Margus Meigo
Päris hulk olulisi kes muinuga rääkinud, on kadunud, nii seadmetest kui internetust
26. mai 2018. a. 23:27
Margus Meigo
Pole suutnud, kui Su konto koos sõnumitega alles jääb siis saan õnne aega leida lugeda seda, see väga suur vestlus tundus a kuna Sul maailmapilt on mu maailma osas suurte vigadega, siis seda elisjärjekorras eip teinud vaid järjekorda, eks mul sadu järjekordi, ja lootusi siiraid, et seda teha jõuan. Kindlasti ühelause kirjutamise jooksul õõpäevaga oleksid rohkem kirjutada jaksanud, või ka megakiire? Ja pole vahendeid suhtluseks mis mugavad
26. mai 2018. a. 23:26
Magnus Nirgi
Ma eeldasin, et kui ma sulle lingi annan, siis loed minu postitusi ja vastuseid.
25. mai 2018. a. 23:21
Margus Meigo
sest ta kokkupuutus psühedeeliaga ja muutus paremaks
25. mai 2018. a. 13:24
Margus Meigo
Kuigi ojastu üldiselt meeldiv inimene
25. mai 2018. a. 13:23
Margus Meigo
see enesearmastuse ideoloogia on üks paras pervertsis, rämedus ja satanistlik kurjast asi,
mis hävitab lopuks armastuse kui ta edasi lopuni kestaks,
armastus on hoopis midagi muud,
seotud armu ja armsuse ja aktiivse teise südame tnnetus eja HEA soovimisega ning teist endast olulisemana nägemises, alustuseks
mis hävitab lopuks armastuse kui ta edasi lopuni kestaks,
armastus on hoopis midagi muud,
seotud armu ja armsuse ja aktiivse teise südame tnnetus eja HEA soovimisega ning teist endast olulisemana nägemises, alustuseks
25. mai 2018. a. 13:18
Margus Meigo
kuid eks kommentaaarid ole ka hea sellel lingil , peak slugema
25. mai 2018. a. 13:17
Margus Meigo
ja pealegi,
kui romantilisest armastusest rääkida...
siis tuleb siin pigem jba inimeste lugusi kuulata ja tarkusi, kes neis asjus profimad, nagu Rabbi Manis yt vieod
kui romantilisest armastusest rääkida...
siis tuleb siin pigem jba inimeste lugusi kuulata ja tarkusi, kes neis asjus profimad, nagu Rabbi Manis yt vieod
25. mai 2018. a. 13:17
Margus Meigo
seda raske selgitada kuid see suht armastuse vastane filosoofia
25. mai 2018. a. 13:16
Margus Meigo
jutt algab tal sedasi.
"KUID, ma ei saa armastust kunagi väljastpoolt kelleltki saada. Keegi ei saa läbi minu keha minusse armastust panna. Armastus saab tekkida ainult minu sees kui personaalne isiklik kogemus armastusest"
//
ja siis:
"Kui ma armastan andes ehk annan kas teadlikult või juhuse tulemusena armastust, tekib minus kõigepealt armastuse tunne ja alles seejärel saan seda tunnet teisele suunata."
// KELLELE Sa seda suunad, kui need teised on samast liigist mis sa ise ja just ytles alguses, et ei saa ju vastu võtta, ega saata teistele...
ja et nagu armastust nagu ei saaks vastuvõtta armastuseta olija... aga siis lpetab lause teistele saatmisest...kellele teistele... neile kes armastust ise kiirgavad, neile, või neile saatmisest kellel puudub armastus?
Mis moodi nad seda siis saavad vastu võtta?
Mis mote seda saata teistele kui aiult enda sees isikliku heaoluna seda saab
"KUID, ma ei saa armastust kunagi väljastpoolt kelleltki saada. Keegi ei saa läbi minu keha minusse armastust panna. Armastus saab tekkida ainult minu sees kui personaalne isiklik kogemus armastusest"
//
ja siis:
"Kui ma armastan andes ehk annan kas teadlikult või juhuse tulemusena armastust, tekib minus kõigepealt armastuse tunne ja alles seejärel saan seda tunnet teisele suunata."
// KELLELE Sa seda suunad, kui need teised on samast liigist mis sa ise ja just ytles alguses, et ei saa ju vastu võtta, ega saata teistele...
ja et nagu armastust nagu ei saaks vastuvõtta armastuseta olija... aga siis lpetab lause teistele saatmisest...kellele teistele... neile kes armastust ise kiirgavad, neile, või neile saatmisest kellel puudub armastus?
Mis moodi nad seda siis saavad vastu võtta?
Mis mote seda saata teistele kui aiult enda sees isikliku heaoluna seda saab
25. mai 2018. a. 13:16
Margus Meigo
aahh jeerum,
see see äänelik käsitlus tundus kohe armastuse osas,
pool väärakliku popi armastusfilosoofia käsitluse sarnane, kus arvatakse, et pead ENNAST armastama:D:D :D (ennast ei saa ju armastada! Armastus on kas teiste suunaline või teistelt vastuvõtmine)
kus jutu alus ja lõpp omavahel juba komflitis on,
kuid lineaarsel lugemisel see jääb märkamatta vist toimetajal,
Jutt algab:
see see äänelik käsitlus tundus kohe armastuse osas,
pool väärakliku popi armastusfilosoofia käsitluse sarnane, kus arvatakse, et pead ENNAST armastama:D:D :D (ennast ei saa ju armastada! Armastus on kas teiste suunaline või teistelt vastuvõtmine)
kus jutu alus ja lõpp omavahel juba komflitis on,
kuid lineaarsel lugemisel see jääb märkamatta vist toimetajal,
Jutt algab:
25. mai 2018. a. 13:12
Margus Meigo
st. nagu äritegevus saab olla
25. mai 2018. a. 13:08
Margus Meigo
ok ma sed alugema mis saatsid ja siis seda kommarite programmi edasi vaatama filmi osas mis saatsin
25. mai 2018. a. 13:07
Margus Meigo
nagu äritegevus
25. mai 2018. a. 13:07
Margus Meigo
ok, mustmaagia teiste ärakasutmaine on tiestest mitte hoolides
25. mai 2018. a. 13:07
Magnus Nirgi
Jätkame tienekord.
