20 February 2021
m
15:40
mirko
TO
15:40
Taimo-Sten Ojasalu
110% return ADAga 😁, üsnagi meeldiv tunne, pole varem nii varakult raha alla pannud
m
15:41
mirko
nagu kuidas?😅
LV
15:43
Leon Veed
Ada liigub jah ainult üles I V on õigus, ostsin 0.7 3000€ eest ja Jaan hoidma
LG
15:52
Lambo Gang
R
15:57
Rei
In reply to this message
😂
A
16:09
A.O
Cng odav jàlle
16:09
Ja langeb kolinaga
S
16:10
Sirdinkalotz
In reply to this message
Kirjutan sulle chatti
IJ
16:12
I J
Viimaselt slaidilt selgub, et Change plaanib igakuiselt ca 5 EUR kasutaja kohta teenustasu koguda.
K6
16:15
Kunn 6
16:15
AK
16:15
A K
16:16
Ilus ja kasulik!
K6
16:17
Kunn 6
Keegi oskab seletada lahti, müügihind on 1664 ja hetke hind 1674, kuhu see 10 € läheb,ö. Tänud
E
16:20
Erik
16:21
Ja müük ei toimunud :)
16:21
Kuigi käis üle
16:21
On paremaid platvorme :)
16:21
Kus kaubelda..
16:22
Siin võib pikemaajaliselt hoida
M
16:35
Marko
Kaubelda ei saa ju. Change ei näita küünlaid.
16:36
Võiks olla nii, et oleks vähe rohkem advanced trading platvorm changes ja kui sa hoiad mingi kindel kogus CNG siis saad soodsamalt või üldse tasudeta kaubelda.
E
16:38
Erik
Toores on see siin veel..kui on order sees ja käib üle võiks müük ära toimuda :)
SL
16:40
St Lx
Ega ka muidu kui piisavat nõudlust pole ei pruugi ka müüki toimuda kui rohkem ordereid juba ees on. 🙄
E
16:43
Erik
Coini müük peaks ikka hetkega toimuma :)
Y
16:46
Y
In reply to this message
Mis slaidist jutt käib?
MV
16:48
Max V
Kaldun arvama, et kuni Change'i äpp pole kasvõi ligilähedaseltki samal tasemel nagu näiteks Binance, veebiversioon puudub ja suppordi backlog on 3-5 päeva, pole mõtet mingist üleeuroopalisest levikust unistada. Halba kasutajakogemust saab reeglina pakkuda ainult ühe korra, kui tegu pole just monopoliga.
SL
16:50
St Lx
In reply to this message
Oled Sa selles kindel?
Sell ordereid on rohkem sees kui buy ordereid antud hinnaga kuidas see müük otsekoheselt Sinu maailmas toimuks?
E
16:52
Erik
Nagu aru olen saanud toimub coinide müük läbi vahendajate..
T
17:06
Tauri
Sa ei saagi müüa 300CNG, kui sul on 299.999999 CNG kontol. Ilmselt ümardab selle 300 peale, kuigi tegelik seis on gramm vähem.
LG
17:12
Lambo Gang
17:12
Gramm vähem osas küsisin suppordilt mis teema sellega on, üpris ebaviisakas Changest et ei saa antud kogust mis reklaamitud
Vastus oli selline
T
17:15
Tauri
UI jätab mõnevõrra soovida ja loodame, et seal läheb asi paremaks. Seniks aga pange siis nt 10.000001 CNG ostusoov üles, et see 9,999999CNG raisku ei läheks.
LG
17:15
Lambo Gang
Lihtne ja loogiline jep 😄
T
17:16
Tauri
Mis puutub Change'i tänastesse probleemidesse, siis proovime kõik mõista seda, et aasta tagasi veel 5 miljonit euri väärt olnud startup ei ole suutnud sellise hokikepiga veel kaasa minna ja eks probleemide lahendamised võtavadki täna kauem aega.
K
17:17
Karl
In reply to this message
Just!
R
17:17
Raigo
Ada paneb hullu
17:18
kahjuks sai näpuotsaga võetud
SL
17:18
St Lx
💁🏼‍♂️
Marko invited Marko
LG
17:19
Lambo Gang
Mingi sõnumi võiksid ikka panna, et ostes 10 tokenit saad tegelt 9.9999999 mida ei saa maha müüa
T
17:20
Tauri
See ei ole ju alati nii
MV
17:20
Max V
In reply to this message
Inimlikult absoluutselt mõistetav. Aga potentsiaalset kasutajat Saksamaal ei huvita see karvavõrragi. Et lüüa läbi, tuleb teha võimatut.
T
17:21
Tauri
Tõsi, aga meie siin ei ole Saksamaal. Me peame olema täna pigem mõistvad, et just need Saksamaa vennad saaksid esimesena lahenduse, et nende abil veel rohkem Euroopas skaleeruda
17:22
(eeldusel, et oled CNG omanik)
R
17:22
Raigo
eks change-ile võib nende kasv endalegi üllatav olla
MV
17:22
Max V
Aga meie Eesti kasutajate arv on ilmselt ammendumas. Küsimus ongi, miks peaks mingi Saksamaa vend kasutama Change'i äppi?
17:23
Olen CNG omanik, sellepärast muretsengi
R
17:23
Raigo
loodame et jõuavad skaleerida deda asja ja võtavad piisavalt uusi töölidi vastu
M
17:24
Marko
In reply to this message
Kasutajasõbralikkus, turvalisus, kiirus ja odavad tasud. Kas need on täidetud?
MZ
17:24
Mel Z
Mida tähendab turvalisus?
M
17:24
Marko
No kui Change on hacked siis on varad backitud
A
17:24
Allar
In reply to this message
Et ei juhtu nagu guardaga
M
17:24
Marko
Nagu pangas
MZ
17:25
Mel Z
In reply to this message
Kas ikka on varad backitud?
17:25
Ei ole
M
17:25
Marko
Ei
17:25
Ma tõin välja asjad mida tahaks üks vend saksamaal näha. Ma ei ütlegi, et need on täidetud.
MV
17:28
Max V
Kasutajasõbralikkus on hetkel pigem kahtluse all, kuna support ticketeid on nii palju et neid ei suudeta mõistliku ajaga lahendada. Selline olukord kestab juba vähemalt kuu aega. BTC ja ETH teenustasude puudumine on pigem marginaalse tähtsusega. Äpp on üpris algeline. Veebiversiooni pole. Kui sulle pakutaks kasutada sellist (näiteks) Rumeenia äppi, kas võtaksid?
m
17:29
mirko
In reply to this message
kontol oli täpselt 320 müüsin 20 ja siis tahtsin 300 aga no mis teha juba unustatud probleem
M
17:30
Marko
In reply to this message
Jep. Ruumi on :). Ma usun, et teenustasud peaksid olematud olema kui isik omab mingi kindel kogus CNG-d ja see on locked aastaks ajaks
17:31
Aga jah mis on CNG, et mille peale ta tehtud on. Millisel plokiahelal ta jookseb üldse?
A
17:32
Allar
In reply to this message
Point vist ongi selles et äpp oleks algeline. Neid advanced rakendusi on turg täis ma kunagisest mäletan et taoyluslikult on selline bare bones tehtud, et silme eest kirjuks ei looks. Mind nt hakkas häirima igast lisacoinide lisandumine, õnneks pandi show all/less mingist hetkest
M
17:32
Marko
Sellesuhtes on jah. Lihtne kasutada.
MV
17:33
Max V
In reply to this message
Ma olen selgitustest samamoodi aru saanud, aga ma pole kindel et see soovitud viisil töötab.
K
17:33
Kristjan
In reply to this message
A
17:33
Allar
Kunagi tegin yhe exchange konto kus nende enda tokeni airdrop lähenes, seal ei saand puuemmigi aru mis toimus, nii palju paire ja valuutasid supportis. Rets
M
17:33
Marko
Aa ERC-20 . Siis on lahe
A
17:34
Allar
Kõiki sorti kyynlaid ja graafikuid ja joonte joonistamjsvoimalusi
M
17:35
Marko
Changes võiks olla graafiku juures nupp "advanced view"
A
17:35
Allar
0.0004 btc withdraw fee see eest
M
17:35
Marko
Ja siis tekivad küünlad. Mis sisaldavad kõiki emotsioone turul.
MV
17:39
Max V
Change sobib kauplemises võhikule väga hästi ja ongi entry-level platvorm. Jama selles, et advanced kasutajad kipuvad siit mujale kolima
17:40
Neid peaks ka kuidagi kinni hoidma
M
17:40
Marko
In reply to this message
Jep. Ma olen nõus sinuga. Sellepärast ongi ruumi
17:41
Nii, et oleme tugevad 💪
R
18:03
Raigo
18:03
change-il võiks selline nupp olla settingutes
18:04
change on nagu binance lite, aga võiks olla valik advanced versioonile
MV
18:05
Max V
In reply to this message
👍
R
18:06
Raigo
see on vähemalt pooleldi hea uudis kui tollest juttu on olnud
R
18:06
Rauno
Ei tea kas mingi hetk tuleb Cahngesse uuendus,et saaks adat välja kanda nyx ?
18:09
Hea meelega tahaks Daedalus walletisse kanda
MZ
18:14
Mel Z
Teed BTCks, kannad Krakenisse/Binancesse, ostad ADA> Daedalus
R
18:15
Raigo
btc pole mõtet kanda kahjuks
18:15
sama tasu mis eth tavaliselt
M
18:16
Marko
In reply to this message
Kadu on retsju
MZ
18:16
Mel Z
Palju see siis on:)
R
18:16
Raigo
kanna võimalusel ltc sisse-välja
18:16
siis maksad kopikaid kõigest
AR
18:36
Andres Roio
Mis UNI-l häda, et täna sedasi lendab
18:37
Heas mõttes
ST
18:37
Silver T
Mind ka yllatab uni meeldivalt
S
18:42
Sirdinkalotz
Huvitav, kas ADA hitib 1€ ära täna
M
18:43
Marko
Tõsi jah
18:45
Aasia turg elab siis
18:46
Üpris loogiline ka
18:46
Neile meeldib krüpto ikka palju rohkem
18:46
Japsidele eriti
KK
18:54
Kristjan Kangro / changeinvest.com
In reply to this message
See hea mõte 🙂
R
18:57
Raul
Kas kunagi on plaanis ka sisse/välja makseid läbi skrilli pakkuda?
M
19:05
Marko
In reply to this message
On küll jah
ET
19:07
Erika T
Kas btcd saab change ka üle tõsta teisest walletist? Tahaks cngd soetada, aga btcd praegu ei raatsi mõnda aega osta :D
19:08
Kui jah, kas see on mõttetult kallis?
M
19:09
Marko
Nii. Kas teil on juba kuskil teises walletis bitcoini?
19:09
Kui jah siis saate saata kasutades deposit nuppu
19:10
ET
19:14
Erika T
Aa jah, kena.. Mul enne tuulates oli ainult € aktiivne neist
19:14
Tänks!
19:18
Jätab praegu vahele, mu väikeste numbrite puhul on fee mõttetult kallis
19:24
Kas walletite vahelise raha saatmise fee on standard või kõigub? A la praeguse btc tõusuga kõrgem jne
LV
19:25
Leon Veed
Krt millal see REP tõusma hakkab blin
IJ
19:25
I J
Miks ei võiks kohe osta hulgi bitcoin osi kui need ei kao ära....
A
19:33
A.O
Wow ada lendab
TO
19:35
Taimo-Sten Ojasalu
Ja ADA ei lõpeta ka 😮
LG
19:36
Lambo Gang
Saab stop-selli tõsta :)
R
19:39
Raigo
kas rsi on praegu oluline? Adal on see hetkel 92
19:42
kukkumise oht on järelikult?
E
19:42
Erik
Ikka
19:42
Natuke
R
19:42
Raigo
et selliselt tasemelt juurde võtta nõuaka suurt julgust
E
19:43
Erik
Rsi alla vajub siis hakkab uuesti kerkima
19:44
Vaata, et õigesti ennustad😃
R
19:44
Raigo
In reply to this message
lõppu tuleb panna, et not financial advice
E
19:45
Erik
😂
19:46
Ei väida :)
19:46
Üldine bullmarket
19:47
Enamus coime millel on projekt taga tõusevad :)
19:47
Coine
19:48
Ada hea projekt. Nõistun
L
19:51
Liina
Keegi ostis cng jälle kena hinnaga, laupäeva õhtu rõõmud oma portfelli väärtust vaadata
A
20:24
A.O
Mina myysin selle kena hinnaga :)
20:24
Raske oli keelduda jàlle :)
Anete . invited Karl Maruste
Sille P invited Sille P
L
20:38
Leopold
In reply to this message
Kus seda vaadata saab
E
20:43
Erik
Binance kucoin bms
20:43
Vms
M
20:44
Marko
In reply to this message
Www.tradingview.com - parim tööriist graafikute vaatamiseks
20:45
Sealt funktsioonide alt leiad ka RSI ja muud loomad.
