Margus Meigo
just avastaisn
20. november 2018. a. 17:03
Margus Meigo
eesti meelsed sääl jms
20. november 2018. a. 17:03
Margus Meigo
Lisan Su ühte grupivestlusesse?
20. november 2018. a. 17:02
Margus Meigo
//niiisama siia, pld kuskile mujale käepärast panna toomas,(// Must nokija laadia kui tal päris vaja pole voib ka kunagi sober kaasa votta kui pooli jagama tuleb :)
// fk, mingi vana sonum mällu jaanud ja selle lugemise lopuks seee millepärast smsisin läks emotsiooonina mööda
Kuid igaljuhul see omi hea, jaka koik kes me kokku saime, kuid kui nii on....siis mingidberandid ja kohad on olemas, kus ikkagi, mütsi toas meeelega ei oita vms
...
Ja peremehel alati //
Peaks olema oigus öelda kuidas on,
Aga eestis, seda peame hakkkama sisendama meisse koigisse, kuigi jah, eemalt tulles nii palju voimalusi, mis saab olla, mida veel eibtea kui hea edasiareng, ja me ise need kes maksimaaalselt ainult heategemis voimalust garanteerides, enda kaitset ja arusaama riskidest kui liiga rutakalt möelda
Kuid eelmised meeleKeele moistatuse kirjeldus neile kes pilti ei tea,
Aga ilma yahtliku ebamulje jetmisrks, peaks igal isikul endal lopoigus olema mis suunaga heameeleha kaaasa
// fk, mingi vana sonum mällu jaanud ja selle lugemise lopuks seee millepärast smsisin läks emotsiooonina mööda
Kuid igaljuhul see omi hea, jaka koik kes me kokku saime, kuid kui nii on....siis mingidberandid ja kohad on olemas, kus ikkagi, mütsi toas meeelega ei oita vms
...
Ja peremehel alati //
Peaks olema oigus öelda kuidas on,
Aga eestis, seda peame hakkkama sisendama meisse koigisse, kuigi jah, eemalt tulles nii palju voimalusi, mis saab olla, mida veel eibtea kui hea edasiareng, ja me ise need kes maksimaaalselt ainult heategemis voimalust garanteerides, enda kaitset ja arusaama riskidest kui liiga rutakalt möelda
Kuid eelmised meeleKeele moistatuse kirjeldus neile kes pilti ei tea,
Aga ilma yahtliku ebamulje jetmisrks, peaks igal isikul endal lopoigus olema mis suunaga heameeleha kaaasa
24. august 2018. a. 15:05
Toomas Sirge
Vaata piiblist, mis homode kohta seal huvitavat leidub. 1Korintlastele 6:9h-homoseksuaalid ei päri Kuningriiki ja palju muudki igat sorti sulide, varaste ja teiste kohta.😊😉💡
1. mai 2018. a. 9:29
Toomas Sirge
Ah peab vist magama minema.
10. aprill 2018. a. 22:42
Toomas Sirge
Palju on nende hulgas keele- ja kirjamehi ka...
10. aprill 2018. a. 22:40
Margus Meigo
nu asi on selles, mida me need kes Jumalausulised teeme ja kas need saame oma Jõudusesse rakendada selliselt, et nad sellest ise ka arusaavad
8. aprill 2018. a. 14:00
Toomas Sirge
Küllap nad siis rahvaga eriti ei suhtle, vaid oma ristiusuga...
8. aprill 2018. a. 13:15
Margus Meigo
Nu jha
egas neid eip tea keegi eriti kahjuks
egas neid eip tea keegi eriti kahjuks
8. aprill 2018. a. 13:13
Toomas Sirge
Pole nende ristiusutegelastega tegemist teinud ja kirikutes ei käi.
8. aprill 2018. a. 13:06
Margus Meigo
Kedagi kes tunneb?
8. aprill 2018. a. 13:04
Toomas Sirge
Ei tunne
8. aprill 2018. a. 13:02
Margus Meigo
Üldse eestis, riigikaitses jumalameelseid?
8. aprill 2018. a. 12:56
Toomas Sirge
Ei tunne neid kaplane
8. aprill 2018. a. 12:46
Margus Meigo
Kas Sa Eesti Kaitsevägede vaimulike saad nimetada?
24. märts 2018. a. 21:33
Margus Meigo
kosutavad, tervendavat und!
9. märts 2018. a. 2:54
Toomas Sirge
Aga peaks nagu unekülla nüüd minema-seep. head ööd!😀😀😀
9. märts 2018. a. 2:53
Margus Meigo
me st
9. märts 2018. a. 2:53
Margus Meigo
eks ma siis saa teada
9. märts 2018. a. 2:52
Toomas Sirge
Ei tea mida mõtleb sellest kõigest Põhja-Korea valitsus.
9. märts 2018. a. 2:51
Margus Meigo
Tõsilugu Toomas, kimmi osas :D
9. märts 2018. a. 2:49
Margus Meigo
:)
9. märts 2018. a. 1:40
Margus Meigo
kuid arusaam apeaks sellele kanalil olija, mis see on
21. veebruar 2018. a. 19:13
Margus Meigo
ja neile oma kanal teha, kus võimalik lisainfo linkida, selgitamaks mis toimub
21. veebruar 2018. a. 19:13
Toomas Sirge
Jah, kõik roppused on küll õige keelata
21. veebruar 2018. a. 19:12
Margus Meigo
raske seda ka väljaselitada... tõesti rõve oleks kui munnid ja tussid pärali oleks ekraani ees suvalistel hetkedel..
kuid samas tegelikult pole ka normaalne kui keegi jalaga teisele näkku löö mis selgelt ju füüsilisel thullem
ja isegi ei peksaks teisi
kuid samas tegelikult pole ka normaalne kui keegi jalaga teisele näkku löö mis selgelt ju füüsilisel thullem
ja isegi ei peksaks teisi
21. veebruar 2018. a. 19:10
Margus Meigo
nu eks see porno osas ka hea argument, tegelikult
morv, peksmine lubatud
ja kujutletav sex vägivald (st mida ei näidata kui teada mida moeldakse..)
kuid samas patt, või kena armatsemine liberaal paaride vms vahel..... et mis moodi see siis keelatud on telekas..
see nii veider see rooma kultuur tõesti
morv, peksmine lubatud
ja kujutletav sex vägivald (st mida ei näidata kui teada mida moeldakse..)
kuid samas patt, või kena armatsemine liberaal paaride vms vahel..... et mis moodi see siis keelatud on telekas..
see nii veider see rooma kultuur tõesti
21. veebruar 2018. a. 19:09
Toomas Sirge
Aga samal ajal on vägivald ja horror lubatud kui kunst, aga inimese keha näitamine kui Jumala looming, on pornogr.😎
21. veebruar 2018. a. 19:04
Toomas Sirge
Administraatorite suva
21. veebruar 2018. a. 19:01
Margus Meigo
nu jutuubes on lasteporno, vägistamine, pederastia, headusevihkamine ja muu porno ka lubatud kui ostida osata
21. veebruar 2018. a. 19:00
Toomas Sirge
Huvitav on see, et you tubes on sama video lubatud, kui kunst.
21. veebruar 2018. a. 19:00
Margus Meigo
asoo,
nu see veel vabandatav,
kuid nad veelgi arusaamatumaid censoreid teinud
nu see veel vabandatav,
kuid nad veelgi arusaamatumaid censoreid teinud
21. veebruar 2018. a. 18:58
Toomas Sirge
Mul kustutas Facebooki tsensor eelmisel nädalal ka ühe You Tube video tätoveerimiskunstist, öeldes, et see on pornograafia, kuna seal oli kujutatud tätoveeringuid inimese taguotsale ja mujale siivututesse kohtadesse.
21. veebruar 2018. a. 18:57
Margus Meigo
oih, olemas,
minuviga (ja kuidas süsteem infot näitas)
minuviga (ja kuidas süsteem infot näitas)
21. veebruar 2018. a. 18:53
Margus Meigo
oot vaatan uuesti
21. veebruar 2018. a. 18:51
Toomas Sirge
Pole kustutanud midagi täna.
21. veebruar 2018. a. 18:51
Margus Meigo
//
Hmm.. kas kustutasid keelepostituse all kommetaari ?
Vist ütlesin ka kunagi, et see mind suts häirib sest iga vestlus ja vastus on vahest oluline ja enda asja kustutades kustutad ilma minult küsimata mu lehel ju ka mu teksti.
mis mull endale oluline
proovi seda mitte teha, kui teha soovid siis ütle, teen koopia kometaarist, eriti enda vastusest ja siis võid kui soovid.
Muidu mingi vastus tuleb hingest või võtan oma aja ja keskendunud energia ja siis see raisku läheb sest ma ise seda ju siis ei näe ega mäletagi oma muudes peades
Hmm.. kas kustutasid keelepostituse all kommetaari ?
Vist ütlesin ka kunagi, et see mind suts häirib sest iga vestlus ja vastus on vahest oluline ja enda asja kustutades kustutad ilma minult küsimata mu lehel ju ka mu teksti.
mis mull endale oluline
proovi seda mitte teha, kui teha soovid siis ütle, teen koopia kometaarist, eriti enda vastusest ja siis võid kui soovid.