- 👍Margus Meigo
25. mai 2018. a. 13:07
Margus Meigo
sullle ei mahu vbpähe, et mitte vastandumine, mitte juge tunnistamine, kus oled, ,see ongi liitumine,
25. mai 2018. a. 13:06
Magnus Nirgi
Must maagia on võlgu maagia, need ei suuda ise midagi teha. Vahendavad orjasüsteemi isandaid lihtsalt ja lepinguid.
25. mai 2018. a. 13:06
Margus Meigo
või mustamaagia vastane ka pole
25. mai 2018. a. 13:06
Magnus Nirgi
Aga sulle ei mahu pähe, mis vahe on vastandumisel ja mitte vastandumisel ja toetamisel ja mitte toetamisel.
25. mai 2018. a. 13:06
Margus Meigo
nu satanismi vastane ka pole v?
25. mai 2018. a. 13:06
Margus Meigo
see oleks ponevam, et mis ideoloogia saad näiteks tuua mida eelistad
25. mai 2018. a. 13:05
Magnus Nirgi
Ma ütlesin, et ma pole vastane.
25. mai 2018. a. 13:05
Margus Meigo
saada mulle pugem oma demokraaatia vastasuse info
25. mai 2018. a. 13:05
Margus Meigo
ok
25. mai 2018. a. 13:05
Magnus Nirgi
Ma praeguseks lõpetan.
25. mai 2018. a. 13:05
Magnus Nirgi
Loe armastuse kohta siit ja vaata, mis välja nokid: https://www.facebook.com/magnus.nirgi/posts/1734037669982003?comment_id=1741415339244236¬if_id=1520016395604342¬if_t=feedback_reaction_generic&ref=notif
25. mai 2018. a. 13:05
Margus Meigo
ma soovin, et need kellel seda naturaalset annet veel pole , aktiviseeriutd, et nad ei tallaks tiste elu
25. mai 2018. a. 13:04
Margus Meigo
seda
25. mai 2018. a. 13:04
Margus Meigo
ei ma ei tegele hea tahtmis eolemisega, ma olen juba naturaalselt, ma ei pea tahtma
25. mai 2018. a. 13:04
Margus Meigo
ja neil programm, et nad sellest arueisaa
25. mai 2018. a. 13:04
Magnus Nirgi
Tahad hea olla ja head teha. Ja küllapb siis salaja loodad, et teised sind siis peavad armastama ka.
25. mai 2018. a. 13:04
Margus Meigo
minuaoks on nee dpealesurujad kes seda ei tunnista
25. mai 2018. a. 13:03
Magnus Nirgi
Sul on hea olemise programm/haigus ma arvan.
25. mai 2018. a. 13:03
Margus Meigo
ega ei ole hea kurjale avatud olla ju, "UUTELE IDEEDELE" igasugustele... siis kiibid peas, hypnoosid massides ja sex pervetrsused normaalsusten apromotakse
25. mai 2018. a. 13:03
Magnus Nirgi
No sa võid oma kurja ja head taga ajada jah. Keegi ei keela Miks sa teistele seda peale surud?
25. mai 2018. a. 13:03
Magnus Nirgi
Tulgu minu õuele... kel asja ja kes julgeb. Olgu see siis satanist või demokraat või habemetuid mehi maha tegev uudistaja.
25. mai 2018. a. 13:03
Margus Meigo
ei tuleb kurjale vastanduda ja heaga sidunduda
25. mai 2018. a. 13:02
Magnus Nirgi
Vastandumine pole praktiline, tuleb olla avatud.
25. mai 2018. a. 13:02
Margus Meigo
seda ka
25. mai 2018. a. 13:02
Magnus Nirgi
Jah, iga karv kehal võiks olla puutumatu ning on antenn kõiksusesse.
25. mai 2018. a. 13:02
Margus Meigo
'kas oled ka demokraatia vastane siis?
25. mai 2018. a. 13:01
Margus Meigo
habeme
25. mai 2018. a. 13:01
Margus Meigo
nu jah sest ma seda tagatausta uurinud
25. mai 2018. a. 13:01
Magnus Nirgi
Sinu meelest elementaarne.
25. mai 2018. a. 13:01
Margus Meigo
ei ole see puue, habe ja mees on elementaarne
25. mai 2018. a. 13:00
Magnus Nirgi
Oled saanud petta ja ajad tuult taga.
25. mai 2018. a. 13:00
Magnus Nirgi
Ma pole demokraatiat samuti propageerinud, sa ise oled endale korjanud peale programmi ning nüüd ajad taga "oma kurja" kusagilt, kus seda üldse pole.
25. mai 2018. a. 13:00
Magnus Nirgi
Põhjuseid, miks mitte habet kanda, on mitmeid. Näiteks see, et habe ei kasva nii tihe, et endale meeldiks. Teiste maha tegemine (õige mees ikka kannab habet, järelikult ma pean see vale mees siis olema) on lihtsalt sinu enda puue. Ütlemine on ütleja asi ja see ei puutu minusse.