SL
21:02
St Lx
Ada peaks kerima veel rahulikult. Kõlakad käivad, et Gougen reliis tehakse kolmandal märtsil. Mina kavatsen hoida rahulikult ja vaadata mis saab sellega ning ootan ka selle ära millal change alt saab stäkkima seda hakata 😏 (loodan, et saab).

Kes Gougenist rohkem lugeda soovib siis olemus https://roadmap.cardano.org/en/goguen/

Erisusest https://medium.com/the-capital/the-countdown-is-on-the-cardano-goguen-mainnet-is-getting-closer-7f9e36a71079
21:03
In reply to this message
Ma kardan, et neil praegu käed jalad tööd täis, et pool manager veel juurde hankida.
@
21:06
@nYb1Z👑 $AriezFinance
In reply to this message
Tõsi
21:07
Põhirõhk neil hetkel lisa personali leidmisel
21:08
Poolid ja stake võimalused võiks jätta viimaseks minu arust
21:11
Kindlasti aga see nõuaks jälle rohkem toimetamist sellega
21:11
Tasa ja targu tuleb tegutseda
MZ
21:12
Mel Z
Change ei hakka kunagi pooli providima.
21:12
Pointless
M
21:25
Marko
Elektrijaama juhe taha ve
21:26
😀😀😀
K
22:07
Ken
Mis jutt sellega oli, et ADA ka varsti coinbase pidi saama lisatud? Kui suurt rolli see teie arust mängib teiearust kui on see tõsi?
22:08
ehk...?
E
22:08
Erik
Mida rohkem seda uhkem
@
22:09
@nYb1Z👑 $AriezFinance
See ada shill on siin päris pikalt käinud, miks peaks see coinbase minema?
22:10
Tegu mitu aastat vana coiniga, tõesti arvate et nüüd järsku coinbase peaks ostma?
22:10
Ma ei kujuta ette mis uudiseid sa loed
22:11
Kui meedia pasundab siis kohe kiirelt hakkate ostma? Edu teiste bagide ostmisel lol
SL
22:12
St Lx
In reply to this message
Millele härra ise siis vundamendi ladunud on?
@
22:12
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Ma ei ole Hodl gangis, seega mitte kuskile
22:13
In reply to this message
Täpselt nii ongi
22:13
Kui tead mida teed siis asjad pole nii keerulised kui tunduvad
22:14
Näiteks hetkel on õige aeg bag ocean'it ligi tõmmata
22:15
Sobib ka hodl gang jaoks
K
22:17
Ken
ok tänks väga hea ûlevaate eest :)
E
22:17
Erik
Eks gambleri möngimist saab yobit s mängida
22:17
Käsi kullas v pe..e mullas
K
22:17
Ken
elame näeme kas pannakse see sinna coinbase voi ei :)
@
22:19
@nYb1Z👑 $AriezFinance
In reply to this message
Kui CB listingus nii kindel ollakse siis võiks ka mingi ajaaken paigas olla et millal see juhtub
K
22:19
Ken
ma lähtun praegu kõlakatest rohkem kui mingitest ametlikest kanalitest
@
22:20
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Võime rääkida ja et listed kunagi aga kui see juhtub aasta pärast ja siis "ma ju ütlesin" vanad välja tulevad siis see on naeruväärne
22:20
Buy the rumor, sell the news?
K
22:20
Ken
midagi sinna kanti akki
M
22:20
Marto
Miks just praegu oceanit ?
K
22:20
Ken
olen 0,75st sees
@
22:21
@nYb1Z👑 $AriezFinance
In reply to this message
Miks mitte 😛
22:21
Mul on bag olemas, aga tegin soovituse lihtsalt kui huvi short term korraliku gaini jäegi
M
22:21
Marto
@
22:22
@nYb1Z👑 $AriezFinance
just googled "cardano projects" and this is what I found: "you should be aware we're still waiting for Goguen to enable development on Cardano."
M
22:22
Marto
Eks ma panen liivakõrvale ookeani ka siis
@
22:22
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Ada gang oma coinbase listinguga
22:22
In reply to this message
Tark on tõesti
22:25
Kena vaadata kuidas ookean ennast järjest ülesse tirib 😛
M
22:26
Marto
22:26
Läksime jah :D
Andres invited Andres
@
22:26
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Kena, sõidame edasi
22:30
In reply to this message
Ja see on siis insider news? Fakte ka kuskil näha või ongi kuulukad v
22:32
"loogika"
22:33
In reply to this message
"still waiting"
E
@
22:34
@nYb1Z👑 $AriezFinance
In reply to this message
h
22:40
hodlr2121
Tehke siis juba mingid rahalised panused ka, siis teistel huvitavam jälgida teie teemat
22:51
Rahalise panuse all mõtlesin, et betite mingi kindla summa peale mille üks teisele loovutab kui ta arvamus õige pole
E
22:54
Erik
A
23:15
Andres
In reply to this message
Kinni ju :/
Henrik Raag invited Henrik Raag
21 February 2021
N
00:37
Nelik
Turg lõi punaseks
mk
00:46
marjo kristo ( /tsensuurivaba
Kõik nagu vitsaga löödud punaselt
@
00:55
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Kuidas võtta, kes trades hetkes, kes mõtles ette
00:55
LV
01:26
Leon Veed
Turg punane nagu alati peale teatud aega, nii see käib tõusud mõõnad
Valdis invited Valdis
M
09:42
M
Kellel kogemusi Coinbase-ist raha väljakandmisel LHV-sse? Tegin väikse proovimakse mis toimus sekunditega kuid oskab ehk keegi öelda mis summa piires tasuks see hoida ilma, et hakataks liigseid küsimusi panga poolt esitama?
T
09:48
Tanel
5k eur äkki
M
09:56
M
Toome näite.. soovin 7k välja võtta siis targem oleks 3,5k ühel ning 3,5k teisel päeval kui 7k korraga?
09:58
Või kuidas siinsel rahval LHV-ga kogemused on? 😄
A
09:59
Andres
In reply to this message
Korraga, mis see tilgutamine aitab
MZ
10:00
Mel Z
Me ei tegele rahapesuga siin.
10:00
Ja me ei jaga nõu kuidas maksudest kõrvale hiilida.
10:00
Kui tunned muret siis deklareeri enda kanded ja asi korras.
G
10:50
Generat0r
Olematu klienditoega see Change yritus väga kaugele ei purjeta. Selliseid on palju teisigi.
‘Customer first’ tähendabki päriselt customer first.
Esmamulje järgi on pigem tegemist ‘Investor first’ suhtumisega.
Mis muidugi on kah õige, nutsu on vaja, et kliendituge piisavas koguses üleval hoida. Nokk kinni, saba lahti värk.
Unustage kõik fancy arendused ja kasvatage tuge nii suureks, kui vähegi võimalik. See on asi, millega eristuks. Inimesele on oluline, et temaga tegeletakse ja tänapäeval, et kohe. Kolm päeva on terve igavik tänapäeval. Selle aja jooksul on jõutud viis konkurendi äppi läbi proovida ja kindlasti mõnest sealt vastused saadud.
LV
10:54
Leon Veed
👍
R
10:56
Raigo
In reply to this message
👍
10:58
Algselt jäigi change puhul just see silma, et verification, ülekanded, support - kõik toimis nii kiirelt, väga meeldiv kogemus.
10:58
Väga kahju, kui seda poolt enam ei suudeta järjele saada.
MO
11:37
Meriliis Ojamäe
Kui silmad lahti teha, siis on näha, et Change kuulutab igas grupis ja võimalikus kohas, et on uusi töölisi vaja ja ilmselgelt oli see kasv meeletu ja ei osatud ehk ettegi näha.
Aitaks ise ka heameelega, aga neil ainult täiskohaga tööajad pakkuda.
J
11:51
Joann
Üks võimalus oleks võtta kasutusele ka conversational AI ehk maakeeli juturobotid. Sellega võimaldaks 30% kõikidest kliendikirjadest ära automatiseerida. Enamus klientide probleemid ja küsimused ju korduvad ning AI saaks sellega hakkama + siis säiliks inimressurss olulisemale tööle nt onboarding
MZ
12:06
Mel Z
Soovitan teil olla Changega seotud läbi Funderbeami seniks kuni kasvuraskused ületatud toetamaks eestimaist.
AR
12:08
Andres Roio
12:08
Kas see on ok, et nädal aega juba nii, kuigi kõik on ära kinnitatud?
12:09
Teil ma saan aru, on seal ikka nupp?
S
12:12
Silver
In reply to this message
all ääres keskmine nupp ja vali depo kas õnnestub?
AR
12:13
Andres Roio
Puudub
S
12:13
Silver
vaata hammasratta alt verification status
AR
12:13
Andres Roio
Verified
12:14
12:14
Kas seal peaks olema?
S
12:15
Silver
12:15
see keskmine nooltega nupp
12:17
tundub, et tal oleks nagu verifitseerimine pooleli vms aga proovi korra seda äpp maha ja peale tagasi
12:18
hetkel ta ei saa ka esimest kannet teha mis on üks osa verifitseerimisest
AR
12:19
Andres Roio
Nüüd laseb teslat jne ka võtta, algul ei saanud. Kaarti ka ei lase tellida, ütleb, et not avail. in my region.
S
12:20
Silver
kas dpo märk tuli?
AR
12:21
Andres Roio
Mkmk, sama.
S
12:21
Silver
Kaarti tellida js osasid asju veel saab vist peale esimest eur deposiiti
AR
12:21
Andres Roio
Ma olen juba üle nädala tagasi rahagi kandnud
12:22
Juba 25% tulu ka teeninud
S
12:22
Silver
In reply to this message
ok siis mingi muu jama
@
12:41
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Mis nõudmisel üldse customer support kohale kandideerides on?
12:41
Peaks proovima isegi aga arvatavasti mingi kõrgeid pabereid vaja
M
12:42
Marko
Miks
12:43
Pead olema äkki töödand juba supportis. Oskama keeli ja inimestega suhelda. Teadmised peaksid ka olema krüptost
S
12:44
Silver
ja inimene peaks elama tallinnas
Reigo Virro invited Reigo Virro
S
12:47
Silver
või lähi ümbruses sest töökoht tallinn
mk
13:26
marjo kristo ( /tsensuurivaba
Päris palju positiivset infot, mis hinda üles tõstab 😁
@
13:43
@nYb1Z👑 $AriezFinance
In reply to this message
Loodan et eilne dip sind välja ei shakenud
L
13:48
Leopold
Ma eitea mis probleem teil ülekannetega on aga just proovisin alla 5minuti ja raha change kontol. Swedist kantud
m
13:53
mirko
Ma tava ülekannet ootan reede õhtust aga sellega arvestanud sest eelmine kord tuli samuti esmaspäevaks
13:54
swedist
LV
13:56
Leon Veed
Välkmakse tehke
K6
14:10
Kunn 6
In reply to this message
Tänud, väga detailse teave eest
IJ
14:23
I J
No Ada vaated on siis lootust andvad...
R
14:24
Raigo
ei tea kui palju on ada hinnas juba tulevik sees?
M
14:29
Marto
In reply to this message
Ei. Sain entryt madalamaks hoopis 😁
14:29
A
14:30
Andres
Palju öösel Gas pumpasid? Tegin ise 112%@5k
S
14:50
Sven
In reply to this message
Ma korduvalt LHVst teinud ja hetkega kohal Changes. Nüüd tegin 24h tagasi ja raha pole. Küsisin supportist ja sain vastuseks, et vahest lähevad maksed SoF kontrolli Changes. Ehk neil kohustust kontrollida inimeste Source of Income.
14:52
AR
14:52
A R
Hakkab pihta ...
M
14:56
Mikk
Olen mitu ülekannet teinud väga erinevatel aegadel ja siiani kõik sujunud väga kiiresti ilma ühegi probleemita. Nagu mingi 20sek ja raha üle. Maksed sooritatud seb pangast
S
14:58
Silver
In reply to this message
See on rahapesu teemaga seotud kontroll kui inimene liiga tihti või liiga palju sisse kannab
S
15:00
Sven
In reply to this message
Jep, ehk siis rutiinne kontroll. Ja tegelt on hea, kui seda pisteliselt tehakse, siis vôimalike skandaale vähem tulevikus.