Muidu mingi vastus tuleb hingest või võtan oma aja ja keskendunud energia ja siis see raisku läheb sest ma ise seda ju siis ei näe ega mäletagi oma muudes peades
21. veebruar 2018. a. 18:46
Margus Meigo
seksuaal kuritööd perekondade liikmete ja perede poolt ja kõik vanemad rahulikult ümberingi lihtsalt naertavad ja teevad näo, et see tavaline,
sain ka tead,a et need tüdrukud kes lõiguvad jms, emoks kutsutakse, et nad tegelt vist sellepärast, et nad kuritarvitatud... ja seega peaks kohe nad listi võtma, et kes ja kellegga.. need asjad põhjustanud
sain ka tead,a et need tüdrukud kes lõiguvad jms, emoks kutsutakse, et nad tegelt vist sellepärast, et nad kuritarvitatud... ja seega peaks kohe nad listi võtma, et kes ja kellegga.. need asjad põhjustanud
19. veebruar 2018. a. 12:35
Margus Meigo
Üks tüdruk kes Jumalapoole nüüd südames, rääkis jus mis elu ta elanud on täeisti uskumatu elu, ja Võrus vist eritipalju maagiat ebasobivat kuid see niii tavaliseks muutunud ,et sellest keegi ei erutugi emotsionaalselt
19. veebruar 2018. a. 12:34
Margus Meigo
Ülihea, et Sul need laulud siia panin, ei osanud kuskilt neid leida ja siis siit sain kätte
19. veebruar 2018. a. 12:33
Margus Meigo
" https://soundcloud.com/pkestonia/05-pk-comeback-may?in=pkestonia%2Fsets%2Fpk-laburint "
ants on anfetamiin mis ületarbimisel kristaliseerib ajusi...
ja siin nagu näed, nad ise suht kriitilised enamuse ainete osas
isegi targemate kasutamiste osas "uue info püüdjad"
et nad jah, päri skonservatiivsed
ants on anfetamiin mis ületarbimisel kristaliseerib ajusi...
ja siin nagu näed, nad ise suht kriitilised enamuse ainete osas
isegi targemate kasutamiste osas "uue info püüdjad"
et nad jah, päri skonservatiivsed
9. veebruar 2018. a. 14:22
Margus Meigo
eile tead nii hea vedamine, tänu sellele sain kanepi, ja veel hoopis uue tasemelise, et Paide jehoova keskusesse läksin,
pärast pikalt rääkisime ka veel,
kuid jah, kohe ku iäravast sisse läksin tuli jumalarohu lõhn
pärast pikalt rääkisime ka veel,
kuid jah, kohe ku iäravast sisse läksin tuli jumalarohu lõhn
9. veebruar 2018. a. 14:20
Margus Meigo
jumalainimeste tagasisidet vaja erinevate nende träkide osas... tema oma suur töö teinud.. mina omakorda nende eri suur loomingutega.. teen seda , tööd, et , et neid üehdada uutesse realasustesse ja maailmadesse ja nende väärtust selgitada provin, uurides eri inimeste arusaaame ja missurugstesse püünistesse miliste arusaamadega keegi üleval ja lal lukku pantud
9. veebruar 2018. a. 14:19
Margus Meigo
kuid ta jah, hingepääste tööd kaotatud hingedele väga sügaval tasemel teeb.. ja see elektronika ja biit mis ta teeb.. on ka ajast ees, ja vana kvaliteediline,
hoopis peenesüsteemilisem kui tavapäärane noorte tümps
hoopis peenesüsteemilisem kui tavapäärane noorte tümps
9. veebruar 2018. a. 14:15
Margus Meigo
ainult suts vannub .. kuigi enamasti peaaegu vajlikes kohtades.. siis selle saks jah... selleta saaks, eks selles osas ma maininud ka talle..
kuid vähemasti ta ei ropenda tavamoodi ebavajlieks kohtades madalalt
kuid vähemasti ta ei ropenda tavamoodi ebavajlieks kohtades madalalt
9. veebruar 2018. a. 14:13
Margus Meigo
nagu imbub ja imbub
9. veebruar 2018. a. 14:12
Margus Meigo
on täitsa need kes kohe tunda, et hoopis muid aineid ja suundasi promovad, ja sarviku pole.. tema alati sarviksut eemale viib ilma, et märki külge jätaks, sest muidu edaspidi ei jõuaks sõnum alumitesse kohtadesse kohale ega pärale
9. veebruar 2018. a. 14:11
Margus Meigo
sest tuelb piiiri hoida, et ei tuleks promo maiku ega väärarvemusi ja et ei saaks esile kutsuda teiste selleteemalisi rünnakut ja edasipidi siis pannakse juba jäädavad valemärgid aastapikkused rünnakud tavainimeste hulgas peale kui.. kuid... kuid nagu noortele selliste asjade erinevused kergesti selgeks teeb kes kuulab...
ajast ta suts liiga ees ka kuid ikkagi...
ajast ta suts liiga ees ka kuid ikkagi...
9. veebruar 2018. a. 14:10
Margus Meigo
Ja täitsa karmidesse tuunidesse sisepannud nad asju, mida vähesed noored juglevad, selliste muusika hulkades: https://soundcloud.com/pkestonia/pk-sub-zero-chillim
9. veebruar 2018. a. 14:09
Margus Meigo
Kui selle viimase loo osas, vaja slängi mõttekonteksti tähendusi, siis ütle aga enne vastamist kui tarvis, Targana ka, saab mõne eeldusega paika panna väärsuuna, isegi osa jupiti mõistmist laen alles
6. veebruar 2018. a. 18:47
Margus Meigo
See 20 ne euro postitus,
on Marijuaana inimeste sisenali,
Sest nimetl mingi must jõud on hoidnud Eestis hinna stabiilselt 20ne euro juures täpselt,
Lätis on 10 ja seda peetakse ka kalliks.
Nu vot, siis selline sisevihje tolle noorte asjade osas, et kui nad oma 20 neseid vahetavad, 20 seid kaupasi..
on Marijuaana inimeste sisenali,
Sest nimetl mingi must jõud on hoidnud Eestis hinna stabiilselt 20ne euro juures täpselt,
Lätis on 10 ja seda peetakse ka kalliks.
Nu vot, siis selline sisevihje tolle noorte asjade osas, et kui nad oma 20 neseid vahetavad, 20 seid kaupasi..
11. detsember 2017. a. 23:34
Toomas Sirge
Inimene on ju alati tahtnud igavest elu, vaesuse ja orjuse kaotamist, aga ei kirik ega riik ei suuda seda pakkuda.
14. november 2017. a. 18:02
Toomas Sirge
Inimene on praegu veel ekslik olend...- ei suuda teha õigeid otsuseid. See usutarkus võib olla sama vana kui maailm aga aja jooksul muutub kõik teistmoodi. Piibel on ka vana ja öeldakse, et seda pole muudetud inimese poolt, vaid selle on kirjutanud inimesed Jumalast inspireerituna.
14. november 2017. a. 17:59
Margus Meigo
ja meeldivalt vajaliku suunas kasvataks ühsikonnas kus hullused üle pea tormavad meeletul kiirusel ja eri põhjustel mis üldse elusuunalised pole loodud olemagi,
mis see loodus ja eesti ja usutarkus siin on mida kasutada, riigile ja vanematele meeldiv
mis see loodus ja eesti ja usutarkus siin on mida kasutada, riigile ja vanematele meeldiv
14. november 2017. a. 17:55
Margus Meigo
ikka peame, regulerima, korraldama ja eelkõige, reaalse päeva probleemid lahendama,
lahenduse leidma,
nagu see Jõuluõhtu asi,
lihtne teada, mida üks ja teine usub, kuid mis see lahendus oleks, mis lapsi ei lõhuks
lahenduse leidma,
nagu see Jõuluõhtu asi,
lihtne teada, mida üks ja teine usub, kuid mis see lahendus oleks, mis lapsi ei lõhuks
14. november 2017. a. 17:54
Margus Meigo
et miskeid plaanid ja uskumised peavad olema, ega muidu meil pole midagi järgi kui niisama lepase reega lodame, et las jumal ise kõike teeb aga me ise tema käskude põhiselt siis enda maal ringi tatsavaid korrale eip juge ega mõista kutsuda
14. november 2017. a. 17:53
Margus Meigo
seda küll, aga sinna jõuame ainult siis kui kriku ja riigi struktuuridesse need iniemsed saame ajapikku kes on vabad, seleks aga peab neist arusaama, õppima koos ja integreerima õiges suunas,
muidu elementaarne statistika näitab, et siin ongi ainult hukatus muida iniemsed ise endale kaela toovad *
ja eriti just head, kes ei aita neid kes vajvad abi (suurfirmad, valitsused, petukirikud ja muud kirikud jne)
muidu elementaarne statistika näitab, et siin ongi ainult hukatus muida iniemsed ise endale kaela toovad *
ja eriti just head, kes ei aita neid kes vajvad abi (suurfirmad, valitsused, petukirikud ja muud kirikud jne)
14. november 2017. a. 17:52
Toomas Sirge
Aga inimene on loodud Jumala poolt vabana ja ise otsustavana- ainult täiuslik inimene teeb õigeid otsuseid.
14. november 2017. a. 17:49
Toomas Sirge
Mõtetu- kirikud ja riigid armastavad ainult neid, kes on kuulekad orjad ja täidavad nende käske.
14. november 2017. a. 17:47
Margus Meigo
et "ise valida" lastele anda...
ei saa veel, ainult, kui osad asjad vcalitakse ju nende eest
ei saa veel, ainult, kui osad asjad vcalitakse ju nende eest
14. november 2017. a. 17:47
Margus Meigo
kuid mis moodi siis seda koolis, kujutadette, 1 kuni neljas klass,
kahe lapse vanemad ju poel jõulu pooolsed, osad niisama ei hooli muul põhjusel , osadele väga olulne , ja mis moodi seda kooslust siis hoida... nii, et osad lapsed kurvalt ei tunneks ega teisi imelikult ei vaataks keda ei lubata,
nii, et neil endal oma peas konflikti ei tekiks ja et nad oma vanematelt kysides "miks nad ei võinud tulla" ei saaks Jehoova vastaseid sajatusi ja "tarkust" kuulda
kahe lapse vanemad ju poel jõulu pooolsed, osad niisama ei hooli muul põhjusel , osadele väga olulne , ja mis moodi seda kooslust siis hoida... nii, et osad lapsed kurvalt ei tunneks ega teisi imelikult ei vaataks keda ei lubata,
nii, et neil endal oma peas konflikti ei tekiks ja et nad oma vanematelt kysides "miks nad ei võinud tulla" ei saaks Jehoova vastaseid sajatusi ja "tarkust" kuulda
14. november 2017. a. 17:47
Margus Meigo
kellega suurte asjade ja muudatuste osas läbi räägitakse jne
14. november 2017. a. 17:45
Margus Meigo
nu jah tegelikult peaks ikka Valitsus Kiriku teha olema... ja valitsusele peaks kirik olema nagu inimeselegi, koht kus minnakse nõu küsima
14. november 2017. a. 17:45
Toomas Sirge
Las iga üks valib omale, mida ta soovib pühitseda- Püübel ka ju ei sunni kedagi, hoopis ristiusu kirik sunnib ja hirmutab inimesi, ning püüab manipuleerida inimese teadvusega ja seda kontrollida. Paljud valitsused kasutavad kirikut oma tööriistana...
14. november 2017. a. 17:44
Toomas Sirge
😀
14. november 2017. a. 17:40
Margus Meigo
mis soovitaksid
14. november 2017. a. 17:40
Margus Meigo
Nu jah, selles asi ongi, et kuidas seda teha nii, et lambad terved ja hundid söönud
14. november 2017. a. 17:40
Toomas Sirge
Aga jehoova tunnistajad peavad Jõulusid ka paganlikeks pühadeks ja ei tähista ka sünnipäevi ja palju muud. Nemad ei pea kiriklikest pühadest mitte muhvigi...