25. mai 2018. a. 13:00
Margus Meigo
(deemonCrazy..demoncrasy)
25. mai 2018. a. 13:00
Margus Meigo
ega satanism, ega demokraatia
25. mai 2018. a. 13:00
Margus Meigo
ei lipsud küll minu looming pole
25. mai 2018. a. 12:59
Magnus Nirgi
Sul võib olla, see on sinu looming. Kui sa mu mõttest aru ei saanud või need ei sobinud, siis hea küll.
25. mai 2018. a. 12:59
Margus Meigo
nu ma teen seda hoolimisest, see elementaarne pole?
25. mai 2018. a. 12:59
Margus Meigo
aga ON ju hea ja halb:D
25. mai 2018. a. 12:59
Magnus Nirgi
Mina pole sinu territooriumile tunginud ega satanismi viljelenud ega veel vähem propageerinud. Sina sõitsid mulle sisse jutuga, et ma lipsu kannan.
25. mai 2018. a. 12:58
Magnus Nirgi
Ma ütlesin, et pole head ega halba, vaid on teise territooriumile tungimine ja seal ülbitsemine.
25. mai 2018. a. 12:58
Margus Meigo
kättemaksu usk aga on halvas mõtes "metsapoole" ... tuleb korda teha, head teha ja arusaada, ... ... silm silmavastu ei paranda maailma, sest osa inimesi teeb paha autopiloodil ja arusaamata, mida nad teevad, neid tagasi rünnata ei tee midagi paremaks
25. mai 2018. a. 12:57
Margus Meigo
aga millest täpsemalt?
25. mai 2018. a. 12:56
Margus Meigo
ju vist, loen veel, kui vihjad, et millegist ei saanud
25. mai 2018. a. 12:55
Magnus Nirgi
Metsa saatmine ongi väga hea asi.
- 👍Margus Meigo
25. mai 2018. a. 12:55
Magnus Nirgi
Sa ei saanud millestki aru, mida sulle kirjutasin.
25. mai 2018. a. 12:55
Margus Meigo
need kes siin hoiavad demokraatiat
25. mai 2018. a. 12:55
Margus Meigo
kuid programm mis Sul sisse pandud on, mis tuntav, et kohe oled kaitse positsioonis pigem kommarite pool j aoma peas avalikult teiste ees natside vastu nagu eks,
sisiemas salaja veel natside poolt ja sisemas.. well.. ega kommunistid enamus tea, et nad kommunistid, ma motlen nende all absoluutset tulnukalist, suur suppervõimu,, kommunistide, mitte romantilisi pioneere
sisiemas salaja veel natside poolt ja sisemas.. well.. ega kommunistid enamus tea, et nad kommunistid, ma motlen nende all absoluutset tulnukalist, suur suppervõimu,, kommunistide, mitte romantilisi pioneere
25. mai 2018. a. 12:55
Margus Meigo
soovitan sul ikkagi selle seriaali vaadata, laen üles selle ka oma ftp sse kui soovid
25. mai 2018. a. 12:53
Margus Meigo
kuid see, et kui ma Sulle saatsin olulise vastuse, millest Sa ei suutnud oma eelarvamuste keskel arusaada, et ma igast kommunisti ja lipsu orjuses kutsikaid yteid päästame, et teie kaudu rohkem rahvaid ei hävitatatks..
kuid eks seda saavad aru vähesed, kes seda hinnata postiivselt oskavad
kuid eks seda saavad aru vähesed, kes seda hinnata postiivselt oskavad
25. mai 2018. a. 12:53
Margus Meigo
kuigi metsapoole saatmine on iseenesest hea, ja postiivne asi
25. mai 2018. a. 12:52
Margus Meigo
ja eelarvamused mis on, on eelteadmiste ja eadmiste puhul, eelarvamused PEAVAD olema, muidu ju suht kasutu kest kui neid poleks,
kuid osad inimesed kasutavad sõnasi nii ühehylbaliselt, et kleepinud ise endale, "eelarvamusi" sõnade täenduse kyge,
ise Sa see kes sügavalt ju liigitab asiu pahaks ja heaks ja siis eeldad, et kui ma seda ausalt ytlen, et ma seda teen ja slegitan kuidas parmeini teha, siis arvad, et sa ise ei tee seda, ja nagu selle mitte tegemine oleks kuidagi parem.
Ainuüksi sõna "eelarvamus" osas on sul negatiivne, paha kallak selle sona kyljes,
mis praktiline.
Eelarvamused on inimintelekti elementaarne osa
kuid osad inimesed kasutavad sõnasi nii ühehylbaliselt, et kleepinud ise endale, "eelarvamusi" sõnade täenduse kyge,
ise Sa see kes sügavalt ju liigitab asiu pahaks ja heaks ja siis eeldad, et kui ma seda ausalt ytlen, et ma seda teen ja slegitan kuidas parmeini teha, siis arvad, et sa ise ei tee seda, ja nagu selle mitte tegemine oleks kuidagi parem.
Ainuüksi sõna "eelarvamus" osas on sul negatiivne, paha kallak selle sona kyljes,
mis praktiline.
Eelarvamused on inimintelekti elementaarne osa
25. mai 2018. a. 12:51
Margus Meigo
mul on eelteadmised mitte eelarvamused, ja enamus kes on satanisti küüsides, ja ei julge oma vigasi tunnistada, kui oma loogikaga seinajuurde jõuavad kustpoolt pole julgenud edasi mõelda, siis on lihtne sedasi, "metsapoole saata"
Sult küsiti kas päriselt teada soovid, aga nagu näha ei soovi,
Ära minu peale nõmedusi kleebi, SINA oled see kes kandis lipsu ja ajas habet, ning kandis/promos triiksärki, mis tegelikult ka väga mehelik (praktiline) ei ole, miskeid varuka ja rina nööbikesi nöpsida.
