo
See südamest tundus olema, see pärast hea
21 December 2014 23:37
Margus Meigo
tea, tead ikka : )
21 December 2014 23:37
Ronald Pikksaar
Ma ei tea. Võta heaks.
21 December 2014 23:31
Margus Meigo
Väga hea vastus võrdsuse gruppis, äitah!
21 December 2014 23:28