14. november 2017. a. 17:40
Margus Meigo
prügi kooolis ei toodeta, lapsed ise koristavad, aitavad laua katta, kos tänavad.. looduses matkame ja ronime niisama ringspordi asemel jne
14. november 2017. a. 17:36
Margus Meigo
(waldorfi taustaga hariduskeskus, kuid oma suunaga, lihtsalt mei proovime võtta parima staineri pedakoogikast ja riigisüsteemist ja siis ise puuduvad kohad täita niipalju kui seadus lubab ja võimaldab)
14. november 2017. a. 17:35
Margus Meigo
mis moodi Sa koolis seda asja lahendad soovitustes?
14. november 2017. a. 17:35
Margus Meigo
mida võiks selle asemel tähistada, sõnastada, suunata..
14. november 2017. a. 17:34
Margus Meigo
Sünnipäeva asjadega suht saime hakkama, lihtsalt kuidas see koolilõpupidu, mis samal ajal ka jõulupidu.. kudias kellegi mitte jõulutuju rikkuda...
sest see paljudele ainuke ausdtus, hingega koosolemise päev aastas
sest see paljudele ainuke ausdtus, hingega koosolemise päev aastas
14. november 2017. a. 17:34
Margus Meigo
mis osa jõulupeost nad kaasa teha saaksid ja kuidas, nii, et vanematele oleks sobiv ega kahtlusi ei tekiks?
14. november 2017. a. 17:33
Margus Meigo
Muidu Sa oled õige spetsalist ka vist aitama, et kuidas mul siin naisterahvaga kellegaq koos,
meil koolis ka kahe Jehoova Tunnistejate lapsed kelle eluteed juhatada,
kuid kuidas seda teha, väikekoolis, jõulupeoajal, nii , et lastele kõigile meeldiv oleks ja arusaadav
meil koolis ka kahe Jehoova Tunnistejate lapsed kelle eluteed juhatada,
kuid kuidas seda teha, väikekoolis, jõulupeoajal, nii , et lastele kõigile meeldiv oleks ja arusaadav
14. november 2017. a. 17:33
Toomas Sirge
Ma arvan, et seda Piibli öeldut saab siis kontrollida, kas vastab tõele- kui elame...
16. september 2017. a. 18:58
Toomas Sirge
😎
16. september 2017. a. 18:55
Toomas Sirge
Vaevalt et riigid hakaksid austama Jehoovat, kes on öelnud et kõik inimvalitsused kaovad või hävitatakse peatselt algavas Armagedoni sõjas, kus nii nagu taevas nii ka Maa peal tuleb Jumalariik... Huvitav oleks, mis-See pidi toimuma õige pea.
16. september 2017. a. 18:53
Toomas Sirge
Jehoova ei allu riikide valitsustele, vaid riigid kasutavad teatud usuvoole oma huvides ära- neid mis nende poliitikaga on sobivamad. Ristiusk jne. Piibel ei toeta vägivalda ja petmist, aga ka vääruske ning ebajumalaid.
16. september 2017. a. 18:47
Margus Meigo
Kuid ma ikkagi arvan, et peaks oelma, riiklikult Jumal austatud
16. september 2017. a. 14:46
Toomas Sirge
Ristiusku on meile toodud tule ja mõõgaga ja kuidas saab see Jumalale meelepärane tegevus olla. Ka maine poliitika ei peaks sekkuma usku-seda püütakse rahva manipuleerimiseks ära kasutada. Jumal pole maiseid kuningaid toetanud Piibli järgi.
3. august 2017. a. 18:24
Toomas Sirge
Piibel ütleb, et usku ei saa peale sundida-see on inimese, kui otsustusvõimelise olendi vaba valiku küsimus. Tema õigetest otsustest oleneb, millise tee ta valib. Kõige sillutatum tee ei olegi õigem. Kõik mida peab tegema on Piiblis kirjas juba ammu. Ristiusk aga pooldab käske ja hirmutamist, mis on Jehoovale vastik.
3. august 2017. a. 18:19
Toomas Sirge
Tänan, Margus!
3. august 2017. a. 18:13
Margus Meigo
Temast ikka mitu head legendi siia jäänud
3. august 2017. a. 17:54
Margus Meigo
Ma Jaani vanas kirikus siin rohelises
3. august 2017. a. 17:54
Margus Meigo
Ilusat valgust Sulle!
3. august 2017. a. 17:54
Margus Meigo
Sa muidu tundub ka huvitavast agentuurist olema
18. juuli 2017. a. 0:06
Margus Meigo
Kuid kahjuks ei ole leida eriti usuinimesil, kellega punti võtta ja minna Vanakülale selgeks teha.. mis paganajama ta ajab... või Lagnale, et uurida kas ta teada sai kes annunaki eelased on
17. juuli 2017. a. 20:33
Margus Meigo
sa vist vaatasid seda albumit, kuid siin see pildimaterial millest rääkisin:
https://www.facebook.com/Psychedelic.Experience/media_set?set=a.10212427391936596.1073741884.1135161043&type=3
https://www.facebook.com/Psychedelic.Experience/media_set?set=a.10212427391936596.1073741884.1135161043&type=3
17. juuli 2017. a. 15:54
Margus Meigo
need ianed saavad ajust uskumatuse, pessimismi ja pahuruse eemaldada... ja siis pääseb see mis vaja rohkem voolama meis, et õige vaim saaks üldse ennast õrnalt meis kinnitada
17. juuli 2017. a. 15:53
Margus Meigo
vähe sellest, et kõik putukad ja loomad sõbralikumat kohe suga suhtuma hakkavad, seni kuni ainetes olles mõtted jumala suunal hoiad
17. juuli 2017. a. 15:53
Margus Meigo
ja nii tore oleks, et oleks tiesed iniemsed kes seda koos teha soovivad, sest siis on viamujõudu rohkem ja usujõudu
kuidagi juhtub sedasi lausa, et inimeste meeleolud ja olekud sellisesse olukora viiakse, saa viia node tiamedega,
et tundub, et füüsiline ilm ka ümber muutub, .. sest need ained suudavad väga jumala piiril asju tedvuses hoida ja ju siis ka nad nõus neid ilmasi sättima või kuidas see täpselt toimib pole kindel.. aga alles hiljuti viimasel "reisil" oli meil väiek tõestuski, kahjuks kaamera sai tühjaks ja päris maagiat peale ei saanud, ja ega kaamera ainult väiekst osagi sellest oli võimeine võtma...
Kuid kohas kus muidu alati hoopis teine ilm olnud, inimeselt kes aastaid käinud sääl, ütles, et sellist olukorda ,ilma ja asju ponud varem näinud,
tegi ka ise kohe pilte, et pärast vaadata aruvtist, kas ikka oli nii.. ja pidid tõestasid, et oli ikka
kuidagi juhtub sedasi lausa, et inimeste meeleolud ja olekud sellisesse olukora viiakse, saa viia node tiamedega,
et tundub, et füüsiline ilm ka ümber muutub, .. sest need ained suudavad väga jumala piiril asju tedvuses hoida ja ju siis ka nad nõus neid ilmasi sättima või kuidas see täpselt toimib pole kindel.. aga alles hiljuti viimasel "reisil" oli meil väiek tõestuski, kahjuks kaamera sai tühjaks ja päris maagiat peale ei saanud, ja ega kaamera ainult väiekst osagi sellest oli võimeine võtma...
Kuid kohas kus muidu alati hoopis teine ilm olnud, inimeselt kes aastaid käinud sääl, ütles, et sellist olukorda ,ilma ja asju ponud varem näinud,
tegi ka ise kohe pilte, et pärast vaadata aruvtist, kas ikka oli nii.. ja pidid tõestasid, et oli ikka
17. juuli 2017. a. 15:52
Margus Meigo
tõesutsmateriale millest teadlased, akadeemikud ja tavakodanikud palju rääkiksid koos meedia materialiga, seda ainult alla paarisajase eurose investeeriguga saaks tekitad.a. mõelda siis mida veel suurtemate asjadega
17. juuli 2017. a. 15:48
Margus Meigo
ja kõige lihtsamate tööriistade osas, pole suurt keerulist tööd vajagi,
saab juba saja 20 euroga, päris palju tehtud
saab juba saja 20 euroga, päris palju tehtud
17. juuli 2017. a. 15:47
Margus Meigo
ja kohe mingitel aladel ja kohtadel on ka .. nagu hoitakse suuresti mingi energia, oleku all, kus miskid tumdad viamsed agendid asju hoiavad, meeleolusi madalad ja isekad.. inglismaal yhest linnaosast sellisest teise sõites.. nagu uute maailma, oleks sattunud, 7 kilomeetirt eemal kõigest
17. juuli 2017. a. 15:46
Margus Meigo
see selline raske võrk mile sees muidu vaeseid ja kodutid hoitaks,e mingit moodi suhtluskanalid on selles maailmas olle,s äralõigatud muu maailmag,a kugi paraleelselt mõlemad kõrvuti ja suhtlevad.. naertavad üksteisele... kuid täisti nagu mingis erladi maailmas tegelikult,
isenende asjade sees ka olnud et seespoolt näha ja nii on
isenende asjade sees ka olnud et seespoolt näha ja nii on
17. juuli 2017. a. 15:45
Margus Meigo
Ainuke asi on leida inimene, kes oma palgast sooviksselle annetuse ja projekti huviga läbi viia teadlikult,
vastutuse võin võta vabalt ise enda peale,
kuid teie iniemsed kes normaalelus elavad,
mitte kodutuna osati naug maise,
TEIE saate kergeid muudatusi teha.. peale seda kui mitmeid punte sedasi tervemaks on tehtud,
siis see asi saab tõestuse ja muutub esirinda, kasvõi allmaadpidi , hakatakse nii masenduses koduperenaisi kui muid ulakaid ravima õigete raivmitega,
mis viamuga kontakti viivad..
ja siis kui inimene juba on arusaamale jõudnud, et viamses maailmas elavad, (mida suht lihtne teha enamusele, kel piisavalt inimalgeid alles).. siis iseenesest ta parmeiad mõtteid ja tegusi, sööke ja jutte tegema hakkab ... siis ta ei hoiaka mustade mõtetega teiisi oma mõtete all vangis
vastutuse võin võta vabalt ise enda peale,
kuid teie iniemsed kes normaalelus elavad,
mitte kodutuna osati naug maise,
TEIE saate kergeid muudatusi teha.. peale seda kui mitmeid punte sedasi tervemaks on tehtud,
siis see asi saab tõestuse ja muutub esirinda, kasvõi allmaadpidi , hakatakse nii masenduses koduperenaisi kui muid ulakaid ravima õigete raivmitega,
mis viamuga kontakti viivad..