Sult küsiti kas päriselt teada soovid, aga nagu näha ei soovi,
Ära minu peale nõmedusi kleebi, SINA oled see kes kandis lipsu ja ajas habet, ning kandis/promos triiksärki, mis tegelikult ka väga mehelik (praktiline) ei ole, miskeid varuka ja rina nööbikesi nöpsida.
25. mai 2018. a. 12:49
Magnus Nirgi
Ma tean, aga "sulle ei ütle" hoiak on nõme. Sul on nii palju eelarvamusi, et mul jääb üle sind metsa poole saata. :) Kõike head.
25. mai 2018. a. 8:38
Margus Meigo
Lisaks kirjavead tähelepanelikusele saab kasuks tulla nii kuidas tarvis, Dallhouse seriaali oled vaadanud? Kommarite pentagram ühest tehnoloogiast
25. mai 2018. a. 2:09
Margus Meigo
Tundub, et Sa päriselt teada soovid?
Aga seda lipsumeestele ma ei saa rääkida, no offence , v demokraatia huvilistele,
Aga seda lipsumeestele ma ei saa rääkida, no offence , v demokraatia huvilistele,
25. mai 2018. a. 2:06
Magnus Nirgi
Kuidas kirjavead kaasa aitavad?
24. mai 2018. a. 23:21
Margus Meigo
Mul on kogu eluks juba olemas, asjad ja pole vaja mõelda ühte või teisipidi.
Kui elumõte on teada, siis tuleb sellega tegeleda
Kui elumõte on teada, siis tuleb sellega tegeleda
24. mai 2018. a. 15:03
Margus Meigo
Küsimus on selles, kas Sa soovid arusaada.
Armastuse osas nagu ma ütlesin, ma juba ammu sellega nooruseas tegelnud,
Kuni arusain, et kus pool on paha surm ja kus pool hea elu (jah, on ka olemas paha elu ja hea surm, kuid las need asjad olla)
Armastuse osas nagu ma ütlesin, ma juba ammu sellega nooruseas tegelnud,
Kuni arusain, et kus pool on paha surm ja kus pool hea elu (jah, on ka olemas paha elu ja hea surm, kuid las need asjad olla)
24. mai 2018. a. 15:01
Margus Meigo
kirjaveadaitavad VÄGA kaasa sellele mida ja miks mina teen
24. mai 2018. a. 15:00
Magnus Nirgi
Ning kirjavead ei aita kaasa..
24. mai 2018. a. 13:57
Magnus Nirgi
Millegi pärast on mul sinu lausetest väga raske aru saada, sest mõtted on kuidagi segased minu jaoks.
24. mai 2018. a. 13:56
Magnus Nirgi
Proovi elada nädal aega mõttega, milline kõik oleks ja mis siis on ja kuidas asjad siis ikkagi on, kui armastust pole välja mõeldud.... samas kõik ümisevad ja sumisevad sellest.
24. mai 2018. a. 13:56
Margus Meigo
Aga kui lipsu ja viisnurga maha jätad ja kunagi habeme kasvatada julged/suudad (see siin maailmas, kui Sa pole kloun, on suht raskem kui arvata osata). Koik muu usk ha teadmised siis alles võimalik süvatsi ligipääseda, .... Samas vaesed mungad...
24. mai 2018. a. 10:42
Margus Meigo
Rohkem sarnased kui arvata võiks, Nu jah ma ka noores eas oma aluspinna alguses sättisin sellepeale, et tõestada, et armastust on negatiivne pettus mis üheinimese suunaline ja süvalt lõdvalt ette võsin piibli, et tolle tagamaid ja sisu mitte heas mõttes tõestada.
Muidugi habemikuga kohtudes kes tegi sikibriki ja avas armastuse tagamaad.. Ja silmad millega piibli sisu lugeda teistsuguse intelligentsiga, visioonide läbi lugemine kihiti... Vot ja see ses osas suht vagaseks võttis, ning sarvikuga kuigi ka erimooodi kohates aegruumiabades kohtades, on absoluutne respekt habemiku ja arnastuse ning tuti osas
Muidugi habemikuga kohtudes kes tegi sikibriki ja avas armastuse tagamaad.. Ja silmad millega piibli sisu lugeda teistsuguse intelligentsiga, visioonide läbi lugemine kihiti... Vot ja see ses osas suht vagaseks võttis, ning sarvikuga kuigi ka erimooodi kohates aegruumiabades kohtades, on absoluutne respekt habemiku ja arnastuse ning tuti osas
24. mai 2018. a. 10:39
Magnus Nirgi
Mina olen leidnud, et armastust pole näiteks üldse olemas. Tegemist on koos paratasandi narkootikumidega pettusega.
23. mai 2018. a. 22:22
Magnus Nirgi
Ma näen, et oleme päris paljuds asjades erimeelt, kuid mõnes ka ühte meelt.
23. mai 2018. a. 22:21
Magnus Nirgi
Sinu kirjutistest on raske kohati aru saada, kuid ega telefonist polegi lihtne trükkida.