K
15:00
Ken
keegi kursis selle r/WSB korraldatava pumpiga? info ja toendite kohaselt eelmine pump +300% mingi coin
15:00
seekord lubavad suuremat :D
15:01
227%****
15:02
ei plaani ega kavatsegi, miks kohe nii halvustavalt :D
15:02
küsisin kas keegi on kursis sellega :D
15:04
ok jah arusaadav :)
15:07
my fault OG, heidan pilgu peale
15:07
olen jargminekord targem
S
15:12
Silver
Pump & dump üritused väga halvad krypto mainele, sest tavaliselt kaotavad seal raha inimesed kes ärja alustavad ja tohavad rohkem teada sellest asjast. Kui aga esmakogemus on selline, et kaotad palju oma raha kurja plaani lõksu sattudes siis paljud isegi loobuvad peale seda.
A
16:35
Andres
In reply to this message
On palju paremaid gruppe.
ST
16:40
Silver T
Näiteks?
A
16:43
Andres
Grupi reeglid ei luba promoda. Aga venelastel päris head variandid. Eks ise peab otsima. Venelaste omadega 100-300% kasv tavaline. Info igalpool netis ka, reddit yandex etc
16:44
Osadel maksad v2ikse fee ka saad ennem jaole.....
16:45
Aga suvalises massikomuunis saad ise persest lõpuks või heal juhul higistad et 10% võita suure risk/rewardiga.
16:46
Kui sellega kursis pole soovitan mitte torkida. Ja üldse pump/dump välistada.
16:46
Ma tänan
MZ
16:54
Mel Z
Aga palun
A
16:55
Andres
In reply to this message
👍
M
17:06
Marto
In reply to this message
Paar kuud tagasi läbisin ka selle. Täiesti normaalne ju. Peavad tedma mis rahadega neil mängitakse. Näitasin oma erinevate pangakontode väljavõtet ja sissetulekuid - korras. Enam kordagi hiljem ühegi summaga häda pole
17:07
Ja kontroll tuli mingi mõnekümnese kande peale kuigi varem mõned tuhanded läks ilma :D seega random
Tormi Voksepp invited Tormi Voksepp
S
17:47
Sven
In reply to this message
Jep, sama mul ka.
KristjanL invited KristjanL
Märt invited Tom
Deleted invited Deleted Account
LV
21:55
Leon Veed
?
21:56
Ei saa jah aru mis küsimuse point
21:57
Vist küll :D
A
21:58
A.O
Kôik korras :)
E
21:59
Erik
Kaine😄
22:01
😂😂😂😂
LV
22:01
Leon Veed
Dada, unas vsjo otlicno, kak utebja?
22:01
Uups, 😆
L
22:43
Leopold
👍
mk
22:51
marjo kristo ( /tsensuurivaba
Turg punane jälle
k
23:00
karelus
In reply to this message
🧐
A
23:06
Allar
M
23:10
Marko
In reply to this message
k
23:24
karelus
kui palju on neid CAG hodler’eid veel täna maailmas, kellel on pea liiva all olnud aastake ja kas sellest on kujunemas reaalne pidur Change kasvule kompotis kasvuraskustega, sest seal ENG chatis muust väga lugeda polegi, kui: “ma pole saand ühtegi e-maili - skämm” ...
23:28
Holders:

4,377
E
23:30
Erik
Elon tegi väikse doge ostu källe
23:30
Jälle
@
23:43
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Vaevalt, ta lihtsalt mängib krüptotwitteriga
22 February 2021
L
00:16
Leopold
Fb grupis jäi silma postitus: Raha tuleb BTC ETF.
ETF on hea võimalus koguda kapitali BTC müümata.
Sellise raha puhul on 2 võimalust.
1.Turg langeb väga palju ja seda raha kasutatakse suureks ostuks.
2. Reedeks on BTC hind 100K.
😀 Keegi vist huvitavaid seeni söönud 😀
AR
00:37
A R
$ADA.X
our lord and savior, Charles Lambo Hoskinson
TV
02:13
Tormi Voksepp
Kas CNG tokenite hind Change appis on söltuv bitcoini hinnast? Või millest nii kõrge tõus langus 1.40-1.60 vahel? Ja kas ostes btc-ga ei kaota CNG tokeni tootlust kui BTC-ks tagasi müües on BTC sama palju % tõusnud?
S
07:54
Sirdinkalotz
Xrp lendab
MK
07:57
Martin K
XRP saab täna huvitav olema üldse.
M
08:01
Marko
Ärge niisama sisse Fomoge ennast 😀😀
M
08:02
M
Kukub sama kiirelt
k
08:41
karelus
In reply to this message
CNG hind kujuneb ikka turul ja hetkel kauplemine käib küll läbi BTC millest tulenevalt jah oleneb selle hetkehinnast palju € vastu saad
K6
08:52
Kunn 6
Tere, kas nüüd Changil taktika hoiavad kunstlikult hoiavad hinda madalal või tõesti kõik sõltub ostu/müügi hinnast, sest kuidagi voltiivsus rohkem stabiilselt hoitakse. -10-20 ülesse all, mis Teie arvamus.
08:53
Et kaasata rohkem ostjaid,
08:57
Esimese tõusuga kaasa ei mindud langetavad hinda, arusaadavalt see ainult arutelu.
T
09:09
Tauri
In reply to this message
Millist hinda Change all hoiab?
K6
09:11
Kunn 6
Vabandan segase teksti pärast, lihtsalt spekuleerin, Change enda osakute/tolenite hinda. Turg põhineb ikka ostu ja müügi pealt, kunstlikult ei ole siin midagi teha.
T
09:13
Tauri
Eks see ole turunõudluse tulemus. Hetkel on teised mündid turule huvitavamad, kuniks enam ei ole. Siis tuleb jälle CNG kord.
09:13
Eurodes ei ole langus teab mis suur olnud. BTCs küll
R
09:16
Rain R
Kas ma olen ainuke, kellel Changes Ethereumi ja Tetheri deposit ei toimi?
LV
09:46
Leon Veed
Minul xrp limit sell pandud 0.70 pandud kas jõuab kunagi nii kõrgele mis arvab?
M
10:03
Marto
Jah. Kunagi.
10:03
Kõrgemalegi.
E
10:05
Erik
Kas sec uudis väljas juba?
FK
10:06
Frank K
xrp long term võib panna 0.7st küll edasi
G
11:06
Generat0r
In reply to this message
11:06
Ei toimi minul kah. Suppordist öeldi, et on jah issue ja nad teavad. Ja ei tea kuna valmis saab.
Ausalt öeldes tüütab ära juba see Change. Ja ma neli päeva alles toimetanud. :)
11:07
Patriotism on hea küll, aga kui puder on kehv, siis see toida kuidagi
A
11:25
A.O
vahelduseks nurinale mõni video
A
11:59
A.O
hetkel vist head ostukohad kõikjal :)
E
11:59
Erik
Tundub kl
12:00
Eelmine esmasp oli ka sama punane
A
12:04
A.O
mhm, need esmaspäevad jah kuidagi kujunenud ostmiseks :)
12:11
punane
mk
12:12
marjo kristo ( /tsensuurivaba
Ülenib😁
12:12
Üleni *
A
12:12
A.O
kui nyyd ylesse kerib siis uus ath kah
E
12:13
Erik
Vana hea btc ees ja kõik järgi
A
12:13
A.O
rsi 30 btc
E
12:13
Erik
No langeb veel
A
12:14
A.O
las langeb
12:14
saavadki uued ostjad sisse tulla
12:15
ada vingelt võitleb
12:16
adal tipust 22%
E
12:17
Erik
Peaasi et boti põrandast läbi ei vaju..peab vist midagi juurde ostma 🙂
A
12:17
A.O
btc-8,4%
12:17
eth-13,35%
E
12:18
Erik
Cosmos ka 12.8
A
12:23
A.O
ada tõmbas 1 peale tagasi
12:23
ada rsi kõige suurem hetkel
KL
12:29
K L
Keegi ADA swingib ka ? Eile 1.10 juures müüsin, üritan täna 0.9 juures tagasi osta kui langeb sinna
A
12:33
A.O
,92 oli korraks
FK
13:12
Frank K
kui kaua Change'i tavaliselt on raha üle tulnud kellelgi Swedbankist?
LV
13:14
Leon Veed
Välkmaksena sekunditega
FK
13:18
Frank K
tegin välkmaksena pea 3 tundi tagasi ja hetkel pole siiani miskit üle tulnud 😀
LV
13:20
Leon Veed
Siis küll kummaline
E
13:20
Erik
Ml veninud swedist lhv sse
13:20
Samas jälle liigub kiiresti
13:20
Pangas lõuna vist😁
FK
13:20
Frank K
samas on tööpäev ja normaalne kellaaeg, ehk ei tohiks päris nii pikalt ka asi venida
G
13:32
Generat0r
N26’st on väga kiirelt läinud ülekanded
L
13:58
Leopold
Mitme kohaline summa liigub? Endal 3 kohalistega alla 5minuti
13:58
Ja isegi pühapäeval polnud probleeme
@
14:03
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Kõik tegurid mängivad rolli
FK
14:04
Frank K
3 kohaline ning nüüd just 5 minutit tagasi jõudis kohale lõpuks
@
14:05
@nYb1Z👑 $AriezFinance
3kohaline on tõesti tavaline
14:05
Oled uus või pikalt aega klient juba olnud?
14:06
Isegi saadan üle päeva alates xx-xxx kohalisi summasi, vahest läheb 2min vahepeal 20min
FK
14:06
Frank K
uus, esimene payment change'i Binance kaudu käivad asjad rutem
@
14:07
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Me räägime krüpto transferist mitte EUR?
14:08
Krüpto transferit ei mõjuta change mitte kuidagi, blockchaini kiirusest loeb mis ja kui kiirelt kohale jõuab
FK
14:08
Frank K
a ei fiat change'i
14:08
läbi swedi
@
14:08
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Swed on suht praht ka 😁 lhv/luminor on parimad selle jaoks
14:09
Lhv neil "oma jope" seega sealt liigub raha kõige kiiremini
FK
14:11
Frank K
eks ta on jah, ei saa siin vaielda 😀
AR
14:21
Andres Roio
Support palus mul withdrawali teha, kuna ma kurtsin, et mul ei ole keskel seda rohelist nuppu.
Kuidas ma seda peaks ilma selle nuputa tegema? Kas ma loll või nad ei ole seal suppordis ise ka hästi kursis kuidas asi toimub?
@
14:26
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Kuidas on võimalik et seda nuppu ei ole?
14:26
Mida tahad kanda välja?
14:27
Vajutad antud asja balance peale mida tahad välja kanda, paremal üleval nurgas peaks olema "..." täppi ja sealt saad panna
14:28
In reply to this message
See vastus tundub küll väga ebaloogiline ausalt öeldes
AR
14:30
Andres Roio
14:30
No ei ole ju. :D
FK
14:30
Frank K
"Your verification doesn't allow to deposit."
14:30
mingi kinnitamise taga kinni midagi?
@
14:31
@nYb1Z👑 $AriezFinance
In reply to this message
Investment vajuta ja sealt
14:31
Raha saad kaardi kaudu ju välja võtta
AR
14:32
Andres Roio
Ma ei saa kaarti tellida, sest "not available in your region"
14:32
Investment alt saan ainult ümber tõsta raha.
14:32
Aga mitte välja kanda
@
14:33
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Võimatu
14:33
Kuidas sa said raha change kontole sel juhul?
AR
14:33
Andres Roio
Kontole saangi kanda
14:34
Aga välja ei saa. Account on verified jne
14:34
4-5 kannet olen teinud change juba
@
14:34
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Äkki lase maha app ja tõmba uuesti?
14:35
Kustuta vahemälu?
14:35
Jne
AR
14:35
Andres Roio
Aga paistab, et ma ainus selle anomaaliaga. Reinstall ka tehtud.
14:35
Support nädal aega vastab juba
@
14:36
@nYb1Z👑 $AriezFinance
No siin chatis on vähemalt 2 ametliku change liiget, ma ei oska õelda miks nad sellisel teemal sõna ei võta
AR
14:37
Andres Roio
Paistab, et kellelgi teisel pole ka sellist olukorda olnud
@
14:40
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Ega ei ole jah, proovi vahemälu ära puhastada
14:40
Rakenduste alt
FK
14:47
Frank K
võin küsida mis vahendit kasutad? ios/android ja mudel?