ja siis kui inimene juba on arusaamale jõudnud, et viamses maailmas elavad, (mida suht lihtne teha enamusele, kel piisavalt inimalgeid alles).. siis iseenesest ta parmeiad mõtteid ja tegusi, sööke ja jutte tegema hakkab ... siis ta ei hoiaka mustade mõtetega teiisi oma mõtete all vangis
17. juuli 2017. a. 15:44
Margus Meigo
Lihtsat asja saan tõestada,
võtame 5, 10 täeisti elust läbi inimest, kes on nagu mahakandmisel, ühiskonna mõttes,
Kodutut, ja anname neile neid rohtusi mis ma tean, et aitab,
filmime asja ja asjakäigu üle,s
et kodutud nõusse saad,a ja et nad oma ajaeest väärikalt makstud saaks, tuleks loomulikult neile ka anda raha,
ja maolen väga kindel, suurem osa peale lühiajalist vabatahtliku vaimuravi, ei ostaks selle raha eest alkoholi,
ja suur osa neist , muudaks oma elu kvaiteeti, mõtteid ja kuidas ilmavaatavad hoopis mitu astet paremaks,
mis omakorda looks paljurohkem positiivsemat vimaset energiat.. sest jumal ka vaesteimate läbi toimib
ja ku ikeegi ennast väga hästi tunneb kellegi väga vaese kõrval.. siis see enamasti on kivi selle hästitundja kapsaaeda... kui ta endas aga hoolivuse aktiviseerib..
võtame 5, 10 täeisti elust läbi inimest, kes on nagu mahakandmisel, ühiskonna mõttes,
Kodutut, ja anname neile neid rohtusi mis ma tean, et aitab,
filmime asja ja asjakäigu üle,s
et kodutud nõusse saad,a ja et nad oma ajaeest väärikalt makstud saaks, tuleks loomulikult neile ka anda raha,
ja maolen väga kindel, suurem osa peale lühiajalist vabatahtliku vaimuravi, ei ostaks selle raha eest alkoholi,
ja suur osa neist , muudaks oma elu kvaiteeti, mõtteid ja kuidas ilmavaatavad hoopis mitu astet paremaks,
mis omakorda looks paljurohkem positiivsemat vimaset energiat.. sest jumal ka vaesteimate läbi toimib
ja ku ikeegi ennast väga hästi tunneb kellegi väga vaese kõrval.. siis see enamasti on kivi selle hästitundja kapsaaeda... kui ta endas aga hoolivuse aktiviseerib..
17. juuli 2017. a. 15:42
Margus Meigo
ja me saame ja me kohtustus on teha , usk püsib elus ju ainult siis kui käsku teha
17. juuli 2017. a. 15:37
Margus Meigo
kudi jah, seda kõike selgitada ja seletada ei saa ilma, et oleks pealehakkajaid, julgeid kes siis vastutuleksid oma teeotsast, ja oma käe ja silmaga vaataks mis on ja mida teha saab
17. juuli 2017. a. 15:37
Margus Meigo
anda unustame..
17. juuli 2017. a. 15:36
Margus Meigo
kes taimi teab, on loojaga ja paljude muude struktuuridega lihtsasti kontaktis, ja saab igapäevast kerget viamutööd teha,
kes aga ei tea.. siis ...siis nad kergesti, ka targeimate hulgas võivad ohvriks langeda,
isegi nagu Einar Laigna,
kui me talle õigeid rohtusi õ
kes aga ei tea.. siis ...siis nad kergesti, ka targeimate hulgas võivad ohvriks langeda,
isegi nagu Einar Laigna,
kui me talle õigeid rohtusi õ
17. juuli 2017. a. 15:36
Margus Meigo
mudugi alguses enamuse töö, et käimasaada, peavad eri vaevadega paljud tegema palju, kellest keegi miagi ei pruugi teada, kuid kelle viljadest enamus hiljem nautleb.. kuid sis tuleb hoolt kanda, et see nautlemise ühiskond, nii heaks mis tehtud saab, jälle samu viu ei tee naug need rooma valitsuse omad, ehk kes siis loobuvad vaimsetest arusaamistest ja tõsidustest,
sest unustatakse süüüa õigeid taimi mida jumal loonud, või kasutada aineid, mis kursssi viiks selega mis võimalik ja mis on
sest unustatakse süüüa õigeid taimi mida jumal loonud, või kasutada aineid, mis kursssi viiks selega mis võimalik ja mis on
17. juuli 2017. a. 15:34
Margus Meigo
ei..me peame VÄGA täpselt arusaama olulisemates nurkades, mida me peame tegema ja mida mitte,
ja ilmselgelt peab tegelema Pidevalt asjaliku valitsuse loomisega,
kes sellega ei tegelevõi kes selle vastu on ka jumaliku korralduse vastu ju kas siis meelega või oma arusaamiste puudulikuses,
meie oleme need, kes seda tegema peavad ja teevad
ja ilmselgelt peab tegelema Pidevalt asjaliku valitsuse loomisega,
kes sellega ei tegelevõi kes selle vastu on ka jumaliku korralduse vastu ju kas siis meelega või oma arusaamiste puudulikuses,
meie oleme need, kes seda tegema peavad ja teevad
17. juuli 2017. a. 15:33
Margus Meigo
Kui Keegi ütleb, et maist valitsust pole mõtet jne, siis mist sellega mõtleb, et ootme ükskõikselt, mis iganes tulnukas taevast maandub ja asume teda kummardama +
17. juuli 2017. a. 15:31
Margus Meigo
praegu aga on tippudes igast muud inimkehas muud vaimud kes pole maiste misioonidega
17. juuli 2017. a. 15:30
Margus Meigo
vaata asi on sedasi, et SIIN on asi korrast ära, sest TAEVASED võimud on siin võimul, ehk nagu piiblis õeldi, mitte maiste jõudude vaid Taevaste vastu peab sõdima,
ehk siis reaalne maine võim, ongi Jumalik võim, mida jumal Läbi inimeste ainult siin loplikult ju korraldab
ehk siis reaalne maine võim, ongi Jumalik võim, mida jumal Läbi inimeste ainult siin loplikult ju korraldab
17. juuli 2017. a. 15:30
Toomas Sirge
Kuna inimesed pole täiuslikud ja on erinevatel arvamustel.
17. juuli 2017. a. 14:52
Toomas Sirge
Aga Piibel ütleb, et ükski inimvalitsus ei suuda asendada Taevast valitsust, kuna ükski inimvalitsus ei suuda kaotada vaesust, ülekohut, surma, Saatana võimu... jne.
17. juuli 2017. a. 14:51
Margus Meigo
selles mõttes, et Jumalik
14. juuli 2017. a. 19:43
Margus Meigo
Vot selline kuningriik juba tundub taoline mis asja väärt on, mille kallal tasub tööd teha
kuid eks jah..
õige inimvalitsus ongi taevine
kuid eks jah..
õige inimvalitsus ongi taevine
14. juuli 2017. a. 19:43
Toomas Sirge
Tere! Vaata head sõnumit Jehoovalt meile. Jeremija 29:11 ja loe Jesaja 25:8 33:24, Taanieli 2:44. Mitte ühelgi valitsusel pole õnnestunud kaotada kuritegevust, haiguseid ega surma. Varsti vahetab Jumal inimvalitsused välja oma valitsuse vastu, ütleb Piibel.
14. juuli 2017. a. 16:44
Margus Meigo
Sünnat tarvis,
kuigi mu emale vast soove saat apigem,
kuid küsimus hoopis muu, et kuidas sellest videost arvasid: https://www.facebook.com/Psychedelic.Experience/videos/10212233778336377/
kuigi mu emale vast soove saat apigem,
kuid küsimus hoopis muu, et kuidas sellest videost arvasid: https://www.facebook.com/Psychedelic.Experience/videos/10212233778336377/
30. juuni 2017. a. 16:09
Toomas Sirge
Margus Meigo, palju õnne sünnipäevaks!
16. mai 2017. a. 11:34
Toomas Sirge
23. märts 2017. a. 10:38
Toomas Sirge
Saadan sulle mõne huvitava teksti Venemaa inimõiguste teemal, vahest huvitab. Ei tundu, et kõik usud sõbralikult koos saaksid eksisteerida tänapäeval veel.
23. märts 2017. a. 10:35
Toomas Sirge
14. märts 2017. a. 15:21
Toomas Sirge
Vaata, kuidas Tai ametnikud kasutavad juba Jehoova Tunnistajate ideid sotsiaalküsimuste lahendamiseks. Kuigi nad on budistid, austavad nad Uue Maailma Piibli põhimõtteid.
14. märts 2017. a. 15:20
Margus Meigo
eks see alalarenenud ole, et ühe jumala inimesed omavahel võistlevad
8. märts 2017. a. 12:36
Toomas Sirge
Siin Ida-Virumaal on näiteks Jehoova tunnistajate seas venelasi palju rohkem, kui eestlasi.
6. märts 2017. a. 22:47
Toomas Sirge
Ma arvan, et Venemaal Jehoova tunnistajate vastu suunatud repressioonid tellis Vene õigeusu kirik, millel on suur mõju valitsusele. Nad kardavad konkurentsi. Saientoloogid aga seal kirikule konkurentsi ei paku.
6. märts 2017. a. 22:45
Toomas Sirge
Ma mõtlen, et seda usu puudust tekitavadki nende uuema aja demokraatlike variantide rohkus, mis ei ole päris täielikud demokraatiad- see on nagu erinevate uskudegagi, tekitavad teadlikult rahva seas segadust ja negatiivset hoiakut. Rahvas veendub, et see kapitalistlik demokraatia ei aita neil helgesse tulevikku pääseda.😜
6. märts 2017. a. 22:39
Margus Meigo
usu puudus on enamasti see põhimure
3. märts 2017. a. 3:44
Margus Meigo
tehnologia ja teamdised ammu olemas kuidas rahvale intelg võimu anda, kuid see pole eesmärk veel paljudel siani
3. märts 2017. a. 3:44
Margus Meigo
ei nu võimalus ei ole antud
3. märts 2017. a. 3:44
Toomas Sirge
Küll rahvas ka õpib, kuidas juhtida, aga tal puudub praktiline oskus
2. märts 2017. a. 15:31
Toomas Sirge
Sa mõtled kapitalistliku demokraatiat-aga see pole dem.