23. mai 2018. a. 22:20
Margus Meigo
Hea nimi Sul bdw 😊
23. mai 2018. a. 14:49
Margus Meigo
On meiegi maal alles mõnisada aastat tagasi esimese vägistamisööõigused olnud, millele Naised lõpuks ise lõpu tegid, mehed enamuses suht jõuetud ses osas olid tundub ajaloo kirjutistest. On olnud ajaloos peenemaid ja tugevamaid, teadlikumaid, rahulikumaid kultuure kui Euroühiskond kellel üliretsilt peale tuldud. Mis nüüd arvatakse, et me valmus ja ühiskonna politsei eemaldamisel eelnevalt nimetayud toodangud siin hullu puhastus ja retimistööd enam ei teekski kui neile võimalused selleks hetkeks anda suudetakse uuesti.. Keskmised inimesed vaat veel jõuetumad jõukude osas kui vanasti kus kergesti vastukaaaluks punt kokku aeti, .... Nüüd massse ainult veel on lootus kaitseks aktiviseerida ja osasi struktuure veel.
Kuid seni kuni massi hüpnoosi logosi, stiile ja mõttemaailmu leviame..ei pruugita meid ka pardale tahta. Kuigi egaorjameeksus aint riietuses peitu, isegi ülo vooglaid ja einar laigna lipsu kandnud
Kuid seni kuni massi hüpnoosi logosi, stiile ja mõttemaailmu leviame..ei pruugita meid ka pardale tahta. Kuigi egaorjameeksus aint riietuses peitu, isegi ülo vooglaid ja einar laigna lipsu kandnud
23. mai 2018. a. 14:48
Margus Meigo
Kuid armastav mees suudab naise vabastada naise orjustest ja hirmudest ja naone mehe mehe omadest... Kuigi eks Nad suures osas pea kaasamängima ja teadmatut mängima, turvalisrm suures plaanis, sest kui mees ei ole võimeline kaitsma Naise unesi ja elusi.. Nii füüsiliselt kui vaimselt ja seaduslikult...siis ühiskonna muudatustes igast hullemad moed kui vanasti saavad aktiviseeruda, nii nähtavalt, nähamatult
23. mai 2018. a. 14:39
Margus Meigo
Habemetus samamoodi, riimub ka häbemetusega, sest südame side nõrgeneb karvade nülgimise ja vist ka liha söömise, alko ja suotsuga eriti veel.
Naiste kõrged kpntsad ja osati ka ehtimine, meikimine on vääärastus kuid eelkõiga kontsakingad, ega aluspesu ja rinnahoidjad ka hääd ole
Naiste kõrged kpntsad ja osati ka ehtimine, meikimine on vääärastus kuid eelkõiga kontsakingad, ega aluspesu ja rinnahoidjad ka hääd ole
23. mai 2018. a. 14:35
Margus Meigo
Oi selle mobiiliga kirjutamine
23. mai 2018. a. 14:32
Margus Meigo
V pioneeeri õipppudega, mis iganes kel peas...aga, kui lipud lehvivad, see peamine
23. mai 2018. a. 14:31
Margus Meigo
Mis aga putub sellesse mida me vslime proda, teades asjade tagatausta ja kuidas lipsutajate Juhtidel kellel vaja ketikoeri harjutada orja paelaga ümbe kõri, nii lahedad kui võimalik neid vaja ja lips jätab kindlustunde, et tegu kuulekaga.... Kuid lipsujuhtidel ükskõik mis fiõosooofiat alamad kasutavad lipsu landmiseks, peasi, et kantakse. Sama ka maksukogujal, kui keegi kujutab ette et ta sunnitud ja kardab maksmata jätta ja teine eeskujulikult maksmist õigustab ja koõmas rikkana laheda inimesena ütleb, et tal mark mittemaksta oleks või et maksab seda tuõnukateõe kes teistpooõ hauda tagasi annavad, siis see ükskõik, seni kuni malstalse ja enamus näevad, et enamus maksavad ja jäävad maksma, ja on maksnud, nii vaesd, igavad kui lahedad...sama kuid suts vaimselt sügavam ja pahem asi ka lipsudega
23. mai 2018. a. 14:31
Margus Meigo
Me räägime siin ju arengueeldustest mille Looja andnud mitte ainult algupärastele ja planeritule, vaid ka olenditest kes valel teritooriumil, lubamatult loodud, paljundatud, kopeeritud ja tehtud ning kasvatatud selliselt, et neil poleks võimalus arusada oma tegudest ega seda mis nendega tehakse.
Nagu ka inimesi sedasi tehtud ja kasvatatud, et nad paari kolme sugupõlvega oleks absoluutselt juurtest "oma vabatahtega" eemaldunud, siis neid õigus ahju neil pista, hakkida, süüa, hoorata ja eesliinile luurele või sõtta saata, kas lokaalselt kultuuri sees vähina inimkonda mahatirides joomiste ja masenduste, negatiivsustega..voi segada, hukatusse lükata üleolevusega vnade või ülbusega kelle iganesosas. Tihti elementaarne hariduse puudus lihtsalt ses osass mis on elu ja milleks vaja austust ka õrna ja nähtamatu osas, austus aga vaja piiri pidada, et orjuseks ei kisuks kui puudu arusaam..kas asutatav on lõpp hea suunaline, hea, ehk see mis ilusale ja meeldivale ning tervislikule tarviline, ilu ja meeldivus aga peaks olema naturaaalne ja psühdeelikumidega testitav.
Ja rääkides veel laboritoodangutest, paha plaaani järgi tehtavatest, paha ehk siis mitte armastuse ja hoolimise plaani suunaline vaid enese nautlemise ja võimu, alturismi asemel küüned enda poole ei mingi sügavama teistele kasulikul eesmärgil..ehk siis pigem paha, ehk eeldatavalt ebavajalik.
Ja siis kui need kellel pole piiri ja ajaloo ning heategemise taju...