14:47
äkki versioonipõhine mingi jama
R
14:52
Raigo
tervist
14:52
tahtsin küsida, et kas ADA pakub hetkel ostukohta?
AR
14:53
Andres Roio
Android mul
14:56
11 ver. Aga vahepeal oli update, ei midagi
E
14:56
Erik
R
14:58
Raigo
In reply to this message
mida see peaks tähendama?
E
14:59
Erik
Suurem müük äkki?🤔
AR
14:59
Andres Roio
Regioon kõikjal eesti.
15:00
Ei ole proovinud
E
15:00
Erik
Ja sec otsus
R
15:01
Raigo
ise jälgin rohkem adat
15:01
praegu nagu sügeleb natukese osta
E
15:01
Erik
Xrp visa selle languse vastu võidelnud
15:01
Visalt
R
15:01
Raigo
aga pole ammu suurt langust olnud, äkki tuleb hoopis see?
15:03
ada kuu rsi näitab 97 aga nädal 82
MZ
15:04
Mel Z
50% korrektsioon on tulemas. Olge valmis.
I
15:04
I
R
15:04
Raigo
In reply to this message
kas sul on juhuslikult kristallpall?
MZ
15:05
Mel Z
In reply to this message
See on elementaarne. Ei vaja palli :)
15:06
Küsimus on selles et kas nüüd, märtsis või hiljemalt aprillis.
15:06
Palju raha juurde tehakse ja kui palju "lolli" raha krüptosse kohale jõuab.
R
15:06
Raigo
peksa võib kindlasti saada, aga ADA-L hea projekt
MZ
15:06
Mel Z
Projekt projektiks.
R
15:06
Raigo
ei suuda otsustada,aga olen pannud tähele et turg läheb järjest lollimaks
E
15:07
Erik
Kui kukub siis kõik..tavaline :)
I
15:07
I
Miks siin grupis iga teine lause ADA on? Häid projekte on teisigi
R
15:07
Raigo
eks ikka sellep et endal positsioon sees
MZ
15:07
Mel Z
In reply to this message
See on täiesti õige. Mida rohkem lolli raha peale voolab seda suuremaks muutub tõenäosus et mull lõhkeb.
15:08
In reply to this message
Loomulikult on. Ka mina ei saa sellest aru :D
E
15:08
Erik
Õnneks trükimasinad käivad veel
MZ
15:08
Mel Z
Just :)
15:09
Nii börsile kui krüptole on see loomulikult positiivse mõjuga.
E
15:09
Erik
Börsil lendas verd eelmine nädal..
15:09
Usas vähemalt
R
15:09
Raigo
kui olen õigesti aru saanud asjast, siis märts ja aprill lendab stiimul peale ameeriklastel
MZ
15:10
Mel Z
Niikaua kuni te krüpto alla panete raha mis teid ei koti ega elukvaliteeti ei mõjuta, on kõik hästi :)
E
15:10
Erik
Nõustun :)
MZ
15:10
Mel Z
In reply to this message
Elame näeme. Pidu kaua enam ei kesta.
R
15:10
Raigo
see stiimul tundub natuke kaugel küll
E
15:11
Erik
Haha
15:11
On
15:11
Visalt püsib
R
15:12
Raigo
see USA printimine on juba ajuvaba?
15:14
kui see raha lõpuks investeeringutest välja võetakse, siis inflatsioon peaks teoorias päris kopsakas olema
MZ
15:14
Mel Z
Majandus vajab krõbisevat
15:14
Eks sellele mõeldakse hiljem
15:14
Praegu on tähtis covid üle elada.
A
15:17
Allar
Need usa stimulus checkid on mind algusest peale hämmastanud. Eesmärk, aidata hardworking ameeriklastel toitu lauale panna jms. Tulemus, tüübid ostavad bitcoini. Järeldus, raha jõuab inimesteni kellel seda tegelikkuses vaja pole. Või noh, vaevalt et inimene oma 1200$ eest BTC ostab kui homme korterist välja tõstma tullakse.
15:18
Meil vist eestis peale niigi töötava töötukassa ja selle "palgaabi" skeemi ei olnud mingeid hüvesid covidi üle elamiseks, eks?
R
15:19
Raigo
Mõtlen sama
MZ
15:19
Mel Z
Äää vist mitte
15:19
Ahjaa
R
15:19
Raigo
et selline raha loopimine ei aita otseselt
MZ
15:20
Mel Z
Pensioni II sammas
A
15:20
Allar
😄
R
15:20
Raigo
In reply to this message
🥳
MZ
15:20
Mel Z
See raha voolaks sügisest kõigil krüptosse: D
A
15:21
Allar
Kuigi see pensionisammas muutub pärisrahaks alles poolteist aastat pärst covidi algust siis teadmine, et mingi hetk raha potsatab, annab veits manööverdamisruumi kindlasti
MZ
15:34
Mel Z
Nii on.
S
16:11
Silver
A
16:13
A.O
no nyyd on kyll soodusmyyk kõikjal
A
16:14
Allar
Nad tahavad ikka oma süsteemid täiesti kinni jooksutada v 😄
AR
16:15
A R
Vabalangus totaalne
S
16:15
Sirdinkalotz
Vaga hull
16:15
Silm märg 😂
A
16:16
A.O
karm
E
S
16:16
Sirdinkalotz
Sekundite prst olen elu esimeses miinuses 🤣
M
16:17
Marko
50k tuleb
S
16:18
Sirdinkalotz
Nyyd aeg adat osta
AR
16:19
A R
Vara veel :)
S
16:19
Silver
In reply to this message
osta 33 euri eest osaled loosimisel kah lisaks
AR
16:20
A R
Irw
16:21
Slap in the face
M
16:21
Marko
See käis kiirelt
S
16:21
Sirdinkalotz
Väga kole
R
16:22
Raigo
kuule nüüd küll jama majas?
16:22
saab selliseid sooduspakkumisi
16:23
ammu pole näinud sellist
S
16:23
Sirdinkalotz
Nyyd voib hankida vist?
G
16:23
Generat0r
Kes põhja alt võttis
A
16:23
A.O
kle appis hinnad vist panevad võssi
AR
16:23
A R
One question remains thou : WHERE LAMBO ?
AR
16:24
Andres Roio
Mujal hinnad nagu kõrgemad
A
16:24
A.O
on jah
A
16:24
Allar
API-d peksavad segast
A
16:25
A.O
tra ma ei teagi nyyd mis hinnaga ostsin
16:25
kas sain alt või võttis kõrgemalt
A
16:25
Allar
Ei imesta kui siin coinbase lukku ei lähe koos teistega
16:27
16:27
Lol c u later
A
16:27
A.O
nyyd juba 1177 eth
A
16:28
Allar
mul 1080
AR
16:28
Andres Roio
Hinnad täitsa võssa. Mul näitas eth 999
Ö
16:28
Ökokratt
Äpp täiesti koomas
A
16:28
A.O
osta :)
16:28
990 juba
AR
16:28
Andres Roio
Peab käbe ostma jah :D
A
16:28
A.O
ja nyyd 1500
R
16:28
Raigo
binance on ada 0.77 aga change 0.69
16:28
midagi on pekkis igatahes
S
16:28
Silver
arvata on et extreme voluume kargas nurga tagant välja
A
16:29
A.O
tehingu ajalugu hetkel nagu näitaks ok
16:29
aga ei tea ju
G
16:29
Generat0r
Keegi kuskil midagi teab, et müügiks läks
R
16:29
Raigo
change isegi ei lase sisse enam
A
16:30
A.O
cardano on appis 77 senti
R
16:30
Raigo
liiga suured allahindlused
A
16:31
Allar
Ärge oma äppi taustal kinni mingil juhul pange, teist korda sisse enam ei saa 😄
A
16:31
A.O
eth n890
16:31
peaks ostma :)
S
16:32
Sirdinkalotz
Mul naitab ada 68 senti kui ostma hakkan siis 78
Ö
16:32
Ökokratt
Chainlink oli vahepeal 387€?!?😅
A
16:32
A.O
ada käis 30 sendi peal apis
S
16:32
Silver
tundub et allahindlus hakkab lõppema kui uus kampaania peale ei tule
E
16:32
Erik
Oppa
R
16:33
Raigo
In reply to this message
keegi reaalselt saab osta ka sellega?
MZ
16:33
Mel Z
kui ostuorder peal siis saab
S
16:34
Silver
16:34
ei näe et oleks nii alla jõudnud nagu 30
R
16:34
Raigo
ei lase appi sisse kahjuks
Ö
16:34
Ökokratt
+1
A
16:34
A.O
nii ei saa ju rallit sõita
R
16:35
Raigo
tahaks kohe üles osta, et teised allahindlust ei saaks
J
16:36
Joonas
Haha ostsin adat ss näitas et 70 senti aga tegelt ostsin 78 sendiga
A
16:36
Allar
Oleks mul raha ja ostusoov olnud praegu siis ma oleks vist päris tige
rr
16:36
rommy randvee
Ada hüpleb changeis vaheldumisi 0,68 ja 0,78 kogu aeg
S
16:36
Sirdinkalotz
App paneb mahist
16:36
Sain just 65ega
16:36
Adat
AR
16:37
Andres Roio
Binances ka hüpleb
16:37
Aga sain ka alla 70 sendi adat aga binances pole nii all käinud nagu
S
16:37
Sirdinkalotz
Nuud sain 64ga
M
16:38
Mikk
Tradingview näitab 0,81 juba juba adat
16:38
Kuidas see nii saab olla
S
16:38
Sirdinkalotz
Sassis
S
16:38
Silver
äkki kukuub jälle aga view ei jõua järgi
S
16:38
Sirdinkalotz
Mul naitab 61 sendiga
R
16:39
Raigo
keegi midagi kuskil lammutab
16:39
aga change võiks nüüd sisse lasta kah
S
16:39
Sirdinkalotz
Saan ilusti sisse
A
16:39
A.O
tahaks teada enne mis hinnaga tehingud läksid
16:39
näitab, et myysin 44ga :)
S
16:39
Silver
Binance btctahaks nagu uuesti kukkuda
MK
16:40
Martin K
SISSE SAAB, AGA HINNAD PANEVAD IKKA VÄGA SEGAST
A
16:40
A.O
nii all ju ei käinud
MK
16:40
Martin K
eth oli korraks 1000
S
16:41
Sirdinkalotz
Nuud normis tagasi vist
Ö
16:41
Ökokratt
väga hull ei saa ikka veel äppi sisse
A
16:42
A.O
ei saa jah nyyd
S
16:42
Sirdinkalotz
Ada ilusti 80me peal muid
16:42
Nuud
16:42
Apis ka
A
16:42
A.O
enne sain kui segast pani
A
16:42
Allar
Mul põrkab küik endiselt
S
16:42
Sirdinkalotz
M
16:42
Martin
sain mõned adat 64 sendiga, ja 69 sendiga, linki ka 15euriga
R
16:43
Raigo
mis jama see on?
A
16:43
Allar
Force close ja uuesti
16:43
Kui parooli ei mäleta 😄
A
16:43
A.O
S
16:43
Sirdinkalotz
Mul ka ei lase sisse enam
A
16:43
A.O
Aind see pilt
S
16:43
Silver
In reply to this message
selline pilt kui ei saa serveriga ühendust
R
16:44
Rauno
Mul näitab rahlist seisu täiesti valesti ka
16:44
Rahalist”
A
16:44
A.O
sain sisse
FK
16:44
Frank K
In reply to this message
seal ootad ~60 sekundit siis läheb edais
R
16:44
Raigo
no siis peab ootama
R
16:44
Rey
Change tegi 3 aasta sünnipäeva puhul hinnad alla?