2. märts 2017. a. 15:29
Margus Meigo
ja vaadates kes demokraatia loonud on .. jaarvatvasti miks.. siis ega see selleks loodud olegi ja ei saagi olla, et rahval oleks võim vaid pigem, et neil oleks võimalus mõelda, et nendel on ka olulisus mis motiveeriks neid alluma
2. märts 2017. a. 15:25
Margus Meigo
nu eks selle teema maie pärn ja ülo vooglaid on suht hästi ära seletanud
2. märts 2017. a. 15:24
Toomas Sirge
Aga mis demokraatiasse puutub, siis mulle küll ei tundu, et Eestis selliseid põhimõtteid järgitaks. Rahvas ju ei saa praegu alt ülesse riiki juhtida. Semokraatia ei ole see, kui võidab see, kes kõige kõvemini karjub või on kõige tugevam. Otsused peavad ikka olema mõistlikud, targad ja siis rahvale kasulikud-kodanikud peaksid ka hääletama, et valida võimuorganid ja neid peaks ka saama reaalselt tagasi kutsuda.
2. märts 2017. a. 15:11
Toomas Sirge
Aga see Saientoloogia lõi ka üks USA ulmekirjanik, kes pani selle uue usu? või filosoofia põhimõtted kirja, kuid need organisatsioonin ei ole veel valmis kuulutama seda usuühinguks. (L. Ron Hubbard vist). Mõnedes riikides loetakse neid ka kuritegelikeks ja totalitaarseteks organisatsioonideks ja ms.😜
2. märts 2017. a. 15:01
Margus Meigo
jah mis see demokraatia on arvestades neid jõude siin ilmas, et kuidas ja mis moodi see toimima peaks.. mul oma ideed aga..
1. märts 2017. a. 1:49
Toomas Sirge
Mnjaa... seal võib kõike juhtuda, kus demokraatiat ei peeta millekski.
28. veebruar 2017. a. 12:26
Margus Meigo
mõelda vaid kui nad Saiontoloogidega oleks samamoodi julgenud käituda
27. veebruar 2017. a. 22:45
Toomas Sirge
Tere. Vaata, kuidas Venemaa võimud kiusavad jehoova tunnistajaid ja nimetavad neid ekstremistideks. On näha ka kuidas läbiotsimise käigus poetatakse neile kompromiteerivaid materjale.
27. veebruar 2017. a. 21:27
Toomas Sirge
27. veebruar 2017. a. 21:23
Margus Meigo
kindelsee
8. jaanuar 2017. a. 2:18
Toomas Sirge
Ja Jehoova aitab neid ainult, kes on tema usku ja jälestab neid uske, mis ei järgi Piibli põhimõtteid. Vähe on sellestki, et tunned Piiblit, tuleb ka selle põhimõtete järgi elada ja käituda. Enese ületamine ja muutmine on siin kõige raskem.
7. jaanuar 2017. a. 17:25
Margus Meigo
tunnustama peaks kõige madalamid kes on head
6. jaanuar 2017. a. 19:17
Margus Meigo
ja siin on eesotsas veel mitmeid, kes isegi väliselt pole kristlikud, kuid teenivad jumalat jumalale meeelepärasemalt, sest nad ka ei vastandu kristlusele, ega ei delalveeri ennast mitme jumala vahel nagu idamaa osad asjad jms ... seegajah... kuisiin on võitlus, ja kui lähb võitlsuseks, siis peab olema kindel, et valedesse asjadesse kinni ei jääks, ei mormoonid ega jehoova Tunnistajad, kes maailma mõttes ikkagi võiksid olla vabalt top 3 olulisema Jumalasuuna sees, isegi tipp, kui ainult õiged asjad alles jätaks, lipsud ja mitmed muud vead (nagu vanad naised ei saa midagi tänaval toimetmaise eest ... samal ajal ees bossid noored kimavad kallite aotode ja ylikondadega ringi...kuigi need tänava naised on just need hinged kes neid tegelikult elus hoiavad ja kellel on adekvatsed palved)
6. jaanuar 2017. a. 19:16
Margus Meigo
ja peakontor ka, endal vigasi palju mida neil endil pole võimalik seest näha eriti, ja siis uhkelt eiravad mu abi, mis aitaks neid reformida sedasi, et nad oluliste õigustega kindalt oleks samal joonel ja kaitstud,
sest kui on 10 õiget, kuid ainult 3 mahub paati, siis nende õigete seast valitakse need kes on vähimate vigadega
sest kui on 10 õiget, kuid ainult 3 mahub paati, siis nende õigete seast valitakse need kes on vähimate vigadega
6. jaanuar 2017. a. 19:13
Margus Meigo
kuid jah, suures osas muidugi jehoova tunnistajad seda viga veel teevad, et ma nüüd vist üle 3 me korra juba tänava preestritele andnud oma numbri ja nad lubanud ühendust võtta jne kuig kunagi seda ei tee... ei eestis ega inglismaal...
6. jaanuar 2017. a. 19:12
Margus Meigo
neamd omas ÕIGES asjad ongi vast ühed kõrgemad, suurtest,
on ju isegi mingi püha rituaal kus jumalale tulesi süüdatakse palvega mingi aasta takka, ja kunagi seda oli proovinud katoliiklased teha ja siis maavärin tekkis ja siimaani seintes praod sees ja tuled ei süttinud...
kuid kui õigeusu mehed palvet loevad, vatikan ainuke aeg kui õigeusku minuteada appi kutsub ((kuigi eks tegelikult neil palju üksteise abistamist kui kaks tipp konservatiivi poolt)
kuid jah.. kas sa tead seda rituaali, kohta kus need usu pead üle ilma kokku tulevad sinna koopasse või kuskile, ja siis palvega, palve jõul küünlad süüdatakse?
Pean järgi uurima uuesti.. mul miskeid sise asju eri usu inimesed ikak räägivad, et saaksin neid infosi teiste relgiooni siseasjadele omakordajagada, et aidata jumalamaailma siduda ja Aega ette valmistada,, et meie vahele mõrasi lihtne lyya pleks, ja et siduvaid kasulikusi üksteise silmis oleks rohkem kui kuulujutte ja eelarvamusi
on ju isegi mingi püha rituaal kus jumalale tulesi süüdatakse palvega mingi aasta takka, ja kunagi seda oli proovinud katoliiklased teha ja siis maavärin tekkis ja siimaani seintes praod sees ja tuled ei süttinud...
kuid kui õigeusu mehed palvet loevad, vatikan ainuke aeg kui õigeusku minuteada appi kutsub ((kuigi eks tegelikult neil palju üksteise abistamist kui kaks tipp konservatiivi poolt)
kuid jah.. kas sa tead seda rituaali, kohta kus need usu pead üle ilma kokku tulevad sinna koopasse või kuskile, ja siis palvega, palve jõul küünlad süüdatakse?
Pean järgi uurima uuesti.. mul miskeid sise asju eri usu inimesed ikak räägivad, et saaksin neid infosi teiste relgiooni siseasjadele omakordajagada, et aidata jumalamaailma siduda ja Aega ette valmistada,, et meie vahele mõrasi lihtne lyya pleks, ja et siduvaid kasulikusi üksteise silmis oleks rohkem kui kuulujutte ja eelarvamusi
6. jaanuar 2017. a. 19:11
Margus Meigo
Minu põhiline kriitika on, oli, kui mind peakontroisse erajutule kutsuti selle soome mehe poolt kes siin eestis toimetab, et te liiga tagasihoidlikult, et peaks palju jõulisemalt selged olema
VEEL sellel momendil kui see seadusega lubatud on... saan aru, et veneajal oleks maha lastud, mõnel pool, kuid praegu.. Eesti ajal... ikka kampaaniaid saaks suri ja vingeid teha, ..
kuid kuna kontris nad ka otseset minuga ühendust ei võtnud uuesti, selles osas milles neid aidata saaksid läbi Vaimu, siis ei ole saanud ka rohkem aidata, kui lihtsalt tegelenud sellega, et suures osas teid positiivselt ajaloo raamatusse salvestada,
ja see salvestaja ise ju ei saa otsene tavapärane liige olla eks, muidu oleks kallutatud... ja muidu ei saaks arvamusi häid mude asjade kohta ehk... kuid ma isegi kritiseerisin õigeusu kiriku pea missal kirikuisale õigeusu süsteemi patriarhaatliku tegevust selles vene kiriku sees, seal kõigi ees, kuigi austan ka neid
VEEL sellel momendil kui see seadusega lubatud on... saan aru, et veneajal oleks maha lastud, mõnel pool, kuid praegu.. Eesti ajal... ikka kampaaniaid saaks suri ja vingeid teha, ..
kuid kuna kontris nad ka otseset minuga ühendust ei võtnud uuesti, selles osas milles neid aidata saaksid läbi Vaimu, siis ei ole saanud ka rohkem aidata, kui lihtsalt tegelenud sellega, et suures osas teid positiivselt ajaloo raamatusse salvestada,
ja see salvestaja ise ju ei saa otsene tavapärane liige olla eks, muidu oleks kallutatud... ja muidu ei saaks arvamusi häid mude asjade kohta ehk... kuid ma isegi kritiseerisin õigeusu kiriku pea missal kirikuisale õigeusu süsteemi patriarhaatliku tegevust selles vene kiriku sees, seal kõigi ees, kuigi austan ka neid
6. jaanuar 2017. a. 19:08
Margus Meigo
Küsisin ühelt väga kõrgelt rabbilt Jehoova tunnistajate kohta, pole veel otse vastust saanud, aga eks küsin veel ja annan teada kui tarvamusi huvitavaid tulevad
6. jaanuar 2017. a. 19:03
Toomas Sirge
6. jaanuar 2017. a. 7:06
Margus Meigo
presidendi intervw tuleb heaks kiita
5. jaanuar 2017. a. 0:05
Toomas Sirge
Piibli põhimõtete järgimine igapäevaelus.
4. jaanuar 2017. a. 23:07
Margus Meigo
seda küll,
kuid mis meie plaanid on, ja resursid mida kasutada saame, tolle olukorra muutmiseks jumalameelsemaks ?
kuid mis meie plaanid on, ja resursid mida kasutada saame, tolle olukorra muutmiseks jumalameelsemaks ?
4. jaanuar 2017. a. 23:05
Toomas Sirge
Aadamal oli ka vaba valik ja ta oli täiuslik inimene, kuid ta lasi siiski end Saatanast mõjutada ja maitses keelatud vilja, seega tegi päris pattu ja inimkonnalt võeti seepärast surematus ära. Nii ongi praegu inimesed kõik surelikud. Tegelikult on inimene muutunud hiljem üha ebatäiuslikumaks ja viletsamaks.