Ja kui osa neist veel meelega oma kehas teadlikuks tehakse kuid kohe algplaanijärgi lombakana teadlikult kurja tegema panna plaaanitakse, siis ei saaa taolisi võrdselt igas asjas ja eelduses arvestada. Osadel on aeda vaja rohkem kui teisel, võrdsuSe prinsiipi kasutada koigi node osas demoktaatlikult oleks kurjast, ehk ebapraktiline ja head pärssiv, .... Demokraaatia ülse üks kuri asi
Nagu ka inimesi sedasi tehtud ja kasvatatud, et nad paari kolme sugupõlvega oleks absoluutselt juurtest "oma vabatahtega" eemaldunud, siis neid õigus ahju neil pista, hakkida, süüa, hoorata ja eesliinile luurele või sõtta saata, kas lokaalselt kultuuri sees vähina inimkonda mahatirides joomiste ja masenduste, negatiivsustega..voi segada, hukatusse lükata üleolevusega vnade või ülbusega kelle iganesosas. Tihti elementaarne hariduse puudus lihtsalt ses osass mis on elu ja milleks vaja austust ka õrna ja nähtamatu osas, austus aga vaja piiri pidada, et orjuseks ei kisuks kui puudu arusaam..kas asutatav on lõpp hea suunaline, hea, ehk see mis ilusale ja meeldivale ning tervislikule tarviline, ilu ja meeldivus aga peaks olema naturaaalne ja psühdeelikumidega testitav.
Ja rääkides veel laboritoodangutest, paha plaaani järgi tehtavatest, paha ehk siis mitte armastuse ja hoolimise plaani suunaline vaid enese nautlemise ja võimu, alturismi asemel küüned enda poole ei mingi sügavama teistele kasulikul eesmärgil..ehk siis pigem paha, ehk eeldatavalt ebavajalik.
Ja siis kui need kellel pole piiri ja ajaloo ning heategemise taju...
Ja kui osa neist veel meelega oma kehas teadlikuks tehakse kuid kohe algplaanijärgi lombakana teadlikult kurja tegema panna plaaanitakse, siis ei saaa taolisi võrdselt igas asjas ja eelduses arvestada. Osadel on aeda vaja rohkem kui teisel, võrdsuSe prinsiipi kasutada koigi node osas demoktaatlikult oleks kurjast, ehk ebapraktiline ja head pärssiv, .... Demokraaatia ülse üks kuri asi
23. mai 2018. a. 14:25
Margus Meigo
Sest ega siis aednikud ei maksa kätte ega närvitse, taimedega, umbrohtu rohitakse ja jui võimalus tarvitatakse muuks või kasvõi kompostiks
23. mai 2018. a. 13:15
Margus Meigo
Kättemaks liialt ebapraltiline ja lühiajalise tulemusega, liialt tihti ka uut kättemaksu/kurjust tekitav.
Me Kunagi ei mõtle, et tagasi tegema , silm silma vastu..et pime maailm tekiks, vaid lähme korda tegema täie austuse, rahu ja tõsidusega, isegi kui vaja kedagi sohu viia
Me Kunagi ei mõtle, et tagasi tegema , silm silma vastu..et pime maailm tekiks, vaid lähme korda tegema täie austuse, rahu ja tõsidusega, isegi kui vaja kedagi sohu viia
23. mai 2018. a. 13:13
Margus Meigo
Kurjust tunda lihtne ja lihtsanas formaadis tema tegevuse jälgedest kui need kõrvutada headuse nõuete ja mõlema vahe ja lõpp tulemustega ning uurida kokkupuutunud elementidelt/olendktelt mis nad ühest ja teisest arvavad
23. mai 2018. a. 13:10
Margus Meigo
See kurjusega tegelemise üks maisest strateegia plaanist kuid eks neid palju muu tasanilisi nagu Kurjuselgi on mitmeid eriplaane
23. mai 2018. a. 13:08
Margus Meigo
Nu jah, vaat saatan peitub detailides üks ütlemine, kuna minu kohus on teisi iseendas parandada, või vähemasti annab heakindlustunde see mulle, et tegin püüde paremuse poole, igaksjuhukski, sellesuunalist konflikti v arengut tekitada mis täidab eesmärki: Annab võimaluse arenguks,( ... Suunal) maailmades kes kodutunde tekitavad on hea ja kuri on Absoluutselt erinevad kindlad katekooriad mille mitte mõistmine juba ise on Kurjast, kuid seega kuna Sa neid sonu suts motetuks pead ma ei saa kasutada lauselõppu " arenguks headuse suunal".
Kättemaksu vastane olen ka, ja tagasitegemise lihtsalt tagasipõrke eesmärgil, küll aga olen õpetuse, korda tegemise ja kui tarvis likvideerimise\puhastamise poolt. Ehk kui eegi käitub või elab me elukeskondades vääralt siin maal alustuseks, siis alustuseks kontakt ja opetus, siis korrale kutsumine ja siis kordategemine/puhastus kui esimest kontaktisoovi austuse/tänu/muutumise või arusaamana ei suudetud arusaada.
Likvideerimise osa aga nende osas kelle tegevus ilmselgelt kurjategemisel nautlev, zombilik, robotlik ja samal ajal üleolev, väljakutsuv, ründav. Lihtsalt vahest osade suuruste osas tuleb tegevus edasi delegeerida või Hydra ülejäänud põhijuured ka üles leida ja urust välja kutsuda, nii, et nad ei saaks oma hävingus vägevust ja eelkõige omade poolt ebaolulisena unustatakse.