16:44
Mul ada ikka 0,61 ja eth 1000
16:44
Saaks osta ka sellega :)
A
16:45
Allar
Ma mõtlesin sama just 😄 Change pani mingi lambi 333€ jackpoti välja ja terve crypto turg jooksis kokku
R
16:45
Rey
Koik hakkasid 33€ oste tegema
16:45
Aga välja coinidest
AR
16:45
Andres Roio
Osta ära, ma sain ka odavamalt kui mujal hind üldse käis :D
S
16:45
Silver
maat mis turuga juhtub kui kõik change kliendig korraga 33 euri eest kauplevad🤪
S
16:46
Sirdinkalotz
Mul hinnad paigas nuud
16:46
Kandsin ennem raha sisse et odavalt osta
16:46
Aga loll olin
16:46
Prguses hetkes raha kanda 😀
16:46
Eitea kuna selle veel kätte saab
R
16:46
Raigo
pigem ei lase sisse change ikka
A
16:47
Allar
Ma just sain, pärast mõningast ketramist seal avalehel
S
16:47
Sirdinkalotz
Ma sain sisse
16:47
Aga hinnad normis nyyd
A
16:47
Allar
tundub jah
Ö
16:48
Ökokratt
tra jäingi ilma
A
16:48
A.O
87 sendiga sain cardot
16:48
usdiga
S
16:48
Sirdinkalotz
Loodame, et tuleb sellist jama veel
A
16:48
A.O
ehk õige hinnaga
A
16:48
Allar
Gustav kirjab midagi EN kanalis
M
16:49
Martin
mai saa aru mis juhtus just 😀
A
16:49
Allar
Flash crash
E
16:49
Erik
K
16:49
Kompvek
Kas ma olen ainuke kellel Binance ei tööta?
E
16:49
Erik
0.56 madalam hind
16:49
😂
TV
16:52
Tormi Voksepp
Tõuseb tagasi, korraks olin 25% miinuses, 30 min hiljem juba 13% vaid miinus
R
16:52
Rauno
Norm error
16:52
Süsteem nii koos omadega 😀
A
16:52
A.O
peaks vist mingite napakate hindadega ostud sisse laduma edaspidiseks :)
AR
16:52
Andres Roio
E
16:52
Erik
16:52
Kucoin jälle ei näita
AR
16:53
Andres Roio
Rängad teibad
A
16:53
Allar
Dump and pump v
M
16:53
Marko
Kõik exchanged maas
E
16:53
Erik
Kucoin toimib
16:54
Kraken siin vigurdas
M
16:54
Marko
Binance maas
16:54
Changesse ei saa sisse
TV
16:54
Tormi Voksepp
Kaua teil bank transfer peale tuleb? 1-2h?
M
16:54
Marko
In reply to this message
16:54
Eile õhtul enne 00
16:54
Panin selle peale selli
16:54
Pmst
16:54
Sain elu vingema trade
16:55
58000-48000 😀😀
16:55
🩳🩳🩳
A
16:55
A.O
vedas
M
16:55
Marko
Vedas?
A
16:55
A.O
shorti panid?
M
16:56
Marko
16:56
Mhm
16:56
Täiega shorti
R
16:57
Raigo
In reply to this message
kasutasid ikka 100x leverage ka?
A
16:57
A.O
potfeli hind paneb ikka segast
16:57
ajab vist usdi ja euri sassi
M
17:01
Marko
In reply to this message
500x
17:01
😀😀
A
17:03
A.O
igaksjuhuks küsin õle, et äkki silmad jälle petavad
17:03
kas kõik tõuseb nüüd :)
17:04
jälle app maas
Ö
17:04
Ökokratt
ei julge kinni pannagi enam
S
17:05
Sirdinkalotz
Varem sain raha 2-3miniga arvele
17:06
Tana vist lootust pole
17:06
(Deposit)
S
17:06
Silver
In reply to this message
peaks ikka toimima aga kui mingi jama siis support kindlasti ei aitta
S
17:07
Sirdinkalotz
Äkki tuleb paari tunniga ära
TV
17:08
Tormi Voksepp
Mul debit kaartiga otse üldse ei toimi, lähed lhv või swedi ja küsib internetimakse turvasõna, paned isegi pin1, aga edasi viskab tagasi change appi ja noh jah..mulle ka väga meeldib eesti asi, aga need probleemid, pisut kõrge spread ja aeglasem hinna reaalaeg panevad mõtlema binance ja kukoini peale kahjuks
G
17:11
Generat0r
Teised peaks hakkama Change sisest crypto liigutamise teenust pakkuma, saavad inimesed rahad kiiremini liikvele kui läbi pankade
TI
17:13
Taavi Ilves
Changewise ™
S
17:19
Sirdinkalotz
17:19
Kōige parem hetk tänases päevas
L
17:19
Leopold
Kade, ise tegin öösel ostud ära 😣
FK
17:20
Frank K
see on tõesti hästi saadud
S
17:25
Sirdinkalotz
Korraks oli vōimalus saada 61ga ka. Hakkasin raha sisse kandma. Ootan siiani raha 😁
M
17:29
Martin
A
17:32
A.O
ethi oleks tahtnud 900 ga saada :)
x
17:33
xRhodium
Keegi xrc-d hoiab ? Pi coin on scam ? Mis zugacoini kohta arvate ?
M
17:34
Martin
mõtlesin ka ethi võtta,näitas 1100 aga ostma hakkasin siis näitas 1300+
A
17:34
A.O
hästi ju
M
17:35
Martin
jep pole viga
17:35
korralik soodukas
A
17:35
A.O
abiks ikka selle ebameeldivuse eest :)
17:35
selline peakski komp olema igakord :)
M
17:36
Martin
😀
M
17:43
Marko
In reply to this message
Ei
17:44
In reply to this message
Asjad käivad väga kiirelt
17:44
Nagu väga väga kiirelt
17:44
Limit on way to go
17:44
Sel ajal kui sa numbreid sisse toksid on juba täiesti uus maailm ees 😀😀
M
17:46
Martin
tundub nii
M
17:46
Marko
Muide kus need bullish vennad kadunud järsku on?
17:46
Jube vaikseks on jäänud 🤣
@
17:48
@nYb1Z👑 $AriezFinance
siin ainult ada bullish boys
TO
17:52
Taimo-Sten Ojasalu
Ei jõua küll kõike eelnevat läbi lugeda aga keegi oskab lühidalt öelda, millest see eelnev dip tulenes?
AR
17:53
A R
Vaestelt võeti raha ära
R
17:58
Rei
👀 toesti, kes ytleks, mis toimus ja miks?
M
17:59
Marko
In reply to this message
R
18:00
Raigo
In reply to this message
shakeout äkki?
M
18:00
Marko
Eile õhtul kell 23.30
18:01
Tavaliselt see tähendab, et keegi tahab rahaks teha need
18:02
Ja kui 1 müüb siis müüvad teised järgi kui on juba 2 korralikku 1h bearish küünalt
18:02
Tekib momentum
18:02
Ja siis need "supportid" tapetakse kohapeal ära
18:03
Põhjast vajutavad need samad vaalad jälle buy ja sõidavad üles jälle.
18:04
Ega siin muud polegi midagi
K
18:04
Kaspar
Selge see et korrektuurid
18:04
Märtsi kuud ongi olnd sellised
R
18:15
Rita
In reply to this message
Ma ootasin ühte ülekannet 3 päeva ja siis supporti kirjutades sain raha üle change kontole.
S
18:16
Sirdinkalotz
In reply to this message
Mul kōik eelmised kanded tulnud 5-15miniga
R
18:17
Rita
In reply to this message
Sama siin aga siis kui kiirelt tahtsin, ei saanud kuidagi :(
S
18:17
Sirdinkalotz
In reply to this message
Mul oli sama. Ennem oli ruttu vaja 😀 nüüd 2h möödas
TO
18:18
Taimo-Sten Ojasalu
In reply to this message
Aitäh seletuse eest
M
18:19
Marko
Aga peab meeles pidama, et Elon Musk võib iga kell midagi tweetida ja siis on turul suht juhuslik ekslemine 😀
Raimond Uibo invited Raimond Uibo
A
19:10
A.O
noh kas tuleb kohe teine sutsakas ka järgi
LV
19:13
Leon Veed
Loodame et tõus tuleb kõrge, hetkel mul 14k väärtuses erinevaid cryptosid hetkeseisuga väärtust vaid 11k :(
19:14
Eks pean hoidma ja ootama
MA
19:17
M. A
Tuleb kindlasti ka teine
19:17
Sõrmed soojaks ;)
A
19:29
A.O
mhm
S
19:31
Sirdinkalotz
In reply to this message
Arvad, et täna?
19:33
Vōi sain lause sōnastusest valesti aru
MZ
19:33
Mel Z
Ta peab silmas jah, et täna.
S
19:34
Sirdinkalotz
Mul pole siiani raha depositi tulnud. Ehk jään sellest rongist maha 😩
L
19:35
Liina
Sama siin, ootan ka raha laekumist, aga tundub, et ei tulegi :-/
Ö
19:35
Ökokratt
+1
MZ
19:35
Mel Z
In reply to this message
Minu arvates on see hea, vähemalt jääb teil raha alles!
L
19:36
Liina
Eks kes viimasena naerab, naerab paremini...
19:36
Saame tagantjärele targad olla
MZ
19:37
Mel Z
See ei ole naer, ma mõtlen seda päriselt
19:37
Raha laekub, ostad sisse kallilt ning öösel tuleb hind alla.
19:37
Laekub raha homme hommikul, ostad sisse soodsamalt.
19:37
FOMO
S
19:37
Sirdinkalotz
Panen orderi sisse
MZ
19:38
Mel Z
Mis hinnaga
A
19:38
A.O
.65
19:38
eur
S
19:38
Sirdinkalotz
Panen .60nega kui raha yle tuleks
MA
19:45
M. A
No äkki liiga optimistid :).
19:45
Aga eks paistab
peeter oja invited peeter oja
TV
19:53
Tormi Voksepp
Ei ole jah ülekanded tulnud, julm. LHV vöi Swedist deebetkaartiga pool teed on edukas ja siis tuleb tagasi tühjalt äppi ja pangaülekannet ootan juba varsti 4 tundi..
MA
19:58
M. A
Mul tulevad kõik kanded alla 5k väga kiirelt, kui teen 5 v rohkem, siis läheb aega
R
20:07
Raigo
ise üritan lhv kannet saada, tavaliselt läheb mõni minut, täna läinud tunde
20:07
loodame, et homseks korras
Tiit Saame invited Tiit Saame
@
20:36
@nYb1Z👑 $AriezFinance
Me oleme kõik siin arusaanud et sa oled ada maxi
20:37
Võta nüüd päev vabaks kui kellegil midagi negatiivset selle kohta õelda on
M
21:17
Martin
ada veel all ka käib täna?
M
E
21:18
Erik
21:18
Jaaa
21:18
😎
AR
21:20
Andres Roio
Täna oli hea päev ADAt võtta :)
Üks siin rihtis ikka eriti täpselt tänu äppi anomaaliale :D
IJ
21:22
I J
Miks Ada hea
KL
21:25
K L
In reply to this message
Piisavalt kaua hodlid seda siis saad lambo osta 😃
M
21:25
Marko
😀😀
K
21:25
Kaspar
50 euriga pole ka mõtet hodlida😀
IJ
21:26
I J
Midagi ei tõuse
K
21:26
Kaspar
Uusi nike tosse saad lambo asemel 😀
21:26
Tegelt väike arutelu
21:27
Kas see CNG jääbki langema? 😁
21:27
Sai ATH ära ja kuu aega stabiilselt alla mäge veerend
21:32
CNGd oleks vaja pumpida kuidagi küll rohkem
T
21:33
Tanel
🚨🚨🚨 Unusual Exchange Inflows
28,230 #BTC ($1,638,215,787)
aggregated inflows to spot exchanges in an hour

Be careful downside risk from whale dumping

1. Gemini 28,011 BTC (99%)
2. Coinbase Pro 118 BTC (0%)
3. Bitstamp 35 BTC (0%)


View Chart | @cryptoquant_alert
K
21:33
Kaspar
Kuigi tegelikult nuriseda ei saa, korralikult tõusnud ka
T
21:34
Tanel
Oli tunda vaala muuki, hea oleks teada kas ta sai enda kogu 28k btc lahti voi homme jatkub
KL
21:35
K L
In reply to this message
Tuttav tunne 😃 paar a tagasi kui alustasin krüptoga siis langesin /biz/ eos shillimise ohvriks, ostsin 1k eest pmst ath ajal ja siis vaatasin iga tunni aja tagant hinda millal 100x 😅
21:35
Good times
K
21:39
Kaspar
Jäid kahjumisse v holdisid edasi?
KL
21:40
K L
Kahjum ikka korralik 😃
K
21:40
Kaspar
Paljuga eost said?
21:40
Umbes
KL
21:41
K L
12 usd ostsin ja 4 juures loobusin
21:41
Buy high sell low 😃
K
21:43
Kaspar
Eose oled ära unustand v panustad edasi sellele?