4. jaanuar 2017. a. 22:52
Toomas Sirge
Hea
4. jaanuar 2017. a. 22:45
Margus Meigo
Oot kas vaba tahe on siis näidatud kui paha või hea asjana +
4. jaanuar 2017. a. 20:40
Toomas Sirge
Jehoova tahab et teda armastatakse siiralt ja ilma sunnita. Piibel hindab just inimese vaba valikut. ☺i
4. jaanuar 2017. a. 16:56
Margus Meigo
kas otse tee otse armastus mitte olevat see mida lõpuks Jehoovale meeltmööda on, kui inimesed patuta, otse ja selgelt ausalt käituksid, nagu Saise enemasti
3. jaanuar 2017. a. 22:43
Toomas Sirge
Jehoova tahab inimestele lihtsalt populaarselt näidata, milleni viib ebausu ja saatana tee inimkonna jaoks-et nad valiksid Jehoova poolt valitud tee. Sest alati on see Saatana tee, mis meelitab paremate meelituste ja lubadustega. Otsetee viib hukatusse. Et inimene veenduks selles oma võimetuses maailma paremaks muuta ja usaldaks jumalat.
3. jaanuar 2017. a. 22:34
Margus Meigo
kuid vähmemasti Jumala planeedil, mille tema asutanud
3. jaanuar 2017. a. 21:23
Margus Meigo
lihtsalt ohtlikum, momendil, vast
3. jaanuar 2017. a. 21:23
Margus Meigo
ja siin on olemas rohkem jakõikekui mujal
3. jaanuar 2017. a. 21:23
Margus Meigo
Juudidselle pärast toimetavatki ju vaikselt, et jumalaotsustada jätta kes taevasjakes maal,kuidmaa tuleb kordateha
3. jaanuar 2017. a. 21:22
Margus Meigo
JUmalikum
3. jaanuar 2017. a. 21:22
Margus Meigo
või onnendel nii palju sellesosas öelda,
või koosmaaga saikuri rohkem küi suhu mahtus ja nüüd see amps yle liiamidaendale krabas,sest maa saab ju oplemakõrgem kui Taevas
või koosmaaga saikuri rohkem küi suhu mahtus ja nüüd see amps yle liiamidaendale krabas,sest maa saab ju oplemakõrgem kui Taevas
3. jaanuar 2017. a. 21:21
Margus Meigo
OOt kasneid inimesi siis vaja deemonite jaoks totasiin v, kuinadsiin on , mis meidnendekeskele aretamaasuti
3. jaanuar 2017. a. 21:21
Toomas Sirge
Ja Jehoova ei ole ükskõikne oma loomingu suhtes.
3. jaanuar 2017. a. 16:17
Toomas Sirge
Ehhee! Jehoova lõi enne Aadamat ja Eevat inglid, kes on vaimolendid. Inglitel oli kõrgemad võimed kui inimestel, kuigi Aadam oli täiuslik inimene. Inglid võivad aga viibida nii taevas kui ka maal. Üks inglitest tõstis Jehoova vastu mässu oma poolehoidjatega ja ta visati taevast välja oma deemonitega. Siis jäigi Saatanale ja deemonitele ainult maa. Piibel ütleb, et maa tuleb täita inimestega.
3. jaanuar 2017. a. 16:14
Margus Meigo
ja miks naised siia lasti ja mehed tehti
3. jaanuar 2017. a. 7:04
Margus Meigo
kuidas maa kurja omaks sai ja miks
3. jaanuar 2017. a. 7:04
Margus Meigo
sest kas jumal andis või rööviti see maa pantvangi ajutiselt taevaste vägede eest või jõuga
3. jaanuar 2017. a. 7:04
Margus Meigo
Nu asi selles, et ma tunnetan nagu Juuditki, et Taevas on ajutine puhkekoht, ja see on Spirituaalne koht, kuid maapealne koht kui oma aia uuesti korda teeme, saab Jumalik olema, mis on hoopis mitte spirituaalne ega maine, vaid Jumalik,
ehk kõik ja palju muud
ehk kõik ja palju muud
3. jaanuar 2017. a. 7:02
Toomas Sirge
Nii ütleb Piibel.
2. jaanuar 2017. a. 15:19
Toomas Sirge
Aga praegu on maa peal Saatana võim, mis hakkab juba lõppema.
2. jaanuar 2017. a. 15:17
Toomas Sirge
Ka Saatan kaotab oma võimu maa peal ja hävitatakse lõpuks nagu surmgi.
2. jaanuar 2017. a. 15:14
Toomas Sirge
atS
2. jaanuar 2017. a. 15:13
Toomas Sirge
Saatana teenijad, deemunid ja väärusulised surevad ja neid ei äratata uude maapealsesse paradiisi. Seda otsustab taevane kohus 1000 aasta jooksul.
2. jaanuar 2017. a. 15:12
Toomas Sirge
Jehoova otsustab peale armagedooni, keda jätta igavesti elama, aga keda mitte. Neid, kes järgivad Piibli põhimõtteid ja kes ei ole väärusulised äratatakse igavesse ellu. kus puudub vägivald jne.
2. jaanuar 2017. a. 15:08
Margus Meigo
st, tavalisi ilmalike ksimusi alustuseks uuesti, et ma sinu pildi järgi asja näha ja ettekujutada oskaks maast madalast
2. jaanuar 2017. a. 15:05
Margus Meigo
Oot mis siis ei ole suremtu, kuidas hinge siis surmeatuna hoida?
Hing on siis nagu keha, surelik , ajaga .. või nagu keha, mida kui elus ei hoia, siis sureb, kuid kunagi srueb ikka?
On töiskasvanumaid hingi ?
Hing on siis nagu keha, surelik , ajaga .. või nagu keha, mida kui elus ei hoia, siis sureb, kuid kunagi srueb ikka?
On töiskasvanumaid hingi ?
2. jaanuar 2017. a. 15:03
Toomas Sirge
Võrdle seda näiteks ristiusu kiriku väärõpetustega ja sa näed erinevusi Piibliõpetusest. Kirik püüab inimest hirmutada, manipuleerida ja tema üle võimu saavutada, et siis omakasu saada. Tõelist usku näeme tema viljadest.
2. jaanuar 2017. a. 15:01
Toomas Sirge
Surmavallas on inimesed teadvuseta ( Koguja 9:10 ; Ap 2:31). Gehenna on Jeruusalemmast edelas asunud Hinnoni oru kreekakeelne nimi (Jer 7:31). See oli prügimägi. Prohvetid räägivad sellest kui paigast, kuhu heidetakse surnukehad põletamiseks.(Jer 7:32 ; 19:6). Seega ei saa see sümboliseerida kohta, kus inimhingi sõnasõnalises tules igavesti piinatakse. Kui inimene sureb, sss sureb ka tema hing.
2. jaanuar 2017. a. 14:58
Toomas Sirge
Sõna 'vaim' ja 'hing' tähendavad piiblis kaht eri asja. Surnul puudub vaim-elujõud.(Jakoobuse 2:26 ütlebki, et ihu ilma vaimuta on surnud. Mõnikord tähistab 'hing' inimese elu. Piiblit uurides võib veenduda, et seal ei seostata hingega kunagi sõnu 'surematu' või 'igavene'-hing on surelik. Hing(kreeka psykhe) 1Moosese 1:20 ; 2:7 ; Hes 18:4 ; 1Te 5:23-elu, olend, inimene.
2. jaanuar 2017. a. 14:49
Toomas Sirge
Vastuseks sinu küsimustele. Mis on Piiblis surmavald? Heebrea sõna še'ool' ning kreeka vaste hai'des esinevad Piibli algtekstis üle 70-ne korra. Mõlemad sõnad on seotud surmaga. Koguja 9:10 ütleb, et surmavallas, kuhu sa lähed, ei ole tööd ega toimetust, tunnetust ega tarkust! Konkreetsest matmispaigast rääkides kasutab Piibel hoopis teist heebrea ja kreeka sõna- še'ool' ja hai'des.( Moosese 23:7-9 ; Matteuse 28:1). Surmavald on seega sümboolne paik. Need surnud, keda üles ei äratata surnuist, pole mitte surmavallas, vaid Gehennas, mis eestikeelses Piiblis tõlgitud on vastega Põrgu. Surmavallas viibivad need, kes elus olles teenisid Jehoovat ja ka ülekohtused, kes Jehoovat ei ole teeninud.
2. jaanuar 2017. a. 14:37
Toomas Sirge
Head uut aastat!
2. jaanuar 2017. a. 14:19
Toomas Sirge
Tere!
2. jaanuar 2017. a. 14:18
Margus Meigo
Loodame! Ei me lase!
31. detsember 2016. a. 12:55
Toomas Sirge
Head vana aasta lõppu ja uue, 2017, punase kukke aasta ootust. Loodame, et punane kukk ei too ülemaailmset tulekahju-so. sõda.
31. detsember 2016. a. 11:56
Margus Meigo
sest lapsed ja vanemad ju pole vist viimaste tuhandete aastate jooksul rohkem läheduse poole läinud, ja to aeg nad ka väga lahus ei olnud niiipalju.. et seega juttu ei saa olla veel minevikust vist ?
19. detsember 2016. a. 14:51
Margus Meigo
ja eelkõige, need olulised laused piibli vanatestamendi lõpus,
viimased laused, kellest on jutt, mille järgi me näeme, et see on see inimene kellest on juttu sääl?
viimased laused, kellest on jutt, mille järgi me näeme, et see on see inimene kellest on juttu sääl?
19. detsember 2016. a. 14:51
Margus Meigo
osad eemale minekud vast on ka selleks tehtud, et kaitsta tõde, et siis mingisuguste tapatalgude aeg, mingid grupid oleks turvaliselt mitmes muus jaos laiali, ja mitte märgatavad,
tuleb osata ka hinnata millised valeusud on kahjulikud ja millised kasulikud
tuleb osata ka hinnata millised valeusud on kahjulikud ja millised kasulikud
19. detsember 2016. a. 14:50
Margus Meigo
Üldiselt kogu uut testamenti eriti ei tunnistata päris vana usklikute poolt,
kuid eks põhjuseid on palju ja vaadata tuleks eks miks on mis valed või muud arusaamad tehtud , keda ja kuidas nad aitavad.
See kas on vi ei ole nii, isenesest lopuni ei aita, sest arusaame ka olema peaks, algusest saati, kust kohast ja miks mis asjad tulid ja kuhu nad välja jõuavad
kuid eks põhjuseid on palju ja vaadata tuleks eks miks on mis valed või muud arusaamad tehtud , keda ja kuidas nad aitavad.