Sest me maailmas ei tohi kurjast saada iidolit ega herilasepesa niisama torkida, vaid kui, siis juba märkamatult kogu pesa kotti ..ja võimaluse korral korda teha, et nad jääks omadele veel nähtavana kuid muudetatuna...liialt ei saa kurjust hirmutada sest ainuüksi strateegilises mõttes to oma kombitsad peitu tirib muidu
Kättemaksu vastane olen ka, ja tagasitegemise lihtsalt tagasipõrke eesmärgil, küll aga olen õpetuse, korda tegemise ja kui tarvis likvideerimise\puhastamise poolt. Ehk kui eegi käitub või elab me elukeskondades vääralt siin maal alustuseks, siis alustuseks kontakt ja opetus, siis korrale kutsumine ja siis kordategemine/puhastus kui esimest kontaktisoovi austuse/tänu/muutumise või arusaamana ei suudetud arusaada.
Likvideerimise osa aga nende osas kelle tegevus ilmselgelt kurjategemisel nautlev, zombilik, robotlik ja samal ajal üleolev, väljakutsuv, ründav. Lihtsalt vahest osade suuruste osas tuleb tegevus edasi delegeerida või Hydra ülejäänud põhijuured ka üles leida ja urust välja kutsuda, nii, et nad ei saaks oma hävingus vägevust ja eelkõige omade poolt ebaolulisena unustatakse.
Sest me maailmas ei tohi kurjast saada iidolit ega herilasepesa niisama torkida, vaid kui, siis juba märkamatult kogu pesa kotti ..ja võimaluse korral korda teha, et nad jääks omadele veel nähtavana kuid muudetatuna...liialt ei saa kurjust hirmutada sest ainuüksi strateegilises mõttes to oma kombitsad peitu tirib muidu
23. mai 2018. a. 13:07
Margus Meigo
// Kuulan veel Sucenbergi asja, loen/vastan varsti
22. mai 2018. a. 20:38
Magnus Nirgi
Ja kui ma ka kuidagi tahtmatult eksin kellegi territooriumi suhtes, siis saab alati sotid selgeks klaarida. Kas viia lill või kommikarp või realiseerida südametunnistuse järgi kaval ja tabav kättemaks, mis sigatsejale selgeks teeb, et nii üle minu piiri ei või ega saa.
22. mai 2018. a. 20:06
Magnus Nirgi
Kas lipsu kandmine, kui seda sümbolit on kasutanud ka satanistid, on kuidagi satanistide promomine? Kui nemad tungivad minu territooriumile, siis on mul nendegga probleem ja ma maksan neile igal juhul kätte. Kuid ma arvan, et ma võin katsetamise või tundma õppimise või ükskõik, mis tagamõttel kanda ja teha mida iganes, kui ma ei tungi kellegi teise territooriumile. Kaasa arvatud kanda lipsu, sest looming on kõigi ja ükski sümbol ega märk ega tava ega ehe ega ka näiteks patent pole "kellegi oma", vaid kõik on looming.
22. mai 2018. a. 20:05
Magnus Nirgi
Kas natsid on kurjuse sümbol? Ei ole. Mingi kamp kes ajas oma rida üle teiste territooriumi nagu ikka. Kas II maailmasõja ajal oli veel suuremaid sigatsejad? Jah, kindlasti. Võitjad kirjutavad ajaloo.
22. mai 2018. a. 20:03
Magnus Nirgi
Ja samas sügavalt ruineeritud inimene, kel pole lubatud "seaduse" ja "religiooni" jm vahenditega mitte kätte maksta, kogub ja kogub kuni plahvatb ja siis, kes viimase tilga tema teetassi lisab, saab kogu valangu kaela. Ehk nii omavolitseja kui ka kannataja tänu kättemaksu salgamisele tekitavad lõpuks vägivalda veel juurde.
22. mai 2018. a. 20:02
Magnus Nirgi
Orjandussüsteem on kuulutanud kättemaksu tabuks ja valeks, kuid see suurendab vägivalda, sest inimesele jäävad haavad hinge ja ta ei saa realiseerida kättemaksu ehk tagasi maksta. Ning anda sissetungijale tekib ühtlasi arvamus, et ta võibki ja teeb edasi.
22. mai 2018. a. 20:01
Magnus Nirgi
Kui keegi teeb sulle mida sa soovid (nn "head tegema") siis seda tunned oma hinges. Hinge on väga peen tasakaalu mehhanism ja alati mõõdab, kuhu kui palju on vaja maksta. Kas "head" tagasi maksta või siis ka näiteks kätte maksta, kui keegi on sulle liiga teinud (sinu territooriumil omavolitsenud).
22. mai 2018. a. 19:59
Magnus Nirgi
Kuri kurja tegija poolt on lihtsalt soov oma huve üle teise või teiste arengu territooriumi teostada. Hea on jälle teist pidi väärakas.
22. mai 2018. a. 19:58
Magnus Nirgi
Kõik universumi olendid on alla kirjutanud lepingule (ja tänu sellele lepingule saavad siin tegutseda), et kui tungid kellegi teise arenguruumi, siis sellega annad ennast teise meelevalda võtta sind vastutusele ja anda õppetund.
22. mai 2018. a. 19:56
Magnus Nirgi
Hea ja kurja asemel ma sõnastaks, et on huvide konflikt. Igale ühele on Looja andnud võimaluse arenguks. Ja arenguks on vajalik oma arengu ruum ehk territoorium. Ja nn huvide konflkt tekib, kui keegi tungib kellegi teise territooriumile.
22. mai 2018. a. 19:55
Magnus Nirgi
Ma arvan, et midagi on kas vähe või palju ja ideaalis on asjad tasakaalus või sellele lähedal.
22. mai 2018. a. 19:54
Magnus Nirgi
Ma arvan, et hea ja halb või hea ja kuri on mõttetud definitsioonid.