E
21:43
Erik
2018 sai 2019 2 kilost 200 euri..ainuke vahe sinuga, et coinidele tõmbasin valge lina peale ja 2020 dets võtsin linq pealt
K
21:44
Kaspar
Mul endal pole seda EOSt pole, ei taha ka, aga kas võimalus, et ada, eth v polksiga sama võib juhtuda? 😀
E
21:45
Erik
Alati on võimalus 😃
A
21:46
Allar
In reply to this message
Kuni funderbeamiga liitmiseni võib minu poolest jäädagi langusse, jõuabki stäkkida rohkem. Siis lambo
K
21:47
Kaspar
Ma tglt ostaks ise ka cngd juurde kui saaks euride vastu, aga BTC vastu on pigem kahju
KL
21:47
K L
eos tundub surnud, natuke peale athi oli mingi update mis üsna pekki neil läks peale seda pole huvi tundnud
A
21:48
Allar
Jep. Sa pole ainuke, sellest ka hind selline. Minu teooria sellel seisnebki. Eurost pole kahju, BTCst on
KL
21:49
K L
In reply to this message
Mõistlik. Kahjumis oled alles siis kui müüd 😃
A
21:49
Allar
Kuna ma kogu oma BTC uugama panin ja praegu ei hoia, siis market hinnaga osta ja CNGsse panna pole enam kahju
21:50
In reply to this message
Mõnikord on parem kahjumiga myya ja kuskil mujal teenima panna, hauda sa neid coine kaasa ei vii :D
21:51
Ma vaatan oma stonkse iga päev ja motlen et kaua ma neid miinuseid vahin kui kryptos koik roheline on
K
21:51
Kaspar
Ma ise alustasin selle cryptoga mõned kuud tagasi tglt ja suht normilt on välja kukkunud, saan indu juurde ja reaalne hasart on tekkinud
21:51
Esimesed btc mingi 28 pealt
MV
21:51
Max V
In reply to this message
Aint et kui sa ausalt makse kavatsed maksta kehtiva seaduse kohaselt siis see pole variant
K
21:51
Kaspar
Ja siis oli ka et ostsin cngd 0.6 pealt umbes
MA
21:52
M. A
In reply to this message
Sul vedas ajaga.
21:53
100% kasumit pole ju vähe..
KL
21:53
K L
In reply to this message
Aeg on hea prgu ja, müüsin 1a tagasi 205 eur eest uuena ostetud rx580 330eur eest maha 👌
A
21:53
Allar
Ma arvan ka :D. Kui see just 100€ investeering pold
K
21:53
Kaspar
Kuigi mdea vahel mõtlen, et kui oleks cng ostmata jätnud ja btc jätnud oleks tootlus veidike parem olnd
A
21:54
Allar
Kui sa cngd ostsid 0.6 siis sul on 120% praegu
21:54
Btc 28 > 44 vms ei ole 120%
MA
21:54
M. A
Indrek, ei ole ju :)
K
21:55
Kaspar
No cngsse ma panin tglt vähe, kahju oli btcst
MA
21:56
M. A
Panen 10k ja paari kuuga sama raha juures. Mina oleks rahul
A
21:56
Allar
100% õigeid otsuseid teevad vähesed õnnelikud. Miljonitest investeerijatest kellelgi peab joppama. 100% tootlus on parem kui maha juua oma raha, niiet on ok vast kyll
MA
21:56
M. A
6000 altcoini on. Sa ei leia neid suurema tootlusega kergelt ülesse
21:57
In reply to this message
Seda nagunii
K
21:57
Kaspar
Ma tegin üldse sellise lükke, et oli eth ja selle konvertisin ka btcks
21:58
Ja ma btcga rohkem rahul kui eth
21:58
Ethd mul pole üldse enam
21:58
Aind btc, cng ja ada
21:58
Nalja prst proovisin polksi ka eile
SL
21:59
St Lx
Polkadot mulmagus
K
22:01
Kaspar
33ga ostsin eile. Pole seda mett tunda saand veel
22:06
Kuidas te üldse portfoliot manageerite? Ostate iga kuu coine ja holdite?
S
22:06
Sirdinkalotz
7 tundi läks aega. Sain deposiidi kätte 😀
L
22:06
Liina
Ma ka....
K
22:08
Kass
Tere!

Kas keegi oskaks välja tuua kolm (või miks mitte enam) mõjuvat põhjust, miks peaks Change suurelt lendu tõusma? Reklaamitakse küll väikeseid teenustasusid aga siiani on erinevad ostud-müügid ja nendega kaasnenud numbrid pigem segased olnud ja tekitanud pigem segadust ja küsimusi. Spread spreadiks aga lag on nagu suur. Selliseid LITE-versioone coinide ostmiseks-müümiseks on ju palju. Binance'ga, mida igapäevaselt kasutan, ei anna üldse võrreldagi - ei info ega ka kasutusmugavuse, samuti ka võimaluste mõttes. Üks argument stockide ostmine - Tesla, Apple, Amazon. Kui keegi suur tahaks selle võimaluse ära teha, siis ta ka teeks. Pangakaardid juba standard igas keskkonnas. Isegi, kui sihitaksegi algajaid - algaja tahab varsti saada enamat ja siis suundub juba Binance' vm platvormi peale. Funderbeamis väärtus paari uudise peale tõusis aga see pigem eraisikutest algajate ostude pealt, kes tahtsid ka "tähelennust" osa saada. Praegused Funderbeami ostjad ka suuremalt jaolt (mitte üldse halvustavalt) algajad - nad ostaksid ju muidu CNGd. Minu kiri ei ole üldse negatiivses toonis - pigem mõtlen, et kas mul on midagi kahe silma vahele jäänud, et ma ei mõista, mille pealt inimesed siin lambodest räägivad? Hetkel on endal 7000+ CNGd ja muidugi oleks tore, kui Eesti oma värk kaugele jõuaks - hoian igati pöialt. Aga miks ta peaks jõudma kaugele? Ükssarvikuks? Või Triceratopsiks (kolme sarvega dinosaurus)?

Aitäh!
KL
22:09
K L
In reply to this message
Oma krüpto gamble raha hoian tetheris enamjaolt, ürian pumpadele õigel ajal sisse osta ja õigel ajal uuesti tetherida. Üldiselt failin sellega 😃 aga noh eks failidest on ka midagi õppida
SL
22:10
St Lx
Ma ostsin äkki 13-ga doti 😌
AK
22:12
A. Ka.
In reply to this message
Asse andis oma õnnistuse ja nime
K
22:13
Kass
In reply to this message
Aga mul on ju mujal palju mugavam ja parem osta-müüa. Ja kui algajal ON Change's tore, siis ta kasvab sellest peatselt välja. Ehk kuidas plaanib Change klienti pikemas plaanis hoida? Et ma ei läheks mujale?
K
22:16
Kaspar
In reply to this message
Mina arvan, et hetkel lihtsalt reklaamitakse, et algajale kuna alles uus firma jne. Tulevikus võib ju ka eraldi walleti juurde teha nagu nt coinbase pro ja coinbase lite
K
22:17
Kass
Ma ei mõista siin väga delegeerida, kui keegi minu esialgse postituse Kristjanile aitaks tägida, siis suured tänud :) Kordan veelkord - minu küsimused ja mõtted on täielikult heas toonis aga samas tahaks ikkagi pisut kindlustunnet või ergutust saada :)
K
22:17
Kaspar
Coinbased on ühendatud selles mõttes, et ühe ja sama kasutajaga saab mõlemasse sisse
22:19
Aga siiski erinevad walletid neil
22:19
Ühelt walletilt teisele saab kanda ka
MV
22:20
Max V
In reply to this message
Jep, ma tahaks samuti näha omanike visiooni, mitte lihtsalt loosungeid. Praegune olukord on suht hapu, suppordi backlog on nädalates, ja miks neid ticketeid peaks üldse niipalju olema? ENG kanalis on väga palju kriitikat, millele omanikud ei reageeri. Juttu plahvatuslikust kasvust ja sellega seotud raskustest võib rääkida oma vanaemale. kedagi teist see ei liiguta. Kui tahta olla parim lahendus siis peab seda kogemust ka pakkuma, muidu ei huvita see loosung absoluutselt mitte kedagi, kuna alternatiive on palju. See on mõeldud konstruktiivse kriitikana, kuna Change'i on reklaamitud kui community driven' appi. See on muidugi järjekordne loosung, aga me peaks koos seisma hea et see üritus allavett ei läheks, nagu paljud teised.
22:21
Disclaimer: olen CNG omanik
K
22:22
Kaspar
Kaasomanik*😁😁
MA
22:22
M. A
Mina eeldan, et aasta lõpuks on need kasvuraskused ületatud. Lõpuks peaks olema keskkond, kus saad peale cryptode ka muude asjadeda hangeldada ( aktsiad, kuld, nafta jne).
K
22:25
Kaspar
Selles mõttes, et probleeme tuleb lahendada. Neil on probleem nt suppordiga, aga ma olen kindel, et siinses grupis olevatel inimestel on raudselt tutvusringkondades tutvusi kes otsib tööd, siis soovitage oma sõpradele, et nad kandideeriks sinna tòöle
JK
22:27
Jaanika K
Kui töökoht oleks mujal kui Tallinn siis kindlasti oleks huvilisi väga mitmeid, ehk isegi mõtleks sellele 🙂
KL
22:30
K L
Dot ja ada 1d cmc graafikud üsna sarnased. Need käivadki nii käsikäes ?
K
22:30
Kaspar
Ma muidugi ei tea nii palju sellest kontoritööst, aga support on minu arvates selline asi, et saab kodus ka tööd teha, peaasi et nett ja arvuti olemas
22:31
Lslt selgeks õppida seda Tallinnas ja kõik
A
22:31
Allar
In reply to this message
Mul on Change'i äppiga kogemus 2019 sept v okt. Enne seda nagu paljud algajad kryptos, olin Coinbase'is. Päris värskendav oli BTC osta savi mis spreadiga, kasvõi 25€ kaupa, ja mitte näha 2.99€ feed vms nagu CBs. Pikemas perspektiivis on savi kas ostsid BTC 10100ga või 9900ga. Siis ei olnud igast stonkse siin, alte pmst ka. Need on kõik siin aastaga juurde krutitud. Ma pigem ei nõustuks sinuga, et iga inimene kasvab lite versioonist välja ja tahab midagi keerukamat. Kui oled terve elu automaatkastiga sõitnud siis manuaal Miatat endale vast ei osta, mis siis et kõik autogurud soovitavad. Ja no see tulevikuvisioon nagu siin inimesed räägivad, kuld ja hõbe, meelitab laiema spektri kliente ilmselt, kui seni.

Edit. Hoian 11k+ CNG
22:33
In reply to this message
Remote work on läbiräägitav ilmselt
MV
22:33
Max V
In reply to this message
Ainult et kas aasta lõpus on enam kliente? Krüptomaailm on äkiline ja volatiilne, nagu ka tänasest näha. Kui negatiivne kasutajakogemus prevaleerib siis ei ole aasta pärast enam kedagi, kes sooviks oma raskelt teenitud cashi anda kehva kasutajakogemusega firma kätte, kuna valikuid on ka turvalisemaid.
M
22:34
Marko
Ostsin cng-d juurde
22:34
💪💪
R
22:35
Raigo
osad siin vist ei tea, et change-il on plaanis ka palju huvitavaid uuendusi luua
22:35
see kõik võtab aega, kannatust on vaja
A
22:37
Allar
In reply to this message
Coinbase'i võib materdada redditis hommikust õhtuni. 100B firma on endiselt. Materdatakse kõiki ja kõike, eriti eestlane. Ikka on meil Teliad ja Tele2-d alles.
K
22:37
Karl
Hiljuti keegi tõi välja, et Changel võiks olla Professional ja Lite versioon nagu Binancel ja Kristjan ütles, et see on väga hea mõte. Seega usun, et ka see võetakse tulevikus kindlasti ette. Ega siis Change tiim praegu käed rüppes ei seisa, nad näevad roppu vaeva, et selle hiljutise tõusuga sammu pidada ja ilmselt ka põhjus miks me ei näe neid enam nii palju Telegrami chatis. Kristjan on ka välja öelnud, et nende jaoks kõrged prioriteedid on OÜ kontod ja limiidid. Rääkimata CNG konverteerimisest osakuteks. Töötajaid võetakse aina juurde. Kindlasti on neil plaanid äpi UI/UX-i parandamiseks. Kõigega ju tegeletakse aga ükski suur asi ei juhtu üle öö vaid siis kui järjepidevalt igapäevaselt sellega tegeletakse. Mina ütleks, et rahu ainult rahu. Andke Change tiimile aega ja usku📈
K
22:37
Kass
In reply to this message
Kas saaksid pisut täpsemalt nendest huvitavatest uuendustest rääkida?