See kas on vi ei ole nii, isenesest lopuni ei aita, sest arusaame ka olema peaks, algusest saati, kust kohast ja miks mis asjad tulid ja kuhu nad välja jõuavad
19. detsember 2016. a. 14:49
Margus Meigo
ja mida juudid selle kohta ütlevad
19. detsember 2016. a. 14:47
Margus Meigo
Oot aga kus see inimese surma ja hinge suremise asi täpsemalt kirjas on
19. detsember 2016. a. 14:47
Margus Meigo
itah
19. detsember 2016. a. 14:45
Toomas Sirge
☺
17. detsember 2016. a. 16:53
Toomas Sirge
Saatsin sulle videosid Piibli kohta. Vali lehel ainult eesti keel üleval paremas nurgas on keele nupp.
17. detsember 2016. a. 16:52
Toomas Sirge
17. detsember 2016. a. 16:50
Toomas Sirge
Tere!
17. detsember 2016. a. 16:49
Toomas Sirge
Samuti inimese surma korral, sureb ka hing. Ei tunnistata ka Püha Kolmainsust. Püha Vaim ja jumalapoeg ei ole Piibli järgi jumalad, jne.
13. november 2016. a. 17:26
Toomas Sirge
Näiteks ei ole Piiblis kuskil mainitud risti. Ei tunnistata vägivalda ja maiseid valitsusi. Samuti ei hirmuta Piibel inimesi Põrguga,
13. november 2016. a. 17:20
Toomas Sirge
Vaata, mida Jehoova Piiblis arvab erinevatest uskudest, mis ei ole Piiblis öelduga kooskõlas. Ta ütles, et need usud rõõmustavad Saatanat...
13. november 2016. a. 17:13
Margus Meigo
mis moodi Sina tead uskuvat?
13. november 2016. a. 17:10
Margus Meigo
sest ega see uus testament üks kahtlane asi ole, voi kuidas+
13. november 2016. a. 17:10
Margus Meigo
Ja ega see jeesuse asi ka nüüd. see nüüd ka lahendatud pole minu arust
13. november 2016. a. 17:10
Margus Meigo
st läbi risti usu saab vaadata kõike, Matriarhaatiast mis on algne õige asi, mille lagunemise jaoks yldse usku vaja oligi
13. november 2016. a. 17:09
Margus Meigo
Ristiusk suudab hõlmata aga kõikide uskude keskmena kõike, nii maausust kuni islmaini
13. november 2016. a. 17:09
Margus Meigo
Lihtsalt nii on kõige tugevamalt kirja kirjutatud ja nii on kõige kasulikum ka mõelda, ilma, et kellegi veel suurem ja parem idee siia vahepeale tulla saaks
13. november 2016. a. 17:08
Margus Meigo
see oleks sama kui öelda, et Eestlus on usk (või noh, eks ta ka, väljaspoolt vaadatuna ole ja ka seespool ennast teistest teisemaks peame, ...vahest ka heas mottes)
13. november 2016. a. 17:08
Margus Meigo
ega juudaism ei ole usk
13. november 2016. a. 17:07
Margus Meigo
jumalasõna väljenmdusest
13. november 2016. a. 17:07
Margus Meigo
Ristiusk ei ole usulahk, sest ta pole Usust edasi arenenud vaid Heebria kultuuri jumalas
13. november 2016. a. 17:07
Toomas Sirge
ENE-s öeldakse ka, et Piibel on ristiusu põhikiri-naerukoht. Ristiusk on ka üks usulahk...
13. november 2016. a. 10:07
Toomas Sirge
Ei saa sellest sinu eesti keele kasutamisest aru. Väljenda selgemalt. Mina neid igasuguseid usulahke ja Martin Luterit ei pea Piibli järgijaks.
13. november 2016. a. 10:01
Margus Meigo
neelata vist oskavad ... kud seda ka pool reflekside tasemel ilma teadvustamata mis kurgust alla leb ja kuidas koik rakud ja olukorrad toimuvad mida neelatakse ja mis selle toidugasellel hetkel kaasa tuleb energeetilsielt j informatiivselt, , milleks jne...
13. november 2016. a. 1:59
Margus Meigo
alaarendas inimeste elementaarseid arusaame vaimses sfäääris umbes samamoodi kui nmeie yhiskonnas moodupuuna inimeste IQ viia 60 ne puntini
13. november 2016. a. 1:58
Margus Meigo
martin luter ikka tõsisema rynbatu kaasaja inimeste hinge vastu tegi mis olla sai, kui to kuri inimene seda kogemata teinud oleks siis oleks see karuteene
13. november 2016. a. 1:58
Margus Meigo
või noh, mitte selles mottes, et mingi yhe jõu kestmena, ..
13. november 2016. a. 1:57
Margus Meigo
lausa tõstetakse teda nagu ksukile korgusesse mis oplematu, võrreldes suurjõududega... jah... tema jõud ja vägevus on LOOOMULIKULt meie jõududlee hoomamatu, ta saab fyysilise reaalsuse ka praeguseks endaga kaasa tõmmata ja kohapeal ära põletada matteria suure tõenäosusega kui need kohtumised mis mulle näidatud on oiged on, kuid see pole mingi jumala tase, kes ei pea selleks materialiseeruma, et midagi korda saata
13. november 2016. a. 1:57
Margus Meigo
koik nii lihtsaks tehtud, kui voimalik, aga ikka ei saada atru, et saatan pere ja joudude eraldamise ja vastandamisega tegeleb,
millest yks suurimaid on poja ja isa vastu keermaine,
mida 66 ene piibel tekitab ja mida ka sellega tekitada oli plaanis, et inimesed jeesue vale esindamise mojul oma isa vastu ylbelt keerat,a nagu tal oleks midgi millega hiilata päris jumala korval
millest yks suurimaid on poja ja isa vastu keermaine,
mida 66 ene piibel tekitab ja mida ka sellega tekitada oli plaanis, et inimesed jeesue vale esindamise mojul oma isa vastu ylbelt keerat,a nagu tal oleks midgi millega hiilata päris jumala korval
13. november 2016. a. 1:55
Margus Meigo
ja 66
13. november 2016. a. 1:54
Margus Meigo
kas 666 kolab nagu postiivne number voi hoiatus numbrina
13. november 2016. a. 1:54
Margus Meigo
kui need karva raseeriad
13. november 2016. a. 1:53
Margus Meigo
kogu see seaduste mittekehtestamine jms jura on satanimsi ABC, rooma-greeka homode elementaarne nipp mis nii läbipaistev ja nõrk, et ma imestan et seda legaalselt veel lubatakse kirikus rääkida kuskil, ilma et preestrile keegi peksa ei annaks keretäie tema loruduse eest, et ta end edasi vaimselt arendanud pole otse suhtlusesse jumalajõudude ja / või muude viamudega kes Looajle lähemal
13. november 2016. a. 1:53
Margus Meigo
kuid loomulikult alles siis saab meresi peatada ja taevast ümber sättida kui usk sellel tasemel on ja ka VAJADUS, koos tarkusega mis temakesel
13. november 2016. a. 1:52
Margus Meigo
ja siis tõsteti see nagu mingiks "saavutamtuks tipuks" selle asemel, et selgitad,a et see on absoluutne miinimum
13. november 2016. a. 1:52
Margus Meigo
alla mille on puudulik
13. november 2016. a. 1:51
Margus Meigo
siis jeesus vähemalt elementaarseltasemel, miinimum taset näitas mis uskumine olema peaks
13. november 2016. a. 1:51
Margus Meigo
ja neile on ju juba sisse kirjutatud, JUMALA ENDA sõnad vanasse testamewnti, et teda ajas ÖÖÖKIMA need pyhad, pidustused , ohverdused ja eriti loomade tapmine mida endiselt veel tehti (vanatestamendi aegas) kuid millest oli ja ON vaja edasi areneda, kuid kuna puue nii suur oli ,siis tuli jumalal leppida selle lombaka rhavaga mis siiski oli, ennast kehtestanud, ja need kes head olid ,olid nii suurres vähemuses ja ENDISELT nii norga usulised, et ei julgneud kuni lopuni pidevalt jumala suuruses asju võtta
13. november 2016. a. 1:51
Margus Meigo
ega salomon siis mingi ideaal kuju ei olnud nagu ka enamus teised
13. november 2016. a. 1:49
Margus Meigo
vanatestamandi sisse on kirjutatud, progressiliselt, erinevad tegevused ja jumalaga suhtlemise oskused, ja moodused eri kultuurides ja aegadel, eri pool usuliste ja väärusuliste poolt kes kehtiv seadus oli enda arvates, ja kes nö parim koorekiht oli kuid neid näidatkse kui "vaata milline rämps jumala parim oli" enamasti, va juhul kui taimetoitlastest jms puhastest, patuvabadest inimestest räägitakse
13. november 2016. a. 1:49
Margus Meigo
Verega ohverdamine pole KUNAGI moes olnud, piibel OLIGI ja ongi täiuslik kuni vanatestamendini mis on kergem lihtne tehniline kokkuvõte neile kes päris süviti jumalaasjadega ise tegelema ei hakka kuid soovivad elementaarsega mis me hinge puudutab kooskõlas olla
13. november 2016. a. 1:48
Toomas Sirge
Piibel on ikka tervikteos. Moosese seadused aga kehtisid seni, kuni sündis Jeesus Kristus-inimkonna lunastaja, aga hiljem kaotas ,oosese seaduste täitmine mõtte, öeldakse Uues Testamendis. Samuti kaotas mõtte verega ohverdamine. Ainult Judaismis Moosese seadused kehtivad.
13. november 2016. a. 1:39
Margus Meigo
kuid isegi selle sisse, juudidsaid panna pisiavat, .. hmm. jah
igatahes jah, tasub ikka selle piibli osale keskenduda, mis reaalsem tundub eriti nende arvates kes sellekoige osas rohkem yhedatud on kui meie
igatahes jah, tasub ikka selle piibli osale keskenduda, mis reaalsem tundub eriti nende arvates kes sellekoige osas rohkem yhedatud on kui meie
1. november 2016. a. 19:45
Margus Meigo
ja jeesuse kultus
1. november 2016. a. 19:44
Margus Meigo
luua see isa poja vaheline kompleks
1. november 2016. a. 19:43
Margus Meigo
kuid greeka-roomlastel polnud vast muud voimalust, kui see... et enda voimu hoida
1. november 2016. a. 19:43
Margus Meigo
Jah aga kuna see on kirjas UUES testamendis ja uus testament on kehtetu... eriti nendearvates kelle kultuur ja kelle inimesed ja kelle jumal valitud rahvaks valis... et need kolm "väikest" lisa.. et kui see nende arvates on kehtetu ja tõepoolest, vana testamendi lopus on kik mida vaja kirja pantud viimases lauses... siis ei tee ka see uus testament, midagi kehtetuks ega ei saaagi teha
1. november 2016. a. 19:43
Toomas Sirge
Jaa, kõik on liiga üle politiseeritud facebookis ja tõeterasid tuleb ridade vahelt uurida. Aga paistab, et ikka reklaamitakse meil ristiusku, kuigi Piibel nimetab seda paganausuks, see kirikuusk loodi Vanas-Roomas. Või võtame judaismi, mis kasutab Piiblist ainult Vana Testamenti ning Moosese seaduseid. Tegelikult on tänapäeval Moosese seadused kehtetud, see on kirjas Uues Testamendis. Jama küll. Piibli õpetust on kohandatud valitsejate soovidele vastavalt.