22. mai 2018. a. 19:53
Magnus Nirgi
Väga lahke sinust, kuid ega ma ei mõelnudki, et ma midagi enda peas ringi mõtlen. Ma lihtsalt püüdsin ühele lainele häälestada.
22. mai 2018. a. 19:52
Margus Meigo
(KUID Sina palunkasutaOMA maailma vaatest seletatuna Sõnu, mitte mingiljuhul (kui soovid mulle nii kirjutada,kuidas ma algselt lugedasoovisin)
- ära muudamidagi OMAmeeles väärasemaks, et Sobitudaminu maailmaga vaid alustuseks räägi NII kuidas Sinumeelest Õige seletus, sellest mis on ebasobiv, kuri ja ebavajalik süstemaatiliselt/taotuslikult ja kas see elementaarne Sinumeeles peaks olema inimestele, et needkolm saavad olla üks ja sama: [ebvajalik/paha/ebavajaliku tegemine või vajaliku tegematta jätmine meelega ] )
- ära muudamidagi OMAmeeles väärasemaks, et Sobitudaminu maailmaga vaid alustuseks räägi NII kuidas Sinumeelest Õige seletus, sellest mis on ebasobiv, kuri ja ebavajalik süstemaatiliselt/taotuslikult ja kas see elementaarne Sinumeeles peaks olema inimestele, et needkolm saavad olla üks ja sama: [ebvajalik/paha/ebavajaliku tegemine või vajaliku tegematta jätmine meelega ] )
22. mai 2018. a. 19:33
Margus Meigo
(Minu jaoks on Kurjus see mis Hea-Jumala, too kes ühtlaselt head soovib: inimese-looduse-naisele ja olenditele mis inimeste meeles on olemas ja näevad inimest kuid inimene enda meeles neid alati ei pruugi tunda ega näha kui nadsellise diagnoosiga (mis maailma pildi tunnetuse puudulikuks teeb, ehk kes toimetab vähema kui enama nimel))
22. mai 2018. a. 19:26
Margus Meigo
Sulonõigus,
Annan Sulle alustusloa,
Sina defineeri, see mis küsisid,
See saab põnev olema, minule, näha mida kirjutad
Annan Sulle alustusloa,
Sina defineeri, see mis küsisid,
See saab põnev olema, minule, näha mida kirjutad
22. mai 2018. a. 19:22
Magnus Nirgi
Ma lähen mõneks ajaks eemale. Ühtlasi võid kirjutada, miks sa arvad, et lipsud on satanistide sümbol ning mida arvad inimestest, kes lipse kannavad ja mida arvad meestest, kes habet ei kanna.
22. mai 2018. a. 19:19
Magnus Nirgi
Muidu räägime mööda. Parem kasutame sinu definitsioone.
22. mai 2018. a. 19:18
Magnus Nirgi
Defineeri enda meelest kurjus, siis ma oskan sinu kontekstis sulle selgelt vastata.
22. mai 2018. a. 19:17
Margus Meigo
Ma küsisks sinna otsa, Kas Natsid on Kurjuse Sümbol?
22. mai 2018. a. 19:16
Margus Meigo
(proovin oma space parnadada)
22. mai 2018. a. 19:16
Magnus Nirgi
Ma küsiks teistpidi. Kas haakrist on natside sümbol?
22. mai 2018. a. 19:16
Margus Meigo
Vaheküsimus,egasaWindows 10 telefonidegakurisisole ?
22. mai 2018. a. 19:16
Margus Meigo
Mul Jäi mulje, pealispindne,
Et Su ekraani pildil, Jätad inimestele mulje, et neid riided ja stiile esindad
Et Su ekraani pildil, Jätad inimestele mulje, et neid riided ja stiile esindad
22. mai 2018. a. 19:15
Magnus Nirgi
Hea küll, ma saan aru, et sa jätad võimaluse, et võib-olla ma hakkan lipse maha tegema. Kuid miks sa arvad või kahtlustasid, et ma lipsu promon?
22. mai 2018. a. 19:14
Margus Meigo
:)
22. mai 2018. a. 19:14
Margus Meigo
Muidu Ok,ega enamustuttavad praegu veel habemetagi mul
22. mai 2018. a. 19:14
Margus Meigo
selgem veelgi?
22. mai 2018. a. 19:13
Margus Meigo
Mieie kultuurile mõnituseks
22. mai 2018. a. 19:13
Margus Meigo
mitte, eijää kunagi Lipsu juurde,
22. mai 2018. a. 19:13
Margus Meigo
Et EHK, Teed seda misütlesin, mingit pidi
22. mai 2018. a. 19:13
Margus Meigo
et aa nu, mõte oli, et "ahja,eisaasüüdimõista,sest , ehkhakkadnormaalseks
22. mai 2018. a. 19:12
Magnus Nirgi
Jah, seda ma just ütlesin.
22. mai 2018. a. 19:12
Margus Meigo
VEEL Selgemini?
22. mai 2018. a. 19:12
Magnus Nirgi
Võib-olla proovid selgelt küsimusele vastata?
22. mai 2018. a. 19:10
Margus Meigo
Aa nu jah, egamatea , mis järgmise sammuna teed, vb paned performace kus lipsud põlevad ja hakkad habemes elama, kuid enne seda tippusi kaasa tirid veetlusega
22. mai 2018. a. 18:57
Magnus Nirgi
Miks sa arvad, et ma teen seda?
22. mai 2018. a. 18:42
Magnus Nirgi
You can now call each other and see information like Active Status and when you've read messages.
22. mai 2018. a. 18:42
Margus Meigo
miks Sasatanistliku orjasümbolit lipsu promod?
22. mai 2018. a. 14:19