MA
22:38
M. A
In reply to this message
Ühinen sinu mõttega
R
22:39
Raigo
näiteks ülaltoodu, siis partnerlus funderbeamiga, potentsiaalselt saamb trade-ida startupe. eks neid plaane veelgi.
22:39
soovitan olla kursis change videote ja funderbeamiga, sealt saab infot. veel on hea changeinvest.com
22:40
ja muidugi mõlemad change telegram grupid
K6
22:40
Kunn 6
Maailma ei loodud ka 1 päevaga, Kristjan tundus ambitsioonikas isiksus, samas Aasias jala vahele saanud, keegi ei uskunud Bolti algul ( ei ole küll sama kategooria), lihtsalt aeg näitab. Aus olla ma, siis pannud sellised summad Change rohkem kui mul Bondora, Omarahas, Funderbeamis, Mintoses kokku on
A
22:40
Allar
In reply to this message
Kuigi seal EN grupis on viimasel ajal aint Cag draama :D
R
22:41
Raigo
In reply to this message
need tunduvad olevat petised, aga kindlat ei saa öelda.
A
22:43
Allar
In reply to this message
Head elulood on neil kyll seal jah. Meeldis see vend koige rohkem kes investeeris nii paljudesse projektidesse ja kuna change tundus koige parem siis otsustas mitte jalgida seda, ja nyyd kaotas elusaastud
MV
22:44
Max V
In reply to this message
Ma olen selle kõigega absoluutselt nõus ja heameel plaanitavate arenduste osas. Aga see keskkond ei ole staatiline, kus kõik teevad asju nii nagu oleks mõistlik ja mugav teha. Krüpto on plahvatuslikult arenev teema ja sa kas oled paadis või mitte, ja Change ei ole kindlasti hetkel paadis, vabandused ei huvita kedagi. Muidugi saab ka nii, aga siis pole ka mõtet ennast Coinbase'ga võrrelda, seda ei juhtu mitte iialgi
S
22:45
Silver
Change on visioon litsast äpist liht inimesele kes ei ole arvutifriik. Inimene saab läbi äpi osta cryptot, kulda aktsiaid, tulevikus investeerida kinisvarasse jne. See on põhjus miks CNG on väga suure potensiaaliga.
R
22:46
Raigo
kui keegi jälgib ka Marat Kasparov-i, siis tema arvab change-ist ainult head.
22:46
tal üldiselt hea nina selliste asjade peale
MV
22:47
Max V
In reply to this message
Jaa, sellega nõus, aga piisab sellest et see inimene saab pisikese kahjumi ja ta on igaveseks kadunud. Me peaks tõmbama ligi tõsiseid investoreid/ kauplejaid, et see äri toimiks. Ühekordsete allalaadimiste arv ei ütle eriti palju midagi.
K6
22:51
Kunn 6
Fondid luua, kus lihtinimene ei peaks nii palju mõtlema ( nagu ma ise :)
S
22:51
Silver
In reply to this message
paljudel liht inimestel investeerimine jääb selle taha, et nad arvavad, see on liiga keeruline. Seda teab isegi liht inimene et investeerimisel on riskid.
A
22:53
Allar
In reply to this message
+ see inimene suhtub eestimaisesse produkti vähema umbusaldusega, võib-olla, kui mingisse väljamaa asja.
K
22:54
Kass
Asse, Marat - muidugi on nad oma ala professionaalid. Eestis. Eestis on nende sõnadel kaalu. Ja muidugi nad promovad tulihingelist asja, millesse on nad ka ise raha pannud. Oleks imelik, kui nad seda ei teeks. Aga nende hüüd Maarjamaalt kaugemale ei jõua. Ja ei ole ma kahjuks näinud ka tõsiseltvõetavaid argumenteeritud põhjendusi, miks Change lendab. Praegu pigem selline "Changest saab ükssarvik" laul, ilma põhjendusteta. Aga miks? Ja mul ei ole plaanis müüa - see sisseost sai tehtud pikemaajaliselt ning sometimes lose always win stiilis.
MV
22:55
Max V
In reply to this message
Nõus, aga kui äriplaan on teenida ainult uutelt ullikestelt siis see kuivab kokku pigem varem kui hiljem. Kui tahta olla valik tegelikele kauplejatele siis siin on veel väga palju tööd teha. Loodetavasti ei saa aeg enne otsa, kuna konkurents on kõva.
R
22:55
Raigo
meie kui investorid peaksime tegelikult aitama change-i neile tagasisidet andmisega ja ideede andmisega. kui on mõni hea idee, siis miks mitte see julgelt siia visata?
22:56
see niisama kirumine suhteliselt kasutu
A
22:56
Allar
Need ideed on ilmselt kõik visatud juba
S
22:57
Silver
ok toon näite minu elukaaslane = liht inimene. peale 3 kuud juttu oli ta lõpuks nõus change appi alla laadima. Ta tegelikult tahaks investeerida aga ei viitsi süveneda kuidas, mis konto jne. Jõudis ta siis verifitseerimiseni ja ei saanud läbi oligi kõikk klient kadunud😭 rohkem ta ei viitsi sellega jännata.
A
22:57
Allar
Aga mingis intervjuus kui Kristjanilt kysiti kas tahavad Revoluti moodi olla, siis oli vastanud et ei taha, ikka oma nägu
MV
22:59
Max V
Täitsa nõus, neid on ka ju pakutud, nagu näiteks Change Lite/ Advanced jms. Need võivad kõik reaalselt toimida, aga nendega ei tohi lootusetult hiljaks jääda. Lihtne küsimus- mis on Change'i eelis näiteks Binance'i ees, et tavaline kutt Saksamaalt või Itaaliast peaks meid valima?
K6
23:00
Kunn 6
Lätlastel, Leedukatel ,kas enda cryptowallet on seda ei tea, piisab saab Balticumi ja Skandinaavia, oleks tehtud. Usun marketing tegutseb alles.
A
23:01
Allar
In reply to this message
Kõlab nagu see kryptovärk oleks mingi võidujooks mis kohe kohe läbi saab. Et kui klient on oma binance valiku täna ära teinud siis ei saaks justkui changei vastu vahetada kolme aasta pärast, kui change kõiki ootuseid rahuldab :D
MV
23:02
Max V
In reply to this message
Muidugi võib, aga miks peaks?
A
23:02
Allar
Sest hea reklaamike tabas närvi, uus toode mida selleks ajaks stagneerunud gigandil ei ole.
S
23:03
Silver
Binance on fookusega crypto. Change aga tahab ühele platvormile kokku tuua kõik erinevad investeerimis võimalused.
A
23:03
Allar
Ise vist ytlesid et kiiresti arenev valdkond. See mis tana myyb ei pruugi kolme aasta parast myya
23:05
DHL-il on oma brändiga 15 pakiautomaati ja tuleb varsti juurde yle eesti. Mis siis et itellad omnivad dpd-d on olemas
K
23:05
Karl
Nõus. Aga ei ole nõus sellega, et Change ei ole paadis. Jah, me võime küll taga otsas istuda hetkel aga mina näen, et hetkel asume alles hokikepi konksu juures mitte varre lõpus. Ega siis inimesed on ka erinevad ja katsetavad mitmeid äppe, mõnele sobib üks, mõnele jälle teine. Oletame, et ühel päeval on Change äpi ja UX poolest samal tasemel suurte konkurentidega aga nt teenustasud oluliset madalamal + Change visioon, et saad krüpto eest osta aktsiaid ja aktsiatega poes piima. Nagu mainisid siis keskkond ei ole staatiline ja kasutajad liiguvad erinevate äppide vahel. Aga jah sellega olen nõus, et arendusel tuleks temps peal hoida + äärmiselt oluline punkt on ka tugev turundus aga olen aru saanud, et regulatoorsetel põhjustel ei saa erinevate sotsiaalmeedia platvormide adse hetkel veel kasutada. Aga noh brand awarenessi võiks natuke rohkem teha ikka.
MV
23:05
Max V
Sa ei vaheta ju ka kodupanka kui selleks mingit head põhjust pole. Kui Change suudab kolme aasta pärast pakkuda midagi sellist mida teistel pole siis on see usutav, aga pigem ebatõenäoline, kuna pakkuda saavad need kellel on rohkem finantsvõimalusi.
A
23:07
Allar
In reply to this message
Või väiksemad tegijad kellel ettevõttes otsustusprotsess lyhem ja nälg suurem.
23:08
In reply to this message
Ei vaheta jah. Aga swedist LHVsse läksin kyll sest tasud väiksemad
MV
23:10
Max V
In reply to this message
Mulle see idee, et saad Tesla aktsiatega piima eest maksta, väga meeldib. Aga see on meie tänases maksusüsteemis absoluutselt võimatu, see nõuab palju laiemat revolutsiooni ja mitte ainult Eestis, kuna tegelik turg on mujal. Kui inimesed satuvad selle tehingu läbi maksukurjategijateks siis see ei saa toimida, see nõuab palju suuremaid muutusi
A
23:10
Allar
Ja lhv oli suht no name bränd kui ma sinna läksin
23:11
In reply to this message
Account statemendid, põhjalikud, ma olen vist kolm korda neile seda visanud, olen vastuse kas maha maganud v pole saand, kas on plaanides.
MV
23:13
Max V
In reply to this message
Ainult statementist ei piisa, vajalik on kogu maksusüsteemi muutus. Krüptowalletid tuleks võrdsustada investeerimiskontoga, kus maksustatakse väljamakseid, mitte tehinguid. Praegu oleme me kõik maksupetturid, kuna muud võimalust lihtsalt pole
A
23:17
Allar
Siin ma ei oska kaasa enam rääkida :D
A.E invited A.E
M
23:26
Marko
Mis maksupetturid. Nagu bolti kullerid v 😀😀
A
23:27
Allar
0.000039 CNG hind teeb portfolio päris ilusaks juba
23:32
Kas see on mingi UK kell äppis v?
M
23:32
Maidre
Kõik kriitika on siin õigustatud Change kohta, aga ma veidi oponeeriksin. Esiteks krypto plahvatas eelmise aasta detsembris. Sellist laksu võidi kyll pikalt oodata , aga tegelikult ei oldud ikkagi selleks valmis. Kui eelmine aasta Change töötajad igavlesid igapäev chatis, siis nyyd pole praktiliselt neid absoluutselt näha. Tööd on lihtsalt nii ropult palju. Puht fyysiliselt ei jõua. Heal juhul jõutakse korra kuus maha hõigata kuivõrdpalju uusi liitujaid on juurde tulnud paari viimase kuuga. See ongi hokikepp.
M
23:36
Marko
Krüpto boomis 2017 dets. Kõik ostsid. 2020 aasta märtsiks oli bitcoin "surnud", "scam". Nüüdseks on mingi maailmaime
23:38
Aga need küünlad..nad räägivad 🥲
MZ
23:40
Mel Z
In reply to this message
Just. Ja tegelikult ei olegi vaja, et loll raha turule voolab.
M
23:41
Marko
Ühesõnaga siis põhiturg on see vend kes ostab 10€ eest BTC läbi change?
23:41
Ja juubeldab kui tal on seal pärast 12?
M
23:41
Maidre
Bingo. Ja selliseid on sadu miljoneid
M
23:41
Marko
Ikka on ja
A
23:42
Allar
10€ kuus. Läheb hästi, 20€ kuus jne
M
23:42
Marko
Eks isegi
MZ
23:42
Mel Z
23:43
In reply to this message
Change spämmis ka täna, et treidi 33 euri eest vms. Ei süvenenud. Läks spämmi.
M
23:43
Marko
M
23:45
Maidre
In reply to this message
No just järjekordne tarbimismäng kus loositakse midagi välja. Inimesed jooksevad tormi selliste tilu-lilude peale.
L
23:45
Leopold
23:45
Ada lennuk hakkas startima 1 märts uksetaga
MZ
23:46
Mel Z
In reply to this message
Ma ei saa selle pointist aru - 33 eur. Selle eesmärk on siis mis? Teha käivet? Et inimesed ostaksid krüptot?
23:47
Ah las olla. Ütlesin ka varem, ole Changega seotud läbi Funderbeami ja asi korras - toetad eestimaist.