31. oktoober 2016. a. 21:34
Margus Meigo
Ma kasvatan ühte last praegu, saksa kasvatusasutuse kaudu, ja kujuta ette, kaks ERITI olulist keeldu, peale selle et pervert olla ei tohi, on: ei tohi usu "propakandat" thea ja tervislikku toitu promoda oma kasvadikudele, et üldse rääkida ka ei või usust ... nu ma töövaidlusel muidugi tegin selgeks enne allakirjutamist, et ega ma mingi väikese inimkog seaduste jägi nüüd olulisemaid eluseadusi ümber sättima küll ei hakka.. ja siis väikese ebakindlusega ikka julgeisd lõpuks mulle seda tööd anda (krim. lapse kasvatus)
27. oktoober 2016. a. 22:27
Margus Meigo
kuid jh,
siin suured mitmed muud portaalid, saadavad ise ametlikult, sinu nimel teistele võlts kirju ja trikitavad rahaga jms,
viskavad porno bänereid ja viirusi ise otse sisse,
siin ainult harva kui keegi patu teele läheb ja ebavajalikuga tegeleb, siis vahest natukene saab ohtlik olla, kuid üldiselt ikka on väga hea,
hea sleleks, et päriselt ideaalne asi ehitada...
kuigi ma oma plane kõike pole veel Markile edasi saatnud, ta nüüd Hiina naisega juba korraliku pere asja ka ammusest ajast ajab.. ja eks nad suts on ... niigi ... piiripeal..
sest praegused maailma jõud, ei taha lubada yhtegi peremudelit promoda mis oleks normaalne,
ja seega neil vist ainult lubatud kuulsatena terve perega olla, sest erinevast kultuurist ja mees on pool poisiohtu ja tehnoloogiliselt naiivne, või maailma osas suts naiivne, et heatahlikus mõttes,
... kuid samas, temal on resurssi väga mitmed korrad rohkem kui kogu meie riigi eelarve, .. seega jah, siin palju norida ei ole,
senikaua kui ta otseselt elu vastaseid asju tegema hakanud pole (vähemlat magab naisega ja ei õhuta viha üles ega soovi inimesi orjastada rahaga, viimane asi ülirikaste osas enamasti ainult siis võimalik kui nad väga usklikuks jäänud või psühedeelsete ainetega kokku puutunud, mis nende uhkuse nende seest välja pühkinud, andes otse Looja kaudu teada, mis meie koht ja kohus on)
siin suured mitmed muud portaalid, saadavad ise ametlikult, sinu nimel teistele võlts kirju ja trikitavad rahaga jms,
viskavad porno bänereid ja viirusi ise otse sisse,
siin ainult harva kui keegi patu teele läheb ja ebavajalikuga tegeleb, siis vahest natukene saab ohtlik olla, kuid üldiselt ikka on väga hea,
hea sleleks, et päriselt ideaalne asi ehitada...
kuigi ma oma plane kõike pole veel Markile edasi saatnud, ta nüüd Hiina naisega juba korraliku pere asja ka ammusest ajast ajab.. ja eks nad suts on ... niigi ... piiripeal..
sest praegused maailma jõud, ei taha lubada yhtegi peremudelit promoda mis oleks normaalne,
ja seega neil vist ainult lubatud kuulsatena terve perega olla, sest erinevast kultuurist ja mees on pool poisiohtu ja tehnoloogiliselt naiivne, või maailma osas suts naiivne, et heatahlikus mõttes,
... kuid samas, temal on resurssi väga mitmed korrad rohkem kui kogu meie riigi eelarve, .. seega jah, siin palju norida ei ole,
senikaua kui ta otseselt elu vastaseid asju tegema hakanud pole (vähemlat magab naisega ja ei õhuta viha üles ega soovi inimesi orjastada rahaga, viimane asi ülirikaste osas enamasti ainult siis võimalik kui nad väga usklikuks jäänud või psühedeelsete ainetega kokku puutunud, mis nende uhkuse nende seest välja pühkinud, andes otse Looja kaudu teada, mis meie koht ja kohus on)
27. oktoober 2016. a. 22:25
Margus Meigo
ja kui Sul on reklaami blokkia peal, siis FB isegi ei näita ühtegi reklaami
27. oktoober 2016. a. 22:20
Margus Meigo
sest ega see päris kurjadele võimudele ei meeldi, et nende suur vaev küõiki eraldada, nüüüd osaliselt FB taoliste asjadega uuesti ära rikutakse
27. oktoober 2016. a. 22:19
Margus Meigo
selles osas,
sest Selle lehe omanik on ju Juut ise ka, ja õnneks kasutavad mitmeid Psühedeelseid aineid need programeeriad, isegi tähemärkide arv siin on "420" järgi joonestatud (mis on kanepi ja elu kood, .. kuigi kokku kuus, kuid see selleks..)
ja see on lootus, et nad sellised, see üldse põhjus miks siin veel niigi hea on ja miks nad selle lehe nii edukaks said, (lisaks sellele et see keskluure ametile ideaalne infobaas, inimkäitumise õppimiseks jms).
Usu mind, ma mitmekümnetes portaalis olnud, see siin on inimeste suhtes üks inimlikumaid (Linkedin on ka suht hea).
Siit on küll palju puudu, ja OI kui palju saab veel teha, kuid seni tuleb jumalat tänada, et seegi on, ja seda mis on paremaks teha
sest Selle lehe omanik on ju Juut ise ka, ja õnneks kasutavad mitmeid Psühedeelseid aineid need programeeriad, isegi tähemärkide arv siin on "420" järgi joonestatud (mis on kanepi ja elu kood, .. kuigi kokku kuus, kuid see selleks..)
ja see on lootus, et nad sellised, see üldse põhjus miks siin veel niigi hea on ja miks nad selle lehe nii edukaks said, (lisaks sellele et see keskluure ametile ideaalne infobaas, inimkäitumise õppimiseks jms).
Usu mind, ma mitmekümnetes portaalis olnud, see siin on inimeste suhtes üks inimlikumaid (Linkedin on ka suht hea).
Siit on küll palju puudu, ja OI kui palju saab veel teha, kuid seni tuleb jumalat tänada, et seegi on, ja seda mis on paremaks teha
27. oktoober 2016. a. 22:19
Margus Meigo
Nu selles osas muudatused alles saame arendada FB kui korralikult tööd teeme
27. oktoober 2016. a. 22:14
Toomas Sirge
Jah, paraku tundub mulle, et FB lubab siin igasugust vägivalda ja valet kirjutada, aga näiteks tõde Piibli kohta ei luba ja ka teiseusulised ei soovi tõde kuulda.
27. oktoober 2016. a. 10:37
Margus Meigo
oh, ei ikka alles,
FB märge viis mind lihtsalt teise tühja postituseni
FB märge viis mind lihtsalt teise tühja postituseni
26. oktoober 2016. a. 17:30
Margus Meigo
vasuu vaat kus hea asja pealesattusin siis, kas muidu meeles ka mida kirjutasid?
Mõtlen, et kuidas sellised asjad siin fb juhtuvad, et kes neid ja miks organiseerib
Mõtlen, et kuidas sellised asjad siin fb juhtuvad, et kes neid ja miks organiseerib
26. oktoober 2016. a. 17:29
Toomas Sirge
Mina oma teksti ära ei kustutanud.
26. oktoober 2016. a. 17:14
Toomas Sirge
Ma ütlesin, et Piibel ei ütle, et Jesus Kristus löödi ristile. Piibel ütleb, et ta löödi postile. Samuti ei tunnista Piibel risti ja kirikut- need atribuudid mõtles välja Rooma imperaator Claudius Suur vist, kui seadustas Rooma usuks ristiusu. Piibel tunnistab kõik teised usud mis ei ole Piibliga kooskõlas paganausuks.
26. oktoober 2016. a. 17:12
Margus Meigo
Mul siin näoeraamat ütles, et komenteerisid seda jeesuse-kommiunismi lugu aga teksti ei olnud, näitas veel, et teine ka seda tegi, ka tema teksti pole,
igaksjuhuks uurin, kas ise kustutasid ja mida mottes oli to aeg
igaksjuhuks uurin, kas ise kustutasid ja mida mottes oli to aeg
26. oktoober 2016. a. 16:12
Margus Meigo
ära niisama pilte saada, ikka mingit juttu ja asja ka
15. august 2016. a. 0:57
Margus Meigo
oma tarkvarapaketi ehk saan kunagi välja anda
26. veebruar 2016. a. 10:56
Margus Meigo
Mul muidu peas endal kergesti olemas lahendus, mis oleks enavähem "turvaline" kuid noh.. ka see..
26. veebruar 2016. a. 10:56
Margus Meigo
Tihti ta nii on
26. veebruar 2016. a. 10:56
Toomas Sirge
Ja, ma tean, et häkkereid ei peata need Interneti turvameetmed- rääkimata siis elektroonilisest postkastist. Igasugused keerulised turvanõuded teevad vaid postkasti kaitsmise vähem effektiivsemaks, kuid mitte turvalisemaks.
26. veebruar 2016. a. 10:48
Margus Meigo
õpetasin just sõbrale miks elektroon postkasti privaatsus on olematu ja selle austamine ka , ei tee meid aatelisemaks, vaid pigem peidab reaalsust ja loob ilusioone, nagu siis asjad privaatsemad oleks ja me paremad
24. veebruar 2016. a. 17:51
Margus Meigo
nii mitu asja käsil ja juba päev loojas varsti
24. veebruar 2016. a. 17:51
Margus Meigo
vabadust ma pole täna praegu jutukas
24. veebruar 2016. a. 17:50
Toomas Sirge
Tänud Margus!
24. veebruar 2016. a. 17:48
Margus Meigo
Seda tarvis, Sinule ka Toomas kõike paremat mida väärime : )
24. veebruar 2016. a. 17:37
Toomas Sirge
Head Vabariigi aastapäeva!
24. veebruar 2016. a. 17:36




