A
23:51
Allar
In reply to this message
Synnipäeva puhul väike kingitus oma klientidele, võimalus 300€ niisama kontole saada, miks mitte? Nkn treidid ju, sätid yhe ostu veidi teise summa peale kui muidu harjunud. Koguvad datat sellega, mis ja kas töötab, jne.
23:52
Võitsin kunagi beebitoitudega selverist turvatooli lapsele, nahui nad seda kampaaniat tegid ma ei tea, beebitoit suht ajutine asi mida ma ostma ei jää
MZ
23:52
Mel Z
In reply to this message
Palju kliente on Changel?
ET
23:53
Erika T
Päris hea on seda 506 sõnumit järgi lugeda kui endal ob kiire õhtu olnud ja ei saanud telefonile ligi
M
23:54
Marko
😅😅😅
A
23:54
Allar
In reply to this message
Palju inimesi bingot mängib, suhtes võitudega?
MZ
23:54
Mel Z
Aga mis ma ikka siin seletan - minu Change kontol on täpselt 0 euri :)
A
23:54
Allar
In reply to this message
Täna oli keskmisest erutavam päev :D
MZ
23:55
Mel Z
In reply to this message
Tarbijamängud Tallinna Börsil järgmisena? :)
23:55
In reply to this message
Oli :P
ET
23:55
Erika T
Ausalt öeldes on isegi hea meel, kõik närvirakud alles
A
23:56
Allar
Meil siin tyybid tegid häid tehinguid vahepeal, paar rakku väärt kyll :D
MZ
23:56
Mel Z
In reply to this message
Mina jäin rahule
23:56
aga olgu, olen sees tagasi. head öööd.
M
23:56
Marko
Räigelt hea päev
MV
23:57
Max V
Mu mõte pole ju kuidagi Change’i maha teha, pigem ikka anda hoogu, isegi osanik ju, nii làbi CNG kui FB. Lihtsalt- ei ole mõtet ennast võrrelda mõne teise platvormiga aastal 2017, aeg on edasi läinud ja tänased kliendid teevad oma valikud tänaste valikute põhjal. Ja nendes valikutes me kas oleme või mitte, vabandused ei loe. Me kas saame taha Euroopa ja oleme edukad või loodame et keegi Väike-Maarjas saab preemiat, millest 50€ Change’i panustab.
ET
23:57
Erika T
Ma olen endiselt rookie ja vähe raha sees, aga balance on enam-vähem sama. Küll ta kasvab :)
23 February 2021
T invited T
A
00:04
Allar
In reply to this message
Kõik õige. Aga anname ikka aega atra seada. Yleöö need asjad käima ei lähe, täna ei ole coinbase, ei ole homme ega aasta lõpuks ka. Siht on selge, töökuulutused yleval, nii kaua kui on areng siis on kõik ok.
00:07
Ma ise panustaks stabiilsele ja orgaanilisele arengule. Pole vaja kiiru ja lõdva emmiga siin uuendusi ja rakendusi käima lükata, need võivad valusamalt tagasi teha kui saadud töövõit
M
00:08
Marko
Asjad juhtuvad just üle-öö. Aga, et nad juhtuda saaks, peab tegema mitu ööd ja päeva tööd 😀
A
00:09
Allar
Ma tahaks et nad ikka magaksid oosel, osadel ikka märkimisvaarsed summad nende tyypide sydametunnistusel. Mingi nädal magamata arendaja kätte oma tuhandeid väga hea meelega ei jätaks
MV
00:10
Max V
In reply to this message
See Coinbase’i võrdlus kodukal on tegelt hea, aga see eeldab et tänastel uutel klientidel oleks põhjust valida Coinbase’i asemel Change, või seda vähemalt kaaluda. Mis need argumendid oleks, see on hetkel ebaselge. Stabiilne ja orgaaniline areng ei ole kasvuettevõtte edu võti.
A
00:11
Allar
In reply to this message
Ma vb pidasin rohkem silmas et tehtu oleks tehtud korralikult.ilmselgelt hyppeline inimeste palkamine pole stabiilne ega orgaaniline. Aga kõik mis arendusse puudutab, selle taga on meie vara turvalisus siiski
00:14
Ma olen vasinud ei oska kirjutada enam. Head ood ja 💎🖐. Une pealt ei saa myya
MV
00:15
Max V
Turvalsuse ja kliendikogemuse arvel kompromisse teha ei tohi. Unetundide ja palgafondi arvel võib ja peabki. Change ei ole Baltika kuhu investorid segastel asjaoludel muudkui pappi juurde topivad. Me kas lendame või kärvame
Aivar Aun invited Aivar Aun
AR
07:25
Andres Roio
Paistab, et täna uus soodukas tulemas.
AR
07:48
A R
In reply to this message
T
08:00
Tanel
Konkreetselt
08:00
Mis prognoos on
08:00
44-48 esimene 40-44 teine?
R
08:00
Rei
In reply to this message
Miks nii?
T
08:01
Tanel
Eile oli laksid enamus stoplossid lohki kuskil 48-47
08:02
Binance jooksis sellel hetkel jalle ilusti kokku
A
08:05
Andres
Boom. 10k adat muutus 13.5k adaks..happy days
G
08:09
Generat0r
No nyyd hakkab tõusma, pange tabletid kaugele
N
08:28
Nelik
buy the dip
T
08:44
Tanel
Kraken users demand refunds over flash-crash liquidations
08:44
😂
08:44
Ilmselt binance oli sama lugu
08:45
Motlesin ka et huvitav kui paljud retailerid nipplisse said eile kui kokku jooksis
08:46
Mind paastis aint labi moeldud riskihaldus mitte napud pusti yolo
08:53
Reddit-user “dtk6802” claiming to have lost the majority of their life savings amid the flash-crash:
A
09:25
Allar
In reply to this message
See on see sama vend kes CAGiga oma life savingud kaotas, raudselt :D
09:36
Dagcoin on Eesti krüpto v :'D
H
09:43
H
In reply to this message
Täielik inimeste eksitamine ja krüpto maine kahjustamine. Dagil ei ole krüptoga mingit pistmist, puhas Ponzi.
T
09:48
Tanel
Omg
09:48
😂
09:49
Elon musk Yolo ja parast lehes nutulugu
S
09:52
Silver
Kahjuks jah pettusskeeme on palju. Inimesed peaksid natukene ise kah mõtlema või siis teistelt nõu küsima. Kui mõni süsteem lubab sulle tohutu suurt tulu ja stabiilselt, peaks juba häirekellad kõlama.
T
09:55
Tanel
Alati leiab mingi lolli kui muugimees hea. Moni loll kannab 100k afrikasse ka, parast silm märg räägib kaamera ees :)
S
09:55
Silver
In reply to this message
Ma kunagi sain pidevalt neid investeerimis kõnesid (inglise keelsed). kui aega oli lobisesin nendega. miinimum oli 50 000 aga kuna ta oli minu sõber lubas mulle ainult 10 000 külma teha🤣
T
09:57
Tanel
In reply to this message
Ma olen ka seda teinud kui igav :) lopuks scam master paneb ise toru ära
S
09:59
Sirdinkalotz
Support vastas vähem kui 12 tunniga.
S
10:02
Silver
Praeguses hullumajas kus uusi liitujaid on palju ja extreme vol arvan, et isegi hästi loodan, et peatselt leiavad uusi abikäsi supporti tööle.
A
10:02
Allar
In reply to this message
Ma olen yhtesid tyype kokku mingi 4h jooksutanud. Nad ykshaaval läksid närvi ja panid toru, siis helistas kolleeg. Rääkisin kuidas ma oma 300€ investeerin parem gears of war replica lanceri peale, need saavad jaest hetkega otsa ja siis ebays myyakse 2x. Ja see on investeering mida saab käega katsuda, mitte mingit optionid, tyypidel jaid karbid lahti
G
10:02
Generat0r
In reply to this message
Olen alati öelnud, et loll raha leiab alati rakendust. Sellistele kaitset ei suuda keegi mitte kunagi pakkuda, nad on uskumatult leidlikud.
A
10:07
Allar
In reply to this message
No ta ju ytles et sai oma investeeritud summa sealt tagasi, ei ytleks et nyyd nii vastu pykse sai?
S
10:17
Silver
Eile siin just mainiti, et see 33 euri suurune tehing tavaline tarbija mäng.. nüüd ma siis istun ja muudkui laon neid 33 eur tehinguid:)
A
10:17
Allar
Rikkus ei anna häbeneda
10:18
Huvitav kas avalikustavad vahepeal, kellel kõige rohkem tehinguid vms, nagu siin kunagi ATOMi vms treidimise võistlus oli
S
10:18
Silver
Hetkel juu allahindlused shoppaks ju ikka :)
A
10:19
Allar
Seda küll, istun oma CNG otsas nagu kloun ja ootan jõule
S
10:20
Silver
In reply to this message
Ei ole kloun CNG on suht kindel valik ma võtsin just tiba LTC aga võib juh tuda et 24 h hiljem ei tundu enam et sain hea hinnaga
A
10:22
Allar
Eks näeme 😄
S
10:26
Silver
In reply to this message
Kannatust natukene Q1 varsti tulemas eelmise aasta kogu tehingute mahule tõmmatakse kott nii kahe kordselt pähe juba:) Ja kunagi need firma kontod kah ikka jõuavad kohale.
A
10:28
Allar
Kannatust on sitaks, tekitan endale perpektiivi seadmiseks lihtsalt vastakaid emotsioone, et asju teinekord teise mätta otsast näha. CNG-ga ma plaanin oma korterilaenud kinni taguda, kuniks ei tao siis hoian 😄
S
10:32
Silver
In reply to this message
CNG on üks vähestest millest ma ei kavatse mitte kunagi täielikult väljuda :)
A
10:32
Allar
S
10:33
Silver
nuh Allar kas tunned ennast paremini:)
A
10:33
Allar
Ma tunnen ennast koguaeg väga hästi 😄
S
10:45
Silver
In reply to this message
ise just ütlesid ju, et tunned ennast🤡
A
10:46
Allar
Ega kloun alati halb ole 😄
10:47
Funderbeam hakkas tõusma Kristjani uudise peale
10:47
hommikul veel oli punane, nüüd 7+% roheline
10:47
Iga refresh on veits rohelisem
10:47
Kas keegi oskab öelda mis perioodi ta siin kuvab, 24h?
S
10:48
Silver
keegi hakkas ka CNG- d vaikselt ostma
A
10:48
Allar
10:49
+10,28% 😄
10:49
+12,01% ;D
10:51
Naine tegi üleka Swedist praegu, 5 min tuli raha
M
10:52
Mikk
Tegin sebist just tavalise panga maksena ja ei läinud paari minutitki
A
10:54
Allar
Loodame, et siis on mingit patchid neil sisemiselt tehtud, eile poisid ootasid 5h
10:58
In reply to this message
15,47%
A
10:59
A.O
kuhu see btc läheb nyyd :)
A
11:01
Allar
In reply to this message
+18,59% 😄
S
11:06
Silver
In reply to this message
Kõik lähevad
MZ
11:06
Mel Z
Kes siin grupis eile nuttis, et raha ei jõua Change kohale. Ma ütlesin talle, et ongi parem, jääb rohkem raha alles. Ta pidas mind lolliks :)
A
11:06
A.O
aga kuhu
11:06
mis seal toimub :)
11:07
tähistavad juba vabariiki?
A
11:07
Allar
Mingi SEC harakas tegi BTC-d maha eile, yahoo finances oli artikkel
MA
11:07
M. A
Vaadake btc ja cng langust :)
K
11:08
Ken
kas ma olen rumal voi miks mul change appis cng hind 1,80 midagi ja seal pildil mis ylesse pani silver on 9,29?
Ö
11:09
Ökokratt
silveri screenshot on funderbeam'ist
A
11:09
Allar
In reply to this message
Funderbeami hind on 9,29 pildil, nüüdseks juba rohkem. CNG ja Funderbeam liidetakse enne sügist. Funderbeami hind kukub 3,6x ja osakute arv kasvab 3,6x
11:11
Change osaku väärtus äppis on 1,18 hetkel, funderbeamis 2,85 €
11:11
Keegi tahab ikka hirmsasti CNG hinda all hoida 😄
11:13
Ma vaatan funderbeami change'i ja on päris roheline 😄
M
11:14
Marko
Kus meie bullish poisid on? 😀
A
11:15
Allar
Väike correction aint
G
11:15
Generat0r
A
11:15
Andres
Ilus päev. Hea et reede sai myydud kovasti. Nyyd saab odavalt tagasi